Topic: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
773 posts, 142573 views
📖 Pagination options
- petro burgener
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
petro burgener
Nu aș spune campanie electorală ci, lipsă de interes și de idei! De la semnarea contractului in 2022, n-au găsit solutii pentru solarisuri si nici pentru ZTE, care circula cu mai putin de jumătate din autobuze pentru că nu sunt destule statii de încărcare!
Primarul spunea ca solaris va inlocui autobuzele diesel! A inlocuit 336 , 18-20 troleibuze blocate pentru doar o statie in care folosesc autonomia! Era foarte greu si costisitor sa monteze retea pentru o statie!
93 a fost prelungit pana in Cart Brâncuși, n-a inlocuit niciun autobuz, doar 168 scurtat ! 90 + 201, nu cred că avea rost acum, poate la urmatoarea achiziție de troleibuze! Abia 97 cu 133 e o idee bună, parerea mea. De 70 nu are rost să vorbim, nu înlocuiește nimic in cele 3 statii propuse, si nu foloseste nimanui. Eu spuneam de 79+168, se inlocuia un autobuz,
iar 79 putea prelua exact traseul lui 168! In Berceni nu cunosc situația, nu am fost demult dar cred ca 73 in locul lui 313 sau 312 până la Unirii , mi se pare un lucru bun!
Nu aș spune campanie electorală ci, lipsă de interes și de idei! De la semnarea contractului in 2022, n-au găsit solutii pentru solarisuri si nici pentru ZTE, care circula cu mai putin de jumătate din autobuze pentru că nu sunt destule statii de încărcare!
Primarul spunea ca solaris va inlocui autobuzele diesel! A inlocuit 336 , 18-20 troleibuze blocate pentru doar o statie in care folosesc autonomia! Era foarte greu si costisitor sa monteze retea pentru o statie!
93 a fost prelungit pana in Cart Brâncuși, n-a inlocuit niciun autobuz, doar 168 scurtat ! 90 + 201, nu cred că avea rost acum, poate la urmatoarea achiziție de troleibuze! Abia 97 cu 133 e o idee bună, parerea mea. De 70 nu are rost să vorbim, nu înlocuiește nimic in cele 3 statii propuse, si nu foloseste nimanui. Eu spuneam de 79+168, se inlocuia un autobuz,
iar 79 putea prelua exact traseul lui 168! In Berceni nu cunosc situația, nu am fost demult dar cred ca 73 in locul lui 313 sau 312 până la Unirii , mi se pare un lucru bun!
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
ByOnu
Legat de 70, strict parerea mea: este o risipa de troleibuze cu autonomie, atat de necesare pe alte linii.
Daca se dorea transport public pe acolo, se putea introduce autobuzul 104, sa zicem, care oricum intoarce la Eroilor.
INSA, argumentele riveranilor sunt penibile: "masinile mici vor astepta dupa autobuz sa faca statie", "va fi totul o mare parcare" si alte aiureli. Autoturisme=love, autobuz=câh. Motivul real pentru care speculez ca s-a scos transportul public de acolo acum cateva decenii este ca erau deranjati cei din crema de partid, deranjati de plimbatul muritorilor de rand prin cartierul lor.
---
Referitor la ce spune @petro burgener, insa:
- Desigur ca solutia pentru 61 este instalarea retelei. Dar daca partidul galben s-a impotrivit instalarii de retea in Bucuresti in ultimii 4 ani, era mai bine sa ramai cu 336 pe sub retea? Nu. Clar nu. Cu atat mai mult cu cat oricarei alte administratii nu i-ar pasa de inlocuirea autobuzelor cu troleibuze. Cu orice alt primar la carma, s-ar fi implementat strict proiectele tampite din proiectul oficial (eg. 97 la Romana pe autonomie). Deci, noul 61 a impuscat 2 iepuri: scapam de 20 de autobuze diesel de sub retea, oferim troleibuze noi in Militari pe o linie solicitata. Trebuie continuate presiunile civice pentru instalarea retelei pe Str. Apusului. Asta insa nunjustifica pastrarea lui 336.
- Legat de 90+201, "nu-i momentul acum" nu explica nimic. Ba este fix momentul perfect. Vin alegerile, deci este acum sau probabil niciodata. Nici Piedone si nici Cirstoiu nu o sa aibă finețea de a inlocui diesel cu troleibuze. Trebuie sa fim putin pragmatici.
Legat de 70, strict parerea mea: este o risipa de troleibuze cu autonomie, atat de necesare pe alte linii.
Daca se dorea transport public pe acolo, se putea introduce autobuzul 104, sa zicem, care oricum intoarce la Eroilor.
INSA, argumentele riveranilor sunt penibile: "masinile mici vor astepta dupa autobuz sa faca statie", "va fi totul o mare parcare" si alte aiureli. Autoturisme=love, autobuz=câh. Motivul real pentru care speculez ca s-a scos transportul public de acolo acum cateva decenii este ca erau deranjati cei din crema de partid, deranjati de plimbatul muritorilor de rand prin cartierul lor.
---
Referitor la ce spune @petro burgener, insa:
- Desigur ca solutia pentru 61 este instalarea retelei. Dar daca partidul galben s-a impotrivit instalarii de retea in Bucuresti in ultimii 4 ani, era mai bine sa ramai cu 336 pe sub retea? Nu. Clar nu. Cu atat mai mult cu cat oricarei alte administratii nu i-ar pasa de inlocuirea autobuzelor cu troleibuze. Cu orice alt primar la carma, s-ar fi implementat strict proiectele tampite din proiectul oficial (eg. 97 la Romana pe autonomie). Deci, noul 61 a impuscat 2 iepuri: scapam de 20 de autobuze diesel de sub retea, oferim troleibuze noi in Militari pe o linie solicitata. Trebuie continuate presiunile civice pentru instalarea retelei pe Str. Apusului. Asta insa nunjustifica pastrarea lui 336.
- Legat de 90+201, "nu-i momentul acum" nu explica nimic. Ba este fix momentul perfect. Vin alegerile, deci este acum sau probabil niciodata. Nici Piedone si nici Cirstoiu nu o sa aibă finețea de a inlocui diesel cu troleibuze. Trebuie sa fim putin pragmatici.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
shoppy
Oamenii de pe strazile acelea nu au cerut transport public, au cerut continuarea legii junglei cu locuri de parcare pentru masinile personale, care le sunt indispensabile, pentru ca nu au transport in comun.
Oamenii de pe strazile acelea nu au cerut transport public, au cerut continuarea legii junglei cu locuri de parcare pentru masinile personale, care le sunt indispensabile, pentru ca nu au transport in comun.
- petro burgener
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
petro burgener
Nu am sustinut ideea cu 336 pe sub rețeaua de troleibuz, doar am spus cum trebuia facut! 61 circula de la Rosetti la Master de mult timp, deci se putea face reteaua la Complexul Apusului de vreo 20 de ani!
Nu am sustinut ideea cu 336 pe sub rețeaua de troleibuz, doar am spus cum trebuia facut! 61 circula de la Rosetti la Master de mult timp, deci se putea face reteaua la Complexul Apusului de vreo 20 de ani!
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
ByOnu
Evident ca se putea. Atat de multe se puteau face in ultimii 20 de ani si .. nu s-au facut. Administratia actuala a fost pusa in fața situatiei de a lua niste decizii pragmatice ... rapid. Si, din fericire, le-a luat.
Reteaua de pe Apusului trebuie facuta. Cu sau fara Solaris.
Evident ca se putea. Atat de multe se puteau face in ultimii 20 de ani si .. nu s-au facut. Administratia actuala a fost pusa in fața situatiei de a lua niste decizii pragmatice ... rapid. Si, din fericire, le-a luat.
Reteaua de pe Apusului trebuie facuta. Cu sau fara Solaris.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
WT_fan06
Că de 20 de ani nu circulă 61 la Apusului și în schimb a existat căpușa 336 (pentru că nu a existat rețea și nu au existat suficiente troleibuze pentru a asigura corespunzător acea relație) ar trebui să dea explicații primarii din ultimii 20 de ani, inclusiv primarul care a dispus să se cumpere autobuze electrice pentru 336 în loc să facă un lucru bine. Să vedem cine sunt adevărații vinovați pentru starea din prezent, dacă tot discutăm.
Că de 20 de ani nu circulă 61 la Apusului și în schimb a existat căpușa 336 (pentru că nu a existat rețea și nu au existat suficiente troleibuze pentru a asigura corespunzător acea relație) ar trebui să dea explicații primarii din ultimii 20 de ani, inclusiv primarul care a dispus să se cumpere autobuze electrice pentru 336 în loc să facă un lucru bine. Să vedem cine sunt adevărații vinovați pentru starea din prezent, dacă tot discutăm.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
Costin
Pastrati discutia apolitica, va rog. Multumesc.
Pastrati discutia apolitica, va rog. Multumesc.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
WT_fan06
Cu precizarea că discuțiile se poartă strict despre politicile din sfera transportului public, duse de administrațiile din ultimii 20 de ani. Nu este vorba de politică, ci de politici administrative. 👍🏻
Cu precizarea că discuțiile se poartă strict despre politicile din sfera transportului public, duse de administrațiile din ultimii 20 de ani. Nu este vorba de politică, ci de politici administrative. 👍🏻
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
Victor92
Noua tripleta de la Arena Nationala
Noua tripleta de la Arena Nationala
- valy
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
valy
Am observat că după comasarea lui 336 cu 61 cea din urmă a devenit mult mai aglomerată. Deși înainte 61 era doar o remorcă pentru 336 mai prelua din aglomerație.
Am observat că după comasarea lui 336 cu 61 cea din urmă a devenit mult mai aglomerată. Deși înainte 61 era doar o remorcă pentru 336 mai prelua din aglomerație.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
cris_m
Daca nu se respecta timpii din lipsa benzilor unice, la ce altceva sa te astepti? Iar mie personal nu mi s-a parut cu mult mai aglomerat atunci cand am mers, sa fiu sincer. In plus, intre Apusului si Piata Leul exista alternativa 62, care acum are un interval mult mai atractiv...
Daca nu se respecta timpii din lipsa benzilor unice, la ce altceva sa te astepti? Iar mie personal nu mi s-a parut cu mult mai aglomerat atunci cand am mers, sa fiu sincer. In plus, intre Apusului si Piata Leul exista alternativa 62, care acum are un interval mult mai atractiv...
- alexandru_gr
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
alexandru_gr
Cred că atunci când au șters linia 201 din aplicație au șters și linia 203, cea din urmă nu mai apare în aplicația InfoTB.
Cred că atunci când au șters linia 201 din aplicație au șters și linia 203, cea din urmă nu mai apare în aplicația InfoTB.
- ANTENA
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
ANTENA
203 nu mai apare in nici o sectiune a site-ului stb. Parca s-ar fi desfiintat.
203 nu mai apare in nici o sectiune a site-ului stb. Parca s-ar fi desfiintat.
- alexandru_gr
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
alexandru_gr
Apare totuși pe Google Maps ceea ce înseamnă că este doar o greșeală.
Apare totuși pe Google Maps ceea ce înseamnă că este doar o greșeală.
Screenshot_20240330_215518_Maps.jpg (366.14 KB; downloaded 1132 times)
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination