Topic: Discuții diverse
356 posts, 123343 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
shoppy
Pai este important unde se duc ca sa vedem care depou a pierdut si care a castigat, ca fiecare se concentreaza pe problemle personale lui sau bisericutei lui, foarte putini vor binele general si debia apoi cel personal.
Pai este important unde se duc ca sa vedem care depou a pierdut si care a castigat, ca fiecare se concentreaza pe problemle personale lui sau bisericutei lui, foarte putini vor binele general si debia apoi cel personal.
- Daddy
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Daddy
Eu cred ca totusi au o varianta ca sa puna la timp in functiune 73. Azi era in probe Solaris cu numar de parc 5467, intra de pe Obregia pe Metalurgiei deci spre Piata de Gros. Si au mai scris colegi de astfel de probe in zona Metalurgiei. Deci probabil au totusi o solutie cu sau fara substatie gata, inclusiv suspendarea lui 76 si decuplare pentru 73 de la Piata Sudului daca nu e alimentata Obregia sau chiar sa functioneze amandoua daca acea alimentare din Giurgiului e suficienta.
Gabi23 wrote here:
Din nou repet: în Berceni nu ai curent pentru 73 și 74! Nu s-ar fi putut circula nici pe linia 76, dacă nu era sansa să fie alimentată din Giurgiului. În rețelele de pe Bd. Obregia / Emil Racoviță este curent cât să nu le atingi cu mâna....
Eu cred ca totusi au o varianta ca sa puna la timp in functiune 73. Azi era in probe Solaris cu numar de parc 5467, intra de pe Obregia pe Metalurgiei deci spre Piata de Gros. Si au mai scris colegi de astfel de probe in zona Metalurgiei. Deci probabil au totusi o solutie cu sau fara substatie gata, inclusiv suspendarea lui 76 si decuplare pentru 73 de la Piata Sudului daca nu e alimentata Obregia sau chiar sa functioneze amandoua daca acea alimentare din Giurgiului e suficienta.
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
sorin.niculescu_
Și eu am văzut astăzi un Solaris la Piața Unirii pe care scria „PROBE”. Poate e vorba de viitoarea comasare 313+73.
Și eu am văzut astăzi un Solaris la Piața Unirii pe care scria „PROBE”. Poate e vorba de viitoarea comasare 313+73.
- beauty and your feast
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
beauty and your feast
73-ul ar putea lejer sa inlocuiasca 313, concomitent cu suspendarea temporara a lui 76 (nimanui nu cred ca ii va lipsi 76 in mod special). Am avea in Berceni linia 73 care va circula cu un numar mult mai mare de calatori decat actualul 76 (deci maximizam eficienta utilizarii retelei de troleibuz in zona), care nu este, la ora actuala, decat un "ajutor" pt 381, nici macar unul atractiv. Iar ca sa fie umplut golul lasat de suspendarea lui 76, cateva dintre turele fostului 313 pot fi redistribuite in 381.
Just my 2 amateur cents.
73-ul ar putea lejer sa inlocuiasca 313, concomitent cu suspendarea temporara a lui 76 (nimanui nu cred ca ii va lipsi 76 in mod special). Am avea in Berceni linia 73 care va circula cu un numar mult mai mare de calatori decat actualul 76 (deci maximizam eficienta utilizarii retelei de troleibuz in zona), care nu este, la ora actuala, decat un "ajutor" pt 381, nici macar unul atractiv. Iar ca sa fie umplut golul lasat de suspendarea lui 76, cateva dintre turele fostului 313 pot fi redistribuite in 381.
Just my 2 amateur cents.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
WT_fan06
Și cu Ikarusurile ce faci?
Pui Solaris pe 73, îl scoți pe 76 și apoi când va reveni curentul liniile 74 și 76 vor fi deservite cu ce vehicule, mai exact? Oare Ikarusurile vor rămâne în conservare, gata de traseu, pentru două linii despre care nu știe nimeni când vor reveni?
Și cu Ikarusurile ce faci?
Pui Solaris pe 73, îl scoți pe 76 și apoi când va reveni curentul liniile 74 și 76 vor fi deservite cu ce vehicule, mai exact? Oare Ikarusurile vor rămâne în conservare, gata de traseu, pentru două linii despre care nu știe nimeni când vor reveni?
- Mihai Neagu
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Mihai Neagu
Voi inca va ganditi cum se va reinfiinta 74? Slabe sanse. Si giratoriul ala e problema, dar mai ales Podul Europa Unita.
Voi inca va ganditi cum se va reinfiinta 74? Slabe sanse. Si giratoriul ala e problema, dar mai ales Podul Europa Unita.
- teodora c.
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
teodora c.
De ce nu se ia in calcul bagarea tb. Solaris pe 76? Si eventual modificarea traseului sau pentru a utiliza si autonomia si sa atinga si alte puncte cheie din cartier ca sa nu mai fie dublura pt. 381? Stiu ca in planurile initiale trebuie atribuite liniei 73, dar cum curentul nu este suficient...
De ce nu se ia in calcul bagarea tb. Solaris pe 76? Si eventual modificarea traseului sau pentru a utiliza si autonomia si sa atinga si alte puncte cheie din cartier ca sa nu mai fie dublura pt. 381? Stiu ca in planurile initiale trebuie atribuite liniei 73, dar cum curentul nu este suficient...
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
WT_fan06
Și repet întrebările pe care le-am scris mai sus (doar că faci switch între 73 și 76).
Și repet întrebările pe care le-am scris mai sus (doar că faci switch între 73 și 76).
- Mihai Neagu
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Mihai Neagu
Nu se mai doreste modificarea liniilor din proiectul actual cred. S-ar putea sa se stie defapt ca substatia va fi gata la un moment dat si ei deja aranjeaza unirea 73+313.
Nu se mai doreste modificarea liniilor din proiectul actual cred. S-ar putea sa se stie defapt ca substatia va fi gata la un moment dat si ei deja aranjeaza unirea 73+313.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
cris_m
Fratilor, cat de greu e de inteles faptul ca a introduce mai multe troleibuze pe reteaua din Berceni este IMPOSIBIL in acest moment?! Mi-e greu sa cred ca nu ati facut la fizica experimentul cu becurile inseriate care nu se mai aprind la un moment dat, fiind prea multi consumatori si tensiunea prea mica... Exact asa este si aici, doar ca in loc de becuri ai troleibuze, iar in loc de lumina ai miscare rectilinie...
Altfel spus, daca bagi prea multe troleibuze, nu mai pot porni, tensiunea fiind mult sub parametrii nominali (de functionare). Si mare atentie, problema NU e DOAR in cartier, pana la Sudului, problema e pe toata reteaua, inclusiv Vacaresti si Tineretului si nu, autonomia NU rezolva cu nimic situatia, ca doar nu mergi cu captatorii lasati pe sub fire... Este mai mult decat absurd si se revine fix la proiectul conceput intentionat prost cu autobuzele electrice pe sub fire, lucru care se incearca a fi evitat/remediat prin masurile luate pana acum (eliminarea lui 201, 336, comasarea unor linii de autobuz cu cele de troleibuz samd)
Aia e, viata merge inainte cu sau fara Solaris in Berceni! Daca nu va convine, sariti-le in cap responsabililor de la PS4 pentru dezastrul provocat, celor de la PMB pentru girarea acestuia, iar celor de la STB ca nu sunt in stare sa isi apere patrimoniul. Noi prin asociatie am incercat in zadar...
Fratilor, cat de greu e de inteles faptul ca a introduce mai multe troleibuze pe reteaua din Berceni este IMPOSIBIL in acest moment?! Mi-e greu sa cred ca nu ati facut la fizica experimentul cu becurile inseriate care nu se mai aprind la un moment dat, fiind prea multi consumatori si tensiunea prea mica... Exact asa este si aici, doar ca in loc de becuri ai troleibuze, iar in loc de lumina ai miscare rectilinie...
Altfel spus, daca bagi prea multe troleibuze, nu mai pot porni, tensiunea fiind mult sub parametrii nominali (de functionare). Si mare atentie, problema NU e DOAR in cartier, pana la Sudului, problema e pe toata reteaua, inclusiv Vacaresti si Tineretului si nu, autonomia NU rezolva cu nimic situatia, ca doar nu mergi cu captatorii lasati pe sub fire... Este mai mult decat absurd si se revine fix la proiectul conceput intentionat prost cu autobuzele electrice pe sub fire, lucru care se incearca a fi evitat/remediat prin masurile luate pana acum (eliminarea lui 201, 336, comasarea unor linii de autobuz cu cele de troleibuz samd)
Aia e, viata merge inainte cu sau fara Solaris in Berceni! Daca nu va convine, sariti-le in cap responsabililor de la PS4 pentru dezastrul provocat, celor de la PMB pentru girarea acestuia, iar celor de la STB ca nu sunt in stare sa isi apere patrimoniul. Noi prin asociatie am incercat in zadar...
- deprodio
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
deprodio
Și nu se poate că 313 sa fie înlocuit cu 73,381 suplimentat și 76 suspendat?cu Ikarus ce sa faci?le retragi adică totuși...au o vârstă.Momentan,asta ar fi cea mai bună soluție până la niste vremuri mai bune.E clar că la Piata Reșița ar trebui sa existe ori 76,ori 381,sa se încheie cu "trenulețele".Și nu mă refer neapărat la un 381 urmat de un 76,ci de un 381 urmat de 3 troleibuze.Sau,in timpul saptamanii sa fie reactivat traseul 77...Cât despre 74,eu zic sa nu ne mai facem iluzii.
Și nu se poate că 313 sa fie înlocuit cu 73,381 suplimentat și 76 suspendat?cu Ikarus ce sa faci?le retragi adică totuși...au o vârstă.Momentan,asta ar fi cea mai bună soluție până la niste vremuri mai bune.E clar că la Piata Reșița ar trebui sa existe ori 76,ori 381,sa se încheie cu "trenulețele".Și nu mă refer neapărat la un 381 urmat de un 76,ci de un 381 urmat de 3 troleibuze.Sau,in timpul saptamanii sa fie reactivat traseul 77...Cât despre 74,eu zic sa nu ne mai facem iluzii.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
WT_fan06
Ikarusurile au o vârstă, dar din întâmplare ai văzut cum a ajuns transportul public din Berceni? Că din rețeaua bine vascularizată de troleibuze și tramvaie a mai rămas un schelet? Și că acele puține Solaris ce ar trebui teoretic să ajungă acolo nu au cum să înlocuiască și autobuze și troleibuze vechi din Berceni?
Deci ca să recapitulăm:
1. Nu avem suficient curent.
2. Nu avem suficiente troleibuze (atât vechi, cât și noi, nu avem).
Deci soluția care este? Să înlocuim puținele troleibuze rămase și să reducem și mai mult traseele din Berceni prin scoaterea lui 76? Ce investiție "bună"... Între timp, la rețea nu se uită nimeni, la autobuzele poluante nu se uită nimeni, dar "atât s-a putut". Vremurile mai bune vin când dezvolți (nu reduci) flota de troleibuze. Când nu ai troleibuze care să circule pe sub rețea, oare ce se poate întâmpla cu rețeaua? Propun fiecăruia un exercițiu de imaginație, uitându-ne și la șansele de reactivare a lui 74.
Da, troleibuzele Ikarus sunt vechi și trebuie retrase. Da, ai nevoie de înlocuitor pentru ele. Unde este înlocuitorul? Că nu-l văd.
Ikarusurile au o vârstă, dar din întâmplare ai văzut cum a ajuns transportul public din Berceni? Că din rețeaua bine vascularizată de troleibuze și tramvaie a mai rămas un schelet? Și că acele puține Solaris ce ar trebui teoretic să ajungă acolo nu au cum să înlocuiască și autobuze și troleibuze vechi din Berceni?
Deci ca să recapitulăm:
1. Nu avem suficient curent.
2. Nu avem suficiente troleibuze (atât vechi, cât și noi, nu avem).
Deci soluția care este? Să înlocuim puținele troleibuze rămase și să reducem și mai mult traseele din Berceni prin scoaterea lui 76? Ce investiție "bună"... Între timp, la rețea nu se uită nimeni, la autobuzele poluante nu se uită nimeni, dar "atât s-a putut". Vremurile mai bune vin când dezvolți (nu reduci) flota de troleibuze. Când nu ai troleibuze care să circule pe sub rețea, oare ce se poate întâmpla cu rețeaua? Propun fiecăruia un exercițiu de imaginație, uitându-ne și la șansele de reactivare a lui 74.
Da, troleibuzele Ikarus sunt vechi și trebuie retrase. Da, ai nevoie de înlocuitor pentru ele. Unde este înlocuitorul? Că nu-l văd.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
GPS
Din păcate, aici nu suntem la Galați, unde suspendarea liniei 104 a fost doar o decizie și atât. Rețeaua a rămas intactă, iar troleibuzele sunt aceleași. Aici suspendarea lui 76 va însemna retragerea unor troleibuze vechi, dar funcționale care o dată retrase vor fi canibalizate asemenea celorlalte retrase după suspendarea liniilor 73 și 74. Noile troleibuze vor înlocui niște troleibuze vechi, nu autobuze vechi poluante. Este clară intenția de distrugere a rețelei din Berceni, iar dacă nici acum nu suntem în stare să vedem, cu atâtea dovezi, inclusiv mesaje clare aici pe forum, nu știu când vom putea vedea.
Din păcate, aici nu suntem la Galați, unde suspendarea liniei 104 a fost doar o decizie și atât. Rețeaua a rămas intactă, iar troleibuzele sunt aceleași. Aici suspendarea lui 76 va însemna retragerea unor troleibuze vechi, dar funcționale care o dată retrase vor fi canibalizate asemenea celorlalte retrase după suspendarea liniilor 73 și 74. Noile troleibuze vor înlocui niște troleibuze vechi, nu autobuze vechi poluante. Este clară intenția de distrugere a rețelei din Berceni, iar dacă nici acum nu suntem în stare să vedem, cu atâtea dovezi, inclusiv mesaje clare aici pe forum, nu știu când vom putea vedea.
- deprodio
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
deprodio
Bun,și soluția voastră care ar fi?din moment ce nu mai poți avea multe troleibuze pe rețea,76 este doar un ajutător a lui 381, pe care circula troleibuze vechi,pe Obregia circula autobuze sub rețeaua electrică și troleibuzele noi sunt limitate.Nu este normal ca din 3 linii de autobuz,sa înlocuiești macar una cu troleibuze?76 nu poate fi comasat cu 381 pentru că ar trebui prea multe troleibuze,(și din câte am înțeles nu se vrea ca troleibuzele sa circule prin pasajul Unirii),74 comasat cu 312 are un flux mai mic de călători decât 73 cu 313.Ideea e că troleibuzele sunt limitate și puterea din rețea este limitata.Din 3 trasee,trebuie ales doar un traseu care sa devina un traseu principal de troleibuz,nu cum este 76 in prezent.
Bun,și soluția voastră care ar fi?din moment ce nu mai poți avea multe troleibuze pe rețea,76 este doar un ajutător a lui 381, pe care circula troleibuze vechi,pe Obregia circula autobuze sub rețeaua electrică și troleibuzele noi sunt limitate.Nu este normal ca din 3 linii de autobuz,sa înlocuiești macar una cu troleibuze?76 nu poate fi comasat cu 381 pentru că ar trebui prea multe troleibuze,(și din câte am înțeles nu se vrea ca troleibuzele sa circule prin pasajul Unirii),74 comasat cu 312 are un flux mai mic de călători decât 73 cu 313.Ideea e că troleibuzele sunt limitate și puterea din rețea este limitata.Din 3 trasee,trebuie ales doar un traseu care sa devina un traseu principal de troleibuz,nu cum este 76 in prezent.
📖 Pagination options