Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3301 posts, 526213 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
sab
Subway guru, fara suparare, pana acum cateva luni (hai sa spunem max 1 an) era "castigatoare" varianta cu M6 plecand de la Piata Victoriei, nu ca acum derivata din M4. Unde era atunci depoul ?
Banuiesc ca M6 avea un depou, totusi... Si nu era in Pta Victoriei.. Iar M4 nu ajungea "neam" la Straulesti atunci...Deci unde era si depoul M4 ??M4 avea un singur depou, la Progresu.
Cred ca si tu cunosti ca si mine schitele cu M6 care au circulat, cu 19 statii si un depou...GHICI UNDE...la Otopeni...Atunci nu-si pusese nimeni problema unde se va face exact ?
Deci raman la parerea ca este o "justificare" pentru prelungirea falimentara a M4...Altfel, daca M6 pleca de la PV nu se justifica "de nicio culoare" prelungirea spre Straulesti..Acum o bagam pe aia, ca n-avem rebrusment pentru M4 (asta se putea face la Laminorului), dar n-avem domne' nici depou pentru 2 magistrale. Nu este mai bine sa facem un depoul la Straulesti comun ? Pentru ca pana la Progresu ...mai este mult pana departe si pentru M4
Subway guru, fara suparare, pana acum cateva luni (hai sa spunem max 1 an) era "castigatoare" varianta cu M6 plecand de la Piata Victoriei, nu ca acum derivata din M4. Unde era atunci depoul ?
Banuiesc ca M6 avea un depou, totusi... Si nu era in Pta Victoriei.. Iar M4 nu ajungea "neam" la Straulesti atunci...Deci unde era si depoul M4 ??M4 avea un singur depou, la Progresu.
Cred ca si tu cunosti ca si mine schitele cu M6 care au circulat, cu 19 statii si un depou...GHICI UNDE...la Otopeni...Atunci nu-si pusese nimeni problema unde se va face exact ?
Deci raman la parerea ca este o "justificare" pentru prelungirea falimentara a M4...Altfel, daca M6 pleca de la PV nu se justifica "de nicio culoare" prelungirea spre Straulesti..Acum o bagam pe aia, ca n-avem rebrusment pentru M4 (asta se putea face la Laminorului), dar n-avem domne' nici depou pentru 2 magistrale. Nu este mai bine sa facem un depoul la Straulesti comun ? Pentru ca pana la Progresu ...mai este mult pana departe si pentru M4
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
Dominatrix
subway guru wrote:Mersi, Subway Guru, Q.E.D.
De ce avetzi voi mereu impresia ca numai voua 'va vin idei geniale' si totzi ceilaltzi sunt 'tampitzi'???
De unde si pana unde???
Hai sa o luam cu 'depoul' ca sa vedetzi ca nu suntetzi deloc 'geniali'...
7. Ultima solutzie = la Straulesti
sab wrote:Aceea a fost o simpla varianta de lucru. Nu a fost nimic final, si deci nici varianta castigatoare. Faptul ca au "circulat" niste scheme cu M6 cu 19 statii si un depou in Otopeni nu inseamna absolut nimic. O hartie cu desene nu tine loc de "analiza cost-beneficii", "evaluare multi-criteriu", "analiza riscurilor" si nici de situatia din teren.
Subway guru, fara suparare, pana acum cateva luni (hai sa spunem max 1 an) era "castigatoare" varianta cu M6 plecand de la Piata Victoriei, nu ca acum derivata din M4. Unde era atunci depoul ?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
andrei11
Dominatrix, nu ai dreptate .
1) Suntem un forum ( civilizat ) de discutii, unde ne-am adunat niste pasionati in ale transportului ca sa discutam.
2) "De ce avetzi voi mereu impresia ca numai voua 'va vin idei geniale' si totzi ceilaltzi sunt 'tampitzi'???" Asta e o expresie care cel putin mie nu mi-a picat bine, mai ales ca nu suntem la anchete de genul "Cum ati cheltuit banul public". "O sa infundati puscaria ca sa vada poporul cine suge sudoarea muncii lui".
3) Sa inteleg ca cine isi exprima o alta parere "este pus la zid" si cu asta basta ? "Mai taceti din gura ca nu va pricepeti" - eu cel putin nici nu am pretentia ca ma pricep, dar totusi iti reamintesc ca suntem pe un forum de discutii si nu la anchete.
Revin :
Tot nu pricep de ce nu s-a facut si amorsa "geamana" ptr M 6 acum cand circulatia nu s-a deschis spre Parc Bazilescu. Sa inteleg ca este infinit mai ieftin si mai comod sa se inchida o linie aflata in exploatare decat rezolvarea amorsei acum cand nimeni nu te deranjeaza ?
Bine, eu ma pot retrage de la discutii pe aceasta tema, dar nimeni nu ma va obliga sa nu apar la saptamana cu o constatare de cat de colerate sunt graficele de executie pentru M 4 - Straulesti, M 5 si M 6 cu situatia din teren. Vad ca asta se cam doreste, desi nu cred ca am incomodat pe nimeni pe forum.
O sa traim sa vedem si asta, 3 magistrale de metrou in lucru concomitent ! Chiar crezi ca Ministerul Transporturilor poate sustine aceste proiecte ? Parca avea de facut si nu stiu cate sute de km de autostrada ministerul asta pana acum ! Imi pare rau, dar cred ca e un bluf de proportii cu cele 3 magistrale de metrou in constructie simultana !
Nu s-a demonstrat nimic, s-au dat niste "decrete" de genul eu sunt sefu si asa se face ca asa vreau eu. Evident ca merge si asa, oricum nu are cine sa faca concurenta.
Dominatrix, nu ai dreptate .
1) Suntem un forum ( civilizat ) de discutii, unde ne-am adunat niste pasionati in ale transportului ca sa discutam.
2) "De ce avetzi voi mereu impresia ca numai voua 'va vin idei geniale' si totzi ceilaltzi sunt 'tampitzi'???" Asta e o expresie care cel putin mie nu mi-a picat bine, mai ales ca nu suntem la anchete de genul "Cum ati cheltuit banul public". "O sa infundati puscaria ca sa vada poporul cine suge sudoarea muncii lui".
3) Sa inteleg ca cine isi exprima o alta parere "este pus la zid" si cu asta basta ? "Mai taceti din gura ca nu va pricepeti" - eu cel putin nici nu am pretentia ca ma pricep, dar totusi iti reamintesc ca suntem pe un forum de discutii si nu la anchete.
Revin :
Tot nu pricep de ce nu s-a facut si amorsa "geamana" ptr M 6 acum cand circulatia nu s-a deschis spre Parc Bazilescu. Sa inteleg ca este infinit mai ieftin si mai comod sa se inchida o linie aflata in exploatare decat rezolvarea amorsei acum cand nimeni nu te deranjeaza ?
Bine, eu ma pot retrage de la discutii pe aceasta tema, dar nimeni nu ma va obliga sa nu apar la saptamana cu o constatare de cat de colerate sunt graficele de executie pentru M 4 - Straulesti, M 5 si M 6 cu situatia din teren. Vad ca asta se cam doreste, desi nu cred ca am incomodat pe nimeni pe forum.
O sa traim sa vedem si asta, 3 magistrale de metrou in lucru concomitent ! Chiar crezi ca Ministerul Transporturilor poate sustine aceste proiecte ? Parca avea de facut si nu stiu cate sute de km de autostrada ministerul asta pana acum ! Imi pare rau, dar cred ca e un bluf de proportii cu cele 3 magistrale de metrou in constructie simultana !
Mersi, Subway Guru, Q.E.D.
Nu s-a demonstrat nimic, s-au dat niste "decrete" de genul eu sunt sefu si asa se face ca asa vreau eu. Evident ca merge si asa, oricum nu are cine sa faca concurenta.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
subway guru
Punctul UNU si cel mai important, nu am lucrat, nu lucrez si nu voi lucra in viatza mea la Metrorex (sa va fie CLAR)...
Punctul DOI...iarasi sa va fie clar ca nu avetzi doar voi 'idei geniale', ideile astea ale voastre le-au avut si altzii inaintea voastra si din pacate 'au picat cu brio'...deci n-au fost 'geniale'...
Restul de alde cele sunt 'gargara'...fara suparare, ca aici discutam doar 'ca intre prieteni'..,nici nu 'acuzam', nici nu 'incriminam'...
Ceea ce am vrut eu sa va spun e ca 'ideile voastre geniale' au picat deja 'testul veritatzii' si nimic mai mult...
Imi pare rau daca v-atzi 'frosat' dar asta-i adevarul...
P.S.
Chestia cu:
"De ce avetzi voi mereu impresia ca numai voua 'va vin idei geniale' si totzi ceilaltzi sunt 'tampitzi'???" Asta e o expresie care cel putin mie nu mi-a picat bine...
nici mie nu mi-a picat prea bine si: de aceea ce tzie nu-tzi place, altuia nu face...
P.S.
Incercatzi sa fitzi mai 'ponderatzi' in aprecieri si mai 'circumspectzi' in concluzii, 'viatza bate filmul' intotdeauna...
P.P.S.
'Domix' fiind de genul feminin are cea mai multa dreptate...ne 'bate' pe totzi...
Cu prietenie si cu drag, al vostru...subway 'for ever'...
Punctul UNU si cel mai important, nu am lucrat, nu lucrez si nu voi lucra in viatza mea la Metrorex (sa va fie CLAR)...
Punctul DOI...iarasi sa va fie clar ca nu avetzi doar voi 'idei geniale', ideile astea ale voastre le-au avut si altzii inaintea voastra si din pacate 'au picat cu brio'...deci n-au fost 'geniale'...
Restul de alde cele sunt 'gargara'...fara suparare, ca aici discutam doar 'ca intre prieteni'..,nici nu 'acuzam', nici nu 'incriminam'...
Ceea ce am vrut eu sa va spun e ca 'ideile voastre geniale' au picat deja 'testul veritatzii' si nimic mai mult...
Imi pare rau daca v-atzi 'frosat' dar asta-i adevarul...
P.S.
Chestia cu:
"De ce avetzi voi mereu impresia ca numai voua 'va vin idei geniale' si totzi ceilaltzi sunt 'tampitzi'???" Asta e o expresie care cel putin mie nu mi-a picat bine...
nici mie nu mi-a picat prea bine si: de aceea ce tzie nu-tzi place, altuia nu face...
P.S.
Incercatzi sa fitzi mai 'ponderatzi' in aprecieri si mai 'circumspectzi' in concluzii, 'viatza bate filmul' intotdeauna...
P.P.S.
'Domix' fiind de genul feminin are cea mai multa dreptate...ne 'bate' pe totzi...
Cu prietenie si cu drag, al vostru...subway 'for ever'...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
andrei11
Stiti la ce m-am gandit ? Denumirea de M 4 mi se pare aiurea, hai sa denumim intreaga lucrare M 6 - GdN 2 - Otopeni si cu un "ampedice" Jiului - Strand Straulesti. E absurd sa denumim o bucatica de 2 km o magistrala. Si ca sa ma folosesc de o expresie a lui Subway - viata bate filmul - nu prea vad eu cum o sa se dezvolte M 4 spre Sud, cu asa de multi km in constructie simultana M 5 / M 6 / M 4 la Straulesti, unicul amplasament de depou disponibil pentru metrou din Nordul Bucurestiului - asa cum a demonstrat tot subway.
in aceeasi gandire avem ( vom avea ), normal peste fix 4 ani, si o magistrala M 5 cu un ampedice la "Valea Ialomitei".
Sper ca in curand pe hartile metroului bucurestean sa apara si dezvoltarea "Laminorului - Strand Straulesti" care, nu-i asa, va fi gata in 2 ani de zile - de acum in colo. Nici nu ma indoiesc de aceste termene sustinute cu tarie si fara nici o putere de contrazicere de catre responsabilii Metrorex.
Stiti la ce m-am gandit ? Denumirea de M 4 mi se pare aiurea, hai sa denumim intreaga lucrare M 6 - GdN 2 - Otopeni si cu un "ampedice" Jiului - Strand Straulesti. E absurd sa denumim o bucatica de 2 km o magistrala. Si ca sa ma folosesc de o expresie a lui Subway - viata bate filmul - nu prea vad eu cum o sa se dezvolte M 4 spre Sud, cu asa de multi km in constructie simultana M 5 / M 6 / M 4 la Straulesti, unicul amplasament de depou disponibil pentru metrou din Nordul Bucurestiului - asa cum a demonstrat tot subway.
in aceeasi gandire avem ( vom avea ), normal peste fix 4 ani, si o magistrala M 5 cu un ampedice la "Valea Ialomitei".
Sper ca in curand pe hartile metroului bucurestean sa apara si dezvoltarea "Laminorului - Strand Straulesti" care, nu-i asa, va fi gata in 2 ani de zile - de acum in colo. Nici nu ma indoiesc de aceste termene sustinute cu tarie si fara nici o putere de contrazicere de catre responsabilii Metrorex.
- fider
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
fider
Andrei11, apreciez drept deosebit de pertinente observatiile legate de M4, M5, M6. Intr-adevar obsesia depoului Straulesti si a doua magistrale care se bifurca din tronsonul M4 ramane o mare idee stupida. Macar si pentru faptul ca nu exista si nu va exista o deservire rezonabila a segmentului Victoriei - Presei Libere - Baneasa varianta din prezent ar trebui reanalizata. Chit ca toti se prind ca nu statia de la Fantana Miorita (Gara Baneasa) ar fi marele punct de atractie al rutei M6, in varianta Piata victoriei - Baneasa, probabil unora li se pare ca fix datorita acestui lucru varianta nu merita si un traseu necritic in prezent, Pajura - Presei Libere, suna mult mai bine.
Legat de depoul pentru M4, intr-adevar era mai important sa se prelungeasca magistrala spre Sud si sa nu mai circule gol metroul pe tronsonul Basarab - Gara de Nord in care s-a investit atat de mult. Probabil ca o buna motivatie pentru M4 la Straulesti si varianta aleasa pentru M6 tine de afacerile preconizate pentru spatii imobiliare intr-o zona foarte apropiata de Baneasa (Pajura si Straulesti) care a devenit extrem de tentanta.
Pentru M5 depoul de la Valea Ialomitei si carligul spre Ghencea reprezinta un compromis nefericit dar acesta este proiectul aprobat. In mod logic magistrala trebuia sa deserveasca distinct ambele ramuri ale cartierului macar si pentru motivul ca Drumul Taberei concentreaza mai multi locuitori pe km patrat decat cartierul Militari sau Titan.
Andrei11, apreciez drept deosebit de pertinente observatiile legate de M4, M5, M6. Intr-adevar obsesia depoului Straulesti si a doua magistrale care se bifurca din tronsonul M4 ramane o mare idee stupida. Macar si pentru faptul ca nu exista si nu va exista o deservire rezonabila a segmentului Victoriei - Presei Libere - Baneasa varianta din prezent ar trebui reanalizata. Chit ca toti se prind ca nu statia de la Fantana Miorita (Gara Baneasa) ar fi marele punct de atractie al rutei M6, in varianta Piata victoriei - Baneasa, probabil unora li se pare ca fix datorita acestui lucru varianta nu merita si un traseu necritic in prezent, Pajura - Presei Libere, suna mult mai bine.
Legat de depoul pentru M4, intr-adevar era mai important sa se prelungeasca magistrala spre Sud si sa nu mai circule gol metroul pe tronsonul Basarab - Gara de Nord in care s-a investit atat de mult. Probabil ca o buna motivatie pentru M4 la Straulesti si varianta aleasa pentru M6 tine de afacerile preconizate pentru spatii imobiliare intr-o zona foarte apropiata de Baneasa (Pajura si Straulesti) care a devenit extrem de tentanta.
Pentru M5 depoul de la Valea Ialomitei si carligul spre Ghencea reprezinta un compromis nefericit dar acesta este proiectul aprobat. In mod logic magistrala trebuia sa deserveasca distinct ambele ramuri ale cartierului macar si pentru motivul ca Drumul Taberei concentreaza mai multi locuitori pe km patrat decat cartierul Militari sau Titan.
- cristapone
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
cristapone
Pana la urma statia Pajura a fost redenumita in Jiului ?
Pana la urma statia Pajura a fost redenumita in Jiului ?
- cristi20
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
cristi20
DA... Cred ca s-a spus asta de cel putin 3 ori pana acum... verifica in celelalte topicuri si in paginile anterioare.
cristapone wrote:
Pana la urma statia Pajura a fost redenumita in Jiului ?
DA... Cred ca s-a spus asta de cel putin 3 ori pana acum... verifica in celelalte topicuri si in paginile anterioare.
- subway guru
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
andrei11
Atentie
Maine ( Joi ) D-na Ministru Boangiu in inspectie pe M 4. ( Informatia venita "pe surse" )
Atentie
Maine ( Joi ) D-na Ministru Boangiu in inspectie pe M 4. ( Informatia venita "pe surse" )
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
bercenicity
Din cate imi dau seama pe noua bucata o sa se mearga la cale libera fara nicio protectie. (Licitatia pentru ATP abia a fost castigata de Invensys Rail Dimetronic si au un an sa instaleze sistemul) Oricum nici nu e nevoie de mai mult pentru dirijarea trenurilor pana la Parc Bazilescu.
Din cate imi dau seama pe noua bucata o sa se mearga la cale libera fara nicio protectie. (Licitatia pentru ATP abia a fost castigata de Invensys Rail Dimetronic si au un an sa instaleze sistemul) Oricum nici nu e nevoie de mai mult pentru dirijarea trenurilor pana la Parc Bazilescu.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
andrei11
??? La ce-ti trebuie protectie ? Ca intre 1 Mai si Parc nu ai cum sa ai decat un metrou / fir de circulatie.
??? La ce-ti trebuie protectie ? Ca intre 1 Mai si Parc nu ai cum sa ai decat un metrou / fir de circulatie.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
bercenicity
La depasirea vitezei maxime si la depasirea tampoanelor dinspre Zarea...
La depasirea vitezei maxime si la depasirea tampoanelor dinspre Zarea...
- iliutu
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
iliutu
La capat poate sa-i puna un inductor de 2000 Hz si s-a rezolvat. Pe traseu viteza de circulatie e de 80 km/h ...
La capat poate sa-i puna un inductor de 2000 Hz si s-a rezolvat. Pe traseu viteza de circulatie e de 80 km/h ...
📖 Pagination options