Topic: Discuții diverse despre Metrorex
5585 posts, 1236345 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
Fals, pozele nu sunt dintr-o zi obișnuită, sunt dintr-o zi când metroul pe M 2 a avut unele sincope. Parcă se circula alternativ numai pe un fir între nu știu ce stații, fiind afectată și stația Victoriei / M 2.
Fals, pozele nu sunt dintr-o zi obișnuită, sunt dintr-o zi când metroul pe M 2 a avut unele sincope. Parcă se circula alternativ numai pe un fir între nu știu ce stații, fiind afectată și stația Victoriei / M 2.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
mcosmin
Bodo, ma dezamagesti
Daca faci un reverse image search pe poza aia, vei afla de unde vine.
Este o poza din 2016, cand inca se testau CAF-uri si intepeneau intr-o veselie prin tuneluri.
Bodo, ma dezamagesti
Daca faci un reverse image search pe poza aia, vei afla de unde vine.
Este o poza din 2016, cand inca se testau CAF-uri si intepeneau intr-o veselie prin tuneluri.
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
BodoMinea
Vă înțeleg obiecțiile, dar cred că nu mi-ați înțeles voi punctul de vedere.
Sunt un oponent absolut al pseudo-conspiraționismului, dar ceva în evenimentele astea de natură politică îi stimulează pe băieții ăștia din infrastructura de transport.
Nu vă spuneam că fix aglomerația din vinerea x normală v-am pus-o în imagini, vă spuneam că se întâmplă supraaglomerări cu o oarecare frecvență, din cauza unor evenimente sau incidente mai mult sau mai puțin previzibile - și cumva doar astea politice determină închiderea stațiilor, pe lângă cazurile de forță majoră ca incendiile.
Poze din „arhiva personală” m-am abținut să dau pentru că au o calitate proastă, fiind făcute în graba schimbului între magistrale, prin intermediul diferitor aplicații de mesagerie instant care mai scad calitatea capturii.
N-am nevoie de niciun reverse search, pentru că imaginea am luat-o chiar de pe net, evitând să public ceva de calitate proastă, așa făcut de mine cu telefonul.
Ieri, zi oarecare, fără protest, 10:00 AM sens Pipera. Trenurile vin la 1m45s și nu pot prelua toți călătorii, se staționează aiurea, fluxul de călători de schimb se combină cu cei veniți de afară și se așteaptă între trenuri fix pe marginea peronului.
Prezenta 0 pericol situația? Când era frig afară și abia te mai puteai apropia de accesul în stația de metrou, nu prezenta pericol situația?
Eu în niciun caz nu militez pentru închiderea / restricționarea accesului / sistarea opririlor în stațiile de metrou, ci întreb de ce se iau astfel de măsuri doar acum?
Cum și CFR Călători, care începe sezonul estival cu trenurile sezoniere mai târziu se plânge pe tema deficitului de vagoane și starea precară a parcului rulant, dar cumva strecoară 3 trenuri compuse dintr-un total impresionant de 42 de vagoane (2x16 + 10 - DA, tren de 16 vagoane CFR Călători în Gara de Nord) pe un contract de chartere de la diferite filiale ale partidului - de unde au scos vagoane și locomotive pe lângă cele din pachetul public? Din buzunar? Vedeți și voi IR 12562, 12984, 12986 de unde au apărut (chiar și pe IRIS). Din bagheta magică a SNTFC. Dar discuția asta își are locul în alt topic...
Vă înțeleg obiecțiile, dar cred că nu mi-ați înțeles voi punctul de vedere.
Sunt un oponent absolut al pseudo-conspiraționismului, dar ceva în evenimentele astea de natură politică îi stimulează pe băieții ăștia din infrastructura de transport.
Nu vă spuneam că fix aglomerația din vinerea x normală v-am pus-o în imagini, vă spuneam că se întâmplă supraaglomerări cu o oarecare frecvență, din cauza unor evenimente sau incidente mai mult sau mai puțin previzibile - și cumva doar astea politice determină închiderea stațiilor, pe lângă cazurile de forță majoră ca incendiile.
Poze din „arhiva personală” m-am abținut să dau pentru că au o calitate proastă, fiind făcute în graba schimbului între magistrale, prin intermediul diferitor aplicații de mesagerie instant care mai scad calitatea capturii.
N-am nevoie de niciun reverse search, pentru că imaginea am luat-o chiar de pe net, evitând să public ceva de calitate proastă, așa făcut de mine cu telefonul.
IMG-20180608-WA0009.jpg (117.1 KB; downloaded 3253 times)
Ieri, zi oarecare, fără protest, 10:00 AM sens Pipera. Trenurile vin la 1m45s și nu pot prelua toți călătorii, se staționează aiurea, fluxul de călători de schimb se combină cu cei veniți de afară și se așteaptă între trenuri fix pe marginea peronului.
Prezenta 0 pericol situația? Când era frig afară și abia te mai puteai apropia de accesul în stația de metrou, nu prezenta pericol situația?
Eu în niciun caz nu militez pentru închiderea / restricționarea accesului / sistarea opririlor în stațiile de metrou, ci întreb de ce se iau astfel de măsuri doar acum?
Cum și CFR Călători, care începe sezonul estival cu trenurile sezoniere mai târziu se plânge pe tema deficitului de vagoane și starea precară a parcului rulant, dar cumva strecoară 3 trenuri compuse dintr-un total impresionant de 42 de vagoane (2x16 + 10 - DA, tren de 16 vagoane CFR Călători în Gara de Nord) pe un contract de chartere de la diferite filiale ale partidului - de unde au scos vagoane și locomotive pe lângă cele din pachetul public? Din buzunar? Vedeți și voi IR 12562, 12984, 12986 de unde au apărut (chiar și pe IRIS). Din bagheta magică a SNTFC. Dar discuția asta își are locul în alt topic...
- aztec
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
aztec
Nu cred....daca nu vad o poza cu un tren de 16 vagoane in Gara de Nord. Nu se exista......este o informatie falsa, nu este CFR-ul asta, poate nu era in GdN din Romania....poate nu din 2018... Cred ca era din 1988 trenul catre Constanta....de dimineata catre litoral, vara. De atunci nu cred...poate la mineriade...
BodoMinea wrote:
..... cumva strecoară 3 trenuri compuse dintr-un total impresionant de 42 de vagoane (2x16 + 10 - DA, tren de 16 vagoane CFR Călători în Gara de Nord) pe un contract de chartere de la diferite filiale ale partidului - de unde au scos vagoane și locomotive pe lângă cele din pachetul public? Din buzunar? Vedeți și voi IR 12562, 12984, 12986 de unde au apărut (chiar și pe IRIS). Din bagheta magică a SNTFC. Dar discuția asta își are locul în alt topic...[/i]
Nu cred....daca nu vad o poza cu un tren de 16 vagoane in Gara de Nord. Nu se exista......este o informatie falsa, nu este CFR-ul asta, poate nu era in GdN din Romania....poate nu din 2018... Cred ca era din 1988 trenul catre Constanta....de dimineata catre litoral, vara. De atunci nu cred...poate la mineriade...
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
BodoMinea
Marele patriotism al Metrorexului se poate observa pe trenul Bombardier BM2 1007 pe linia M1. Am înțeles că e și un CAF făcut cu tricolor... ceva mai mare, dar nu l-am văzut.
Decât trenuri colantate, mai bine mergeam de centenar pe M5, m-aș fi bucurat mult mai mult dar nu mai există speranțe în acest sens
Am observat ieri și o operațiune de mentenanță asupra unei casete luminoase exterioare „M” (Basarab, acces spre „trotuarul rulant”). Speram și eu în sinea mea că le-or pune ceva mai economic, bazat pe LED, dar neah - tuburi fluorescente/neoane.
Marele patriotism al Metrorexului se poate observa pe trenul Bombardier BM2 1007 pe linia M1. Am înțeles că e și un CAF făcut cu tricolor... ceva mai mare, dar nu l-am văzut.
IMG_20180619_083654.jpg (132.17 KB; downloaded 3086 times)
IMG_20180620_165835.jpg (239.76 KB; downloaded 3087 times)
- punmeister
-
Posted:
-
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Puss in Boots
viewtopic.php?f=21&t=49&start=1526#p275794
Iar transportul de suprafata e in stationare de si mai multi ani (ba chiar in regres vazand disparitia lui 5). Erau niste vorbe mestecate la Libertatea live legat de proiecte ale Primariei pentru zona respectiva, dar acus e 1 iulie si nu s-a inceput nimic.
viewtopic.php?f=21&t=49&start=1526#p275794
Iar transportul de suprafata e in stationare de si mai multi ani (ba chiar in regres vazand disparitia lui 5). Erau niste vorbe mestecate la Libertatea live legat de proiecte ale Primariei pentru zona respectiva, dar acus e 1 iulie si nu s-a inceput nimic.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
punmeister
E cumva vina Metrorex ca Pipera si Aviatiei s-au dezvoltat intr-un mod extrem de haotic iar infrastructura la suprafata a ramas exact aceeasi???
Timpii de asteptare o sa schimbe cand M1/2/3 vor trece la CBTC si la calea de rulare tip Feste Fahrbahn.
E cumva vina Metrorex ca Pipera si Aviatiei s-au dezvoltat intr-un mod extrem de haotic iar infrastructura la suprafata a ramas exact aceeasi???
Timpii de asteptare o sa schimbe cand M1/2/3 vor trece la CBTC si la calea de rulare tip Feste Fahrbahn.
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
sab
Plus rezolvarea corespondentei de la Unirii, lucru aboslut esential si urgent.
Insa ei au cu totul alte prioritati decat a imbunatati ce avem...
Plus rezolvarea corespondentei de la Unirii, lucru aboslut esential si urgent.
Insa ei au cu totul alte prioritati decat a imbunatati ce avem...
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Puss in Boots
Daca transportul de suprafata ar fi imbunatatit ar prelua o parte din greul dus de metrou....
Daca transportul de suprafata ar fi imbunatatit ar prelua o parte din greul dus de metrou....
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
punmeister
Avand in vedere ca Otokarele articulate ajung la Pipera si Titan ar fi o idee buna sa le puna pe 135 (Pipera) si pe 605 (Titan).
Avand in vedere ca Otokarele articulate ajung la Pipera si Titan ar fi o idee buna sa le puna pe 135 (Pipera) si pe 605 (Titan).
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
mcosmin
Este infinit mai complicat sa operezi pe liniile existente decat sa faci unele nou noute. E la logica cocosului asta.
In alte orase cu probleme de trafic se fac chiar si linii noi paralele dublate ca sa poata sa modernizeze liniile existente, asta nu e o problema doar a Metrorex/Bucuresti. Astea sunt probleme de urbanism chiar foarte dificile.
sab wrote:
Plus rezolvarea corespondentei de la Unirii, lucru aboslut esential si urgent.
Insa ei au cu totul alte prioritati decat a imbunatati ce avem...
Este infinit mai complicat sa operezi pe liniile existente decat sa faci unele nou noute. E la logica cocosului asta.
In alte orase cu probleme de trafic se fac chiar si linii noi paralele dublate ca sa poata sa modernizeze liniile existente, asta nu e o problema doar a Metrorex/Bucuresti. Astea sunt probleme de urbanism chiar foarte dificile.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
andrei11
O supă de cocoș e foarte bună. De unde rezultă de multe ori că logica cocoșului nu e chiar bună. E chiar falimentară câteodată.
O supă de cocoș e foarte bună. De unde rezultă de multe ori că logica cocoșului nu e chiar bună. E chiar falimentară câteodată.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
mcosmin
O linie de metrou in Bucuresti nu va fi niciodata falimentara.
O linie de metrou in Bucuresti nu va fi niciodata falimentara.
📖 Pagination options