Topic: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX)
2360 posts, 849252 views
📖 Pagination options
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
Victor92
La final, o parte din autobuzele repartizate si duba competitiva ... in care acestia folosesc, ilegal (din punctul meu), indicativul 428 ...
4415 - Linia 428 - Strada Ciutaci - 31 Iulie 2017
4590 - Linia 428 - Teghes - 27 Octombrie 2014
4869 - Linia 428 - Teghes - 02 August 2017
La final, o parte din autobuzele repartizate si duba competitiva ... in care acestia folosesc, ilegal (din punctul meu), indicativul 428 ...
4415 - Linia 428 - Strada Ciutaci - 31 Iulie 2017
4590 - Linia 428 - Teghes - 27 Octombrie 2014
4869 - Linia 428 - Teghes - 02 August 2017
DSC_0960.JPG (253.92 KB; downloaded 5569 times)
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
Puss in Boots
Acum ca s-au prelungit la Sudului 402 si 414 sper ca si oamenii sa inceapa sa le foloseasca (ieri mi se pare ca am zarit un 402 cam gol vs niste cazaturi Sprintere cam pline). Sa-si dea seama macar de avantajul de pret (una la mana) si de confort (doi la mana) care oricum e sporit intr-un Mercedes RATB-ist decat intr-un jeg maxitaxi-ist.
Acum ca s-au prelungit la Sudului 402 si 414 sper ca si oamenii sa inceapa sa le foloseasca (ieri mi se pare ca am zarit un 402 cam gol vs niste cazaturi Sprintere cam pline). Sa-si dea seama macar de avantajul de pret (una la mana) si de confort (doi la mana) care oricum e sporit intr-un Mercedes RATB-ist decat intr-un jeg maxitaxi-ist.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
WT_fan06
La ce intervale vin dubele? Un autobuz la 100 de minute nu e mai atractiv ca o troacă la 30 de minute...
La ce intervale vin dubele? Un autobuz la 100 de minute nu e mai atractiv ca o troacă la 30 de minute...
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
Victor92
@WT_fan06: Din ceea ce am observat, pe linia 428, dubele de maxi-taxi au un interval de 30-40 de minute ...
@WT_fan06: Din ceea ce am observat, pe linia 428, dubele de maxi-taxi au un interval de 30-40 de minute ...
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
Puss in Boots
Normal ca dubele vin mai des fiind mai multe (ca sa faca bani) si mai mici (se strecoara mai usor prin trafic). Dar si cara oamenii ca vitele nerespectand regulile rutiere. Deci cate putin din toate.
Mi se pare ca dubele de pe linii gen 154 sau 244 (parca asa le zice) vin destul de des, nu am stat sa observ dar cred ca se merge la 10-15 min poate la ore de varf (plus minus din ce am vazut de-a lungul timpului). Sau poate erau cazuri izolate. N-am idee.
Normal ca dubele vin mai des fiind mai multe (ca sa faca bani) si mai mici (se strecoara mai usor prin trafic). Dar si cara oamenii ca vitele nerespectand regulile rutiere. Deci cate putin din toate.
Mi se pare ca dubele de pe linii gen 154 sau 244 (parca asa le zice) vin destul de des, nu am stat sa observ dar cred ca se merge la 10-15 min poate la ore de varf (plus minus din ce am vazut de-a lungul timpului). Sau poate erau cazuri izolate. N-am idee.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
Victor92
Dubele de pe 402/414 (244/154) vin, in general, cu 5 minute mai devreme, in functie de plecarile autobuzelor de la capete, "regula" generala si pe celelalte linii preorasenesti. Din pacate, sunt situatii in care apar conflicte deloc de neglijat intre soferii dubelor si cei de la RATB. Nu e la nivel de zvon, dar am auzit cazuri (de la mai multi soferi, nu de la 1 sau 2) in care conducatorii RATB au fost sicanati in trafic, injurati si scuipati de catre dubari pentru ca au ajuns, surprinzator, inaintea lor in statiile de pe traseu si le-au furat potentialii clienti ...
Dubele de pe 402/414 (244/154) vin, in general, cu 5 minute mai devreme, in functie de plecarile autobuzelor de la capete, "regula" generala si pe celelalte linii preorasenesti. Din pacate, sunt situatii in care apar conflicte deloc de neglijat intre soferii dubelor si cei de la RATB. Nu e la nivel de zvon, dar am auzit cazuri (de la mai multi soferi, nu de la 1 sau 2) in care conducatorii RATB au fost sicanati in trafic, injurati si scuipati de catre dubari pentru ca au ajuns, surprinzator, inaintea lor in statiile de pe traseu si le-au furat potentialii clienti ...
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
GPS
Nu e vina șoferilor ca RATB are Mercedes Citaro din 2007-2009 și ei au dube din 2004-2005 sau mai noi, dar care arată groaznic. In plus RATB-ul nu ii ia pe toți de oriunde, așa ca dacă dubarului ii convine sa ia o persoana de pe drum atunci sa suporte consecințele!
Nu e vina șoferilor ca RATB are Mercedes Citaro din 2007-2009 și ei au dube din 2004-2005 sau mai noi, dar care arată groaznic. In plus RATB-ul nu ii ia pe toți de oriunde, așa ca dacă dubarului ii convine sa ia o persoana de pe drum atunci sa suporte consecințele!
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
Florinds
Sper ca da si Andrei pe aici, cu privatizarile lui... Am ajuns sa laudam un autobuz de 11 ani.
Sper ca da si Andrei pe aici, cu privatizarile lui... Am ajuns sa laudam un autobuz de 11 ani.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
Puss in Boots
Nu cred ca vedem prea curand vreo privatizare a RATB (de ea vorbesti?). E o vaca mult prea buna de muls. Nu ca in varianta privatizata n-ar fi dar daca treaba merge asa, de ce sa schimbam? As fi primul care mi-as dori un management competent (nu neaparat din Vest, avem si noi destui oameni competenti dar care sunt si destepti sa se bage in rahat) si strategii ca lumea pentru transportul in comun, investitii etc.
Nu cred ca vedem prea curand vreo privatizare a RATB (de ea vorbesti?). E o vaca mult prea buna de muls. Nu ca in varianta privatizata n-ar fi dar daca treaba merge asa, de ce sa schimbam? As fi primul care mi-as dori un management competent (nu neaparat din Vest, avem si noi destui oameni competenti dar care sunt si destepti sa se bage in rahat) si strategii ca lumea pentru transportul in comun, investitii etc.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
Victor92
Linia 438: Depoul Alexandria – Soseaua Alexandriei - Bragadiru (Giratoriu DN6/DJ 401A)
Autobaza 438: Luni-Vineri: 3 ture; Sambata - Duminica: Nu circula.
Date tehnice
- 13 statii pe ambele sensuri;
- Durata unei semicurse: 22 de minute;
- Interval de succedare: 15 – 20 – 25 – 30 – 40 – 50 (in functie de ora);
- Lungime Traseu: (Aproximativ 7,22 km - Conform Google Maps, din care 5,50 km in Judetul Ilfov)
* In „Programul de transport rutier de persoane”, propus in sedinta Consiliului General al Municipiului Bucuresti de la sfarsitul lunii martie 2017, linia 438 ar avea 9,35 km din care 7,55 km in Judetul Ilfov. Conform masuratorilor mele utilizand Google Maps.
DUS: Depoul Alexandria – DN 6/E70 (Soseaua Alexandriei – Bucuresti, Bragadiru) – Bragadiru (Giratoriu DN6/DJ 401A);
INTORS: Bragadiru (Giratoriu DN6/DJ 401A) - DN 6/E70 (Soseaua Alexandriei – Bucuresti, Bragadiru) - Depoul Alexandria
Turatie
Luni - Vineri: 3 ture ;
Sambata – Duminica: Nu circula.
Mentiuni:
De luni pana vineri sunt 3 autobuze la schimbul 1 pana la ora 11:02 (se retrage turul 1), dupa raman 2 autobuze pana la 13:27 (se retrage turul 3), iar in jurul pranzului e doar o masina (turul 2). La ora 15:20, are acces turul 1 la Depoul Alexandria si circula pana la ora 21:34.
- Autobuze repartizate: 4318, 4491, 4704, 4707, 4721, 4722.
Observatii personale
Pe drumul catre Oltenia se afla un alt oras important din Judetul Ilfov. Daca la ultimul recensamant din anul 2011 indica prezenta a 15,329 de locuitori (conform Wikipedia), fiind, la vremea respectiva al cincilea centru urban al județului Ilfov din punct de vedere demografic, după Voluntari, Pantelimon, Buftea și Popești-Leordeni, iata ca astazi putem spune ca localitatea din sud-vestul Capitalei ilustreaza cu siguranta un numar mult mai mare de locuitori. Practic, dezvoltarea urbana, dorinta oamenilor de a scapa de blocuri si de a se muta la case, a adus la o expansiunea senzationala de locuinte construite inca de la granita Judetului Ilfov cu Municipiul Bucuresti (Intersectia Soseaua Alexandriei cu Strada Gladiolelor). Despre asta voi discuta in perioada urmatoare in topicul de "Trasee si indicative RATB" in care am sa prezint situatia de la fata locului, iar prelungirea liniei 226 pana la Complexul Comercial "Leroy Merlin" tinde sa devina o chestiune de saptamani sau luni. De aceea, calatoria fotografica incepe din Bragadiru, aproape de Drumul National Centura Bucuresti (DNCB).
Infrastructura orasului Bragadiru, investitiile in modernizarea Drumul National 6 care traverseaza localitatea ilfoveana au dus la un numar din ce in ce mai mare de case in zona, iar marirea parcului liniei 438 poate fi luata in discutie. In acest reportaj, am sa ma refer strict la linia preoraseneasca.
Din punct de vedere istoric, trebuie mentionat faptul ca in anii 2000, linia 407 era cea care tranzita Bragadiru si mergea pana in urmatoarea localitate spre Alexandria - Cornetul. Capatul din Bucuresti era acelasi (Depoul Alexandria), iar parcul a suferit usor, usor, o tranzitie de la Dac-uri, la Ikarus-uri, Daf, Rocar de Simon, culmimand cu introducerea autobuzelor Mercedes Citaro. Apoi, linia a disparut si a fost infiintata pe 21 Mai 2012, dar 5 luni mai tarziu, aceasta a fost desfiintata, citez:
"Principalul motiv care a stat la baza acestei decizii o reprezita datoriile PRIMARIEI CORNETUL asupra RATB-ului care se ridica la peste 2.000.000 lei NOI. Suma respectiva reprezinta costurile de transport inregistrate de cele 3 autobuze care circulau pe relatia respectiva." - se mentiona in comunicatul Regiei Autonome de Transport Bucuresti.
Revenind la linia 438, aceasta a fost infiintata pe traseul actual pe 01 August 2011, iar 2 luni mai tarziu, capatul a fost mutat la "Tacerii" din cauza lucrarilor la terminalul "Depoul Alexandria", dar si a extinderii santierului la hypermarket-ul Cora Alexandriei. Autobuzele au revenit pe traseul initial pe 11 Februarie 2012. De-a lungul timpului, programul de circulatie al acestei linii a avut cateva dificultati, in sensul ca intre orele 10:50 si 14:00, nu existau autobuze pe traseu, iar ultima plecare spre Bragadiru era la ora 21:00. Intre timp, aceste impedimente au fost indreptate (o sa urmariti in graficul actual de circulatie), dar problema majora pe care o vad eu ar fi ca in weekend linia nu exista.
Separat, cei de la secundatv.ro au publicat un articol in februarie 2016 in care puneau pe lista neagra linia 438 din cauza actelor de vandalizare, iar Primaria Orasului Bragadiru mentiona in aceeasi perioada ca linia preoraseneasca aduce o gaura in bugetul local de 350 000 de lei pe an din cauza celor care nu isi valideaza calatoria. Corect ... din pacate, adevarat si in ziua de azi. Cel putin asa am observat si eu cu autobuzul care a plecat din Bragadiru la ora 6:50. Gradul de ocupare 3/5, usor 4/5, dar numarul validarilor a fost foarte, foarte mic. Totodata, autobuzul care a venit din Bragadiru in preajma orei 6:00 la Depoul Alexandria era plin ochi, dovada fiind poza cu o parte din calatorii care au coborat la acest terminal.
Ca o concluzie, o linie tare utila; apar refugii pentru calatori amenajate corespunzator in majoritatea statiilor - dotate cu banci, cosuri de gunoi si orarul plecarilor autobuzelor din Bucuresti. Intervalul de parcurgere a traseului e unul bun (se poate face o semicursa, lejer, in 15 minute), iar calatorii isi pot incarca titlurile de calatorie de la Depoul Alexandria.
Surse documentatie:
http://www.b365.ro/ratb-infiinteaza-lin ... 608.html#n
http://www.youthvoice.ro/bucuresti/prog ... bragadiru/
http://romanialibera.ro/actualitate/pro ... iru-232662
http://www.mediafax.ro/social/ratb-lini ... za-9223783
http://bragadirumeu.ro/uncategorized/co ... bragadiru/
http://www.secundatv.ro/transporturi/ra ... 0767.html/
Linia 438: Depoul Alexandria – Soseaua Alexandriei - Bragadiru (Giratoriu DN6/DJ 401A)
Autobaza 438: Luni-Vineri: 3 ture; Sambata - Duminica: Nu circula.
Date tehnice
- 13 statii pe ambele sensuri;
- Durata unei semicurse: 22 de minute;
- Interval de succedare: 15 – 20 – 25 – 30 – 40 – 50 (in functie de ora);
- Lungime Traseu: (Aproximativ 7,22 km - Conform Google Maps, din care 5,50 km in Judetul Ilfov)
* In „Programul de transport rutier de persoane”, propus in sedinta Consiliului General al Municipiului Bucuresti de la sfarsitul lunii martie 2017, linia 438 ar avea 9,35 km din care 7,55 km in Judetul Ilfov. Conform masuratorilor mele utilizand Google Maps.
DUS: Depoul Alexandria – DN 6/E70 (Soseaua Alexandriei – Bucuresti, Bragadiru) – Bragadiru (Giratoriu DN6/DJ 401A);
INTORS: Bragadiru (Giratoriu DN6/DJ 401A) - DN 6/E70 (Soseaua Alexandriei – Bucuresti, Bragadiru) - Depoul Alexandria
Turatie
Luni - Vineri: 3 ture ;
Sambata – Duminica: Nu circula.
Mentiuni:
De luni pana vineri sunt 3 autobuze la schimbul 1 pana la ora 11:02 (se retrage turul 1), dupa raman 2 autobuze pana la 13:27 (se retrage turul 3), iar in jurul pranzului e doar o masina (turul 2). La ora 15:20, are acces turul 1 la Depoul Alexandria si circula pana la ora 21:34.
- Autobuze repartizate: 4318, 4491, 4704, 4707, 4721, 4722.
Observatii personale
Pe drumul catre Oltenia se afla un alt oras important din Judetul Ilfov. Daca la ultimul recensamant din anul 2011 indica prezenta a 15,329 de locuitori (conform Wikipedia), fiind, la vremea respectiva al cincilea centru urban al județului Ilfov din punct de vedere demografic, după Voluntari, Pantelimon, Buftea și Popești-Leordeni, iata ca astazi putem spune ca localitatea din sud-vestul Capitalei ilustreaza cu siguranta un numar mult mai mare de locuitori. Practic, dezvoltarea urbana, dorinta oamenilor de a scapa de blocuri si de a se muta la case, a adus la o expansiunea senzationala de locuinte construite inca de la granita Judetului Ilfov cu Municipiul Bucuresti (Intersectia Soseaua Alexandriei cu Strada Gladiolelor). Despre asta voi discuta in perioada urmatoare in topicul de "Trasee si indicative RATB" in care am sa prezint situatia de la fata locului, iar prelungirea liniei 226 pana la Complexul Comercial "Leroy Merlin" tinde sa devina o chestiune de saptamani sau luni. De aceea, calatoria fotografica incepe din Bragadiru, aproape de Drumul National Centura Bucuresti (DNCB).
Infrastructura orasului Bragadiru, investitiile in modernizarea Drumul National 6 care traverseaza localitatea ilfoveana au dus la un numar din ce in ce mai mare de case in zona, iar marirea parcului liniei 438 poate fi luata in discutie. In acest reportaj, am sa ma refer strict la linia preoraseneasca.
Din punct de vedere istoric, trebuie mentionat faptul ca in anii 2000, linia 407 era cea care tranzita Bragadiru si mergea pana in urmatoarea localitate spre Alexandria - Cornetul. Capatul din Bucuresti era acelasi (Depoul Alexandria), iar parcul a suferit usor, usor, o tranzitie de la Dac-uri, la Ikarus-uri, Daf, Rocar de Simon, culmimand cu introducerea autobuzelor Mercedes Citaro. Apoi, linia a disparut si a fost infiintata pe 21 Mai 2012, dar 5 luni mai tarziu, aceasta a fost desfiintata, citez:
"Principalul motiv care a stat la baza acestei decizii o reprezita datoriile PRIMARIEI CORNETUL asupra RATB-ului care se ridica la peste 2.000.000 lei NOI. Suma respectiva reprezinta costurile de transport inregistrate de cele 3 autobuze care circulau pe relatia respectiva." - se mentiona in comunicatul Regiei Autonome de Transport Bucuresti.
Revenind la linia 438, aceasta a fost infiintata pe traseul actual pe 01 August 2011, iar 2 luni mai tarziu, capatul a fost mutat la "Tacerii" din cauza lucrarilor la terminalul "Depoul Alexandria", dar si a extinderii santierului la hypermarket-ul Cora Alexandriei. Autobuzele au revenit pe traseul initial pe 11 Februarie 2012. De-a lungul timpului, programul de circulatie al acestei linii a avut cateva dificultati, in sensul ca intre orele 10:50 si 14:00, nu existau autobuze pe traseu, iar ultima plecare spre Bragadiru era la ora 21:00. Intre timp, aceste impedimente au fost indreptate (o sa urmariti in graficul actual de circulatie), dar problema majora pe care o vad eu ar fi ca in weekend linia nu exista.
Separat, cei de la secundatv.ro au publicat un articol in februarie 2016 in care puneau pe lista neagra linia 438 din cauza actelor de vandalizare, iar Primaria Orasului Bragadiru mentiona in aceeasi perioada ca linia preoraseneasca aduce o gaura in bugetul local de 350 000 de lei pe an din cauza celor care nu isi valideaza calatoria. Corect ... din pacate, adevarat si in ziua de azi. Cel putin asa am observat si eu cu autobuzul care a plecat din Bragadiru la ora 6:50. Gradul de ocupare 3/5, usor 4/5, dar numarul validarilor a fost foarte, foarte mic. Totodata, autobuzul care a venit din Bragadiru in preajma orei 6:00 la Depoul Alexandria era plin ochi, dovada fiind poza cu o parte din calatorii care au coborat la acest terminal.
Ca o concluzie, o linie tare utila; apar refugii pentru calatori amenajate corespunzator in majoritatea statiilor - dotate cu banci, cosuri de gunoi si orarul plecarilor autobuzelor din Bucuresti. Intervalul de parcurgere a traseului e unul bun (se poate face o semicursa, lejer, in 15 minute), iar calatorii isi pot incarca titlurile de calatorie de la Depoul Alexandria.
Surse documentatie:
http://www.b365.ro/ratb-infiinteaza-lin ... 608.html#n
http://www.youthvoice.ro/bucuresti/prog ... bragadiru/
http://romanialibera.ro/actualitate/pro ... iru-232662
http://www.mediafax.ro/social/ratb-lini ... za-9223783
http://bragadirumeu.ro/uncategorized/co ... bragadiru/
http://www.secundatv.ro/transporturi/ra ... 0767.html/
Traseu 438.jpg (146.97 KB; downloaded 5112 times)
438.jpg (1.6 MB; downloaded 5111 times)
438 Jud Ilfov.jpg (161.22 KB; downloaded 5109 times)
DSC_0357.JPG (215.28 KB; downloaded 5110 times)
DSC_0371.JPG (183.81 KB; downloaded 5110 times)
DSC_0372.JPG (172.21 KB; downloaded 5111 times)
DSC_0373.JPG (209.95 KB; downloaded 5119 times)
DSC_0377.JPG (190.81 KB; downloaded 5111 times)
DSC_0378.JPG (211.73 KB; downloaded 5112 times)
DSC_0381.JPG (196.85 KB; downloaded 5111 times)
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
Victor92
Continuare pe Soseaua Alexandriei din Bragadiru ...
Continuare pe Soseaua Alexandriei din Bragadiru ...
DSC_0386.JPG (203.58 KB; downloaded 5060 times)
DSC_0387.JPG (208.08 KB; downloaded 5062 times)
DSC_0388.JPG (190.19 KB; downloaded 5058 times)
DSC_0392.JPG (240.53 KB; downloaded 5077 times)
DSC_0393.JPG (244.58 KB; downloaded 5061 times)
DSC_0394.JPG (213.33 KB; downloaded 5103 times)
DSC_0396.JPG (229.44 KB; downloaded 5063 times)
DSC_0399.JPG (194.49 KB; downloaded 5059 times)
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
Victor92
Refugii ale statiilor din Bragadiru, cateva placute si dubele care pleaca cu 2-4 minute inainte de autobuzele RATB ...
Refugii ale statiilor din Bragadiru, cateva placute si dubele care pleaca cu 2-4 minute inainte de autobuzele RATB ...
DSC_0367.JPG (259.24 KB; downloaded 5060 times)
DSC_0368.JPG (267.97 KB; downloaded 5059 times)
DSC_0370.JPG (256.17 KB; downloaded 5059 times)
DSC_0376.JPG (378.15 KB; downloaded 5059 times)
DSC_0385.JPG (308.16 KB; downloaded 5058 times)
Grivitei 438, 439.JPG (182.54 KB; downloaded 5060 times)
Pod Centura 438, 439.JPG (165.26 KB; downloaded 5090 times)
DSC_0375.JPG (212.73 KB; downloaded 5079 times)
DSC_0390.JPG (203.75 KB; downloaded 5073 times)
DSC_0397.JPG (225.47 KB; downloaded 5058 times)
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
Victor92
Si cateva autobuze titulare pe linia preoraseneasca 438
4491 - Linia 438 - Depoul Alexandria - 17 August 2017
4704 - Linia 438 - Bragadiru - 17 August 2017
4707 - Linia 438 - Statia "Dumbraveni" - 17 August 2017
4722 - Linia 438 - Bragadiru - 03 Iunie 2016
Si cateva autobuze titulare pe linia preoraseneasca 438
4491 - Linia 438 - Depoul Alexandria - 17 August 2017
4704 - Linia 438 - Bragadiru - 17 August 2017
4707 - Linia 438 - Statia "Dumbraveni" - 17 August 2017
4722 - Linia 438 - Bragadiru - 03 Iunie 2016
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
WT_fan06
Ok, intrebare super stupida va rog nu ma injurati : cum functioneaza aceste servicii dintre RATB si primariile din Ilfov mai exact?
1) Primaria acopera costurile RATB de pe linia respectiva? Adica, daca RATB nu are nici macar o validare (sau abonament), tot nu are nici o pierdere?
2) Castigurile (din validari) de pe linia cu pricina merg tot la RATB sau la primarie?
Multumesc.
Ok, intrebare super stupida va rog nu ma injurati : cum functioneaza aceste servicii dintre RATB si primariile din Ilfov mai exact?
1) Primaria acopera costurile RATB de pe linia respectiva? Adica, daca RATB nu are nici macar o validare (sau abonament), tot nu are nici o pierdere?
2) Castigurile (din validari) de pe linia cu pricina merg tot la RATB sau la primarie?
Multumesc.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination