Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Bucur LF-CH (#402 - #405)

602 posts, 197632 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 23 24 25 26 27 28 29  ... 43
 
 

📖 Pagination options
Re: Seria Bucur LF 402-405 Chev Celios

Da pana ajung in 41 nu mai bn le baga pe o linie care nu le face atata rau??? Si Dragos sa stii ca de mazgalit pot fi mazgalite si in 41 si in 1. Nu mai stiu ce vagon din linia 1 a stat asta primavara cu un TAG pe bot o luna de zile si nu a mai zis nimeni nimic(era un CH).

 


Re: Seria Bucur LF 402-405 Gabi23

Era 4046 ala mazgalit pe bot. Oricum si la Dudesti si-au bagat ceva in ele de mazgalituri si nu le mai curata, fiind mai jegoase ca alea de la Alexandria interior + exterior, inclusiv LFurile astea noi.
LFurilor daca nu in 41 (linia pentru care au fost proiectate cu ani in urma), le-ar sta foarte bine pe linia 35 (Depoul Militari - Vasile Parvan), fiind toata ziua si prin Piata Virgiliu  :ugeek:.

 


Re: Seria Bucur LF 402-405 George

41 si 35 ar fi solutii foarte bune! Mai ales daca 35 ar fi prelungit peste pasaj, spre Victoriei!

Nu cred in povestea asta ca Bucur LF sunt prea mici pt. 41...

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Seria Bucur LF 402-405 Dr2005

George wrote:
Nu cred in povestea asta ca Bucur LF sunt prea mici pt. 41...

Atunci îţi recomand să mergi la 7:45 cu 41 şi să încerci să urci la Piaţa Sergiu Celibidache... şi apoi să încerci să cobori la următoarea staţie, să vezi dacă mai poţi  :twisted:

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Seria Bucur LF 402-405 133 313

Da, LF-urile sunt mai mici! Dar asta nu inseamna ca nu poti baga 4 LF-uri la schimb cu 3 PPC-uri in 41. LF-urile sunt vehicule integral nou construite, de viteza. Nu poti sa le tarai pe "otelul rosu" superuzat. Si parca nici prin Obor si Sebastian nu-ti vine sa le treci. Astia suntem!

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Seria Bucur LF 402-405 Dr2005

Deja sunt 40 de ture pe traseu de 70 de minute, deci dă cu minus, că minim 5 tramvaie sunt în permanenţă la capete (şi minim 20 la pauza de masă...), iar semafoarele oricum nu permit intervale mai mici de 3 minute.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Seria Bucur LF 402-405 133 313

Oricum in linia 1 in formatul actul nu pot ramane. Serban Voda, Sincai, Nerva Traian, Piata Muncii, Vasile Milea le distrug. Odata ca sina este deformata, sar aschii de tabla de pe dale si sunt dale care se dezintegreaza in pietris.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Seria Bucur LF 402-405 Utilizator anonim

Dr2005 wrote:
nu permit intervale mai mici de 3 minute.


Acum vreo doua zile am pozat de la 16:20 la 16:45 tramvaie la Pasaj Lujerului, pentru statistica am pozat si ce venea pe sensul cu pozitie proasta de poza, tramvaiele veneau la 2 minute, data viitoare cand mai fac asta o sa fac si un grafic cu orele.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Seria Bucur LF 402-405 Dr2005

Să te uiţi la cele care vin dinspre Ghencea, se adună şi câte 3 în staţia aia... şi pleacă spre pasaj la fix 3 minute.

 


  • IK4
  • Posted:
  •  

Re: Seria Bucur LF 402-405 IK4

Se pot baga Bucur LF pe 41. Se pot baga si Tatre solo. Se poate si cu Lohnerul 6502, ca doar e proaspat iesit din RK... Dar momentan pe aceasta linie este necesara cresterea capacitatii per vehicul si reducerea numarului de vehicule din traseu, pentru o exploatare mai eficienta si in conditii de siguranta, tinand cont ca nu exista nici un fel de sistem ATP si se circula la vedere. La cererea de transport de pe linia 41, extraordinar de mare in comparatie cu celelalte linii, trebuie raspuns cu trenuri care sa asigure conditii civilizate de transport, nu tiganii de maxi-taxiuri pe sine unde sa mergi cu dosu' in geam.
Pentru Bucur LF exista destule linii complet modernizate in care ar putea circula: 8, 11, 21, 25, 32, 35, 44, 47. Nu cred ca are mare importanta cartierul prin care liniile respective au traseul. Sa ne amintim halul in care ajunsesera DAF-urile si ROCAR-urile autobazei Nordului (din loturile cele mai noi), care au circulat pe liniile "de Dorobanti".
Vagoanele acestea trebuie sa circule, nu sa fie tinute in vitrina de teama sa nu fie mazgalite, etc. Marea majoritate a problemelor care duc la imobilizarea vehiculelor RATB sunt fie de natura tehnica, fie au legatura cu accidente de circulatie. Nu sunt prea multe probleme provocate de catre calatori, cu exceptia unor cazuri izolate de geamuri sparte, lucru inevitabil intr-un oras atat de mare.

 


Re: Seria Bucur LF 402-405 Rathgeber2523

#402 in urma cu cateva luni

402.JPG (92.68 KB; downloaded 3290 times)


#404 in urma cu cateva luni pe Retragere

Fotografie0444 (Custom) (Large).jpg (131.82 KB; downloaded 3260 times)

 


Re: Seria Bucur LF 402-405 georgica2704

Poate in urma cu cateva saptamanii , traseul actual al liniei 1 il are de la inceputul lunii August

 


Re: Seria Bucur LF 402-405 Gabi23

A fost reparat si astazi a reaparut in traseu vagonul405.

405 - 1 - 13.09.2012.jpg (239.72 KB; downloaded 3100 times)

 


Re: Seria Bucur LF 402-405 Rathgeber2523

Gabi23 wrote:
A fost reparat si astazi a reaparut in traseu vagonul405.


De la Sura Mare
405 (1) (Large).jpg (107.78 KB; downloaded 2985 times)

405 (3) (Large).jpg (107.73 KB; downloaded 2985 times)

 


Go to page:  1  ... 23 24 25 26 27 28 29  ... 43
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2385 forum members have written 430481 posts in 5346 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use