Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: ZTE Granton 12m

474 posts, 128709 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 20 21 22 23 24 25 26  ... 34
 
 

📖 Pagination options
Re: ZTE Granton 12m Un cylon

Săptămâna trecută, în două zile diferite, am parcurs mai multe străzi, principale, ale bătrânului cartier, din jurul URAC.
Pe lângă starea execrabilă, nu doar a șinelor Oțelu Roșu, cât și a părții carosabile, în general, traficul mai e încetinit, și de nesfârșitul du-te vino, al autobuzelor BYD.
Du-te vino la încărcat, oprește odată cu tramvaiul (nu există niciun singur refugiu, pe undeva, în acest cartier, care mi-e drag de 20 de ani), apoi mergi mai încet că e iarnă grea, bateria descărcată etc.
Toate liniile de tramvai, din zonă, ar trebui să intre la modernizat în primăvară. Asta ar presupune închiderea Lizeanu, și Reînvierii? Cu ochiul meu de nespecialist, parcă doar Maica Domnului ar mai permite circulația autoturismelor, în condiții de șantier.
Totul, desigur, cu perspectiva alegerilor locale din toamnă.

 


Re: ZTE Granton 12m Costin

Autobuzele nu sunt BYD, ci ZTE Granton, asa cum se numeste si titlul topicului in care ne aflam.

Despre modernizarea zonei Reinvierii se discuta aici: https://forum.metrouusor.com/ViewForum?forumId=586

 


Re: ZTE Granton 12m Mat_hias

Cu tamponarile la aceste autobuze care este procedura? Ca 7213 sta de ceva vreme.. si nu era nimic prea grav..

 


Re: ZTE Granton 12m satanistu

Am mers si eu cu un 335.

Jale. Prima oara cand m-am simtit intr-un autobuz nou mai prost decat intr-un autobuz vechi.

1 - putea a plastic, zici ca am deschis mare colet de pe AliExpress.
2- inca era tipla pusa pe cele 2 ecrane si atarna, Parca te ruga sa o dai jos.
3 - sunetul era dat f tare, announcerul tipa la mine
4 - usile abia se deschideau si cat timp erau deschise se auzea un zgomot enervant
5 - sunt foarte prost compartimentate, iar acolo unde trebuiau sa fie 2 scaune, e 1 singur, zici ca esti pedepsit sau ca stai pe tron/wc
6 - scartaie, simt ca sunt intr-un avion Airbus care deschide flapsurile

Varza! Faceam misto de sarma cu turcii ei, dar na ca asta a luat niste chinezesti vai de ele!

Intrebare - avand in vedere ca nu e permis sa dam contracte de infrastructura la chinezi, ca exista embargou la dispozitive de telecomunicatii chinezesti, cum de au putut sa cumpere autobuze chinezesti?

Oricum mai mult de 5 ani nu le dau. Ma astept la un moment dat chiar sa pocneasca bateria la un autobuz la un moment dat.

 


Re: ZTE Granton 12m Andrei98

Pai au putut sa le aduca pentru ca ele au fost vandute de un importator "roman" cu origini turcesti.

 


Re: ZTE Granton 12m punmeister

Da, asta este loophole-ul adoptat de ZTE.

Varza! Faceam misto de sarma cu turcii ei, dar na ca asta a luat niste chinezesti vai de ele!


Iar minunatul PG actual a avut doua exemple de ASA NU de la fosta administratie (cele doua licitatii anulate, prima din lipsa de ofertanti si a doua cu BYD eliminat la tehnic si Bozankaya la financiar). Si cu toate astea la a treia incercare s-a incapatanat cu conditia privind solutia cu baterii PLUS supercaps ce trebuia omologata a priori, lucru criticat virulent de Solaris, si pe buna dreptate. Iar la a patra incercare, nu mai zic nimic.

 


Re: ZTE Granton 12m Bogdan Ciorascu

Pe N-uri si linii scurte cu ele...si mai incercam o licitatie dupa alegeri :mrgreen:

 


Re: ZTE Granton 12m Nenea_titi

Mă tem că nu se poate asta cu mutarea pe N. Și nici pe alte trasee, dacă nu sunt parte din proiect. Este pe principiul "ai acceptat că sunt corespunzătoare, îți asumi. " Ai pus "corespunzător" pe ceva "necorespunzător ", sănătate. Eu rămân surprins de faptul că au participat producători ca Mercedes, Solaris, hai poate și Otokar E-Kent era bun (deși aici se invoca ipocrizia, recte " o condamnăm pe firea că a luat otokar dar noi cei noi luăm tot otokar ") și până la urmă de ce m-am temut (și nu numai eu) de asta nu am scăpat. Autobuze chinezești...mai mult, luate de la turci. Deci combinație de combinație. Măcar de era BYD, deși nici alea nu sunt mare lucru.

Acum, asta e. Ce va fi va fi. Astea sunt cu astea mergem. Înghesuite, uși lente, calitate Ali Express, etc etc. Încă o dată îi văd rușinați de ele, dacă erau Mercedes sau Solaris, apăreau pe toate zidurile. Probabil montarea stațiilor rapide va mai rezolva problema. De văzut dacă după 5 ani vor mai merge în parametrii. Momentan Otokar se țin...de bine de rău...
Vedem ce va fi. Poate vor merge 10 ani fără probleme. Poate după 1 an expiră toate...nu știu. Que sera, sera .

 


Re: ZTE Granton 12m PTMZ

punmeister wrote here:
(cele doua licitatii anulate, prima din lipsa de ofertanti si a doua cu BYD eliminat la tehnic si Bozankaya la financiar)

Vezi că faci confuzie: aia cu BYD și Bozankaya a fost prima. A doua a avut 3 ofertanți (Bozankaya, Yutong și Golden Dragon), dar s-a anulat pe tehnic. Nu au existat pentru această achiziție licitații fără ofertanți.

 


Re: ZTE Granton 12m reiny2000

Eu rămân surprins de punctajul obținut de BMC la tehnic (36/40). Factorii de evaluare au fost garanția, autonomia, capacitatea de livrare și coeficientul de disponibilitate (fiecare 10 puncte). Sunt curios ce au ofertat chinezii mai mult decât Mercedes și Solaris.

 


Re: ZTE Granton 12m punmeister

Mercedes avuse punctaj foarte slab la tehnic, dar au luat maximul la pret.

 


Re: ZTE Granton 12m PTMZ

Sigur capacitatea de livrare este unul dintre criteriile unde au avut câștig legitim, din moment ce abia au trecut câteva luni până au ajuns autobuzele. Garanția și coeficientul de disponibilitate sunt alte zone unde companiile turcești și românești umflă oferta cât se poate, deoarece acelea sunt niște angajamente și bonificații, la urma urmei, iar aceste companii nu se sfiesc să își ia astfel de angajamente și să ofere cât mai multe bonificații, deoarece așa își cresc punctajul. Și așa se obține un punctaj tehnic mare.

 


  • TPB
  • Posted:
  •  

Re: ZTE Granton 12m TPB

A trecut mai bine de o luna de cand bucurestenii pot sa calatoreasca cu autobuzele electrice ZTE Granton. Primele 40 din cele 100 achizitionate circula pe liniile 330 si 335, fiecare autobuz mergand doar cateva ore, pentru ca statiile de incarcare rapida din capetele de linii lipsesc in continuare, si sunt dezamagit ca nu se face nimic in privinta asta. Am tot mers cu cateva ZTE-uri, in special pe 335. Din ce am vazut, exista 2 tipuri de soferi:
- cei care sunt foarte atenti cum conduc, adica evit gropile (din ce in ce mai mari) de pe soseaua Mihai Bravu si de pe soseaua Stefan Cel Mare, de pe culoarul ,,tram & bus" (iarasi, nimeni nu face nimic) si merg destul de incet;
- cei care merg cu viteza maxima, care conduc in ,,stilul lor" si atat, fara a se gandi la calatori.
Probleme sunt si in randul calatorilor. Din cauza culoarului inghesuit, lumea se cearta si revenim la o veche problema: cine si ce scaun ocupa. Cel mai rau este pe linia 335, seara, intre Piata Iancului si Mega Mall. Atunci cand 55-ul nu mai vine, oamenii se duc imediat catre 335, in speranta ca vor mai putea urca in vreun autobuz (cine urca in primul venit, poate sa spuna ca a avut noroc). Imi pare rau vad ca doar s-au ,,schimbat" autobuzele, nu si conditiile de calatorie  :(

 


Re: ZTE Granton 12m cosminduru

Călătorind cu un ZTE pe 330 și fiind poziționat în față, am auzit o conversație dintre șofer și un coleg, cum vorbesc ei ore în șir așa ca taximetriștii pe handsfree..   Cel de la volan era exact genul de șofer super-atent, ocolea gropile și reducea viteza la fiecare denivelare, și îi povestea colegului să aibă grijă la pernele de aer că se strică ușor. Că astea sunt sensibile și nu merg aruncate prin gropi ca Mercedesurile. Cam asta am deslușit.

 


Go to page:  1  ... 20 21 22 23 24 25 26  ... 34
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2363 forum members have written 428490 posts in 5314 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use