Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1487271 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 227 228 229 230 231 232 233  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB TibiV

Din ce imi amintesc de cand eram foarte-foarte-copil, 19 avea un traseu simplu:
De la "Statuia soldatului" de la Salajan (ca acolo era cap de linie, giratoru in jurul "Soldatului") la Sf,Vineri.
Traseu drept, nu pishul boului... (pe langa Posta Vitan, Crucea de Piatra si aproape de fosul IML).
Dar, deh, au trecut fo' 40 de ani de atunci.

Acum, in epoca moderna, am "imbunatatit" traseele.
Iar frecventa mijlocelor de transport am "exceptionalizat-o"!
(Alte doua tramvaie aveau capatul la "Soldat".
Primul era 27, cu care mergeam mereu la Gara de Nord...
Dar la 18... nu reusesc sa imi amintesc celalat capat...
Recunosc, pe vremea aia aia invatam tabla inmultirii...)

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Puss in Boots

IK4 wrote:
Diferenta de la cer la pamant fata de Praga sau Budapesta unde s-au introdus tramvaie moderne.

Nu numai atat, infrastructura este exemplara sau oricum muuuult peste tot ce avem noi iar mentenanta este exceptionala mai ales cand ne uitam la cum arata tramvaiele vechi gen Tatra, de un leat cu ale noastre. Si nu se vor lua SH-uri. Nu stiu de ce. Au si altii si si-au rezolvat problemele cu ele. Se putea stabili un tip de tramvai (sau doua) destul de raspandit in strainatate si asigurat astfel un ritm de livrare de ici sau de colo (pe masura ce respectivele regii isi innoiau parcul) destul de bunicel de-a lungul anilor. Dar trebuia inceput demult nu acum. Acum ne descurcam cu ce avem si ascultam placa cu "tramvaie noi" (care sunt doar 100....). Mie mi s-ar rupe sufletul sa le vad distruse pe plaiurile Bucurestiului in conditiile in care cred ca jumatate (plus minus) din liniile pe care le avem acum sunt vai de capul lor.
Dar cred ca asa va fi pana la urma, se va pune caruta inaintea boilor, ca de obicei. Ca sa dea bine la popor.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Nicu24

TibyV,erau alte vremuri atunci cu trasee gândite  în interesul călătorilor, acum bătaia de joc e la cote maxime si se incearca cu disperare eliminarea transportului electric cu trasee facute pe genunchi cu scopul precis de a descuraja călătorul sa apeleze la metrou si alte mijloace de transport .
Eu stau chiar la Piata Titan si am apucat vremea cand intoarce 38 acolo.  :D

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Victor92

Au fost incarcate programele de circulatie aferente liniilor 19 si 34, dar pe weekend ... pauza ...

Ca o discutie separata: liniile 613 si 632 inca "exista", 625, 636 sau 327 nu apar ...
19 TITAAN.jpg (137.89 KB; downloaded 2452 times)
34 BANU M.jpg (107.63 KB; downloaded 2450 times)

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Puss in Boots

Probabil se asteapta definirea lor. Nici macar nu apar "Sambata si Duminica". 19 nu e sigur o linie luni-vineri ;) De ce dai drumul la un orar pe jumate gata e iar o intrebare de pus, dar cui s-o mai pui? :D

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Nicu24

Linia 19 este o bătaie de joc dar avand in vedere ca Depoul Titan nu are tramvaie mai multe si pentru 19 ne multumim si cu un tramvai la 20 minute.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Victor92

Pentru a forma linia 19 de la Titan, s-au luat tramvaie din 23 si 40 (Conform graficelor actualizate de pe site-ul RATB)  :!:  ...

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB alchimistul

Nu era mai simplu ca, pentru moment, 19 sa circule intre CFR Progresul si Dristor ?

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Nicu24

Păi se putea altfel ?! RATB ca sa înființeze o linie trebuie sa strice orarul de circulatie de pe alte linii .
Totusi mi se pare mult un tramvai la 20 minute pe linia 19 cu 8 ture si in plus dacă nu aveau cei de la Depoul Giurgiului cateva tramvaie disponibile probabil ca avea un interval chiar în bătaie de joc   cu cele 4 ture de la Titan.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB GPS

Harta lui 34: http://www.ratb.ro/maps1/034.jpg

De remarcat ca stația Pasaj Mihai Bravu este trecută in locul fostei stații Costache Stamate, iar stația de sub pasaj este trecută ca Pod Mihai Bravu...

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB V2A

Pe harta lui 1, însă, apar ok.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB punmeister

Eu cred ca e o gafa faza ca 34 si 19 nu circula in weekenduri, pentru ca daca nu circulau, ar fi scris clar si ingrosat NU CIRCULA.
Momentan nu scrie nimic, sper sa fie doar o gafa sau poate mai lucreaza la graficele pentru weekend.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB V2A

A apărut și orarul de week-end pentru 34. Pentru 19, încă nu...
34_0.pdf
34_0.pdf (27.41 KB; downloaded 303 times)
34_50.pdf
34_50.pdf (27.18 KB; downloaded 192 times)

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB chrisu

Au modificat si harta lui 34 in final.

 


Go to page:  1  ... 227 228 229 230 231 232 233  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433394 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use