De toate pentru toțiComunitatea Metrou Ușor

 

Topic: Clubul "Flacara Rosiatica"

4373 posts, 991407 views
 
Go to page:  1  ... 243 244 245 246 247 248 249  ... 313
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea autobuzelor STB Utilizator anonim

Pana la urma asta e problema lor si a sindicatelor. Cat timp se respecta turele pe strada putin conteaza cat si de unde vin, e problema logistica a lor. Sindicatul reprezentativ si-a spus deja parerea si a luat atitudine. Toata povestea asta este o discutie inutila pentru serviciul de transport in sine.

 


Re: Repartizarea autobuzelor STB ikarus13

Andrei11.

Ai si dreptate cu ce spui. Din pacate exista un "Dar". Soferul (schimbul 1) se duce cu masina personala dimineata la 2-3-4 la autobaza. La orele 12-13-14 are schimbul cel mai probabil la capatul de linie.
Ca acest om sa ajunga acasa trebuie sa se duca la autobaza cu un mijloc de transport si sa isi ia masina personala de acolo. Abia apoi se duce spre casa. Sa ne gandim putin cate ore sta pe drumuri acest om.
Da blah blah nu e treaba noastra. Dar sa ne gandim putin si la ei care totusi nu au o meserie usoara.
Eu sunt unul din acei oameni care nu sustin constructia acelui spital in acea locatie si sustin ca autobaza Pipera era amplasata intr-un loc foarte strategic ca sa zic asa.
In fine, nu avem ce sa schimbam acum.
Asa ca nu este chiar o "obsesie" treaba cu drumul soferilor la si de la serviciu

 


Re: Repartizarea autobuzelor STB 1689

Utilizator anonim wrote:
[...]. Cat timp se respecta turele pe strada putin conteaza cat si de unde vin, e problema logistica a lor. [...] Toata povestea asta este o discutie inutila pentru serviciul de transport in sine.


Lungimea traseelor de acces si retragere are rezultat rulaj inutil si consumuri suplimentare.

La un parc de peste 250 de autobuze (cind se va desfiinta si Floreasca) x ~ 40km / zi cred ca nu este ceva neglijabil.

 


Re: Repartizarea autobuzelor STB andrei11

Am mai spus pe undeva,
1) Stau în Piața Iancului.
2) Un an de zile am lucrat fix în Pața Rosetti.
3) 16 ani am lucrat fix în Ștefăneștii de Jos, la aceeași societate unde am lucrat în Piața Rosetti.
_____________
Am folosit strict STB - ul / maxi taxi de Ștefănești în acești 16 ani.
Nu numai șoferii STB n-au o meserie ușoară, mai sunt și alții care nu lucrează la birou ( de exemplu eu ).
______________
Nicăieri nu e specificat cât trebuie să faci de acasă la slujbă și viceversa.
_________________
De unde rezultă că toți șoferii arondați Autobazei Pipera stăteau în Nordul Capitalei ? Presupun că nu la vilă.
_________________
Să înțeleg de la tine că autobazele / depourile / etc sunt dimensionate ( ca și  autovehicule / tramvaie / etc  ) funcție de cum stă fiecare vatman / șofer prin oraș ?  Sau funcție de traseele care le (de)servește ?
_________________
Păi atunci ajungem la situații absurde, de genul cine lucrează în Nordul capitalei să aibă și domiciliul acolo, cine lucrează în Sud, in Sud, etc. Aici mă refer la toată lumea, nu numai la șoferi.
_________________
Nu-i mai apăra pebieții șoferi / vatmani ai STB - ului că nu e cazul, fiecare meserie are avantaje / dezavantaje. Problema e că și în spate la Obor la mici și bere locurile sunt ocupate 100%. Eu am fost  obligat să-mi schimb meseria la 48 de ani  și sunt cu studii postuniversitare de specialitate, iar până la acea vârstă am lucrat fix în branșa în care m-am pregătit în facultate.
1689 wrote:
Lungimea traseelor de acces si retragere are rezultat rulaj inutil si consumuri suplimentare.

Cât la sută din total kilometri / zi reprezintă kilometri în plus rezultați din desființarerea celor două autobaze ?

 


Re: Repartizarea autobuzelor STB 1689

Mie 500 de litri de motorina (plus uleiuri, cauciucuri etc.) in fiecare zi nu mi se pare o nimica toata, de ignorat statistic.

 


Re: Repartizarea autobuzelor STB Chev Celios

Andrei11 este vorba si de cat de obosit ajunge sa fie soferul respectiv sa fie la un moment dat pentru ca el trebuie sa plece la 2 noaptea spre garaj sau ca ajunge sa plece la 3 spre casa. Toate astea adauga stres, oboseala care in timp conteaza. Mai mult sa vorbim si de costurile suplimentare cu plimbatul autobuzelor prin tot orasul,uzura si platitul soferul care il plimba. Si inca ceva. Daca soferul pateste ceva pe drumul catre munca si viceversa acesta intra ca si accident de munca. Sunt niste chesti care se aduna si nu aduc nimic bun. Iar ca o informatie pentru tine la angajare esti intrebat daca ai vreo preferinta unde sa fi repartizat. Daca nu ai preferinte acestia de repartizeaza garajului/depoului cel mai apropiat si care are nevoie de personal. Deci daca e sa le adunam nu sunt niste mofturi.

 


Re: Repartizarea autobuzelor STB andrei11

Da, vai săracu' șofer, face noaptea la ora 2:00 (  am ) 18 km în plus (asta în cazul extrem ) cu auto personal.  La ora aceea e circulație sufocantă în București, faci 2 ore  dintr-o parte în alta.
Ar fi bine ca  STB - ul să reînființeze cursele interne de luat șoferii de acasă / de dus înapoi acasă noaptea.
Bine omule, numai șoferii STB acumulează în timp stress și oboseală. Restul oamenilor nu. Bine că mi-ai spus, când văd unul obosit / stresat pe stradă știu că lucrează la STB.
Hopa, șoferul este plătit pentru timpul de acces / retragere ? Asta e în regulă, deci nu face ore moka, atunci unde-i baiul ?
Am întrebat și te rog răspunde-mi, cât la sută  din kilometri  dintr-o zi reprezintă kilometri  parcurși la acces / retragere de autobuzele relocate prin desființarea celor două autobaze ? ( mă rog, deocamdată e vorba numai de Pipera ).
Cu accidentul de muncă ai încurcat-o, vreo 25 de ani - dacă nu și mai mult - m-am ocupat și cu acest aspect, am și cursuri postuniversitare făcute pe această temă. Destul de recent, prin 2015. Dar cursuri am avut începînd cu 1987 pentru că legislația tot s-a modificat.  Vrei să aprofundăm subiectul ? Am avut și decedat în societate, știu cum decurge o anchetă cu Inspectoratul și cu Procuratura. Fac față. Asta dacă e să comparăm facultatea / cursuri de specializare / postuniversitare în diverse domenii cu meseria de șofer la STB. Știi ce mă supără ? Veniți unii dintre voi în față și amplificați dificultatea unei meserii iar pe noi  cei cu studii superioare cu facultatea făcută pe bune la institute recunoscute ne minimalizați.
Mi se pare normal să fi repartizat în măsura posibilităților cât mai aproape de casă, dar numai dacă e posibil. Am precizat, eu stau în Piața Iancului, un an am făcut "naveta" cu Piața Rosetti, 16 ani cu  Comuna Ștefănești navetă făcută cu  STB -  ul / maxi taxi. În cadrul aceleași societăți ( cu capital integral particular ). Și n-am comentat, și tot în Piața Iancului am stat.
Concluzia este următoarea : Da, sunt mofturi  și cui nu-i convine pa și la revedere. Să se recalifice. Dacă-l duce mintea.

 


Re: Repartizarea autobuzelor STB ANTENA

Cu tot respectul, dar sa analizam putin linia 300, de ex.
Traseu normal - Piata Revolutiei - Clabucet
Marea majoritate a masinilor fac fluxul tehnologic in autobaza Nordului, apoi se retrag la Giurgiului.
Suna fals si asta fara prea multe detalii.

 


Re: Repartizarea autobuzelor STB andrei11

Cu tot respectul, fiecare autobază ar trebui să asigure fluxul tehnologic. Mai ales că mi s-a spus că nu e mare lucru acest flux tehnologic.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea autobuzelor STB Utilizator anonim

Plus ca ai 400 de autobuze noi la care marea majoritatea procedurilor de revizii si reparatii sunt asigurate de Otokar, nu iti vin cazute ca Citaro de trebuie dupa sa vada ce au, sa caute piese si daca au cu ce sa le si repare...sau sa caute piese pe cele din parcul rece.  :popa:

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" andrei11

Facebook - GLUME POZE SI IMAGINI AMUZANTE
Nicoleta Andrei
Bogată limbă română, cât de săracă ai ajuns!

Mi-a spus astăzi o prietenă că e în ”a hurry”, că se grăbește la ”job” pentru un ”meeting office cu CEO”. De fapt a chemat-o directorul să-i faca o cafea. Și am înțeles-o, lucreaza la o multinațională, așa că jumătate dintre cuvinte îi vin în engleză. E ”assistant manager”, adică secretara directorului, dar la așa denumire, când dă cu ochii de ea un instalator, acesta crede că ea e numărul 2 în companie. Alt amic, cu care m-am întâlnit la ”bus” în stație, mergea la ”training”. Pregătirea și instrucția sunt noțiuni perimate, acum se poartă ”training”. Una e să zici: mă pregătesc să ajung magazioner-șef la Lactate și alta e: „fac un training sa fiu operațional chief of Milk&Cheese Departament.” Acum lucrează ”part-time” ca ”promoter”. Adică, pentru cei mai puțini obișnuiți cu romgleza: împarte ”flyere” (fostele pliante) pentru un ”Gym” (fosta sala de sport) și este plătit pentru jumătate de normă.
Afară e un ”freezing rain” de te omoară. Aș fi vrut să zic măzăriche, dar mi-e că nu mă mai înțelege nimeni. Intru la ”supermarket” să ”grab a snack”. ”Snack”, pentru că ”gustare” îmi pute. Apropo, știu cum am preluat „supermarket” de la americani, dar nouă nu ne-a fost de-ajuns, așa că am inventat ”hipermarket-ul.” Dacă există cineva care să îmi spună care e diferența dintre ”supermarket” și ”hypermarket”, ii dau 10 ”apple juice!” Că sucuri de mere am văzut că nu mai au la raft. Optez între un ”snack cu steak” și unul cu ”ham.” „Friptură” sună din secolul trecut, iar șuncă nu mai mănâncă nimeni azi. În definiția românească, ”hypermarket”-ul cuprinde un ”supermarket”, plus alte magazine. Atunci care mai este diferența între un ”hypermarket” și un ”mall”? Sau ”mall”-ul e ”gigamarket”?
Ajung la birou, unde fetele vorbesc despre ”fashion” și ”make-up”. ”Moda” nu mai este un cuvânt la modă, iar ”machiajul” moare și el. Pentru că oricât de agramat ai fi, dacă știi trei cuvinte în engleză păcălești 5 fraieri. E în ”trend”, nu în ”tendințe”, să folosești cuvinte în engleză. O colegă ”account” și-a făcut un ”tattoo” pe ”body” (tatuaj pe corp ar suna de-a dreptul obscen, numai marinarii își fac tatuaje). O să ni-l arate la ”party”-ul din ”weekend”. Nu la ”petrecere”, să nu înțeleagă cineva că e cu taraf. Domne ferește! ”For God’s sake!”
În muzică nu mai avem orchestre sau formații, ci ”band”-uri. Pentru că, nu-i așa, orice mizerie ai cânta, altfel sună „Costel de la Calafat Band.” Care Costel Band nu mai cântă trei manele și două melodii furate, ci efectuează un ”performance fusion-evergreen” și manele!
Cartelele sunt ”prepay”, nu ”preplătite”. Nu le mai cumpărăm, ci le ”shopping”-uim (da, am auzit asta), după ce luăm ”cereal bars” de la raionul ”Diet” și ”toast” de la ”Bakery”.
Un coleg de la ”advertising”, nu de la ”publicitate” că e un cuvânt perimat, ne spune în ”coffee break” că la televizor a văzut un ”Breaking News”: Iohannis a ținut un scurt ”briefing”, așa a zis prezentatorul. Nici măcar el nu mai face conferințe de presă, penduleaza între scurt ”briefing” și ”silent briefing”.
Vă las acum, mă duc să ajung la un ”agreement” cu un coleg, dacă poate el să facă în locul meu un ”meeting report.”
Am luat din engleză cuvinte și le folosim prost. Confundăm la greu “a acomoda” și “to accomodate” (a asigura cuiva cazarea), “audienta” și “audience” (public), “support” și “support” (sprijin financiar). Traducem prin “a observa o lege” expresia “to observe a law” (a respecta o lege), pentru că ni se pare un verb cunoscut.
Nu contează cum vorbim, nu contează cât de prost combinăm limbile, important e să sune bine la ureche și să dăm impresia că știm engleză, chiar dacă nu știm corect limba română.

Ați înțeles ideea: uneori mi-e dor de George Pruteanu.
(Text preluat).

"Good Luck" și nu Noroc!

 


Re: Metrou File de Poveste misterr

Michael_ARI wrote:
fostul inginer

Titlul de inginer nu ți-l poate lua înapoi nimeni, niciodată!

Cum ar spune #andrei11: „Articol de doi bani”, „blondă” etc.

Oricum link-ul nu funcționează...

 


Re: Metrou File de Poveste ByOnu

Hai sa nu exageram. E ca la americani cu ex-president. Nu ia nimeni nimanui TITLUL de inginer, dar daca persoana respectiva nu mai lucreaza acolo? Idem la profesori, doctori, generali, etc. :no:

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" Cristi N

Cam asta se intampla cand se intalneste un sofer care se crede mai destept decat majoritatea cu un sofer de duba putin mai coleric.

Descrierea pe scurt: Duba vs Mercedes si neasigurare la schimbarea directiei de mers inainte de refugiul statiei de tramvai: Link

 


Go to page:  1  ... 243 244 245 246 247 248 249  ... 313
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Comunitatea Metrou Ușor  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433151 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use