MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Topic: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou

2619 posts, 601559 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 23 24 25 26 27 28 29  ... 188
 
 

📖 Pagination options
  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou Dr2005

Şi, totuşi, se refuză cu îndârjire dezvoltarea şi optimizarea transportului de suprafaţă în zona unde staţiile de metrou sunt rare.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

De acord cu tine, eu as pastra de exemplu un troleibuz Dr. Taberei - Gara pe o ruta alternativa cu cea a metroului, V. Argesului / Ramura Sud / Favorit / Orizont / V. Milea / Leu / Gara de Nord. Nici nu se incurca de metrou, nici nu se concureaza cu el.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou Dr2005

Ar trebui totuşi ceva şi pe Ramura de Nord, pentru că dacă rămâne doar gluma de 268 (eventual împreună cu gluma de 221), toţi o să se reverse în metrou, chiar şi pe distanţe scurte, şi la Moghioroş o să fie un fel de Piaţa Unirii, unde toţi o să se îmbulzească de la 41 la M, de la M la 41, de la M la piaţă (şi invers) ş.a.m.d..

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

Sau metrou la 3 minute pe "trunchi" ( 6 minute pe"ramuri" )?
Evident ca daca metroul nu va face fata ( si daca ramane singur nu va face fata, asta e evident ) nu or fi chiar asa de cretini sa suspende tot la suprafata. Ma gandesc ca omu' mai are nevoie si in alte locuri decat la Unirii / Universitate / Romana, de exemplu la Ministerul Educatiei  sau la Matache  sau unde vrei tu, in afara retelei metropolitanului. ( Poftim Rahova - 13 Septembrie, etc, etc )

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou mradulescu

S-ar putea face inclusiv un troleibuz ca in Berceni, care sa strabata cartierul si sa intoarca la Razoare sau Eroilor.
Ar deservi traficul local si legatura cu 41 si magistralele de metrou.

Evident ca ar trebui introdus sistemul unic de taxare, astfel incat sa nu fie descurajata schimbarea mijlocului de transport.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou Costin

Mi s'ar parea de bun simt sa se pastreze la suprafata cel putin legaturile cu Piata Romana si cu Gara de Nord, la intervale decente. Acestea ar acoperi si calatoriile 'locale'... Asta pe ramura de nord, pentru ca pe cea de sud nu as umbla la transportul de suprafata.

Dar, revenind cu picioarele pe pamant, probabil planurile RATB pentru transportul de suprafata din zona vor fi undeva la 70% definitive doar in seara dinaintea inaugurarii metroului. Mai tineti minte cat s'au sucit cu tramvaiele care vor strabate Basarabul, cate planuri am facut si noi, pentru ca intr'un final sa ramanem la linia 1, cazuta din cer intr'un mod absolut surprinzator?

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou mradulescu

Dupa mine, ideal ar fi fost ca M5 sa strabata orasul pe la Piata Romana, Iar M3 care vinde din Militari sa o ia pe la Universitate (pe sub Elisabeta/Carol...)  si sa se racordeze cu cealalata bucata de M3 la Dristor sau mai incolo....

Prelungirea lui M4 spre Progresul ar fi intersecta M5 la Berzei, M3nou la Drept sau la Kogalniceanu si pe M1 la Izvor..
Legatura ff buna cu Gara de Nord pentru toata lumea...(cu o singura schimbare)

S-ar fi distribuit si incarcarea liniilor mai bine (ca nu toata lumea vrea sa ajunga la Unirii sau Universitate...)
Atunci s-ar fi rezolvat si problema suprapunerii de magistrale M1/M3, iar Drumul Taberei si Militari ar fi avut legaturi de-a dreptul bestiale cu tot orasul...

In acest caz, liniile de suprafata si Drumul Taberei si Miliatari (in afara de 41) ar putea fi reduse si proiectate sa deserveasca in special ramurile secundare si legaturile dintre ele. (Ghencea si prelungirea, 1Mai/Compozitorilor, Bd. Timisoara, Apusului, Valea CAscadelor, Moinesti, Vasile Milea)
S-ar rezolva traficul local + acces facil la metrou pentru toata lumea.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

S-o spunem pe aia dreapta :
-Traseul metroului pe sub Splai in portiunea Dristor 1 - Petrache Poenaru a fost una din cele mai proaste idei cu putinta.
-Acum practic noi nu mai putem face nimic, ne-ar costa cat nu face sa inchidem linia respectiva si sa trasam alte magistrale.
- Magistrala M 3 e de tot rasul, de fapt nu e o magistrala, ci 2 racorduri  , si anume :
a) Racordul A 1 Decembrie - Eroilor ( pentru ca celalalte 2 statii din Balta Alba sunt niste caricaturi de statii)
b) Racordul B Preciziei - Piata Unirii.
Avand in vedere idiotenia traseului lui M 1 pe Splai, M 5 nu poate ajunge decat la Universitate / Pantelimon, pentru ca practic la Piata Romana nu mai ai ce face cu ea. Ruta Piata Romana - Pache Protopopescu  pe sub Dacia nu necesita metrou, sub nici o forma, nu are cum genera trafic pentru metrou.
Asa ca vrand nevrand Piata Romana va beneficia de o singura magistrala de metrou pentru mult timp de acum inainte, desi evident nu e logic.
Este evident ca - avand in vedere actualul traseu a lui M 1 pe sub Splai, M 3 ar fi trebuit din Militari sa ajunga la Universitate iar M 5 din Dr. Taberei la Romana. Dar asta e, zarurile au fost aruncate de mult !

 



Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou Dominatrix

cos wrote:
Mi s'ar parea de bun simt sa se pastreze la suprafata cel putin legaturile cu Piata Romana si cu Gara de Nord, la intervale decente. Acestea ar acoperi si calatoriile 'locale'... Asta pe ramura de nord, pentru ca pe cea de sud nu as umbla la transportul de suprafata.
Apropo de dublarea metroului de transportul de suprafata: daca pe ramura de nord este firesc sa dispara troleibuzul, ma intreb cum se va asigura legatura Alexandria - Gara dupainaugurarea liniei de metrou? Fiindca troleibuzul spre Antiaeriana nu se poate desfiinta, mai ales ca s-a si investit in retea noua si terminal "intermodal" la Depoul Alexandria. Logica ar spune sa fie pastrat troleibuzul pe traseul Alexandriei - Razoare - Eroilor - Gara de Nord, caz in care s-ar suprapune cu metroul destul de mult intre Nicolae Gaina si Eroilor. Culmea ar fi ca in ideea de eliminare a suprapunerilor, varianta actuala, cu ocolire pe la Apaca sa ramana definitiva. Atunci intr-adevar bataia de joc ar fi maxima.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

andrei11 wrote:
-Traseul metroului pe sub Splai in portiunea Dristor 1 - Petrache Poenaru a fost una din cele mai proaste idei cu putinta

Mi-am revizuit rationamentul ! In conditiile anului 1975 nu prea aveai pe unde sa iesi rezonabil din Balta Alba decat pe traseul actual al lui M 1 / M 3 pe Splai. Mea culpa  :roll:
Restul afirmatiilor raman valabile  :!:

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou mradulescu

Dominatrix wrote:
cos wrote:
Mi s'ar parea de bun simt sa se pastreze la suprafata cel putin legaturile cu Piata Romana si cu Gara de Nord, la intervale decente. Acestea ar acoperi si calatoriile 'locale'... Asta pe ramura de nord, pentru ca pe cea de sud nu as umbla la transportul de suprafata.
Apropo de dublarea metroului de transportul de suprafata: daca pe ramura de nord este firesc sa dispara troleibuzul, ma intreb cum se va asigura legatura Alexandria - Gara dupainaugurarea liniei de metrou? Fiindca troleibuzul spre Antiaeriana nu se poate desfiinta, mai ales ca s-a si investit in retea noua si terminal "intermodal" la Depoul Alexandria. Logica ar spune sa fie pastrat troleibuzul pe traseul Alexandriei - Razoare - Eroilor - Gara de Nord, caz in care s-ar suprapune cu metroul destul de mult intre Nicolae Gaina si Eroilor. Culmea ar fi ca in ideea de eliminare a suprapunerilor, varianta actuala, cu ocolire pe la Apaca sa ramana definitiva. Atunci intr-adevar bataia de joc ar fi maxima.


Acuma n-ar fi o mare problema daca s-ar suprapune un pic... In definitiv, 381 se suprapune peste jumatate din M2 si lumea propune pe forum autobuze articulate...

Despre ocolirea lui 96 pe la Apaca nu stiu ce sa zic, totul depinde de cum va arata in viitor intersectia de la Razoare dupa finalizare metroului si apoi, in a doua etapa, dupa realizarea pasajelor auto (macar unul din doua si tot ar fi bine).

Cred ca nici primaria/MT nu stie cum o sa iasa pina la urma, asa ca licitam degeaba...

O varianta ar fi ca 96 sa nu mai ocoleasca pe la Apaca, dar ar putea sa mearga direct prin Cotroceni si nu pe la Eroilor. Dar habar nu am cum va fi.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

...pe traseul Alexandriei - Razoare - Eroilor - Gara de Nord, caz in care s-ar suprapune cu metroul destul de mult intre Nicolae Gaina si Eroilor..
Destul de mult ? Mie mi se pare nesimificativ, taman bine ca sa se faca schimbul de calatori la Razoare sau la Eroilor !

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou mradulescu

Pai asta ziecam si eu...
Introducerea metroului intr-un cartier nu trebui sa duca le eliminare transportului de suprafata, ci doar la regandirea acestuia ca un complement indispensabil.
In cazul troleibuzului 96, acesta are pre putin de-a face cu noul metrou, in concluzie poate sa ramana bine-merci.

Ma gandesc insa ca poate linia 105 ar putea fi macar regandita, nu desfiintata.

 


Go to page:  1  ... 23 24 25 26 27 28 29  ... 188
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433206 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use