MetrouTrenurile de metrou din București

 

Topic: Trenurile Bombardier Movia 346 (BM2/BM21)

997 posts, 392974 views
 
Go to page:  1  ... 23 24 25 26 27 28 29  ... 72
 
 

📖 Pagination options
Re: Trenurile BM2/BM21 Costin

Da, e foarte bine... de ce or mai fi cumparat 8 CAFuri atunci?

 


Re: Trenurile BM2/BM21 mcosmin

Evident (pt șpa**), ca sa le tina la pastrare.  :lol:

 


Re: Trenurile BM2/BM21 subway guru

Pentru a avea 8 bombardele disponibile pe M1/3 cand se va pune in functiune M5!
:ugeek:
Pana atunci...program de voie!
:bere:

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile BM2/BM21 GPS

Nu pot înțelege un lucru, cum ies astea la număr, deci se iau 5 trenuri IVA de pe un M4 care va fi cu 2 stații mai lung, apoi mai iei 8 BM de pe M1 si M3 care oricum vor fi mai aglomerate datorită clienților M5. Deci ar cam trebui sa migreze câteva JAF-uri pe M1/M3 ca sa iasă la număr asa cum trebuie.

 


Re: Trenurile BM2/BM21 TibiV

GPS wrote:
Deci ar cam trebui sa migreze câteva JAF-uri pe M1/M3 ca sa iasă la număr asa cum trebuie.

Nu au cum sa migreze,  pe M2 oricum "flota" este intinsa ca o coarda de pian....
CAF-urile, banuiesc ca despre ele vorbesti.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile BM2/BM21 GPS

Da, despre ele era vorba.

 


Re: Trenurile BM2/BM21 mcosmin

Vor fi 13 IVA din cele care mergeau odata pe M3. Nu are rost sa pui trenuri de capacitate mare pe M5. BM-urile ar fi total irosite acolo, si e nevoie de ele pe M1/M3.

 


Re: Trenurile BM2/BM21 Costin

Ideea era alta. De ce, cand au 24 de trenuri CAF, nu pot asigura 21 pentru circulatia de zi cu zi?

Economic vorbind, este mult mai fezabil sa ai cele mai noi trenuri (si in garantie, pe deasupra) pe cea mai solicitata magistrala, deci nu merita migrarea lor prin alte parti. Dar nu merita nici sa fie tinute pe dreapta.

 


Re: Trenurile BM2/BM21 mcosmin

Rezerve + trenuri in revizie.

Asa este, nu e optim, dar daca nu pot pune suficiente CAF-uri in miscare, trebuie sa tina un BM...

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile BM2/BM21 GPS

Nu cred ca deranjează pe nimeni acel BM!  :lol:  :lol: :lol:

 


Re: Trenurile BM2/BM21 shoppy

Teoretic ar fi ca un tren sa fie disponibil 28 zile / luna, deci cu 24 de trenuri poti sa tii 21 in circulatie.

 


Re: Trenurile BM2/BM21 mcosmin

Am gasit o aplicatie pentru masurarea nivelului de zgomot, si am pus-o in aplicare intr-un tren BM.
Tin sa mentionez ca masuratorile din interiorul trenului au fost facute in apropierea unui geam deschis, cam la 1.5m distanta.

Rezultatele sunt urmatoarele

Mers in linie dreapta (valoarea AVG dreapta jos): media pe 10 secunde de inregistrare: 62-64 db









Viraj ~70 db





Exterior: plecare din statia Izvor (linia 2)






Exterior: intrarea in statia Izvor (linia 2)






Anuntul de inchidere al usilor sare pentru cateva milisecunde de 85 db, mai ales la primul E din atEntie.
Ignorati valorile instante afisate pe cadran, ele nu dureaza mai mult de cateva milisecunde, isesizabil pentru urechia umana.

O sa repet masuratorile si pentru CAF si IVA (sau poate o face altcineva care are drum mai des pe M4 si/sau M2) :P

 


Re: Trenurile BM2/BM21 iliutu

Valorile absolute nu pot fi luate in seama pana nu este verificat metrologic...

 


Re: Trenurile BM2/BM21 abc_XC

Masurarea zgomotului in conditile descrise de tine va fi influentata foarte putin de tipul trenului, va conta portiunea de linie pe care faci masuratoarea si zgomotul din vagon, produs de calatori.
Pentru a testa izolarea fonica, ai avea nevoie de un tren fara calatori, cu geamurile si usile inchise.

 


Go to page:  1  ... 23 24 25 26 27 28 29  ... 72
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Trenurile de metrou din București  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433424 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use