Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
528 posts, 154580 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
subway guru
Fals. Daca o masina ia foc sau e un accident cu morti si raniti cum ajung pompierii si smurzii la interventie? Totdeauna trebuie sa ai in vedere cel mai rau scenariu.
Fals. Daca o masina ia foc sau e un accident cu morti si raniti cum ajung pompierii si smurzii la interventie? Totdeauna trebuie sa ai in vedere cel mai rau scenariu.
- cris_m
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
subway guru
Mai nou UE recomanda doua benzi pe sens pentru poduri si tunele, asta cu o banda pe sens e de secolul trecut.
Mai nou UE recomanda doua benzi pe sens pentru poduri si tunele, asta cu o banda pe sens e de secolul trecut.
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Cristi N
Pentru accesul de urgenta s-ar putea folosi linia de tramvai sau sensul opus fara mari probleme.
Pentru accesul de urgenta s-ar putea folosi linia de tramvai sau sensul opus fara mari probleme.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
andrei11
Linia de tramvai numai dacă e la nivelul solului şi încastrată în beton.
Când se blochează tot pasajul se intervine pe contrasens, indiferent dacă sensurile sunt sau nu separate. Dacă sensurile nu sunt separate maşinile blocate vor întoarce firesc pe sensul opus până să se dumirească SMURD ul / Poliţia, aşa încât autorităţile vor găsi pasajul relativ liber când vor sosi.
Linia de tramvai numai dacă e la nivelul solului şi încastrată în beton.
Când se blochează tot pasajul se intervine pe contrasens, indiferent dacă sensurile sunt sau nu separate. Dacă sensurile nu sunt separate maşinile blocate vor întoarce firesc pe sensul opus până să se dumirească SMURD ul / Poliţia, aşa încât autorităţile vor găsi pasajul relativ liber când vor sosi.
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
danutzu_2910
Una peste alta... treaba este clara, trebuie gandit si pregatit de la inceput.... Daca se intampla asta... vom avea linia de tramvai cu care se lauda...
(același circ este si cu pasajul de pe Turnu Măgurele si sa fie si la cel de la Apărătorii Patriei... (dă Doamne ca ăsta sa înceapă ... niciodată )
Una peste alta... treaba este clara, trebuie gandit si pregatit de la inceput.... Daca se intampla asta... vom avea linia de tramvai cu care se lauda...
(același circ este si cu pasajul de pe Turnu Măgurele si sa fie si la cel de la Apărătorii Patriei... (dă Doamne ca ăsta sa înceapă ... niciodată )
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
zapacitu
Nu va face nimeni un pasaj pe drum principal cu o singura banda auto. Doua e standardul si va fi respectat si aici. Intrebarea e daca sunt suficient de destepti cat sa permita structural linie de tramvai pe benzile mediane (n-ar fi primul pasaj la care banda 2 coincide cu banda de tramvai), sau trebuie demolat tot si luat de la capat. Pentru ca a sustine +25% (cifra din burta, nu am idee ce greutate aditionala aduc 20 de tramvaie pline + structura tramvai + stalpi versus 20 de basculante pline) greutate pe zona mediana plus eventuale atenuari de vibratii s-ar putea sa creasca greutatea structurii si sa ajungi sa ai sarcina mult mai mare pe componentele deja executate... si schimbi cu totul proiectul.
Nu va face nimeni un pasaj pe drum principal cu o singura banda auto. Doua e standardul si va fi respectat si aici. Intrebarea e daca sunt suficient de destepti cat sa permita structural linie de tramvai pe benzile mediane (n-ar fi primul pasaj la care banda 2 coincide cu banda de tramvai), sau trebuie demolat tot si luat de la capat. Pentru ca a sustine +25% (cifra din burta, nu am idee ce greutate aditionala aduc 20 de tramvaie pline + structura tramvai + stalpi versus 20 de basculante pline) greutate pe zona mediana plus eventuale atenuari de vibratii s-ar putea sa creasca greutatea structurii si sa ajungi sa ai sarcina mult mai mare pe componentele deja executate... si schimbi cu totul proiectul.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
andrei11
S-au dat de mai multe ori asigurări că structura de rezistenţă este calculată cu tramvai...Trebuie să-i credem pe cuvânt.
S-au dat de mai multe ori asigurări că structura de rezistenţă este calculată cu tramvai...Trebuie să-i credem pe cuvânt.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
shoppy
Mi se pare ca acum demoleaza fundatiile reazemelor temporare de langa biserica turnate de Firea la cacealma si au demontat si iluminatul de pe rampa terminata.
Mi se pare ca acum demoleaza fundatiile reazemelor temporare de langa biserica turnate de Firea la cacealma si au demontat si iluminatul de pe rampa terminata.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
zapacitu
Sigur demoleaza ceva in dreptul bisericii.
Sigur demoleaza ceva in dreptul bisericii.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
shoppy
Da, ultimul video confirma, in dreptul bisericii s-au demolat fundatiile reazemelor temporare.
Da, ultimul video confirma, in dreptul bisericii s-au demolat fundatiile reazemelor temporare.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
andrei11
De ce, nu mai e nevoie de ele ? Lucrare abandonată, Made in Nicuşor Dan ?
De ce, nu mai e nevoie de ele ? Lucrare abandonată, Made in Nicuşor Dan ?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
shoppy
Nu, trebuie sa vina tablierul, inseamna ca nu se potriveau pentru noul tablier.
Nu, trebuie sa vina tablierul, inseamna ca nu se potriveau pentru noul tablier.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
zapacitu
De venit stiu ca trebuie sa vina, insa ai vreo idee cand?
De venit stiu ca trebuie sa vina, insa ai vreo idee cand?
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Pasaj suprateran Doamna Ghica (parte din inelul median) (FINALIZAT 2023, NERECEPŢIONAT)
•
Choose destination