Topic: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
801 posts, 241797 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
punmeister
Exact, cele 90 de secunde ale CBTC sunt gratie blocurilor mobile/moving blocks, ce elimina bufferul dintre trenuri cum e in cazul blocurilor fixe.
Exact, cele 90 de secunde ale CBTC sunt gratie blocurilor mobile/moving blocks, ce elimina bufferul dintre trenuri cum e in cazul blocurilor fixe.
Safe-braking-distance-between-trains-for-fixed-block-and-moving-block-signalling-Image.png (23.91 KB; downloaded 3414 times)
- orex
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
orex
Suntem in 2023, si, Urbalis 400 permite INEXISTENTA/LIPSA mecanicilor de tren!
Fructificam la maximum potentialul lui, sau am vrut sa vedem daca se poate implementa, asa de pamplezir?
WT_fan06 wrote here:orex wrote here:
Ia pune matale mecanicii sa ajunga in mai putin de 90 de secunde de la o cabina la alta/de la un post la altul, si sa-i dea si ¬forja¬.
Ia mergi matale în Londra și admiră cum intră trenul în stație iar la capătul opus se află echipajul care îl preia în direcția opusă. Și stația are și sistem de comunicare pentru coordonarea mecanicilor de metrou. Deci intervalul de 90 de secunde nu are absolut nicio legătură cu driverless sau nu, cum a zis și @punmeister .
Suntem in 2023, si, Urbalis 400 permite INEXISTENTA/LIPSA mecanicilor de tren!
Fructificam la maximum potentialul lui, sau am vrut sa vedem daca se poate implementa, asa de pamplezir?
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
punmeister
Si cine ti-a zis ca trebuie neaparat driveless pentru a fructifica la maxim sistemul?
Si cine ti-a zis ca trebuie neaparat driveless pentru a fructifica la maxim sistemul?
- aztec
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
aztec
Intreb....
Cum reactioneaza "driveless" la om pe sine....brusc.
Ca a devenit o moda la noi....
Intreb....
Cum reactioneaza "driveless" la om pe sine....brusc.
Ca a devenit o moda la noi....
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
bercenicity
Cam așa
Se vede cum trenul driverless opreste
Cam atât poate să facă și un om acum - când vede pe cineva pe șină aplica frana de urgență. Un sistem automat ar putea "să vadă" și "după colț".
Cam așa
Se vede cum trenul driverless opreste
Cam atât poate să facă și un om acum - când vede pe cineva pe șină aplica frana de urgență. Un sistem automat ar putea "să vadă" și "după colț".
- orex
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
orex
In mai putin de 2:30/3:00 MIN. nu se pot deplasa mecanicii de la un post la altul, sa mai si pregateasca trenul de plecare!
Fa o ”proba” pe M5.1, la Eroilor 2, si, dupa, mai vorbim!
punmeister wrote here:
Si cine ti-a zis ca trebuie neaparat driveless pentru a fructifica la maxim sistemul?
In mai putin de 2:30/3:00 MIN. nu se pot deplasa mecanicii de la un post la altul, sa mai si pregateasca trenul de plecare!
Fa o ”proba” pe M5.1, la Eroilor 2, si, dupa, mai vorbim!
- Costin
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
Costin
Nu si daca e alt echipaj deja pe pozitie, asa cum ti s-a explicat deja mai sus.
Nu si daca e alt echipaj deja pe pozitie, asa cum ti s-a explicat deja mai sus.
- Vasile52
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
Vasile52
Nu se poate instala ulterior un sistem GoA3 sau chiar GoA4 pe ele? Sau este musai acum?
Nu se poate instala ulterior un sistem GoA3 sau chiar GoA4 pe ele? Sau este musai acum?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
subway guru
Dar inseamna ca Mrex sa modifice instructia si mecanicii sa nu mai preia trenul pe persoana fizica.
Dar inseamna ca Mrex sa modifice instructia si mecanicii sa nu mai preia trenul pe persoana fizica.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
WT_fan06
Dacă procedurile sunt anacronice și ineficiente, atunci să se schimbe mai întâi procedurile și apoi să ne bazăm pe soluții tehnice aplicabile într-un orizont de ani și ani de zile, odată cu modernizări sau construcții noi de la zero.
Dacă procedurile sunt anacronice și ineficiente, atunci să se schimbe mai întâi procedurile și apoi să ne bazăm pe soluții tehnice aplicabile într-un orizont de ani și ani de zile, odată cu modernizări sau construcții noi de la zero.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
punmeister
De prin Taubaté. Via Paparazzi Ferroviário.
De prin Taubaté. Via Paparazzi Ferroviário.
362643810_772107288249962_7499234185804428842_n.jpg (79.02 KB; downloaded 2703 times)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
subway guru
E cu dunga galbena?
Vom avea din nou trenul galben fara cai!
E cu dunga galbena?
Vom avea din nou trenul galben fara cai!
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
punmeister
Portocaliu de M5, la fel cum CAF au albastru de M2.
In alta ordine de idei, un vagon M sau MP prin Taubaté fotografiat de Paparazzi Ferroviário, alaturi de niste vagoane de metrou pentru Sao Paolo.
Also, de mentionat faptul ca anul asta vom avea doar prototipul 1401-2401 (asta daca schema de numerotare ramane aceeasi de la BM2/3), restul de 12 vor intra in productie abia dupa ce prototipul primeste omologarea finala de catre AFER.
Portocaliu de M5, la fel cum CAF au albastru de M2.
In alta ordine de idei, un vagon M sau MP prin Taubaté fotografiat de Paparazzi Ferroviário, alaturi de niste vagoane de metrou pentru Sao Paolo.
Also, de mentionat faptul ca anul asta vom avea doar prototipul 1401-2401 (asta daca schema de numerotare ramane aceeasi de la BM2/3), restul de 12 vor intra in productie abia dupa ce prototipul primeste omologarea finala de catre AFER.
363296544_773197018140989_2944061162612038332_n.jpg (91.55 KB; downloaded 2554 times)
363360865_773197068140984_8825413200653194086_n.jpg (115.91 KB; downloaded 2554 times)
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
punmeister
O poza mai clara cu lateralele din partea lui Kelvin Lo, System Engineer pentru proiectul Alstom la metroul din Taipei.
O poza mai clara cu lateralele din partea lui Kelvin Lo, System Engineer pentru proiectul Alstom la metroul din Taipei.
1690062105988.jpeg.jpg (161.6 KB; downloaded 2431 times)
📖 Pagination options