Zona metropolitană BucureștiTotul despre BucureștiInfrastructura, utilitățile și serviciile publice din București

 

Topic: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere

814 posts, 188007 views
 
Go to page:  1  ... 22 23 24 25 26 27 28  ... 59
 
 

📖 Pagination options
Re: Sistemul de Management al Traficului Sorin62

Pietonii au (chiar și în înapoiatul București) semafoare cu buton pentru schimbarea culorii la cerere.

Nu asta este problema. Problema adevărată este că toți cei care ar putea face ceva trec pe lângă și nu îi interesează. Pentru că ”nu e treaba mea”.
Se pune verde la semaforul de la Floreasca și cel de la Dorobanți se face roșu. Pentru că nu există o minimă corelare între cele două (aflate la 100 de metri unul de altul). Pentru această corelare nu e nevoie de sistemul lu' ”pește prăjit” (na' că se și potrivește...). Se poate face o corelare locală.
Idem și pentru senzorii locali din asfalt, sistemul poate a avea un algoritm local. Este însă prea greu să se sesizeze vreun angajat cu atribuții. Trebuie să sune cetățenii. La numărul special.

La intersecția Bdul Lacul Tei cu Barbu Văcărescu semaforul pentru sensul Lacul Tei spre Barbu Văcărescu (spre Ștefan cel Mare) este cuplat cu cel pentru pietonii care vor să traverseze Barbu Văcărescu. Sunt mai bine de 5 ani de când e așa. Pleci de pe Lacul Tei la stânga spre Ștefan cel Mare și trebuie să te oprești să dai prioritate la pietoni. În timp ce atunci când se pune verde pentru sensul Barbu Văcărescu spre Floreasca, deși nu trece nici o mașină pe sensul opus, pietonii au roșu. Au fost nenumărate echipaje ale poliției rutiere pe acolo, inclusiv să verifice dacă șoferii acordă prioritate pietonilor. Și? Au cumva interdicție prin fișa postului să anunțe disfuncționalități în setările fazelor de semaforizare?

E mult mai simplu să stăm cu brațele încrucișate că ”nu e treaba mea”. Poliția rutieră a fost prima care știa că nu funcționează sistemul de control. Și?
”Nu e treaba noastră”. ”E o problemă a administratorului drumului”. Da, așa e, responsabilă este Primăria. Dar și poliția rutieră are pârghii legale de acțiune..

 


  • ClaudiuL
  • Posted:
  •  

Re: Sistemul de Management al Traficului ClaudiuL

Toata agitatia asta creaza falsa impresie ca SMT a fost instalat si functional in tot orasul. Asa ar fi trebuit. Dar s-a instalat doar intre Piata Presei si Piata Unirii. Gresesc ?

Ca un info  o unda verde a fost functionala in anii 80 intre Piata Romana si Universitate. Si cred ca si pe Stefan cel Mare. Si asta cu mijloacele de atunci.

 


Re: Sistemul de Management al Traficului Serban

Gresesti. Nu a fost implementat in absolut tot orasul, a fost implementat insa in toate intersectiile din inelul central + axa N-S. Daca tin bine minte, sunt undeva la 150 de intersectii.

Toate intersectiile in care s-au montat semafoarele acelea noi fac parte din SMT.

 


  • ClaudiuL
  • Posted:
  •  

Re: Sistemul de Management al Traficului ClaudiuL

Asta este bine. A si functionat in 150 de intersectii ? Imi amintesc ca pe Stefan Cel Mare aveam verde (str. Galati) si apoi rosu la urmatoarea (sp Colentina), intersectii cu trafic colateral redus si in conditii de trafic lejer.
Nu trebuia sa fie si in Militari, Bd, Eroilor ?

 


Re: Sistemul de Management al Traficului andrei11

ClaudiuL wrote:
...Ca un info  o unda verde a fost functionala in anii 80 intre Piata Romana si Universitate...

Si pe fostul 6 Martie / Gh.Gheorghiu Dej / actualul Elisabeta a fost unda verde, cu 3 viteze setate , 35, 40 si 45 km.
Si mergea, am folosit unda asta verde de multe ori.
Intre Universitate si Romana imi pare rau, nu-mi amintesc.

 


Re: Sistemul de Management al Traficului Nightwolf

George wrote:
@nightwolf: nu stiam de numarul special, i-am si spus interlocutoarei mele ca nu stiu daca e in competenta 112. Am fost foarte politicos, iar ea a fost foarte amabila.
Ca atare, nu ASTA e reactia pe care o asteptam de la tine. Haide sa vedem fondul problemei, ca ala e mult mai grav, avem un sistem de gestionare a traficului in colaps. Dar vad ca pe tine te preocupa ca am sunat la 112.

De ce am sunat la 112? pentru ca nu se mergea DELOC si ca daca nu venea politaiul ala amarat care a dirijat circulatia la Tricodava stateam acolo ore in sir. Eu calific asta ca urgenta.


Reactia mea este PUR legala. Imi pare rau, nu pot sa fiu mieros in situatii de genul asta si nu sunt persoana la care cineva poate gasi intelegere cand vbim de LEGE. Asta sunt EU si nu ma schimba nimeni si nimic pentru ca asa vreau eu sa fiu, sa respect legea si totodata sa o aplic asa cum ea este facuta. Buna sau rea. Nu sunt EU in masura sa o comentez. Daca vroiam sa o comentez ma faceam politician. Sau ramaneam civil. Asa, mi-am asumat niste renuntari la niscai (ff multe) drepturi si libertati fundamentale. Aaaaa, ca pot intelege si ca aceeasi LEGE imi da dreptul sa cantaresc faptele si sa actionez ca atare este o cu totul alta ciorba.

Pentru mine 112 = Sistemul National Unic de Anuntare a Urgentelor. Daca e sa aprofundam problema -- http://www.112.ro/index.php?pag=10

CE ESTE O SITUAŢIE DE URGENŢĂ

ESTE O SITUAŢIE DE URGENŢĂ
atunci când se impune intervenţia Poliţiei, Pompierilor şi Salvării pentru a salva
     v i a ţ a,  p r o p r i e t a t e a  şi  m e d i u l.
Pentru a putea aprecia corect dacă o situaţie este de urgenţă, cetăţeanul trebuie să răspundă la următoarea întrebare:

„Este nevoie de asistenţa IMEDIATĂ a Poliţiei, Pompierilor sau a Salvării pentru a salva viaţa, proprietatea sau mediul?

Daca răspunsul este DA, atunci se formează 112 şi se comunică operatorului Centrului de preluare a apelurilor de urgenţă ceea ce s-a întâmplat sau urmează să se întâmple.

Exemple de situaţii de urgenţă:
ACCIDENTE DE AVIAŢIE
ACCIDENTE LA METROU
ACCIDENTE FEROVIARE
ACCIDENTE RUTIERE CU VICTIME, PERSOANE BLOCATE
ACCIDENTE NAVALE
ACCIDENTE MONTANE
ACCIDENTE ÎN PEŞTERI CANIOANE
ACCIDENTE DETERMINATE DE FACTORI DE MEDIU
AVARII SAU ACCIDENTE INDUSTRIALE
EXPLOZII
INCENDII
ARSURI TERMICE - ELECTRICE - CHIMICE
CUTREMURE
FENOMENE HIDROLOGICE/METEO PERICULOASE
FULGERAŢI/TRĂSNIŢI
PRĂBUŞIRI UTILAJE -  CONSTRUCTII – ARBORI
AGRESIUNI ANIMALE CU VICTIME
PERICOL DE AGRESIUNE INSECTE, ANIMALE
MUŞCĂTURI/ÎNŢEPĂTURI ANIMALE/INSECTE
PERSOANĂ INCONŞTIENTĂ
PERSOANE CONŞTIENTE CĂZUTE ÎN LOCURI PUBLICE
INTOXICAŢII
PROBLEME RESPIRATORII SEVERE
HEMORAGIE GRAVĂ
FEBRĂ
LEŞIN
CONFLICTE ŞI AGRESIUNI FIZICE
LOVIRE SAU ALTE VIOLENŢE
OMOR/PRUNCUCIDERE
RELE TRATAMENTE APLICATE MINORILOR
LIPSIRE DE LIBERTATE
TÂLHĂRIE
FURTURI
ÎNŞELĂCIUNE
FOLOSIRE ARMAMENT
DISTRUGERI DE BUNURI
DROGURI CONSUM/TRAFIC
EVADARE
TENTATIVĂ SUICID
TULBURAREA LINIŞTII ŞI ORDINII PUBLICE
PERSOANE DISPĂRUTE/GĂSITE
CERŞETORIE/SPĂLARE PARBRIZE

Unde este URGENTA ca e traficul blocat? Tu ai habar, ca fapt divers chiar m-am interesat, ca din cauza apelurilor (mai multe, nu al tau) din ziua respectiva la 112 sectorul 6 a ramas fara echipaj pt a interveni la urgente ADEVARATE? Eu stiu ca majoritatea considera politia o MAAAARE familie plina de imbuibati si frecangisti (asta e un termen nou, l-am auzit ieri :P sic!) dar crede-ma ca nu e adevarat.
Abuzul, parerea mea, se face in primul rand din partea cetateanului onest care habar nu are ce spune in lege -- aici ajung iar la faza aia cu Cap. II din Constitutie cu drepturi libertati si ... obligatii ... Eu stiu ca padure fara uscaturi nu exista. Stiu de asemenea ca, din pacate, institutia politiei prin politica sa proasta de imagine promoveaza in special niste non-valori iar adevaratii profesionisti sunt lasati in umbra.
Eu, spre exemplu, cand ajung seara acasa nu ma felicita decat sotia ca a vazut la TV ca un criminal a fost prins datorita unei urme ADN sau latente prelevate de mine. Si DOAR EA si cu colegii mei stiu asta. TU, cel de acasa, nu ai cum sa ai habar. Pentru ca lucrurile astea nu se zic. TU, cel de acasa, nu ai cum sa cunosti faptul ca seara, la o bodega amarata cu o cafea ce costa 4 lei si o bere 5 lei, 7-8 insi imbracati vai de capu` lor sarbatoresc zgomotos prinderea sau arestarea unui infractor la care s-a muncit o luna sau un an sau poate 5 ani. Iar acum, acel infractor, zace in puscarie si minim o familie doarme linistita. Exista marea posibilitate ca, in trecere pe langa masa lor, mirosul de transpiratie si jeg sa te dezguste si sa te gandesti ca sunt niste boschetari, neavand habar ca sunt grupul de lucru format din cei mai buni politisti pe linie de omoruri sau talharii care isi sarbatoresc cu 10-20lei, singuri, reusita. Si ca sunt nedormiti si nespalati de ceva zile BUNE.

Dar tot ce povestesc eu mai sus nu are legatura cu gestul tau. Imi pare rau ca ai inteles gresit replica mea, tinta nu era aia. Tinta era sa ridic mingea la fileul constientizarii actiunii si rezultatelor lor. Povestile de mai sus, crede-ma, sunt CAT SE POATE de reale, si ele fac parte din viata cotidiana a noastra si a Bucurestiului, viata pe care voi, civilii, TU, nu o cunoasteti. Pt ca nu aveti cum! Nu ma iau de tine si nu te cert, vreau doar sa te fac sa intelegi ca exista doar si o alta viziune asupra acestui ciclu al vietii. Tu, stand la semaforul ala imputit, te gandesti "unde naiba sunt politistii aia infecti platiti din banii mei sa ma scoata de aici ca sunt blocat". Eu, vazand acel "blocaj" ma gandesc "ia uite cetatenii onesti, platitori de taxe, doctori si intelectuali, iar au blocat intersectia si nu mai merge deloc si ma cheama pe mine, cap de creta, prostu` prostilor. 2 clase mai mult decat trenul, analfabetul, sa-i deblochez" ... Intelegi acum unde bat? Si fara nici cea mai mica ranchiuna la adresa persoanei tale...

Saptamana trecuta am avut o prindere in flagrant de talharie in timpul liber. Multumita cetatenilor platitori de taxe, m-am ales cu un cucui de la bastonul unui mos in capu` meu pt ca am avut tupeul sa incatusez talharul. Tanarul de etnie TIGANEASCA era in recidiva post-condamnatorie dupa 12 ani de puscarie pt... ghici ce! talharie urmata de moartea victimei. Si in cazul meu s-a sunat la 112 dar nu se anunte ca un politist solicita sprijin, ci ca un politist bate un tanar pe strada. La babuta cazuta 25m mai incolo cu tcf de la pumnul luat in fata nu se uita nimeni. Tot eu am panasat-o pana a venit SMURDul. Carne cat a luat saraca mama in 2 ore nu vrei sa stii... Ponosit, batut, injurat, dupa 3h de la "actiune" am intrat in casa. Nevasta-mea m-a intrebat daca am luat paine ... Undeva, in ministerul asta, se dadea o nota de eveniment in care se specifica ca JE, aflat in timpul liber, am prins un nenorocit. Un sef, iscalea intr-un colt niste "Felicitari!" seci. La 2 km mai incolo, un civil injura de mama focului un politist de la circulatie ca blocheaza intersectia prin faptul ca dirijeaza. La 2 km diametral opus, niste civili filmau cu telefonul un agent de circulatie care incatusa un bizon care nu vroia sa se legitimeze si seara ma uitam la TV si vedeam Breaking News -- Noi abuzuri ale politiei ... Iar la 5-6km mai incolo o mama disperata suna la 112 sa vina politia pt ca i-a fost lovit pe trecerea pt pietoni copilul si soferul a fugit cu tot cu masina ... Ghici ce, echipajul cel mai apropiat era ala care la 2km il dirija pe cetatean afara din aglomeratie ;)

P.S> Toate faptele relatate mai sus sunt adevarate si au avut loc, in afara de talharie, in timp si mi-am adus aminte de ele pe parcursul prelegerii mele, Cu toate acestea, va sugerez sa le tratati ca pe mai multe pamflete. NU ridic in slavi Politia Romana. Politia Romana este o institutie de kkt. Politiei Romane ii trebuie o epurare masiva. Dar in aceasta Politie Romana, majoritatea (aia nevazuti) isi fac treaba. Restu... se duc unii mai repede, altii mai tarziu, la puscarie. Sau la pensie ...


oache81 wrote:
Pai atunci mai bine nu mai sunam niciunul nicaieri ca sa nu deranjam "organul".Ca "stie" ei oricum mai bine ca noi ce e de facut. Dar coada sambata la 9 seara pe Stefan cel Mare de Perla pana la Lizeanu nu am mai vazut niciodata. Pai daca nu trece nimeni pe Floreasca si pe Dorobanti de ce nu ramane verde la nesfarsit pe drumul cu prioritate.Trebuia sa functioneze treaba asta si sa se mute rosu cand se strangeau destule masini pe strazile perpendiculare.Altfel de ce au mai pus senzorii aia in asfalt?


Dand pagina, dau peste post-ul acesta. Intelegi George unde bat? Intelegi de ce, cateodata, imi musc pumnii cand vad astfel de caractere? TU, nu ai nicio vina, pur si simplu mi-ai picat atunci, cu post-ul ala, pe voleu. Dar genul de mai sus ... te las pe tine sa concluzionezi ...

Sorin62 wrote:
E mult mai simplu să stăm cu brațele încrucișate că ”nu e treaba mea”. Poliția rutieră a fost prima care știa că nu funcționează sistemul de control. Și?
”Nu e treaba noastră”. ”E o problemă a administratorului drumului”. Da, așa e, responsabilă este Primăria. Dar și poliția rutieră are pârghii legale de acțiune..


Esti intr-o fff grava si mare eroare. Si nu cunosti niste lucruri elementare-legislative simple. Opreste-te acum, pana nu e prea tarziu. Nu de alta, dar s-ar putea sa inceapa lumea sa te citeze prin ziare ca "pe surse" si iar se fac reporterii de rahat :)

aztec wrote:
Suntem pre rai si vrem prea multe de la rutiera...
Sunt sa zicem aproximativ 500 politisti...
Parte din ei sunt la birou, cercetari, sefi...etc.
Nu conteaza.
Lucreaza 24h/zi. In ture.,...sa zicem ca 4 ture..sa zicem 150 pe tura.
Aici trebuie calculat mai exact, ca sunt libere, concedii, trebuie stiut cati sunt agenti si cati sunt personal de birou, cercetari, cu carnetele...
Presupunem maxim 150.
Echipajul e format din 2 agenti.
Deci in cel mai umed scenariu am avea. 75 echipaje de rutiera....ce. chiar nu cred.
Acum trebuiesc schimbate datele pt a aea un numar mai exact..
Ca poate sunt 5 ture...ca sunt mai putini sau mai multi...ca la oficili  sunt altii.


E prea mult de calculat. Exemplu mai simplu -- cum scoti 40 de oameni cu 5 masini in teren? Cand imi raspundeti la intrebarea asta, discutam mai departe.

P.S: Brigada Rutiera are sub 800 de oameni IN TOTAL din care un procentaj de sub 40%, din cate stiu eu, sunt efective de supraveghere rutiera. Va dati seama ca nu va pot comunica exact cifrele, puteti face si voi un exercitiu de imaginatie si sa luati declaratiile de avere la mana si sa va apucati de calculat ...

ClaudiuL wrote:
Asta este bine. A si functionat in 150 de intersectii ? Imi amintesc ca pe Stefan Cel Mare aveam verde (str. Galati) si apoi rosu la urmatoarea (sp Colentina), intersectii cu trafic colateral redus si in conditii de trafic lejer.
Nu trebuia sa fie si in Militari, Bd, Eroilor ?


Mai oameni buni, problema la St cel Mare e una singura -- intersectia in 3 timpi de la Floreasca. Acolo trebuie dezactivata o faza semaforica SAU Floreasca facuta cu sens unic catre Baneasa. Niciuna din cele doua INCA nu se vrea ...

 


Re: Sistemul de Management al Traficului Serban

Nightwolf wrote:
Saptamana trecuta am avut o prindere in flagrant de talharie in timpul liber. Multumita cetatenilor platitori de taxe, m-am ales cu un cucui de la bastonul unui mos in capu` meu pt ca am avut tupeul sa incatusez talharul. Tanarul de etnie TIGANEASCA era in recidiva post-condamnatorie dupa 12 ani de puscarie pt... ghici ce! talharie urmata de moartea victimei. Si in cazul meu s-a sunat la 112 dar nu se anunte ca un politist solicita sprijin, ci ca un politist bate un tanar pe strada. La babuta cazuta 25m mai incolo cu tcf de la pumnul luat in fata nu se uita nimeni. Tot eu am panasat-o pana a venit SMURDul.


Asta este, din pacate, cel mai trist lucru pe care il tot vad in ultima vreme. Nu stiu de ce, in mintea colectiva, apare mereu ideea asta cum ca Politia e rea si face "abuz" impotriva unor cetateni onesti, a caror singura aparare e, de fapt, ca tipa mai tare. Din pacate, este plin facebookul cu filmulete in care politisti sunt pusi la zid, acuzati, injurati, ca isi fac treaba, fara ca macar o persoana sa stie care este adevaratul motiv pentru care s-a ajuns la legitimarea sau retinerea persoanei in cauza.

Vina politistilor, dpmdv, este ca f f f multi din ei nu sunt mai autoritari si ca nu comunica mai eficient. Probabil ca nu au nici parghiile legale, dar cred ca in cazul unor astfel de actiuni civilii "binevoitori" ar trebui indepartati cat mai ferm din perimetru iar comunicarea sa fie cat mai buna.

 


Re: Sistemul de Management al Traficului danielstan

@Nightwolf,
sunt convins ca faci parte din categoria politistilor onesti care traiesc dintr-un salariu mic de bugetar si NIMIC pe langa el.
Totodata stiu destui politisti din orasul meu (nu pot sa fac o statistica deoarece nu ii cunosc pe toti si nu pot spune ca majoritatea sunt asa sau doar cativa sunt asa)
care, dupa ani de munca rasplatiti cu salarii mici, nu mai rezista si isi trag PARTEA din spagi, iar romanii care lucreaza in industria spagii stiu cum sa mulga clientii.

Iarasi, fiind sofer am observat de multe ori blocajele in trafic (la intersectii) si m-am gandit obiectiv daca vreun politist sau mai multi ar putea dirija cumva circulatia pentru a o debloca.
In majoritatea cazurilor am realizat ca efortul uman ar fi mare (cel putin 3-4 politisti care sa se sincronizeze in manevre la toate colturile intersectiei) si beneficiul ar fi mic pt. ca blocajul vine de cele mai multe ori din fluxuri de masini mari pe care strazile nu le pot prelua. Iar daca ar fi vorba sa chemi in timpul blocajului politistii sa indeparteze masinile parcate ilegal... iarasi resursele umane cerute ar fi mari si succesul nu ar fi garantat.
Cauza principala a blocajelor din intersectii ramane tot marlania unor soferi:
- aflati in asteptare la o coada creierele multora evalueaza toate posibilitatile de a trece mai repede prin intersectie si, daca gasesc o solutie fie ea ilegala, ei o aplica, fiind constienti ca au pus in pericol pe ceilalti participanti la trafic (soferi, pietoni), stiind ca timpul castigat de ei este timpul pierdut de alti soferi onesti care au evitat impactul cu ei sau care au fost obligati sa ocoleasca etc.
Ca exemple clasice din Bucuresti:
- la intersectii semaforizate cu linie de tramvai pe mijlocul strazii, virajul la stanga se face ocupand linia de tramvai

In alta ordine de idei am o intrebare legislativa:
- daca un politist opreste un cetatean si ii cere sa se legitimeze, iar cetateanul raspunde: "- Ma voi legitima, dar vreau ca sa vad mai intai legitimatia dvs. (pt. a ma convinge ca sunteti un politist adevarat)"
imi imaginez ca legea ii da dreptate politistului, dar totusi cum se poate rezolva legal dilema cetateanului, stiind ca au existat cazuri de infractori imbracati in uniforme de politisti (furate)?

- la capitolul de "abuzuri legale" pe care le poate face un politist exista si situatii cand, fara motiv intemeiat (*), politistul incatuseaza cetateanul, il duce in arestul politiei si dispune retinerea lui pentru 24 de ore (maximul legal) urmand ca procurorul sa decida daca va cere mandat de arestare preventiva si, daca se ajunge la asa ceva, judecatorul aproba sau nu arestarea preventiva.
(*) in practica se intampla astfel de abuzuri in mod spontan daca cetateanul da un raspuns "in doi peri" politistului sau daca face vreo remarca nepotrivita despre tagma politistilor etc.
Intrebare: ce pateste din punct de vedere legal politistul care retine un cetatean si a carui retinere nu este confirmata de procuror prin cerere de mandat de arestare preventiva? (nu discut cazul cand judecatorul nu decide arestarea)
Ce se intampla in practica pe cale administrativa (sanctiuni disciplinare etc.) daca abuzul este probat in mod convingator de cetatean (cu martori, eventual probe video) catre sefii ierarhici superiori? Nu intreb ce prevederi legale se aplica, ci intreb daca in practica ta ai auzit de astfel de cazuri si cum s-au soldat ele (marturisesc ca in discutii private cu politisti mai inalti in functie ei marturiseau ca "Da, stiu ca a fost abuz, dar daca il sanctionez pe politist nu mai pot lucra nici cu el nici cu colegii lui").
Nu discut cazul cand cetateanul se adreseaza justitiei si judecatorul ii da sau nu ii da dreptate.

 


Re: Sistemul de Management al Traficului aztec

CERŞETORIE/SPĂLARE PARBRIZE
Asta intra legal la 112?
Spun doar Razoare.

Revenind.
Sa refacemcalculele probabile
Avem aprox 320 agenti de teren.
Aici nu pot lucra toti 8 ore si apoi pauza...deci ii impartim pe ture.
Teoretic am avea 3 ture, dar mai trebuiesc si libere, si concedii,...probabil ca am avea 5 ture. Nu  stiu exact legislatia muncii si normele, doar presupun ca pt un loc de munca de 24h/zi ar trebui 5-6 ture.
Deci 320 imparim la 5 ture dau 64 agenti tura, echipaj de 2...32 echipaje/tura capitala.
Mai impartim la 6 sectoare...~5 echipaje per sector.

Daca un echipaj prinde un sofer beat...inseamna cam 1-2 ore de blocare(fiola plus recoltare sange)
Daca mai socotim si coloanele oficiale,  agentii blocati in puncte fixe gen Palatul Cotroceni sau Victoriei...e jale.

Alta problema e timpul si hartogaraia necesara unui contravenient.
Nu inteleg de ce in secolul  XXI nu le dam un calculator si o imprimanta mobila...
De exemplu, ca tot s-a vorbit de Piata Sudului si imposibilitatea de a da amenda sutelor ce depasesc coloana la semafor, agentul ar avea un sablon precompletat cu infractiunea, articol, data, zona...ce trebuie scris unde ar scrie ora si numarul masinii...print-semnat..cam 20-30 secunde....altul la rand.
Asa,...cu pixul...dureaza minute bune.


Noroc ca acum mai dirijeaza circulatia si cei de la locala...asa cum pot si ei.

 


Re: Sistemul de Management al Traficului andrei11

aztec wrote:
... agentul ar avea un sablon precompletat cu infractiunea, articol, data, zona...cam 20-30 secunde....altul la rand.
Asa,...cu pixul...dureaza minute bune.

Foarte buna observatia. Insist pe camere omologate,fotografiat,  trimis amenda acasa pe e mail, ajunge amenda inainte de a ajunge proprietarul masinii la urmatorul semafor. A, nu e proprietarul la volan ? E treaba lui, nu a statului.

 


Re: Sistemul de Management al Traficului TibiV

danielstan wrote:
Iarasi, fiind sofer am observat de multe ori blocajele in trafic (la intersectii) si m-am gandit obiectiv daca vreun politist sau mai multi ar putea dirija cumva circulatia pentru a o debloca.
In majoritatea cazurilor am realizat ca efortul uman ar fi mare (cel putin 3-4 politisti care sa se sincronizeze in manevre la toate colturile intersectiei) si beneficiul ar fi mic

Sa stii cain fiecare dimineata, in perioada de varf 7-9, intersectia de la Pieptanari/Eroii Revolutiei este dirijata de cel 3-4 polititisti, si de multe ori mai este unul la Cutitul de Argint.
Fara ei traficul s-ar bloca in 5 minute.
Politistii pleaca insa dupa ora 9, cand se mai rareste traficul...

 


Re: Sistemul de Management al Traficului shoppy

Distractie asta-noapte, vine unu la 11 noaptea, gaseste locul de pacare ocupat si incepe sa claxoneze, dupa juma de ora incepe sa iasa lumea sa urle la el ca nu se poate dormi, ca au chemat politia, etc, el nu si nu, pe la 12, dupa inca juma de ora de claxonat, sun eu la locala la sectorul 1, discutia:
- Buna seara, politia locala sector 1, spuenti va rog.
- Buna seara, am o problema, stau la adresa asta, e unu in fata blocului care claxoneaza continuu, ne-am certat si eu cu el, si vecini, de vreo ora nu se potoleste...
- Asa, spuenti, va ascult.
- Pai trimiteti echipa ca nu putem dormi...
- Da, conitnuati, va ascult.
- Pai asta e problema, i-a ocupat unu parcarea si asta tot claxoneaza de o ora, s-a certat si lumea cu el, nu putem dormi, e 12 noaptea, intlegeti?
- Deci aaaa, este o persoana care claxoneaza...
- Da!
- Si... cloxoneaza continuu sau cu intermitente?
- (!? ! ?! ?!? ! ?) Da, si continuu, si cu intermitente, ce sa va mai spun?
- Si... sigur nu este o alarma?
- Sigur, e un om, m-am certat si eu cu el, si vecinii!
- Si... e in fata blocului?
- Da.
- Si... ce culoare are masina?
- (!! ! ! ! ! ) E noapte, mai deschisa la culoare.
- Da, ok, deci masina deschisa la culaore... Mai dati-mi inca o data adresa.
- (adresa din nou)
- Si numele dumneavoastra...
- (dau si numele)
- Bine, o sa directionam un echipaj... o sa ajunga... in curand.
Acum nu stiu ce m-a enervat mai tare, ala cu claxonul sau asta de la telefon, mai ca sunam la 112 sa-i reclam pe astia de la locala.

 



  • ClaudiuL
  • Posted:
  •  

Re: Sistemul de Management al Traficului ClaudiuL

Intrebari probabil fara raspuns, probabil nu aici:

Oare ce interventii a facut politia pentru repornirea SMT si intretinerea semafoarelor ?
Si totusi de ce politia rutiera din Bucuresti este mult mai discreta decat anul trecut ?
Statistica accidentelor ce zice ?

Daca transporturile sunt o problema de siguranta nationala ( mult spus ? ) nu vad de ce o sesizare la 112 cand se produce o blocare semnificativa de trafic nu ar fi legitima.

 


Go to page:  1  ... 22 23 24 25 26 27 28  ... 59
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Infrastructura, utilitățile și serviciile publice din București  • 
Choose destination

Since our 2441 forum members have written 435803 posts in 5434 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use