Topic: Discuții diverse despre Metrorex
5579 posts, 1225711 views
📖 Pagination options
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
mcosmin
Iar dai pe afara. O sa raspund punctual.
1) argumentul cu pretul este pertinent, SINGURUL argument pertinent pe care l-ai adus. Aici putem continua discutia. Solutii exista.
2) teoria nu se pupa niciodata complet cu practica. In teorie poti face orice. Practica iti impune limitari. Cazurile voastre prezentate ca si contraargumente sunt pur teoretice. Practica te va contrazice in totalitate.
3) Copiii se fac cand parintii au acumulat suficienta experienta. Ca si om, nu acumulezi cunostinte in ritm constant. In primii 20-30 de ani vei acumula mai mult de 60% din cunoștințele de viata. De aia faci copiii dupa 20 ani si nu din momentul in care ajungi la pubertate. Asta e un alt caz in care teoria ta este contrazisa de practica. Teoretic inveti toata viata, practic nu e chiar asa.
4) exista precedente in tari mai dezvoltate care au instalat PSD. A te contrazice cu orase in care metroul este deja traditie e tipic romanului care se crede atotstiutor.
5. Pentru statiile de tramvai exista solutii adaptate la realitățile statiilor de tramvai. Alea le putem discuta in alt topic
Acum, daca vrei sa continuam discuția, o facem pe argumente pertinente si care au legatura cu problema data. Daca nu, o sa continuam sa ne trolluim.
Iar dai pe afara. O sa raspund punctual.
1) argumentul cu pretul este pertinent, SINGURUL argument pertinent pe care l-ai adus. Aici putem continua discutia. Solutii exista.
2) teoria nu se pupa niciodata complet cu practica. In teorie poti face orice. Practica iti impune limitari. Cazurile voastre prezentate ca si contraargumente sunt pur teoretice. Practica te va contrazice in totalitate.
3) Copiii se fac cand parintii au acumulat suficienta experienta. Ca si om, nu acumulezi cunostinte in ritm constant. In primii 20-30 de ani vei acumula mai mult de 60% din cunoștințele de viata. De aia faci copiii dupa 20 ani si nu din momentul in care ajungi la pubertate. Asta e un alt caz in care teoria ta este contrazisa de practica. Teoretic inveti toata viata, practic nu e chiar asa.
4) exista precedente in tari mai dezvoltate care au instalat PSD. A te contrazice cu orase in care metroul este deja traditie e tipic romanului care se crede atotstiutor.
5. Pentru statiile de tramvai exista solutii adaptate la realitățile statiilor de tramvai. Alea le putem discuta in alt topic
Acum, daca vrei sa continuam discuția, o facem pe argumente pertinente si care au legatura cu problema data. Daca nu, o sa continuam sa ne trolluim.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
viewtopic.php?f=104&t=1109&p=264764#p264764
Văd că ești beton în practică.
Marile rețele de metrou europene / americane / asiatice.
Cât la sută din stații au instalate porți ?
Hai că esti pregătit practic.
viewtopic.php?f=104&t=1109&p=264764#p264764
mcosmin wrote:
4) exista precedente in tari mai dezvoltate care au instalat PSD. A te contrazice cu orase in care metroul este deja traditie e tipic romanului care se crede atotstiutor.
Văd că ești beton în practică.
Marile rețele de metrou europene / americane / asiatice.
Cât la sută din stații au instalate porți ?
Hai că esti pregătit practic.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
shoppy
Uite aici lista de tari in care se folosesc, nu sunt decat 25.
https://en.wikipedia.org/wiki/Platform_screen_doors
Si pentru inginerul OIFR specializat in trenuri si material rulant(sau cel putin sper ca in asta este specializat) expert in explicatii despre ce este posibil si ce nu in arhitectura, ii doresc din inima sa ajunga vreodata si intr-o tara civilizata, o sa "sufere" o revelatie si poate asa nu mai vorbeste prostii:
(sursa aceeasi ca mai sus)
Uite aici lista de tari in care se folosesc, nu sunt decat 25.
https://en.wikipedia.org/wiki/Platform_screen_doors
Si pentru inginerul OIFR specializat in trenuri si material rulant(sau cel putin sper ca in asta este specializat) expert in explicatii despre ce este posibil si ce nu in arhitectura, ii doresc din inima sa ajunga vreodata si intr-o tara civilizata, o sa "sufere" o revelatie si poate asa nu mai vorbeste prostii:
(sursa aceeasi ca mai sus)
Paris_Metro_St_Lazare.jpg (126.98 KB; downloaded 2792 times)
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
mcosmin
O alta teorie a ta care nu se pupa cu practica.
Plus eroarea de logica.
Uite ceva practic: proiect in derulare. Te las pe tine sa ghicesti. Sau crezi ca se pun toate odată?
andrei11 wrote:
https://forum.metrouusor.com/viewtopic.p ... #p264764mcosmin wrote:
4) exista precedente in tari mai dezvoltate care au instalat PSD. A te contrazice cu orase in care metroul este deja traditie e tipic romanului care se crede atotstiutor.
Văd că ești beton în practică.
Marile rețele de metrou europene / americane / asiatice.
Cât la sută din stații au instalate porți ?
Hai că esti pregătit practic.
O alta teorie a ta care nu se pupa cu practica.
Plus eroarea de logica.
Uite ceva practic: proiect in derulare. Te las pe tine sa ghicesti. Sau crezi ca se pun toate odată?
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
Florinds
Hai ca poza asta seamana cu ce avem la Romana/Dristor 1/Costin Georgian/Nicolae Grigorescu etc.
Mcosmin tu tot pornesti de la premisa ca PSD-urile trebuie montate si o iei deja ca un dat...
Apropo, shoppy, daca se blocheaza PSD-urile astea, ca doar avem atatea blocari de usi prin trenuri, nu se creeaza aglomeratie, scenariul perfect pentru terorism?
Parerea mea e sa o lasam balta, nu o sa ne convingem unii pe altii si ma bucur ca sunt in tabara cu mai multi sustinatori ai ideii de a nu se monta...
Hai ca poza asta seamana cu ce avem la Romana/Dristor 1/Costin Georgian/Nicolae Grigorescu etc.
Mcosmin tu tot pornesti de la premisa ca PSD-urile trebuie montate si o iei deja ca un dat...
Apropo, shoppy, daca se blocheaza PSD-urile astea, ca doar avem atatea blocari de usi prin trenuri, nu se creeaza aglomeratie, scenariul perfect pentru terorism?
Parerea mea e sa o lasam balta, nu o sa ne convingem unii pe altii si ma bucur ca sunt in tabara cu mai multi sustinatori ai ideii de a nu se monta...
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
mcosmin
In mod inevitabil vor fi montate, magistralele vor ajunge complet automatizate la un moment dat.
In mod inevitabil vor fi montate, magistralele vor ajunge complet automatizate la un moment dat.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
punmeister
Tu ii vezi cumva pe cei de la Metrorex sa renunte asa repede la mecanici? Ei n-au renuntat la caseritele de la cartele dupa instalarea AVM-urilor.
Tu ii vezi cumva pe cei de la Metrorex sa renunte asa repede la mecanici? Ei n-au renuntat la caseritele de la cartele dupa instalarea AVM-urilor.
- mcosmin
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
shoppy
Si usile trenului nu se pot bloca?, hai sa mergem cu ele deschise.
In caz de pana de curent usile automate se deschid manual, iar intre usile automate sunt usi manuale ce se deschid doar dinspre interior, deci nici o problema daca trenul nu se opreste aliniat cu usile automate.
Era o vreme cand majoritatea nu puteau intelege ca pamantul ar fi rotund asa ca sustineau ca pamantul este plat, si mai se si bucurau ca sunt in tabara cu mai multi sustinatori.
Si usile trenului nu se pot bloca?, hai sa mergem cu ele deschise.
In caz de pana de curent usile automate se deschid manual, iar intre usile automate sunt usi manuale ce se deschid doar dinspre interior, deci nici o problema daca trenul nu se opreste aliniat cu usile automate.
Era o vreme cand majoritatea nu puteau intelege ca pamantul ar fi rotund asa ca sustineau ca pamantul este plat, si mai se si bucurau ca sunt in tabara cu mai multi sustinatori.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
subway guru
Iar ati luat-o pe aratura...
Oportunitatea si prioritatea unei investitii, indiferent care ar fi aceea se decide doar in urma unei minime analize costuri/beneficii nu asa ca vrea muschii lu’ priceputu...chiar vreti sa va iau la bani marunti ca sa realizati cat sunteti de <pe langa>???
Iar ati luat-o pe aratura...
Oportunitatea si prioritatea unei investitii, indiferent care ar fi aceea se decide doar in urma unei minime analize costuri/beneficii nu asa ca vrea muschii lu’ priceputu...chiar vreti sa va iau la bani marunti ca sa realizati cat sunteti de <pe langa>???
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
TibiV
Hai sa lucram cu marfa clientului...
Cei din tabara "fara PSD" nu spunem ca "deloc, niciodata", spunem doar ca acum banii pot fi folositi mai bine pentru trenuri noi, extindere retea etc. etc.
Si dupa cum se vede portile in sine pot genera propriile riscuri...
Problemele de mai sus (fara cele de securitate) apar si in Japonia (nu doar Tokyo are metrou...)
Doar in statiile cu peste 100.000 de calatori pe zi. Metrou si tren, la un loc. Si daca nici Japonia nu are bani, nu stiu ce sa mai zic...
(Pe criteriul japonez, probabuil doar Piata Victoriei si Piata Unirii s-ar califica...)
Deci nici Londra, un oras "eminamente sarac", nu isi pune problema sa le instaleze peste tot...
Marele mar pe ici si colo, este improbabil sa le monteze pe intreg sistemul.
(Desi in NY au avut 3 morti intr-o saptamana, nu unul singur...)
Hai sa facem noi ceea ce nu se face nici in Tokyo, nici in Londra, nici in New York...
shoppy wrote:
Uite aici lista de tari in care se folosesc, nu sunt decat 25.
https://en.wikipedia.org/wiki/Platform_screen_doors
Hai sa lucram cu marfa clientului...
Their primary disadvantage is their cost; installing a system typically costs several million USD per station. When used to retrofit older systems, they limit the kind of rolling stock that may be used on a line, as train doors must have exactly the same spacing as the platform doors; this results in additional costs due to depot upgrades and otherwise unnecessary purchases of rolling stock. They also impede natural ventilation, increasing climate control costs.
The doors also pose their own safety risks. The primary risk is that people may be trapped between the platform doors and the train carriage, and be subsequently crushed when the train begins to move (see § Incidents). Cases of this happening are rare, and may depend upon door design.
Cei din tabara "fara PSD" nu spunem ca "deloc, niciodata", spunem doar ca acum banii pot fi folositi mai bine pentru trenuri noi, extindere retea etc. etc.
Si dupa cum se vede portile in sine pot genera propriile riscuri...
Problemele de mai sus (fara cele de securitate) apar si in Japonia (nu doar Tokyo are metrou...)
In August 2012, the Japanese government announced plans to install barriers at stations used by 100,000 or more people per day, and the Ministry of Land, Infrastructure, Transport and Tourism allotted 36 million yen ($470,800) for research and development of the system the 2011-2012 fiscal year. A difficulty was the fact that some stations are used by different types of trains with different designs, making barrier design a challenge.[20]
As of November 2012, only 34 of 235 stations with over 100,000 users per day were able to implement the plan. The ministry stated that 539 of approximately 9,500 train stations across Japan have barriers. Of the Tokyo Metro stations, 78 of 179 have some type of platform barrier.[21]
Doar in statiile cu peste 100.000 de calatori pe zi. Metrou si tren, la un loc. Si daca nici Japonia nu are bani, nu stiu ce sa mai zic...
(Pe criteriul japonez, probabuil doar Piata Victoriei si Piata Unirii s-ar califica...)
There are plans to install PEDs (which will not reach to the ceiling) in existing London Underground stations along the Bakerloo, Central, Piccadilly, and Waterloo & City lines as part of New Tube for London.
Deci nici Londra, un oras "eminamente sarac", nu isi pune problema sa le instaleze peste tot...
New York City's Metropolitan Transportation Authority has not committed to installing platform screen doors in its subway system, though it had been considering such an idea since the 1980s.[38] Possible locations for platform doors include several stations along the Second Avenue Subway, but their installation presents substantial technical challenges, as there are different placements of doors on New York City Subway rolling stock.[39][40] The MTA is also interested in retrofitting platform screen doors on the Canarsie Line, along the L train, and on the IRT Flushing Line, along the 7 and <7> trains. However, it is unlikely that the entire New York City Subway system will get retrofitted with platform screen doors or automatic platform gates[41] due to, again, the varying placements of doors on rolling stock.[42] Following a series of incidents during one week in November 2016, in which 3 people were injured or killed after being pushed into tracks, the MTA started to consider installing platform edge doors for the 42nd Street Shuttle.[43] In October 2017, the MTA formally announced that platform screen doors would be installed atthe Third Avenue station on the L train as part of a pilot program.
Marele mar pe ici si colo, este improbabil sa le monteze pe intreg sistemul.
(Desi in NY au avut 3 morti intr-o saptamana, nu unul singur...)
Hai sa facem noi ceea ce nu se face nici in Tokyo, nici in Londra, nici in New York...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
subway guru
In ce ma priveste nu sunt nicicum, nici pro nici contra atata vreme cat nu punem in balanta ceea ce trebuie, cat costa investitia initial, care sunt costurile de exploatare si intretinere si ce beneficii cuantificabile obtinem...altfel e tiganeala de mahala cu precupeti si precupete...
In ce ma priveste nu sunt nicicum, nici pro nici contra atata vreme cat nu punem in balanta ceea ce trebuie, cat costa investitia initial, care sunt costurile de exploatare si intretinere si ce beneficii cuantificabile obtinem...altfel e tiganeala de mahala cu precupeti si precupete...
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
mcosmin
Corect. Pretul este un impediment, cel putin momentan. Tocmai de aceea spuneam ca ar fi mai bine ca aceste porti sa fie instalate etapizat in momentul in care se face o renovare masiva a stațiilor . Pe acelasi principiu se merge si afara. Este absurd sa vrei sa fie instalate pe toate statiile de la inceput, insa pe masura ce reteaua se extinde, statiile vechi si nepopulate vor avea trafic.
Corect. Pretul este un impediment, cel putin momentan. Tocmai de aceea spuneam ca ar fi mai bine ca aceste porti sa fie instalate etapizat in momentul in care se face o renovare masiva a stațiilor . Pe acelasi principiu se merge si afara. Este absurd sa vrei sa fie instalate pe toate statiile de la inceput, insa pe masura ce reteaua se extinde, statiile vechi si nepopulate vor avea trafic.
- essco
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
essco
Unii viseaza cai verzi...
NU va fi instalata nicio poarta, in nicio statie de metrou din Romania, cel putin in urmatorii 15 ani, adica aproximativ timpul pana cand omul va ajunge pe Marte.
Putem trece la alt subiect? Mi se pare ca s-a cam epuizat asta, toata lumea a spus ce era de spus, nu mai sunt noutati...
Unii viseaza cai verzi...
NU va fi instalata nicio poarta, in nicio statie de metrou din Romania, cel putin in urmatorii 15 ani, adica aproximativ timpul pana cand omul va ajunge pe Marte.
Putem trece la alt subiect? Mi se pare ca s-a cam epuizat asta, toata lumea a spus ce era de spus, nu mai sunt noutati...
📖 Pagination options