Topic: Clubul "Flacara Rosiatica"
4373 posts, 991073 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
orex
Simplu... la Ferdinand se ”procreaza”...ingineri, pe cand la Carol I... sunt cam cei care unde umbla cu... cu ”cioara vopsita” ATAT vroiam sa-ti spun!
Simplu... la Ferdinand se ”procreaza”...ingineri, pe cand la Carol I... sunt cam cei care unde umbla cu... cu ”cioara vopsita” ATAT vroiam sa-ti spun!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
andrei11
Colega ( # survola ), referitor la DN1A, să înțeleg că MegaImage -ul de pe Iancului nr 4 sau Megamallul din Pantelimon se află pe DN 3 ?
Străzile, șoselele, străduțele, blablabla sunt numerotate cu numere și clasificate după categoria de drum, nu după denumirea lor de la Poștă. Pentru că se schimbă regimurile politice, se schimbă și denumirile străzilor și ar ieși o harababură.
Deci MegaImage-ul de pe Șoseaua Iancului nr 4 ( practic la Piața Iancului ) e pe DN3 ? La ce kilometru ? Eu anunț accidentul de mașină că s-a produs pe Șoseaua Iancului în dreptul imobilului de la nr 4 sau pe DN 3 la kilometrul XX,XX ( DN 3 măsurat evident de la Piața Sf Gheorghe ).Adică ceva de genul kilometrul 3 și 750 metri.
Dar Șoseaua Mihia Bravu, tot la Piața Iancului ce DN ( DJ, etc ) este ?
Colega ( # survola ), referitor la DN1A, să înțeleg că MegaImage -ul de pe Iancului nr 4 sau Megamallul din Pantelimon se află pe DN 3 ?
Străzile, șoselele, străduțele, blablabla sunt numerotate cu numere și clasificate după categoria de drum, nu după denumirea lor de la Poștă. Pentru că se schimbă regimurile politice, se schimbă și denumirile străzilor și ar ieși o harababură.
Deci MegaImage-ul de pe Șoseaua Iancului nr 4 ( practic la Piața Iancului ) e pe DN3 ? La ce kilometru ? Eu anunț accidentul de mașină că s-a produs pe Șoseaua Iancului în dreptul imobilului de la nr 4 sau pe DN 3 la kilometrul XX,XX ( DN 3 măsurat evident de la Piața Sf Gheorghe ).Adică ceva de genul kilometrul 3 și 750 metri.
Dar Șoseaua Mihia Bravu, tot la Piața Iancului ce DN ( DJ, etc ) este ?
- orex
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
orex
Pe Magheru daca e un eveniment rutier se consemneaza ca e pe DN 1 sau pe bd. general Magheru? Nu trebuie sa fiti protagonistii unor astfel de momente ca sa aflati...ca se va consemna adresa (str/calea/bd./nr. ) conform adresei identificate de impricinati!
Pe Magheru daca e un eveniment rutier se consemneaza ca e pe DN 1 sau pe bd. general Magheru? Nu trebuie sa fiti protagonistii unor astfel de momente ca sa aflati...ca se va consemna adresa (str/calea/bd./nr. ) conform adresei identificate de impricinati!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
andrei11
Cum se schimbă lumea...În prag de izbucnire a WW2 se făcea reclamă la țigarete pentru doamne...80 de ani mai târziu Europa încearcă să scoată acest drog de pe piață...
Cum se schimbă lumea...În prag de izbucnire a WW2 se făcea reclamă la țigarete pentru doamne...80 de ani mai târziu Europa încearcă să scoată acest drog de pe piață...
10-6-2019 4-24-42 PM.jpg (161.44 KB; downloaded 2859 times)
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc
Nenea_titi
Nu mai sunt vremurile alea. Din 2002 până în prezent traficul sa multiplicat cu 1000. În 2001 am luat eu un RADAR pe Virtuții, unde zice Orex, pentru 85 km/h. Mergeam cu un Moskvich 412-1500 din 1970 (din ăla cu schimbător la volan). Astăzi mai încearcă.
În 1994, când iar se mergea la paletă, lumea nu avea mașini, traficul era mai lejer, lumea mai puțin stresată, se trezea la timp...și Last but not least... Nu avea "smartfon", se trezea la timp, și nu existau corporații la care trebuie să muncești de la 7 la 22. Odată cu aderarea la UE, parcă ne-am prostit. Stresați, fără chef de nimic, pierduți în lumea virtuală și dominați de tehnologie (smart TV, smart Phone, tablete, etc). Acest progres/regres, nu se datorează decât nouă. Problema este că din păcate situația se va agrava peste ani.
orex wrote:
Daca pana la inaugurarea metroului usor, in 2002, nu a facut nimeni ”gat” la cate palete au fost pe acest traseu, cu atat mai putin acum, cand traficul rutier, pe acest itinerar, e infernal, cam la orice ora!
PS
In 1994 am luat o amenda ”radar” de 500 lei. Unde? In dreptul ”Antenei” STS! Incercati acelasi lucru astazi ca nu cred ca va mai iese in niciuna dintre cele 24 de ore cat are o zi!
Nu mai sunt vremurile alea. Din 2002 până în prezent traficul sa multiplicat cu 1000. În 2001 am luat eu un RADAR pe Virtuții, unde zice Orex, pentru 85 km/h. Mergeam cu un Moskvich 412-1500 din 1970 (din ăla cu schimbător la volan). Astăzi mai încearcă.
În 1994, când iar se mergea la paletă, lumea nu avea mașini, traficul era mai lejer, lumea mai puțin stresată, se trezea la timp...și Last but not least... Nu avea "smartfon", se trezea la timp, și nu existau corporații la care trebuie să muncești de la 7 la 22. Odată cu aderarea la UE, parcă ne-am prostit. Stresați, fără chef de nimic, pierduți în lumea virtuală și dominați de tehnologie (smart TV, smart Phone, tablete, etc). Acest progres/regres, nu se datorează decât nouă. Problema este că din păcate situația se va agrava peste ani.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc
ByOnu
Clar, ca in fabrica mergeai sa joci table, nu altceva.....
Nenea_titi wrote:
nu existau corporații la care trebuie să muncești de la 7 la 22...
Clar, ca in fabrica mergeai sa joci table, nu altceva.....
- Costin
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
Costin
Si mie mi se pare ca starea generala de spirit, nu stiu cum sa zic altfel, cel putin in Bucuresti, a involuat mult in ultimii 10 ani aproximativ. Vizibil daca petreci cateva zile prin alte orase (la mine era Sibiul la indemana). Un fenomen curios, ca bogatia medie e mai mare in Bucuresti decat in alte parti, deci nu are de a face cu niste neajunsuri materiale mai pronuntate decat in alte parti (ba din contra).
Dar nu are asta nici o legatura nici cu corporatiile alea rele care ne exploateaza pe 2 bani (surpriza, acolo unde sunt prezente este nivelul de trai cel mai ridicat din tara). Nu are legatura nici cu malefica UE (si Sibiul e in UE, si restul UE e in UE...) si nu are legatura nici cu smartfonurile (care exista peste tot in lume). Fenomenul este, din pacate, real in Bucuresti, dar nu este cauzat de toate astea, pur si simplu pentru ca toate astea exista si in alte parti. Dar nu mi-l pot explica...
Si mie mi se pare ca starea generala de spirit, nu stiu cum sa zic altfel, cel putin in Bucuresti, a involuat mult in ultimii 10 ani aproximativ. Vizibil daca petreci cateva zile prin alte orase (la mine era Sibiul la indemana). Un fenomen curios, ca bogatia medie e mai mare in Bucuresti decat in alte parti, deci nu are de a face cu niste neajunsuri materiale mai pronuntate decat in alte parti (ba din contra).
Dar nu are asta nici o legatura nici cu corporatiile alea rele care ne exploateaza pe 2 bani (surpriza, acolo unde sunt prezente este nivelul de trai cel mai ridicat din tara). Nu are legatura nici cu malefica UE (si Sibiul e in UE, si restul UE e in UE...) si nu are legatura nici cu smartfonurile (care exista peste tot in lume). Fenomenul este, din pacate, real in Bucuresti, dar nu este cauzat de toate astea, pur si simplu pentru ca toate astea exista si in alte parti. Dar nu mi-l pot explica...
- aztec
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
aztec
Pt ca Bucurestiul e mult mai populat, mai aglomerat.
As putea spune suprapopulat.
Una e aglomeratia in Sibiu, unde daca te superi mergi pe jos si in 30 min ai iesit din oras de la un cap la altul si altceva e in capitala.
Acolo e mult mai multa verdeata, nu ai asa mare probleme de la a te plimba la a parca...daca esti cu masina.
Pana si centrul vechi e mai ...ca la noi.
Si se poate alpica si la Tm si la Cj si Deva si in alta parte.
De aici stresul sau relaxarea...
E ca la sobolani...cand sunt mult prea multi si suprapopulati deja devin nervosi si se ataca unii pe altii...
Pt ca Bucurestiul e mult mai populat, mai aglomerat.
As putea spune suprapopulat.
Una e aglomeratia in Sibiu, unde daca te superi mergi pe jos si in 30 min ai iesit din oras de la un cap la altul si altceva e in capitala.
Acolo e mult mai multa verdeata, nu ai asa mare probleme de la a te plimba la a parca...daca esti cu masina.
Pana si centrul vechi e mai ...ca la noi.
Si se poate alpica si la Tm si la Cj si Deva si in alta parte.
De aici stresul sau relaxarea...
E ca la sobolani...cand sunt mult prea multi si suprapopulati deja devin nervosi si se ataca unii pe altii...
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
Valentin
Problema e ca Bucurestiul fiind capitala tarii, o parte din zonele defavorizate de langa (alegeti ce jud. vreti din sud) isi croiesc drum spre capitala "pentru a o duce mai bine" . E normal ca in capitala tarii sa vina lumea din toate colturile tarii, dar sa nu sarim calul. Majoritatea judetelor vecine sufera din cauza lipsei de oferte de educatie, mai exact, fata de cati oameni ar migra in mod normal, in Bucuresti ai multe oferte bune. Uitati-va cati studenti sunt din afara Bucurestiului. Peste 75%+ si asta nu e neaparat rau, problema e ca in judetele lor nu exista aceeasi calitate educationala. Si aici vorbim de educatie, nu vorbim si de locuri de munca, etc.
Problema e ca Bucurestiul fiind capitala tarii, o parte din zonele defavorizate de langa (alegeti ce jud. vreti din sud) isi croiesc drum spre capitala "pentru a o duce mai bine" . E normal ca in capitala tarii sa vina lumea din toate colturile tarii, dar sa nu sarim calul. Majoritatea judetelor vecine sufera din cauza lipsei de oferte de educatie, mai exact, fata de cati oameni ar migra in mod normal, in Bucuresti ai multe oferte bune. Uitati-va cati studenti sunt din afara Bucurestiului. Peste 75%+ si asta nu e neaparat rau, problema e ca in judetele lor nu exista aceeasi calitate educationala. Si aici vorbim de educatie, nu vorbim si de locuri de munca, etc.
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
Cristi N
Nu e chiar o problema ca cetatenii migreaza spre orasele mari si in mod special catre Bucuresti.
Distributia actuala a populatiei este anormala pentru o tara europeana de sec 21. Noi inca avem 40% populatie care figureaza ca avand domiciliul in ruralul adevarat si nu este dezvoltat modelul de suburbie prezent in vest. Poate o sa fiu dur dar satul romanesc asa cum e el acum trebuie sa moara si o va face, cheia este ce face statul in toata treaba asta.
Avem nevoie urgenta de o reforma administrativa care sa faca posibila existenta metropolelor. Cumva toate satele din jurul oraselor medii si mari trebuie integrate sub umbrela centrului langa care se afla dar asta va presupune o cedare de autonomie si desfiintare de posturi in localitatile satelit.
Singura propunere de genul asta e facuta la nivelul Bucurestiului unde USR propune desfiintarea sectoarelor dar si aici suntem departe de implementare pentru ca va fi nevoie de modificari nu numai la nivel local ci si de legi la nivel de guvern/parlament. Sa vezi atunci urlete si tipete.
Nu e chiar o problema ca cetatenii migreaza spre orasele mari si in mod special catre Bucuresti.
Distributia actuala a populatiei este anormala pentru o tara europeana de sec 21. Noi inca avem 40% populatie care figureaza ca avand domiciliul in ruralul adevarat si nu este dezvoltat modelul de suburbie prezent in vest. Poate o sa fiu dur dar satul romanesc asa cum e el acum trebuie sa moara si o va face, cheia este ce face statul in toata treaba asta.
Avem nevoie urgenta de o reforma administrativa care sa faca posibila existenta metropolelor. Cumva toate satele din jurul oraselor medii si mari trebuie integrate sub umbrela centrului langa care se afla dar asta va presupune o cedare de autonomie si desfiintare de posturi in localitatile satelit.
Singura propunere de genul asta e facuta la nivelul Bucurestiului unde USR propune desfiintarea sectoarelor dar si aici suntem departe de implementare pentru ca va fi nevoie de modificari nu numai la nivel local ci si de legi la nivel de guvern/parlament. Sa vezi atunci urlete si tipete.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
subway guru
Si cand te gandesti ca la vremea cand Base era primar si Bombo ca prim ministru-i anula imprumutul BEI unul din subproiecte era modernizarea URAC pentru productia de tramvaie moderne la standarde UE cu perspectiva imediata de a le exporta in Turcia si in Balcani!...te apuca plansul...
micutzu wrote:
Deci,sa inteleg ca turcii sunt in proportie de 99% castigatori?
Si cand te gandesti ca la vremea cand Base era primar si Bombo ca prim ministru-i anula imprumutul BEI unul din subproiecte era modernizarea URAC pentru productia de tramvaie moderne la standarde UE cu perspectiva imediata de a le exporta in Turcia si in Balcani!...te apuca plansul...
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Andrei98
Pai asa a fost si asa o sa fie mereu la noi, orice decizie se ia dupa criterii politice sau de imagine. Luam acum ceva ca sa dam bine la lume, pornim un proiect si adversarii politici cu o alta functie mai mare pun piedici etc.
Pai asa a fost si asa o sa fie mereu la noi, orice decizie se ia dupa criterii politice sau de imagine. Luam acum ceva ca sa dam bine la lume, pornim un proiect si adversarii politici cu o alta functie mai mare pun piedici etc.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Tom
Poate mulți sunt prea tineri, dar cei care măcar știau tabla înmulțirii la momentul rivaluției, nu realizați până acum că până și ideea că România ar putea produce ceva, trebuie să dispară? Că omul nou, cu conștiință globalist-marxistă, nu trebuie să știe că înainte de mall sau teren pe care pasc caprele, acolo a fost odată o fabrică și care producea ceva care încă se mai putea vinde, măcar prin Kîrgîzstan sau Azerbaijan?
Nu că URAC ar fi fost Siemensul României, iar Electrometal Timișoara să fi fost Düwagul, dar cel puțin aveam astăzi măcar o producție de serie de V3A-PPC-CA sau Bucur LF? Că stăteau 1/3 pe bară, era 1/3 din 1000, nu din ce a rămas. Nu știu dacă la Mercedesuri situația e mai bună și vorbim de marca Mercedes, dar de mentenanță dîmbovițeană.
Din păcate, la ora actuală, turcii produc tramvaie mai bune decât URAC. Astra cu blidarul ei și cu Imperiile și Autenticele sale, ar putea fi însă doar o victimă a politicii de a pune cruce oricărei inițiative industriale autohtone. Nu sunt în măsură de a le compara. Deocamdată turcii se încadrează în condițiile tehnice, măcar la lungime, la restul cred că nu s'a terminat, iar după cum stau lucrurile, s'ar putea să iasă cu scandal.
Poate mulți sunt prea tineri, dar cei care măcar știau tabla înmulțirii la momentul rivaluției, nu realizați până acum că până și ideea că România ar putea produce ceva, trebuie să dispară? Că omul nou, cu conștiință globalist-marxistă, nu trebuie să știe că înainte de mall sau teren pe care pasc caprele, acolo a fost odată o fabrică și care producea ceva care încă se mai putea vinde, măcar prin Kîrgîzstan sau Azerbaijan?
Nu că URAC ar fi fost Siemensul României, iar Electrometal Timișoara să fi fost Düwagul, dar cel puțin aveam astăzi măcar o producție de serie de V3A-PPC-CA sau Bucur LF? Că stăteau 1/3 pe bară, era 1/3 din 1000, nu din ce a rămas. Nu știu dacă la Mercedesuri situația e mai bună și vorbim de marca Mercedes, dar de mentenanță dîmbovițeană.
Din păcate, la ora actuală, turcii produc tramvaie mai bune decât URAC. Astra cu blidarul ei și cu Imperiile și Autenticele sale, ar putea fi însă doar o victimă a politicii de a pune cruce oricărei inițiative industriale autohtone. Nu sunt în măsură de a le compara. Deocamdată turcii se încadrează în condițiile tehnice, măcar la lungime, la restul cred că nu s'a terminat, iar după cum stau lucrurile, s'ar putea să iasă cu scandal.
- Solaris
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Solaris
Asa este. Fabrica Autobuzul facea ca 3600 unitati anual. Exporta in tot CAER ul, Orientul Mijlociu etc. Dupa revolutie, oameni inimosi din Rocar au incercat diverse colaborari dar factorul decizional (incl. din zona politica) le-a taiat aripile de fiecare data. Incet incet s-a ales praful. Pacat.
Tom wrote:
Poate mulți sunt prea tineri, dar cei care măcar știau tabla înmulțirii la momentul rivaluției, nu realizați până acum că până și ideea că România ar putea produce ceva, trebuie să dispară? Că omul nou, cu conștiință globalist-marxistă, nu trebuie să știe că înainte de mall sau teren pe care pasc caprele, acolo a fost odată o fabrică și care producea ceva care încă se mai putea vinde, măcar prin Kîrgîzstan sau Azerbaijan?
Nu că URAC ar fi fost Siemensul României, iar Electrometal Timișoara să fi fost Düwagul, dar cel puțin aveam astăzi măcar o producție de serie de V3A-PPC-CA sau Bucur LF? Că stăteau 1/3 pe bară, era 1/3 din 1000, nu din ce a rămas. Nu știu dacă la Mercedesuri situația e mai bună și vorbim de marca Mercedes, dar de mentenanță dîmbovițeană.
Din păcate, la ora actuală, turcii produc tramvaie mai bune decât URAC. Astra cu blidarul ei și cu Imperiile și Autenticele sale, ar putea fi însă doar o victimă a politicii de a pune cruce oricărei inițiative industriale autohtone. Nu sunt în măsură de a le compara. Deocamdată turcii se încadrează în condițiile tehnice, măcar la lungime, la restul cred că nu s'a terminat, iar după cum stau lucrurile, s'ar putea să iasă cu scandal.
Asa este. Fabrica Autobuzul facea ca 3600 unitati anual. Exporta in tot CAER ul, Orientul Mijlociu etc. Dupa revolutie, oameni inimosi din Rocar au incercat diverse colaborari dar factorul decizional (incl. din zona politica) le-a taiat aripile de fiecare data. Incet incet s-a ales praful. Pacat.
📖 Pagination options