Topic: Discuții diverse despre Metrorex
5585 posts, 1233345 views
📖 Pagination options
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
TibiV
@ drbm&freyutz
+1 daca am avea optiunea pe forum...
https://www.digi24.ro/stiri/externe/mapamond/video-o-autostrada-cu-8-benzi-s-a-surpat-in-china-874491
Video elocvent.
Prabusirea nu e chiar colosala, dar "suficienta"...
(Desi nu ar fi de ras cu 8 morti "garantati" de autoritatile locale...)
@ drbm&freyutz
+1 daca am avea optiunea pe forum...
subway guru wrote:
Dis-de-dimineata vuiau stirile despre prabusirea colosala a unui tunel de metrou chinezesc, morti, raniti, autostrazi surpate...astia cand le comit nu se incurca, o fac lata rau de tot...
https://www.digi24.ro/stiri/externe/mapamond/video-o-autostrada-cu-8-benzi-s-a-surpat-in-china-874491
Video elocvent.
Prabusirea nu e chiar colosala, dar "suficienta"...
(Desi nu ar fi de ras cu 8 morti "garantati" de autoritatile locale...)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
shoppy
Din ce am avzut eu apropo de evacuarea fumului pe reteaua data in folosinta, situatia este in felul urmator:
- ventilatoarele CV-urilor nu au decat 2 stari, adica pornit si oprit, nu sunt nici reversibile nici de turatie variabila
- nu exista un dispecerat al ventilatiei, astfel incat sa aplice de la distanta o anumita schema de evacuare a fumului, adica macar sa opreasca ventilatoarele din unele CV-uri si sa porneasca ventilatoare de rezerva in alte CV-uri stfel incat sa dirijeze cumva fumul
(daca gresesc rog sa fiu corectat)
Oricum, din ce am observa ca este construit pe reteaua existenta, cu CV-uri de statii si interstatii si cu statii si interstatii construite total neomogen, nu avem nici o sansa de implementare a unei solutii de gestionare a evacuarii fumului(fara investitii majore de construire de CV-uri suplimentare), tot ce putem face este sa asteptam ca fumul sa se evacueze odata cu reinprospatarea normala a aerului asa cum o fac CV-urile in mod normal si fara interventie.
In aceasta situatie este de preferat un PSD care uniformizeaza fluxul de aer pe toate lungimea peronului decat situatia fara unde fluxul de aer(si efectele engative ale fumului) sunt concentrate doar in zona gurilor de tunel de la capetele peroanelor.
Ca un alt aspect, am auzit oameni care argumentau ca ei la masina nu poarta centura de siguranta ca aceasta le pune in pericol viata ca daca pica masina in rau, sau ia foc, sau se opreste pe marginea prapastiei, sau se arunca el in ultimul moment pe locul pasagerului(desi s-a demonstrat statistic ca sansele cumulate ca accidentul de care ai parte sa se inscrie in acele categorii este sub 5%), cred ca asa se intampla si aici si argumentele contra sunt amplificate de un instinct de conservare gresit inteles sau contrazis de statistici.
Din ce am avzut eu apropo de evacuarea fumului pe reteaua data in folosinta, situatia este in felul urmator:
- ventilatoarele CV-urilor nu au decat 2 stari, adica pornit si oprit, nu sunt nici reversibile nici de turatie variabila
- nu exista un dispecerat al ventilatiei, astfel incat sa aplice de la distanta o anumita schema de evacuare a fumului, adica macar sa opreasca ventilatoarele din unele CV-uri si sa porneasca ventilatoare de rezerva in alte CV-uri stfel incat sa dirijeze cumva fumul
(daca gresesc rog sa fiu corectat)
Oricum, din ce am observa ca este construit pe reteaua existenta, cu CV-uri de statii si interstatii si cu statii si interstatii construite total neomogen, nu avem nici o sansa de implementare a unei solutii de gestionare a evacuarii fumului(fara investitii majore de construire de CV-uri suplimentare), tot ce putem face este sa asteptam ca fumul sa se evacueze odata cu reinprospatarea normala a aerului asa cum o fac CV-urile in mod normal si fara interventie.
In aceasta situatie este de preferat un PSD care uniformizeaza fluxul de aer pe toate lungimea peronului decat situatia fara unde fluxul de aer(si efectele engative ale fumului) sunt concentrate doar in zona gurilor de tunel de la capetele peroanelor.
Ca un alt aspect, am auzit oameni care argumentau ca ei la masina nu poarta centura de siguranta ca aceasta le pune in pericol viata ca daca pica masina in rau, sau ia foc, sau se opreste pe marginea prapastiei, sau se arunca el in ultimul moment pe locul pasagerului(desi s-a demonstrat statistic ca sansele cumulate ca accidentul de care ai parte sa se inscrie in acele categorii este sub 5%), cred ca asa se intampla si aici si argumentele contra sunt amplificate de un instinct de conservare gresit inteles sau contrazis de statistici.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
andrei11
Nicolae Robu susţine că metroul este necesar în Timişoara. Lucrări finalizate, peste un deceniu
viewtopic.php?f=21&t=49&p=265910#p265908
Spitalul Clinic de Psihiatrie „Profesor Doctor Alexandru Obregia”
Adresă: Șoseaua Berceni 10, București 041914
Program: Deschis non-stop
Telefon: 021 334 4266
Nicolae Robu susţine că metroul este necesar în Timişoara. Lucrări finalizate, peste un deceniu
viewtopic.php?f=21&t=49&p=265910#p265908
Spitalul Clinic de Psihiatrie „Profesor Doctor Alexandru Obregia”
Adresă: Șoseaua Berceni 10, București 041914
Program: Deschis non-stop
Telefon: 021 334 4266
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
TibiV
@Andrei,
doua observatii:
1. Exista si alte institutii in locuri mult mai linistite, cu multa verdeata, departe de tumultul marilor orase....
2. Daca facem o comparatie cu Bucurestii, Robu incepe metroul la Timisoara cu "M6"...
@Andrei,
doua observatii:
1. Exista si alte institutii in locuri mult mai linistite, cu multa verdeata, departe de tumultul marilor orase....
2. Daca facem o comparatie cu Bucurestii, Robu incepe metroul la Timisoara cu "M6"...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
subway guru
Voi ati remarcat cu ce suma vrea ala sa <studieze> o investitie zisa de un miliard???
Tibi, sa avem pardon, e tMzero barat parandaratat...
Voi ati remarcat cu ce suma vrea ala sa <studieze> o investitie zisa de un miliard???
Tibi, sa avem pardon, e tMzero barat parandaratat...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
TibiV
Pai adaptam parandatarat-ul la conditiile locale, la "renumeratie mică, după buget"...
Pai adaptam parandatarat-ul la conditiile locale, la "renumeratie mică, după buget"...
- shoppy
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
Veșnica Wikipedia, le rezolvă ea pe toate
Un premetrou este o linie detramvai sau de metrou ușor care include segmente construite la standard de tranzit rapid, în cele mai multe cazuri ca parte a unui viitor proces de conversie într-o linie completă de metrou. În general, premetroul circulă prin galerii subterane dedicate în zonele centrale ale orașelor în care există un astfel de sistem.
Veșnica Wikipedia, le rezolvă ea pe toate
Un premetrou este o linie detramvai sau de metrou ușor care include segmente construite la standard de tranzit rapid, în cele mai multe cazuri ca parte a unui viitor proces de conversie într-o linie completă de metrou. În general, premetroul circulă prin galerii subterane dedicate în zonele centrale ale orașelor în care există un astfel de sistem.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
TibiV
Deci premetroul asta este ceva temporar...
Iar una din legile lui Murphy zicea ceva de genul: "Orice lucrare definitiva va avaea nevoie de modificari majore/radicale dupa un an sau doi... Orice lucrare temporara va ramane asa cel putin doua-trei decenii..."
Deci premetroul asta este ceva temporar...
Iar una din legile lui Murphy zicea ceva de genul: "Orice lucrare definitiva va avaea nevoie de modificari majore/radicale dupa un an sau doi... Orice lucrare temporara va ramane asa cel putin doua-trei decenii..."
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
subway guru
-Wrong, sunt toate reversibile
-Wrong, sunt toate telecomandate din dispecerat
Premetroul este o etapa preliminara ce permite dezvoltari ulterioare si e o solutie pentru orasele mici (ca de exemplu Bruxelles, un orasel prapadit si periferic) ce nu-si permit metrou din prima
E o solutie ce nu trebuie ignorata si nici subapreciata
shoppy wrote:
Din ce am avzut eu apropo de evacuarea fumului pe reteaua data in folosinta, situatia este in felul urmator:
- ventilatoarele CV-urilor nu au decat 2 stari, adica pornit si oprit, nu sunt nici reversibile nici de turatie variabila
- nu exista un dispecerat al ventilatiei, astfel incat sa aplice de la distanta o anumita schema de evacuare a fumului, adica macar sa opreasca ventilatoarele din unele CV-uri si sa porneasca ventilatoare de rezerva in alte CV-uri sstfel incat sa dirijeze cumva fumul
-Wrong, sunt toate reversibile
-Wrong, sunt toate telecomandate din dispecerat
TibiV wrote:
Deci premetroul asta este ceva temporar...
Premetroul este o etapa preliminara ce permite dezvoltari ulterioare si e o solutie pentru orasele mici (ca de exemplu Bruxelles, un orasel prapadit si periferic) ce nu-si permit metrou din prima
E o solutie ce nu trebuie ignorata si nici subapreciata
- shoppy
-
Posted:
-
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
mcosmin
De ce este tot mai aglomerat metroul din Bucureşti. Situaţia se va agrava
viewtopic.php?f=21&t=49&start=1498#p267474
Nu Metrorex a fost surprins de Pipera, ci PMB.
De ce este tot mai aglomerat metroul din Bucureşti. Situaţia se va agrava
viewtopic.php?f=21&t=49&start=1498#p267474
Nu Metrorex a fost surprins de Pipera, ci PMB.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
aztec
Deci intorc in 90 secunde dar vin din 3 minute in 3...
Pai unde e diferenta. Si cum pot veni daca au personal la minut?
Le intorc cu frana de mana trasa?....
Deci intorc in 90 secunde dar vin din 3 minute in 3...
Pai unde e diferenta. Si cum pot veni daca au personal la minut?
Le intorc cu frana de mana trasa?....
📖 Pagination options