MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Tronsonul Parc Bazilescu - Străulești • Lucrări în 2013 - 2017

 

Topic: Discutii: statia Laminorului

466 posts, 166190 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 22 23 24 25 26 27 28  ... 34
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii: statia Laminorului abc_XC

Revenind la statia Laminorului, aseara am trecut prin zona si am observat ca pe portiunea din Bd. Laminorului asfaltata, capacele canalelor sunt putin mai inalte decat carosabilul, cam 1cm mai sus, adica insuficient pentru a fi la nivel cu stratul de uzura care se va asterne ulterior dar excelente pentru a nu permite apei sa se scurga in ele. Am evidentiat in fotografia postata pe 28 august de colegul Adrian Rosca, sunt chiar canalele la care fac referire.  Iar trotuarul de langa acele cladiri a fost curatat si excavat, ma astept sa fie asfaltat curand.

Capace Laminorului.jpg (226.62 KB; downloaded 3380 times)

 


Re: Discutii: statia Laminorului Costin

GPS: Pentru ca metroul e mai rapid, cu toate schimbarile pe care le-ar presupune. Iar varfurile aglomeratiei atat pe sosea cat si in mijloacele de transport in comun sunt cauzate de oameni care se grabesc, nu de plimbareti.

Metroul trebuie sa fie coloana vertebrala a transportului, iar transportul de suprafata trebuie sa fie colector pentru metrou, nu concurenta. Pentru ca pur si simplu nu poate fi la fel de rapid si nici nu ofera o capacitate de transport (masurata in calatori pe ora) la fel de mare.

Oricate controverse produce proiectul M5 din acest punct de vedere, rationamentul nu se poate aplica la M4 dintr-un singur motiv: densitatea populatiei in cele doua zone (Drumul Taberei versus Bucurestii Noi) este pur si simplu incomparabila. Si cum zicea Robert, in Buc. Noi totusi va fi tramvai in zona ceva mai densa (la blocuri) cu toate ca si acolo densitatea e mult mai mica decat in Drumul Taberei.

 


Re: Discutii: statia Laminorului Adrian Rosca

A fost betonata fundatia drumului pe sensul de mers catre oras de la Durau pana la accesul de la Miercani, iar restul portiunii pana la Episcopul Vulcan e in curs de cofrare. S-a mai completat umplutura la caminul de la Miercani, dar la Durau mai au de umplut. Priza de la caminul de ventilatie inca nu s-a betonat, iar la accesul "A" s-a turnat betonul de egalizare pana in peretele statiei si a inceput armarea radierului.

 


Re: Discutii: statia Laminorului abc_XC

Se vopsea structura metalica la accesul din dreptul strazii Miercani, sens de mers spre oras. Tot pe acest sens, s-a terminat betonarea drumului. Se lucra si la accesul A iar la accesul B se faceau ultimele retusuri pentru a asigura un drum lin vizitatorilor. S-a montat si un banner referitor la evenimentul de duminica, la intersectia cu Bd. Laminorului.

 


Re: Discutii: statia Laminorului andrei11

Guru, intrebare scurta si la obiect :
La ce trebuie caterană in statia Laminorului ? Nu prea e logic...Multumesc anticipat.

 


Re: Discutii: statia Laminorului subway guru

Cine te-a pacalit???
Nu e si nu trebuie...
:mrgreen:
Se mai pune uneori fir de contact izolat acolo unde la macaze trebuie intrerupta sina a3-a pe distanta ceva mai lunga ca sa nu ramana rama intepenita din lipsa de abilitate de manevra a mecanicului...dar 'catenara'???...poate la TGV!
:mrgreen:
:bere:
P.S.
Am auzit zvonul asta azi dimineata de la forumisti dar n-am bagat in seama, poate ne lamuresti ce si cum...nu cumva era vorba de depou?
Iar la IVA chiar nu e necesar, nu se ezista zona de 120m fara un singur contact pe sina a3-a la captatori...

 


Re: Discutii: statia Laminorului andrei11

Capturile sunt de la Bodo Mina.
A doua poza e detaliu.
Suportii de prindere sunt pe  toata lungimea peronului, n-au treaba cu macazele din cap. Iar la breteaua aceea din capul spre Zarea n-ai cum sa ramai fara tensiune, cat de nepriceput ai fi...
Iti spun sigur, sunt suporti de prindere caterana, identici cu cei de la GdN 1 / Dristor 2.
1.png (758.18 KB; downloaded 2805 times)
2.png (196.29 KB; downloaded 2805 times)

 


Re: Discutii: statia Laminorului subway guru

Atunci corectez...o fi dar sigur nu trebuie!!!
O sa vedem mai exact la inaugurare!
:bere:
Daca va fi fir de contact...
Pana la palarie... :twisted:
Sau mai pe romaneste, cum nu strica, asa n-ajuta...
Dar eu inca banuiesc ca e...altceva!
Ca acolosea ar cam fi locul...cablului radiant cu fanta pentru comunicatiile radio...dar poate ma insel...
P.S.
Inca o data se confirma ce am spus, ca sunteti prea sfiosi...de ce nu ati intrebat frust...bre neamule, la ce va trebuie 'catenara'???...sau de fapt 'explicatiile' erau date de...topometrist???
:bere:

 


Re: Discutii: statia Laminorului TibiV

subway guru wrote:
de ce nu ati intrebat frust...bre neamule, la ce va trebuie 'catenara'???...sau de fapt 'explicatiile' erau date de...topometrist???

Avalansa de informatii si de imagini...
Nu are treaba cu topometristii, si nci nu cred ca oamenii aia sunt de luat in ras..

Andrei a observat "chestia" aia (ca nu sunt convins ca este o "chestie catenara"... Pozitia ei mi se pare cam dezaxata...) din pozele ALTORA. dupa eveniment...
Mai exact din pozele lui BodoMinea, care ma face de rusine in IT, dar care sunt convins ca nu s-a intrebat ce mama  :evil: sunt chestiile alea din tavan... :)
Nu poti sa intrebi dspre ceva ce ai descoperit la X ore dupa...

Acolo au fost atatea lucruri de vazut incat sunt sigur ca multe intrebari vor mai "rasari" dupa ce insisi fotografii vor "developa" cu atentie ceea ce au fotografiat chiar ei...

 


Re: Discutii: statia Laminorului subway guru

Ai o impresie falsa despre parerea mea in ceea ce-i priveste pe topometristi...
Sunt absolvent de cai ferate, drumuri, poduri si GEODEZIE...si primii bani cinstiti 'in meserie' i-am obtinut facand ridicari topografice pentru calea ferata Cap Midia-Lumina!!!  :bere:
Daca nici eu nu sunt in stare sa inteleg complexitatile intrinseci ale meseriei de topometrist atunci...
Dar ce treaba are asta cu 'catenara'???
:lol:
P.S.
Ani buni de zile am fost sef sectie plan general si tunele...adicatelea...topometrist sef!
:ugeek:
(Probabil anii cei mai frumosi...)
:bere:
P.P.S.
Nu mai tot rastalmaci in sens rau ceea ce spun, ca nu spun niciodata cu rautate...si te asigur ca daca nu ai un topometru bun iese sigur...o tampenie majora!!!
Fiecare meserie are importanta ei si nu e cazul sa fie subestimata...

 


Re: Discutii: statia Laminorului Adrian Rosca

Salut, eu n-am putut sa ajung, dar poate ne vedem la inaugurare, cand o fi aia.

N-ati intrebat niciunul cand se monteaza sina a treia? Poate de-aia si trebuie catenara  :P  ;)

 


Re: Discutii: statia Laminorului Robert24

Am intrebat eu pe seful de proiect si mi s-a raspuns.
Avand in vedere ca Laminorului are in partea sudica macaze / incrucisari si ca se vor face manevre, toata statia Laminorului si partea sudica cu aceste incrucisari va avea si catenara pe langa sina a 3-a. Domnul respectiv mi-a spus ca acestea sunt normele de proiectare actuale...
Catenara aceasta nu va continua in tunelul spre Straulesti.

 


Re: Discutii: statia Laminorului andrei11

Tibi, eu am observat << chestia aia >> pe teren, la fata locului. Poze nu am facut pentru ca  mi s-a parut de prisos, eram sigur ca vor apare poze ( si multe ) pe forum. Ceea ce s-a si intamplat.

 


Re: Discutii: statia Laminorului argos

TibiV wrote:
subway guru wrote:
de ce nu ati intrebat frust...bre neamule, la ce va trebuie 'catenara'???...sau de fapt 'explicatiile' erau date de...topometrist???

Mai exact din pozele lui BodoMinea, .... care sunt convins ca nu s-a intrebat ce mama  :evil: sunt chestiile alea din tavan... :)

wrong :D
Eram chiar langa @BodoMina si am observat impreuna. Chiar el a intrebat de ce e catenara, precum la Gara de Nord, IMGB, etc.
Nu ni s-a raspuns de catre ghid. Un inginer de pe acolo a spus la un moment dat cam ce a precizat Robert: ca "asa sunt standardele actuale, ca la statiile cu macaze sau de langa depouri se monteaza catenara".
Ghidul nostru, domnul topometrist, a mentionat ca sigur se va monta sina a 3 a, dar nu stia exact cand.
Calea de rulare (sine/traverse) din statie este definitiva, cel putin asa ni s-a transmis.

 


Go to page:  1  ... 22 23 24 25 26 27 28  ... 34
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Tronsonul Parc Bazilescu - Străulești • Lucrări în 2013 - 2017  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433604 posts in 5399 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use