Topic: Despre inelul median - "autostrada suspendata"
500 posts, 200665 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
andrei11
Da, autostrazi chinezesti
Goldmund wrote:
Oprescu are dreptate cu autostrada suspendata cand spune ca va costa ceva bani. Cam asa va arata:
Da, autostrazi chinezesti
11-6-2013 2-33-03 PM.jpg (56.17 KB; downloaded 4179 times)
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
133 313
Titlul este gresit. Se numeste "delirul" nu "visul" lui Oprescu.
Titlul este gresit. Se numeste "delirul" nu "visul" lui Oprescu.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
shoppy
Bine ca nu zice si de hobanate chinezesti, ca li s-a prabusit si unu dinasta.
Delirul lui oprescu e generalizat, nu prea are legatura cu autostrada, care e si buna si nici nu trebuie sa fie suspendata.
Bine ca nu zice si de hobanate chinezesti, ca li s-a prabusit si unu dinasta.
Delirul lui oprescu e generalizat, nu prea are legatura cu autostrada, care e si buna si nici nu trebuie sa fie suspendata.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
Goldmund
Andrei, tu ma cunosti de mai mult timp, si sti ca nu as da niciodata un exemplu de urmat din RPChina, in primul rand pentru ca Romania e in UE si e o democratie, in al doilea rand pentru ca nu avem la dispozitie 200 milioane de muncitori care cutreiera tara pentru 200 euro/luna si fara drepturi de a forma sindicate(cvasi sclavi care muncesc 12 ore/zi si care aduc 'bogatia' Chinei) si noi nu copiem TGV, ICE si seria700 si E2 pentru a ne lauda cu ce trenuri avem noi...
andrei11 wrote:Goldmund wrote:
Oprescu are dreptate cu autostrada suspendata cand spune ca va costa ceva bani. Cam asa va arata:
Da, autostrazi chinezesti
Andrei, tu ma cunosti de mai mult timp, si sti ca nu as da niciodata un exemplu de urmat din RPChina, in primul rand pentru ca Romania e in UE si e o democratie, in al doilea rand pentru ca nu avem la dispozitie 200 milioane de muncitori care cutreiera tara pentru 200 euro/luna si fara drepturi de a forma sindicate(cvasi sclavi care muncesc 12 ore/zi si care aduc 'bogatia' Chinei) si noi nu copiem TGV, ICE si seria700 si E2 pentru a ne lauda cu ce trenuri avem noi...
- danielstan
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
danielstan
Da, mare democratie suntem noi, caci la noi muncitorii au dreptul sa faca sindicate.
Doar ca liderii de sindicat se dau cu conducerea in marea majoritate a cazurilor (de obicei rudele liderului de sindicat sunt angajate pe posturi caldute in firma unde lucreaza si el).
"In comunism ai o singura alegere de facut:
- faci cum ti se spune, caci altfel 'mori'
In capitalism ai doua alegeri posibile:
- faci cum ti se spune si traiesti
- nu faci cum ti se spune si 'mori'"
Da, mare democratie suntem noi, caci la noi muncitorii au dreptul sa faca sindicate.
Doar ca liderii de sindicat se dau cu conducerea in marea majoritate a cazurilor (de obicei rudele liderului de sindicat sunt angajate pe posturi caldute in firma unde lucreaza si el).
"In comunism ai o singura alegere de facut:
- faci cum ti se spune, caci altfel 'mori'
In capitalism ai doua alegeri posibile:
- faci cum ti se spune si traiesti
- nu faci cum ti se spune si 'mori'"
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
ADY881
Deacord, inelul median e extrem de folositor traficului din Bucuresti, insa nu in forma de autostrada suspendata deoarace:
a)Pret - Suspendata = pod contiuu, iar sa construiesti asa ceva costa multi bani, un bulevard express(adica forma precizata de Nightwolf) permite aceleasi performante, insa fiind construit pe pamant ar scade costurile proiectului
b)"Zone moarte" - asemenea tip de infrastructura creeaza, zone moarte, care sunt bune doar pentru parcari, dar cam intotdeauna devin niste zone pline de gunoi, aurolaci, grafitti.
c)Impactul vizual - ce nu e in regula cu aceasta intersectia de mai jos?
Asemenea noduri se fac pe autostrazi in afara orasului, iar in oras asemenea intersectii sunt indezirabile,arata asa ceva foarte urat, lipseste din imgine transportul public, si sigur nu vor fi pe autostrada benzi pentru bicicleta . De ce sa nu faci asa?
Un asemenea bulevard express(fara semafoare, cu pasaje subterane) ar fi mult mai ieftin si mai putin deranjant, iar combinand acest inel cu transportul public(ca in imaginea de mai sus), cu o linie de LRT/BRT + benzi de bicicleta pe carosabil, am face investitia si mai utila, si astfel am mari capacitatea de transport pe artera.
Insa prioritar ar fi totusi sa se termine cu DNCB
Insa pentru asta ar trebui sa mai de afara niste sefuleti de Ilfov, si sa se faca in sfarsit zona metropolitana
Si aceste strapungeri sunt importante
Daca desigur vrem sa nu avem ambuteiaje asa de mari, e normal sa creasca cozile pe axa DN1-Kisleff, daca aia e practic unica intrare practicabila dinspre N, sunt necesare alternative + Centura civilizata(sa poti sa ajungi la acele alternative).
Nightwolf wrote:
As face 2 sau 3 dupa caz ... nu suspendate ... cu niste pasaje sub sau supra .... si niste supralargiri si strapungeri...
Deacord, inelul median e extrem de folositor traficului din Bucuresti, insa nu in forma de autostrada suspendata deoarace:
a)Pret - Suspendata = pod contiuu, iar sa construiesti asa ceva costa multi bani, un bulevard express(adica forma precizata de Nightwolf) permite aceleasi performante, insa fiind construit pe pamant ar scade costurile proiectului
b)"Zone moarte" - asemenea tip de infrastructura creeaza, zone moarte, care sunt bune doar pentru parcari, dar cam intotdeauna devin niste zone pline de gunoi, aurolaci, grafitti.
c)Impactul vizual - ce nu e in regula cu aceasta intersectia de mai jos?
Asemenea noduri se fac pe autostrazi in afara orasului, iar in oras asemenea intersectii sunt indezirabile,arata asa ceva foarte urat, lipseste din imgine transportul public, si sigur nu vor fi pe autostrada benzi pentru bicicleta . De ce sa nu faci asa?
Un asemenea bulevard express(fara semafoare, cu pasaje subterane) ar fi mult mai ieftin si mai putin deranjant, iar combinand acest inel cu transportul public(ca in imaginea de mai sus), cu o linie de LRT/BRT + benzi de bicicleta pe carosabil, am face investitia si mai utila, si astfel am mari capacitatea de transport pe artera.
Insa prioritar ar fi totusi sa se termine cu DNCB
ghrt wrote:
În primul rând că Bucureştiul încă nu are o centură decentă (nu vorbesc de o centură la nivel de autostradă). Nici măcar prin nord nu e de la A1 la A2 ceva cu 4 benzi pe care să se circule previzibil şi decent ca timp. Din cauza asta, când vin de pe A1 şi merg acasă (Vergului) trebuie să traversez tot oraşul. Ar fi interesant de ştiut cât trafic ar dispărea prin aducerea la un nivel decent a întregii centuri, şi ca exemplu vă rog să vedeţi secţiunea din Iuliu Maniu plus Cascadelor de la intrarea de la A1 şi până la primul semafor.
În plus, DN CB nu are intersecţii denivelate nici măcar cu A1, A2 şi A3. E adevărat că la A2 şi A3 nu stai să intri/ieşi, dar în condiţii de trafic crescut nu cred că va mai funcţiona acceptabil, iar A1 spre Giurgiu este de obicei plin de TIRuri.
Costurile unei astfel de lucrări (lărgirea întregii DNCB) cred că ar fi modice faţă de autostrada suspendată,
Insa pentru asta ar trebui sa mai de afara niste sefuleti de Ilfov, si sa se faca in sfarsit zona metropolitana
ghrt wrote:
şi dacă ar fi bani şi voinţă la PMB, DNCB ar putea fi trecută de la minister la PMB.
Si aceste strapungeri sunt importante
ghrt wrote:
După aia, aş pune pe listă crearea unor noi intrări de pe centură în Bucureşti.
Daca desigur vrem sa nu avem ambuteiaje asa de mari, e normal sa creasca cozile pe axa DN1-Kisleff, daca aia e practic unica intrare practicabila dinspre N, sunt necesare alternative + Centura civilizata(sa poti sa ajungi la acele alternative).
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
Goldmund
...Cine 'iti' spune cum sa faci?! Nu exista capitalism! Exista democratie si fiecare face cum crede si dupa posibilitati,(e si normal ca acolo exista economia de piata, un fel de capitalism evoluat), mai exista dictatura sau semidictatura si intr-adevar fiecaruia i se spune ce si cum sa faca(sau e lasat de izbeliste!) - daca in comunism de ex. exista un capitalism(precum in RPChina, Rusia), acela este total inuman, iar oamenii (muncii) sunt lipsiti de cele mai elelmentare drepturi.
Normal ca si in societatile in care exista o democratie consacrata(USA, vestul UE, Japonia, Australia, etc.) exista posibilitatea ca cineva care nu are o pregatire oarecare si nu face totul pentru un loc de munca sa cada in....saracie. De aceea exista statele sociale, precum in vestul si nordul UE....
A mai auzit cineva ceva de Autostrada Suspendata? Mai aduce aminte Oprescu de marele proiect al doctorului din prima legislatura a sa?
danielstan wrote:
Da, mare democratie suntem noi, caci la noi muncitorii au dreptul sa faca sindicate.
Doar ca liderii de sindicat se dau cu conducerea in marea majoritate a cazurilor (de obicei rudele liderului de sindicat sunt angajate pe posturi caldute in firma unde lucreaza si el).
"In comunism ai o singura alegere de facut:
- faci cum ti se spune, caci altfel 'mori'
In capitalism ai doua alegeri posibile:
- faci cum ti se spune si traiesti
- nu faci cum ti se spune si 'mori'"
...Cine 'iti' spune cum sa faci?! Nu exista capitalism! Exista democratie si fiecare face cum crede si dupa posibilitati,(e si normal ca acolo exista economia de piata, un fel de capitalism evoluat), mai exista dictatura sau semidictatura si intr-adevar fiecaruia i se spune ce si cum sa faca(sau e lasat de izbeliste!) - daca in comunism de ex. exista un capitalism(precum in RPChina, Rusia), acela este total inuman, iar oamenii (muncii) sunt lipsiti de cele mai elelmentare drepturi.
Normal ca si in societatile in care exista o democratie consacrata(USA, vestul UE, Japonia, Australia, etc.) exista posibilitatea ca cineva care nu are o pregatire oarecare si nu face totul pentru un loc de munca sa cada in....saracie. De aceea exista statele sociale, precum in vestul si nordul UE....
A mai auzit cineva ceva de Autostrada Suspendata? Mai aduce aminte Oprescu de marele proiect al doctorului din prima legislatura a sa?
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
URANUS
Sursa: B365.ro
Autostrada suspendată a fost aprobată de Consiliul General.
Primarul general, Sorin Oprescu, a convocat joi o şedinţă de îndată a Consiliului General al Municipiului Bucureşti. Pe ordinea de zi s-a aflat şi Planul Urbanistic Zonal - Închidere Inel Median de Circulaţie la Zona Nord - Autostrada Urbană Tronson cuprins între Lacul Morii şi Şos. Colentina, proiect cunoscut sub denumirea autostrada suspendată. Investiția a fost aprobată de consilierii generali.
Autostrada suspendată a primit girul Consiliului General al Municipiului București. Primarul general, Sorin Oprescu, nu a gasit însî, pana acum, un investitor pentru Autostrada Suspendata, care ar urma sa se construiasca in parteneriat public privat.
Autostrada suspendată, cel mai scump proiect din istoria Capitalei
Autostrada suspendată este cel mai scump proiect din istoria Capitalei. Investiția, anunțată de Sorin Oprescu în campania sa electorală din 2008, nu are nici acum un investitor, au precizat pentru B365.ro surse din Primăria Capitalei. În urma cu un an, primarul general Sorin Oprescu spunea că autostrada suspendată va fi realizată în cadrul unui parteneriat public-privat, în care ar putea fi cooptaţi investitori din China, SUA, Rusia şi Coreea de Sud, interesați de acest proiect. În acest moment însă, proiectul este "în aer", pentru că niciun investitor nu a acceptat să se implice în realizarea celebrei autostrăzi.
Studiul de fezabilitate al proiectului a fost aprobat de Consiliul General al Municipiului București (CGMB) în urmă cu un an. Conform documentului, costul total al lucrării va fi de 6,83 miliarde lei, adică de 1,570 miliarde euro.
“Finanţarea se va asigura din alocări bugetare sau/şi din alte fonduri legal constituite”, se precizează în studiul de fezabilitate. Din această sumă, 228 milioane de euro vor fi alocaţi pentru obţinerea terenului, iar pentru proiectare şi asistenţă tehnică vor fi alocaţi un milion de euro.
Cea mai costisitoare lucrare de pe traseul închiderii Inelului Median al Capitalei, cunoscută şi ca autostrada suspendată, o reprezintă tunelul pe sub Parcul Herăstrău, prezent în Studiu sub denumirea de Obiectiv Poligrafiei-Aerogării. Tunelul va costa 603 milioane euro, adică de trei ori costul Pasajului Basarab. Practic, se vor construi două tuneluri, câte unul pe fiecare sens. Lungimea acestora va fi de aproximativ doi kilometri (mai puţin cel sudic). Tunelurile vor ajunge până la o adâncime maximă de 25 metri şi vor fi construite pe sub magistrala de metrou ce urmează a fi construită în zonă.
Alte lucrări costisitoare incluse în proiect sunt: nodul Petricani, unde vor fi construite două tuneluri unul deasupra altuia, pe direcţii diferite de mers, la preţul de 129 milioane euro; Pasajul suprateran Giuleşti – Chitila, care va costa 76 milioane de euro şi Nodul de la Avionului, care va costa 37 de milioane de euro. Lungimea totală a proiectului este de 13,150 kilometri, cu o structură rutieră pe inelul median de 52.300 m2. Arterele colectoare vor avea şi ele o suprafaţă de 44.260 m2.
Traseul autostrăzii, pas cu pas
Autostrada suspendată va fi cuprinsă între Colentina şi Crîngaşi şi va avea în final 13,15 kilometri. Noua arteră va fi construită pe cea mai mare porţiune în vecinătatea căii ferate şi se va intersecta pe traseu cu Şoseaua Colentina, Şoseaua Andronache, Penetraţia Autostrăzii Bucureşti – Braşov, în imediata vecinătate a Străzii Gherghiţei, Şoseaua Petricani, Şoseaua Pipera, Bulevardul Aerogării/Strada Nicolae Caramfil, Şoseaua Nordului, Şoseaua Bucureşti-Ploieşti (DN 1), Bulevardul Poligrafiei, Bulevardul Bucureştii Noi/Şoseaua Chitilei, Calea Giuleşti, Calea Crângaşi, Şoseaua Virtuţii.
"Pe sectorul cuprins între Colentina şi Petricani se realizează două bulevarde bidirecţionale de-o parte şi de alta a căii ferate, cu câte două benzi pe sens. La nodul Petricani a reieşit în urma studiului de trafic că există pericolul unor blocaje, pentru că acolo este şi Bd. Dimitrie Pompei şi Șos. Fabrica de Glucoză şi viitoarea autostrada A3. În consecinţă au fost propuse două pasaje subterane noi", a explicat pentru B365.ro, Vlad Chiotan, managerul Departamentului de Infrastructură Edilitară de la Proiect Bucureşti, firma care a realizat studiul de fezabilitate.
"Pe relaţia sud-nord (n.r. Bucureşti-Voluntari) este prevăzut un pasaj subteran la nivelul -1, care va fi bidirecţional, mai exact pe direcţia Bucureşti -Voluntari (n.r. înainte) şi pe direcţia inelului median, spre stânga. Pe relaţia Voluntari - Bucureşti, adică nord-sud va fi un pasaj subteran la nivelul -2, care va trece pe sub pasajul celălalt", a mai precizat Vlad Chiotan.
De la nodul rutier Petricani până la cel de la strada Avionului (cu pasaj suprateran), autostrada va continua tot cu două bulevarde, de o parte şi de alta a căii ferate, numai că nu vor mai fi bidirecţionale, ci cu sens unic. De asemenea, fiecare arteră va fi prevăzută cu câte trei benzi pe sens. După Pasajul Băneasa (de la magazinul Elvila) se intră în tunelul ce va subtraversa parcul şi lacul Herăstrău. Acesta va avea aproximativ doi kilometri lungime şi va coborî până la o adâncime maximă de 25 metri. Tunelul sudic, adică cel de pe sens invers, spre Pasajul Băneasa, va fi mai scurt, de 1,7 kilometri. Pe lângă cele două tuneluri mari, în zonă vor mai fi construite alte două tuneluri care vor asigura legături spre Ploieşti.
"În zona Șoselei Bucureşti - Ploieşti, pe lângă tunelul ce trece pe sub Herăstrău, va mai fi construit un tunel spre dreapta, spre Ploieşti şi un altul dinspre Ploieşti tot spre dreapta pentru intrarea pe inelul median. Intrarea şi ieşirea din tuneluri vor fi în zona benzinăriei şi a bisericii Sf. Nicolae de pe Șos. Bucureşti-Ploieşti", a explicat pentru B365.ro, arhitectul Sorin Gabrea, deţinător al Western Outdoor, una din firmele responsabile cu elaborarea PUZ-ului şi a studiului de fezabilitate al autostrăzii suspendate.
Aceste două tuneluri vor avea câte două benzi pe sens (dintre care una de urgenţă), în timp ce tunelul ce trece pe sub Herăstrău va fi prevăzut cu câte trei benzi pe sens. După ce se iese din tunelul pe sub Herăstrău, inelul median se restrânge la o singură arteră, la nord de calea ferată, cu câte trei benzi pe sens. Trece de intersecţia Calea Griviţei cu Bucureştii Noi, unde Podul Constanta va fi completat cu două pasaje subterane noi (de o parte şi de alta a podului actual). Urmează apoi supratraversarea triajului Chitila printr-un ansamblu de poduri evaluat de specialişti ca fiind unul spectaculos.
"Triajul Chitila va fi traversat cu un ansamblu de poduri metalice spectaculoase. Sunt poduri mari, cel puţin de record naţional, având în vedere complexitatea lor. Va fi realizat un arc de 200 metri, dar şi un pod hobanat în curbă tot de vreo 200 metri", a spus Vlad Chiotan. De la Chitila, inelul median traversează Giuleştiul şi se înscrie pe Bulevardul Constructorilor. Ajunge apoi la intersecţia Virtuţii cu Calea Crângaşi, la Piaţa Crângaşi unde se termină. Finalul nu va fi deloc însă unul simplu. De fapt, pe ultimul tronson sunt prevăzute două pasaje subterane şi unul suprateran.
http://www.b365.ro/consilierii-generali...98330.html
Sursa: B365.ro
Autostrada suspendată a fost aprobată de Consiliul General.
Primarul general, Sorin Oprescu, a convocat joi o şedinţă de îndată a Consiliului General al Municipiului Bucureşti. Pe ordinea de zi s-a aflat şi Planul Urbanistic Zonal - Închidere Inel Median de Circulaţie la Zona Nord - Autostrada Urbană Tronson cuprins între Lacul Morii şi Şos. Colentina, proiect cunoscut sub denumirea autostrada suspendată. Investiția a fost aprobată de consilierii generali.
Autostrada suspendată a primit girul Consiliului General al Municipiului București. Primarul general, Sorin Oprescu, nu a gasit însî, pana acum, un investitor pentru Autostrada Suspendata, care ar urma sa se construiasca in parteneriat public privat.
Autostrada suspendată, cel mai scump proiect din istoria Capitalei
Autostrada suspendată este cel mai scump proiect din istoria Capitalei. Investiția, anunțată de Sorin Oprescu în campania sa electorală din 2008, nu are nici acum un investitor, au precizat pentru B365.ro surse din Primăria Capitalei. În urma cu un an, primarul general Sorin Oprescu spunea că autostrada suspendată va fi realizată în cadrul unui parteneriat public-privat, în care ar putea fi cooptaţi investitori din China, SUA, Rusia şi Coreea de Sud, interesați de acest proiect. În acest moment însă, proiectul este "în aer", pentru că niciun investitor nu a acceptat să se implice în realizarea celebrei autostrăzi.
Studiul de fezabilitate al proiectului a fost aprobat de Consiliul General al Municipiului București (CGMB) în urmă cu un an. Conform documentului, costul total al lucrării va fi de 6,83 miliarde lei, adică de 1,570 miliarde euro.
“Finanţarea se va asigura din alocări bugetare sau/şi din alte fonduri legal constituite”, se precizează în studiul de fezabilitate. Din această sumă, 228 milioane de euro vor fi alocaţi pentru obţinerea terenului, iar pentru proiectare şi asistenţă tehnică vor fi alocaţi un milion de euro.
Cea mai costisitoare lucrare de pe traseul închiderii Inelului Median al Capitalei, cunoscută şi ca autostrada suspendată, o reprezintă tunelul pe sub Parcul Herăstrău, prezent în Studiu sub denumirea de Obiectiv Poligrafiei-Aerogării. Tunelul va costa 603 milioane euro, adică de trei ori costul Pasajului Basarab. Practic, se vor construi două tuneluri, câte unul pe fiecare sens. Lungimea acestora va fi de aproximativ doi kilometri (mai puţin cel sudic). Tunelurile vor ajunge până la o adâncime maximă de 25 metri şi vor fi construite pe sub magistrala de metrou ce urmează a fi construită în zonă.
Alte lucrări costisitoare incluse în proiect sunt: nodul Petricani, unde vor fi construite două tuneluri unul deasupra altuia, pe direcţii diferite de mers, la preţul de 129 milioane euro; Pasajul suprateran Giuleşti – Chitila, care va costa 76 milioane de euro şi Nodul de la Avionului, care va costa 37 de milioane de euro. Lungimea totală a proiectului este de 13,150 kilometri, cu o structură rutieră pe inelul median de 52.300 m2. Arterele colectoare vor avea şi ele o suprafaţă de 44.260 m2.
Traseul autostrăzii, pas cu pas
Autostrada suspendată va fi cuprinsă între Colentina şi Crîngaşi şi va avea în final 13,15 kilometri. Noua arteră va fi construită pe cea mai mare porţiune în vecinătatea căii ferate şi se va intersecta pe traseu cu Şoseaua Colentina, Şoseaua Andronache, Penetraţia Autostrăzii Bucureşti – Braşov, în imediata vecinătate a Străzii Gherghiţei, Şoseaua Petricani, Şoseaua Pipera, Bulevardul Aerogării/Strada Nicolae Caramfil, Şoseaua Nordului, Şoseaua Bucureşti-Ploieşti (DN 1), Bulevardul Poligrafiei, Bulevardul Bucureştii Noi/Şoseaua Chitilei, Calea Giuleşti, Calea Crângaşi, Şoseaua Virtuţii.
"Pe sectorul cuprins între Colentina şi Petricani se realizează două bulevarde bidirecţionale de-o parte şi de alta a căii ferate, cu câte două benzi pe sens. La nodul Petricani a reieşit în urma studiului de trafic că există pericolul unor blocaje, pentru că acolo este şi Bd. Dimitrie Pompei şi Șos. Fabrica de Glucoză şi viitoarea autostrada A3. În consecinţă au fost propuse două pasaje subterane noi", a explicat pentru B365.ro, Vlad Chiotan, managerul Departamentului de Infrastructură Edilitară de la Proiect Bucureşti, firma care a realizat studiul de fezabilitate.
"Pe relaţia sud-nord (n.r. Bucureşti-Voluntari) este prevăzut un pasaj subteran la nivelul -1, care va fi bidirecţional, mai exact pe direcţia Bucureşti -Voluntari (n.r. înainte) şi pe direcţia inelului median, spre stânga. Pe relaţia Voluntari - Bucureşti, adică nord-sud va fi un pasaj subteran la nivelul -2, care va trece pe sub pasajul celălalt", a mai precizat Vlad Chiotan.
De la nodul rutier Petricani până la cel de la strada Avionului (cu pasaj suprateran), autostrada va continua tot cu două bulevarde, de o parte şi de alta a căii ferate, numai că nu vor mai fi bidirecţionale, ci cu sens unic. De asemenea, fiecare arteră va fi prevăzută cu câte trei benzi pe sens. După Pasajul Băneasa (de la magazinul Elvila) se intră în tunelul ce va subtraversa parcul şi lacul Herăstrău. Acesta va avea aproximativ doi kilometri lungime şi va coborî până la o adâncime maximă de 25 metri. Tunelul sudic, adică cel de pe sens invers, spre Pasajul Băneasa, va fi mai scurt, de 1,7 kilometri. Pe lângă cele două tuneluri mari, în zonă vor mai fi construite alte două tuneluri care vor asigura legături spre Ploieşti.
"În zona Șoselei Bucureşti - Ploieşti, pe lângă tunelul ce trece pe sub Herăstrău, va mai fi construit un tunel spre dreapta, spre Ploieşti şi un altul dinspre Ploieşti tot spre dreapta pentru intrarea pe inelul median. Intrarea şi ieşirea din tuneluri vor fi în zona benzinăriei şi a bisericii Sf. Nicolae de pe Șos. Bucureşti-Ploieşti", a explicat pentru B365.ro, arhitectul Sorin Gabrea, deţinător al Western Outdoor, una din firmele responsabile cu elaborarea PUZ-ului şi a studiului de fezabilitate al autostrăzii suspendate.
Aceste două tuneluri vor avea câte două benzi pe sens (dintre care una de urgenţă), în timp ce tunelul ce trece pe sub Herăstrău va fi prevăzut cu câte trei benzi pe sens. După ce se iese din tunelul pe sub Herăstrău, inelul median se restrânge la o singură arteră, la nord de calea ferată, cu câte trei benzi pe sens. Trece de intersecţia Calea Griviţei cu Bucureştii Noi, unde Podul Constanta va fi completat cu două pasaje subterane noi (de o parte şi de alta a podului actual). Urmează apoi supratraversarea triajului Chitila printr-un ansamblu de poduri evaluat de specialişti ca fiind unul spectaculos.
"Triajul Chitila va fi traversat cu un ansamblu de poduri metalice spectaculoase. Sunt poduri mari, cel puţin de record naţional, având în vedere complexitatea lor. Va fi realizat un arc de 200 metri, dar şi un pod hobanat în curbă tot de vreo 200 metri", a spus Vlad Chiotan. De la Chitila, inelul median traversează Giuleştiul şi se înscrie pe Bulevardul Constructorilor. Ajunge apoi la intersecţia Virtuţii cu Calea Crângaşi, la Piaţa Crângaşi unde se termină. Finalul nu va fi deloc însă unul simplu. De fapt, pe ultimul tronson sunt prevăzute două pasaje subterane şi unul suprateran.
http://www.b365.ro/consilierii-generali...98330.html
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
ADY881
Ce lucrare de vis si-au tras astia, ce comisioane frumoase se pot obtine din 1.500.000.000 de euro.
Per total imi place ideea de a avea un inel median, ar fi foarte util, insa am niste obiectii la proiect:
a) de ce suspendata? - cu exceptia supratraversarii caii ferate, nu vad motive de ce e nevoie ca mediana sa fie facuta suspendata, ba chiar vad motive contra "suspendarii":
- Pretul de constructie - in compartie cu o artera construita pe pamant, asa un pod lung va costa....
- Mentenanta - in timp ne va costa intretinerea sume astronomice(avem noi bugetele SUA, pentru a sustine asa ceva?)
- "zonele moarte" si impactul vizual - precum am mentionat si in alte cazuri asemenea proiecte(poduri) nasc spatii moarte, care in scurt timp se umpla de gunoaie, grafitti si sunt evitate de oameni, si nimic nu ajuta pentru a reduce efectele(nici postul de politie locala sub pasajul Basarab, nici multi bani cheltuiti pe supraveghere).
Solutie: construirea arterei pepamant, recurgand la poduri doar in cazul necesitatii supratraversarii drumurilor sau caii ferate.
b) de ce autostrada? - autostrada fiind o solutie ce se preteaza in afara orasului, datorita curbelor largi si nodurilor ce necesita suprafete mari + exista un efect negativ asupra proprietatilor din jur(in tarile civilizate s-a observat un proces, dupa constructia autostrazilor multi cetateni se mutau din preajma autostrazii, din cauza poluarii (fonice si CO2), iar magazinele se inchideau, din cauza ca locuitorii cartierului se mutau de langa autostrada.
Solutie: bulevard express, iar in loc de nodurile suspendate sa se faca intersesctii dotate cu pasaje(care au avantajele de a fi mai functionale, mai prietenoase cu pietonii, ocupa mai putin spatiu, zonele din preajma intersesctiei sunt utilizabile pentru constructii).
c)ignorarea transportului public - in imagini am vazut doar sosea, si nici o urma de benzi RATB sau linii de tramvai . Eu tot nu inteleg de ce primaria continua sa ignore transportul public terestru in noile proecte demarate, si ideea e foarte simpla, o linie de LRT pusa la punct(tramvaie lungi) poate transporta pana la 40.000 oameni/h/sens=> ca mai multi oameni ar fi putut preluati din trafic=> utilizarea mai eficienta terenului + scaderea posibilelor ambuteiaje, si totul asta la pretul a 7m in plus fata de latimea originala proiectului.
Solutie: modificarea proiectului astfel incat sa fie introduse pe centrubenzi RATB(sau daca primaria are dubii referitor la utilitatea unei linii acum, sa lase cel putin loc pe centru, pentru linii RATB).
Daca in proiect s-ar introduce schimbarile solocitate de mine mai sus, as deveni un sustintor infocat al proiectului.
URANUS wrote:
Sursa: B365.ro
total al lucrării va fi de 1,570 miliarde euro.
“Finanţarea se va asigura din alocări bugetare sau/şi din alte fonduri legal constituite”,
Ce lucrare de vis si-au tras astia, ce comisioane frumoase se pot obtine din 1.500.000.000 de euro.
Per total imi place ideea de a avea un inel median, ar fi foarte util, insa am niste obiectii la proiect:
a) de ce suspendata? - cu exceptia supratraversarii caii ferate, nu vad motive de ce e nevoie ca mediana sa fie facuta suspendata, ba chiar vad motive contra "suspendarii":
- Pretul de constructie - in compartie cu o artera construita pe pamant, asa un pod lung va costa....
- Mentenanta - in timp ne va costa intretinerea sume astronomice(avem noi bugetele SUA, pentru a sustine asa ceva?)
- "zonele moarte" si impactul vizual - precum am mentionat si in alte cazuri asemenea proiecte(poduri) nasc spatii moarte, care in scurt timp se umpla de gunoaie, grafitti si sunt evitate de oameni, si nimic nu ajuta pentru a reduce efectele(nici postul de politie locala sub pasajul Basarab, nici multi bani cheltuiti pe supraveghere).
Solutie: construirea arterei pepamant, recurgand la poduri doar in cazul necesitatii supratraversarii drumurilor sau caii ferate.
b) de ce autostrada? - autostrada fiind o solutie ce se preteaza in afara orasului, datorita curbelor largi si nodurilor ce necesita suprafete mari + exista un efect negativ asupra proprietatilor din jur(in tarile civilizate s-a observat un proces, dupa constructia autostrazilor multi cetateni se mutau din preajma autostrazii, din cauza poluarii (fonice si CO2), iar magazinele se inchideau, din cauza ca locuitorii cartierului se mutau de langa autostrada.
Solutie: bulevard express, iar in loc de nodurile suspendate sa se faca intersesctii dotate cu pasaje(care au avantajele de a fi mai functionale, mai prietenoase cu pietonii, ocupa mai putin spatiu, zonele din preajma intersesctiei sunt utilizabile pentru constructii).
c)ignorarea transportului public - in imagini am vazut doar sosea, si nici o urma de benzi RATB sau linii de tramvai . Eu tot nu inteleg de ce primaria continua sa ignore transportul public terestru in noile proecte demarate, si ideea e foarte simpla, o linie de LRT pusa la punct(tramvaie lungi) poate transporta pana la 40.000 oameni/h/sens=> ca mai multi oameni ar fi putut preluati din trafic=> utilizarea mai eficienta terenului + scaderea posibilelor ambuteiaje, si totul asta la pretul a 7m in plus fata de latimea originala proiectului.
Solutie: modificarea proiectului astfel incat sa fie introduse pe centrubenzi RATB(sau daca primaria are dubii referitor la utilitatea unei linii acum, sa lase cel putin loc pe centru, pentru linii RATB).
Daca in proiect s-ar introduce schimbarile solocitate de mine mai sus, as deveni un sustintor infocat al proiectului.
- ANTENA
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
ANTENA
Pana la o asemenea megalomanie sunt cateva lucruri simple care se pot rezolva rapid si nu cu cine stie ce costuri
Ca de exemplu
- unirea liniei 21 cu 32
- unirea sos. Nordului cu Elena Vacarescu, cu bariera de ce nu.
Pana la o asemenea megalomanie sunt cateva lucruri simple care se pot rezolva rapid si nu cu cine stie ce costuri
Ca de exemplu
- unirea liniei 21 cu 32
- unirea sos. Nordului cu Elena Vacarescu, cu bariera de ce nu.
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
ADY881
-unirea liniilor se poate de facut si maine
-in schimb unirea Nordului cu E.Vacarescu, nu cred ca vor vrea sa se intample băsinosii ce traiesc in zona satului francez, si oricum acolo avem 2 benzi pe sens (daca se interzice parcarea pe prima), adica ar fi o imbunatatire cu aceasta legatura, insa ea nu face parte din un inel, cum va face proiectul despre care discutam. iar inelele sunt utile traficului.
ANTENA wrote:
Pana la o asemenea megalomanie sunt cateva lucruri simple care se pot rezolva rapid si nu cu cine stie ce costuri
Ca de exemplu
- unirea liniei 21 cu 32
- unirea sos. Nordului cu Elena Vacarescu, cu bariera de ce nu.
-unirea liniilor se poate de facut si maine
-in schimb unirea Nordului cu E.Vacarescu, nu cred ca vor vrea sa se intample băsinosii ce traiesc in zona satului francez, si oricum acolo avem 2 benzi pe sens (daca se interzice parcarea pe prima), adica ar fi o imbunatatire cu aceasta legatura, insa ea nu face parte din un inel, cum va face proiectul despre care discutam. iar inelele sunt utile traficului.
- panzer01
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
panzer01
Luati bugetul capitalei (aprox 900 mil euro), scoateti din el subventiile pentru RATB si Radet (de care nu se vor atinge neam ca pierd alegerile imediat), mai scoateti dezaperizrea, contractele multianule, dobanzile, cheltuielile salariale si ramaneti cu 100 mil euro maxim.
Din care termina maximum Mihai Bravu (ca sa nu ii omoare Astaldi cu procesele) si Uranus (ce e inceput), mai fac 1-2 expropieri si gata. Poate mai se apuca de 2-3 reabilitari dinastea multi anuale - adica 4-5 mil euro/an, gen Rebreanu si Pantelimon.
La suspendata se vor face doar exproprierile. In ultimul timp e clar ca asta este modul principal in care se scurg banii din primarie pe langa panselute. 2-3 expropieri de ciulini prin Nord si sa vedeti ce repede se duc 100.000.000 euro ca pe nimic.
Uite o expropiere de Black Friday pentru extinderea bulevardului Timisoara
http://www.b365.ro/exproprieri-de-15-milioane-de-euro-pentru-penetra-ia-bulevardul-timi-oara_198370.html
Luati bugetul capitalei (aprox 900 mil euro), scoateti din el subventiile pentru RATB si Radet (de care nu se vor atinge neam ca pierd alegerile imediat), mai scoateti dezaperizrea, contractele multianule, dobanzile, cheltuielile salariale si ramaneti cu 100 mil euro maxim.
Din care termina maximum Mihai Bravu (ca sa nu ii omoare Astaldi cu procesele) si Uranus (ce e inceput), mai fac 1-2 expropieri si gata. Poate mai se apuca de 2-3 reabilitari dinastea multi anuale - adica 4-5 mil euro/an, gen Rebreanu si Pantelimon.
La suspendata se vor face doar exproprierile. In ultimul timp e clar ca asta este modul principal in care se scurg banii din primarie pe langa panselute. 2-3 expropieri de ciulini prin Nord si sa vedeti ce repede se duc 100.000.000 euro ca pe nimic.
Uite o expropiere de Black Friday pentru extinderea bulevardului Timisoara
http://www.b365.ro/exproprieri-de-15-milioane-de-euro-pentru-penetra-ia-bulevardul-timi-oara_198370.html
- telvanni
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination