Topic: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
1420 posts, 309678 views
📖 Pagination options
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Nightwolf
Mie nu mi se pare absolut nimic aiurea in animatiile 3d fata de realitate. NICIODATA o animatie 3d nu a semanat cu realitatea 100% dar peste 85% da. Si asta din tz n motive de la bani pana la solul unde este turnata fundatia ... tu esti dezamagit ca bazele podului pe arce nu sunt "rotunjite"?? Iar statia de pe hobanat arata in momentul de fata in proportie de 85% la fel ca cea din animatie. O sa-l rugam pe s-guru sa ii roage pe cei care monteaza sa dea o forma mai altfel a ultimului panou de plexiglas
Mie nu mi se pare absolut nimic aiurea in animatiile 3d fata de realitate. NICIODATA o animatie 3d nu a semanat cu realitatea 100% dar peste 85% da. Si asta din tz n motive de la bani pana la solul unde este turnata fundatia ... tu esti dezamagit ca bazele podului pe arce nu sunt "rotunjite"?? Iar statia de pe hobanat arata in momentul de fata in proportie de 85% la fel ca cea din animatie. O sa-l rugam pe s-guru sa ii roage pe cei care monteaza sa dea o forma mai altfel a ultimului panou de plexiglas
- Tavi
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Tavi
Acesta este un topic de discutii pe baza lucrarilor si a proiectului nu pe baza tertzelor SF-uri de prin tertze fitzuici de mai mic sau mai mare tiraj, raspandire si/sau cota de piata.
Daca este cineva dezamagit ar trebui sa gasesca lamuririle necesare la cel care le-a publicat.
Revenind la tema topicului asteptam in continuare "vulturii"
Acesta este un topic de discutii pe baza lucrarilor si a proiectului nu pe baza tertzelor SF-uri de prin tertze fitzuici de mai mic sau mai mare tiraj, raspandire si/sau cota de piata.
Daca este cineva dezamagit ar trebui sa gasesca lamuririle necesare la cel care le-a publicat.
Revenind la tema topicului asteptam in continuare "vulturii"
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
subway guru
Care 'dezamagire' omule?
Despre ce 'elaborezi' tu acolo?
Aia era o 'tema de proiectare'...
Podul in arc 'real' e 'mai bun' decat tema...
otonis wrote:
Pai nu asta era forma statiei, nu asa ne-a fost vorba la inceput:
La fel si-n cazul podului peste Dambovita, una au spus, si alta au facut:
Mie nu-mi plac surprizele de fel, mai ales daca-s si proaste. Statiile alea sf de care vb. cineva mai sus, probabil vroia sa spuna sf in cazul Romaniei, ca-n alte tari sunt deja istorie de muuuulti ani. Scuze, dar dupa dezamagirea podului in arc, nu ma asteptam si la asta
Care 'dezamagire' omule?
Despre ce 'elaborezi' tu acolo?
Aia era o 'tema de proiectare'...
Podul in arc 'real' e 'mai bun' decat tema...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
subway guru
Un bob zabava ca sa vedeti cum arata arcele de capat ale coviltirului statiei de tramvai...
Vorba lui #Utilizator anonim, daca punem tot acum, maine cine se mai uita pe forum...
Nightwolf wrote:
O sa-l rugam pe s-guru sa ii roage pe cei care monteaza sa dea o forma mai altfel a ultimului panou de plexiglas
Un bob zabava ca sa vedeti cum arata arcele de capat ale coviltirului statiei de tramvai...
Vorba lui #Utilizator anonim, daca punem tot acum, maine cine se mai uita pe forum...
- GAC
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
GAC
In legatura cu statia de tramvai, am si eu mai multe nedumiriri:
1) Cate tramvaie poate gazdui statia? Sper ca dupa "reusitele" statii ale metroului usor, capetele luminate din primarie sa fi reconsiderat lungimea statiilor in asa masura incat sa incapa minim 2 tramvaie, mai ales ca pe linii lungi si foarte circulate, asa cum va fi 34 in curand, fenomenul de trenulete se poate dovedi o mare problema.
2) Vazand reportajul lui Marian, in special pozele cu peronul, constat ca gaura cu putul liftului e chiar in buza peronului, iar dupa aceasta, peronul mai merge inca vreo 5 metrii, deci cum va fi exact? tramvaiul va oprii inainte de casa liftului, iar in acest caz, automat in statie nu vor putea oprii 2 tramvaie, intrucat distanta dintre puturile lifturilor e putin mai mare decat "grosimea" efectiva a pachetului de linii CF de dedesubt, deci cam vreo 40 de metrii maxim, sau tramvaiul va oprii in asa fel incat casa liftului sa vina undeva intre usa 1 si usa 2 a tramvaiului, ca un eventual tramvai 2 sa opreasca in asa fel incat casa liftului din urma sa fie undeva intre usa 4 si usa 5. Sau poate e vreo iluzie optica la mijloc si de fapt distanta dintre cele 2 case ale liftului este mai mare de 52 de metrii, adica minimul cat ar fi necesar pt 2 tramvaie.
3) Avand in vedere ca peronul statiei s-a turnat, ce se va intampla cu cofrajele de lemn, cand si cum vor fi scoase? sau vor ramane acolo, trecand cu vederea ca acele scanduri pot deveni focar pentru diversi daunatori (insecte).
Referitor la vulturi, chiar nu m-am prins, poate sa-mi explice si mie cineva?
In legatura cu statia de tramvai, am si eu mai multe nedumiriri:
1) Cate tramvaie poate gazdui statia? Sper ca dupa "reusitele" statii ale metroului usor, capetele luminate din primarie sa fi reconsiderat lungimea statiilor in asa masura incat sa incapa minim 2 tramvaie, mai ales ca pe linii lungi si foarte circulate, asa cum va fi 34 in curand, fenomenul de trenulete se poate dovedi o mare problema.
2) Vazand reportajul lui Marian, in special pozele cu peronul, constat ca gaura cu putul liftului e chiar in buza peronului, iar dupa aceasta, peronul mai merge inca vreo 5 metrii, deci cum va fi exact? tramvaiul va oprii inainte de casa liftului, iar in acest caz, automat in statie nu vor putea oprii 2 tramvaie, intrucat distanta dintre puturile lifturilor e putin mai mare decat "grosimea" efectiva a pachetului de linii CF de dedesubt, deci cam vreo 40 de metrii maxim, sau tramvaiul va oprii in asa fel incat casa liftului sa vina undeva intre usa 1 si usa 2 a tramvaiului, ca un eventual tramvai 2 sa opreasca in asa fel incat casa liftului din urma sa fie undeva intre usa 4 si usa 5. Sau poate e vreo iluzie optica la mijloc si de fapt distanta dintre cele 2 case ale liftului este mai mare de 52 de metrii, adica minimul cat ar fi necesar pt 2 tramvaie.
3) Avand in vedere ca peronul statiei s-a turnat, ce se va intampla cu cofrajele de lemn, cand si cum vor fi scoase? sau vor ramane acolo, trecand cu vederea ca acele scanduri pot deveni focar pentru diversi daunatori (insecte).
Referitor la vulturi, chiar nu m-am prins, poate sa-mi explice si mie cineva?
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
ByOnu
1. vor fi scoase, nici nu se discuta...
2. 'vulturii' sunt niste imprimeuri pe geamurile panourilor anti-fonice. DAR, nu prea inteleg ce cauta acolo...
GAC wrote:
Avand in vedere ca peronul statiei s-a turnat, ce se va intampla cu cofrajele de lemn, cand si cum vor fi scoase? sau vor ramane acolo, trecand cu vederea ca acele scanduri pot deveni focar pentru diversi daunatori (insecte).
Referitor la vulturi, chiar nu m-am prins, poate sa-mi explice si mie cineva?
1. vor fi scoase, nici nu se discuta...
2. 'vulturii' sunt niste imprimeuri pe geamurile panourilor anti-fonice. DAR, nu prea inteleg ce cauta acolo...
- bogd_an
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
bogd_an
Au aparut vulturii adica:
Asta asa, evident. Nu stiu ce musamalizari sau la ce teorii conspirationiste s-a referit Marian, dar eu asa vad lucrurile. A fost data jos folia de protectie de pe plexiglas. Cred si sper sa fie doar atat!
Offtopic: o sa fiu unchi !!
Au aparut vulturii adica:
Asta asa, evident. Nu stiu ce musamalizari sau la ce teorii conspirationiste s-a referit Marian, dar eu asa vad lucrurile. A fost data jos folia de protectie de pe plexiglas. Cred si sper sa fie doar atat!
Offtopic: o sa fiu unchi !!
- DocOctavius
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
DocOctavius
Imprimeuri cu păsări se pun pe foile mai mari de geam transparent (nu mai țin minte exact dimensiunile minime) ce formează garduri/paravane în aer liber pentru ca păsările (mai tembele de fel) să nu-și afișeze creierii înercând să zboare prin sticlă. Chestie care merge pe principiul culoarului de zbor unde fiecare pasăre încearcă să mențină o distanță optimă de manevră față de altă pasăre în zbor.
ByOnu wrote:GAC wrote:
Referitor la vulturi, chiar nu m-am prins, poate sa-mi explice si mie cineva?
2. 'vulturii' sunt niste imprimeuri pe geamurile panourilor anti-fonice. DAR, nu prea inteleg ce cauta acolo...
Imprimeuri cu păsări se pun pe foile mai mari de geam transparent (nu mai țin minte exact dimensiunile minime) ce formează garduri/paravane în aer liber pentru ca păsările (mai tembele de fel) să nu-și afișeze creierii înercând să zboare prin sticlă. Chestie care merge pe principiul culoarului de zbor unde fiecare pasăre încearcă să mențină o distanță optimă de manevră față de altă pasăre în zbor.
- macheta218
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
macheta218
Prin Viena vulturii speriau porumbeii in incinta garilor si statiilor de metrou evitand murdarirea peroanelor.
Prin Viena vulturii speriau porumbeii in incinta garilor si statiilor de metrou evitand murdarirea peroanelor.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Dr2005
Cred că porumbeii erau mai speriaţi de ţepele puse pe toate pervazele şi locurile unde s-ar putea aşeza porumbei. De aia Viena e un oraş curat, iar Bucureştiul e plin de rahat [de porumbei].
macheta218 wrote:
Prin Viena vulturii speriau porumbeii
Cred că porumbeii erau mai speriaţi de ţepele puse pe toate pervazele şi locurile unde s-ar putea aşeza porumbei. De aia Viena e un oraş curat, iar Bucureştiul e plin de rahat [de porumbei].
- iliutu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
iliutu
Si sa nu uitam de plasele pentru protectia monumentelor.
Si sa nu uitam de plasele pentru protectia monumentelor.
- iliutu
-
Posted:
-
- Sava6115-6315
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Sava6115-6315
Statie de autobuz??? nu sunt destule in jurul podului?? Si pentru ce STATIE DE AUTOBUZ PE POD??? De cand si pana cand e permisa stationarea pe pod a autovehiculelor (exceptand eternele coloane)? Consider ca transportul cu tramvaiul este de viitor, privind la criza petrolului si reducerea unor resurse importante ale Pamantului. Si, in plus, capacitatea de transport a tramvaiului e de 300 persoane(aproximativ). Ce autobuze avem noi de 300 persoane?
Zapada?? Ce se intampla pe Podul Grant?? Care e situatia acolo? Nu-si are rostul ridicarea acestei probleme. Practic mai vroiai o banda pentru depozitarea zapezii???
Cu panourile?? Traim in Romania. Problema nu e ca se vor murdari. Problema, din punctul meu de vedere, este de ce la noi se murdaresc , iar in alte tari, fiecare ploaie le spala??? Tu de ce ai geamuri transparente acasa?? Nu se murdaresc?? Si le speli. Asa ar trebui si aici, dar ramane de vazut.
jailor wrote:
Despre simulari si realitate...Cand s-a facut dezbaterea publica, atat cat a fost, s-au prezentat pentru luarea ochilor niste proiecte fu.turiste care apoi au fost puse in practica mai mult sau mai putin. Practic una s-a discutat si alta s-a construit cel putin la nivel de aspect.
In alta ordine de idei cine a proiectat pasajul nu s-a gandit la exploatarea lui. In primul rand am mai spus, desi exista statie de tramvai nu exista statie de autobuz, in al doilea rand nu vad unde se duce zapada in cazul deszapezirii pentru ca pasajul este exact de latimea celor 2 benzi de circulatie astfel incat fie o sa se incarce zapada cu fadroma si o sa se blocheze traficul pana se curata, fie o sa se blocheze banda 1 pana se topeste zapada. In al treilea rand panourile fonice s-au facut din geam clar ceea ce inseamna ca dupa primle 5 ploi se vor umple de namol, numai vorbim cum vor arata iarna...Cine o sa stea sa spele geamurile alea?!
Statie de autobuz??? nu sunt destule in jurul podului?? Si pentru ce STATIE DE AUTOBUZ PE POD??? De cand si pana cand e permisa stationarea pe pod a autovehiculelor (exceptand eternele coloane)? Consider ca transportul cu tramvaiul este de viitor, privind la criza petrolului si reducerea unor resurse importante ale Pamantului. Si, in plus, capacitatea de transport a tramvaiului e de 300 persoane(aproximativ). Ce autobuze avem noi de 300 persoane?
Zapada?? Ce se intampla pe Podul Grant?? Care e situatia acolo? Nu-si are rostul ridicarea acestei probleme. Practic mai vroiai o banda pentru depozitarea zapezii???
Cu panourile?? Traim in Romania. Problema nu e ca se vor murdari. Problema, din punctul meu de vedere, este de ce la noi se murdaresc , iar in alte tari, fiecare ploaie le spala??? Tu de ce ai geamuri transparente acasa?? Nu se murdaresc?? Si le speli. Asa ar trebui si aici, dar ramane de vazut.
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
mindmasster
Au rezolvat problema jgheaburilor in mare pare parte. Au fost facute scurgeri pe langa pod , civilizate . Sa nu va mai aud ca se scurge apa direct in iarba . Cel putin pe tronsonul nou deschis . Urmeaza si la restu.
Au rezolvat problema jgheaburilor in mare pare parte. Au fost facute scurgeri pe langa pod , civilizate . Sa nu va mai aud ca se scurge apa direct in iarba . Cel putin pe tronsonul nou deschis . Urmeaza si la restu.
📖 Pagination options