Topic: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
449 posts, 141738 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
orex
@Tom , @shoppy
Ziceti voi, cu cuvintele voastre, cati doritori (soferi/calatori) au fost acum mai bine de 30 de ani cand ne plimbam cu ”rachetele” Ik 4 sau DAC 117?!
368, la un moment dat era exclusiv deservit de ”rachete”, si n-a patit nimeni nimic, in afara sa ramana intre statii din cauza anvelopelor reesapate!!!
@Tom , @shoppy
Ziceti voi, cu cuvintele voastre, cati doritori (soferi/calatori) au fost acum mai bine de 30 de ani cand ne plimbam cu ”rachetele” Ik 4 sau DAC 117?!
368, la un moment dat era exclusiv deservit de ”rachete”, si n-a patit nimeni nimic, in afara sa ramana intre statii din cauza anvelopelor reesapate!!!
- 1689
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
1689
Enola Gay-urile au circulat in majoritatea timpului alimentate tot cu motorina
Enola Gay-urile au circulat in majoritatea timpului alimentate tot cu motorina
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
shoppy
Nu vorbim de masini de serie ci de un prototip, mie mi se pare normal ca nici un titular sa nu vrea sa treaca pe prototip, fiind un prototip orice defectiune se va rezolva foarte greu, timp in care titularul va fi repartizat la gramada cu ceilalti netitulari pe autobuzele netitulare.
Nu vorbim de masini de serie ci de un prototip, mie mi se pare normal ca nici un titular sa nu vrea sa treaca pe prototip, fiind un prototip orice defectiune se va rezolva foarte greu, timp in care titularul va fi repartizat la gramada cu ceilalti netitulari pe autobuzele netitulare.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
andrei11
Repet, acolo există un șef de paie. După teoria ta niciodată nu va fi condus acel prototip.
Eu am fost șef și pe vremea socialismului și a capitalismului. În echipa mea ori făceai ca mine, ori îmi demonstrai că soluția ta e mai bună ori plecai din echipă. Alte posibilități nu erau.
<< Șefu nu vreau că e prototip >> e echivalentul că-ți cauți de lucru în Obor, vinzi mici și bere.
Repet, acolo există un șef de paie. După teoria ta niciodată nu va fi condus acel prototip.
Eu am fost șef și pe vremea socialismului și a capitalismului. În echipa mea ori făceai ca mine, ori îmi demonstrai că soluția ta e mai bună ori plecai din echipă. Alte posibilități nu erau.
<< Șefu nu vreau că e prototip >> e echivalentul că-ți cauți de lucru în Obor, vinzi mici și bere.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
Costin
Voi doar nu credeti ca titularizarea are vreo legatura cu circulatia masinii, nu?
Voi doar nu credeti ca titularizarea are vreo legatura cu circulatia masinii, nu?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
shoppy
Nu da la cate tampenii se fac in STB...
Nu da la cate tampenii se fac in STB...
- Tom
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
Tom
Eu am glumit referitor la titulari. Legat de prototipuri și cei care le testează, am cunoscut la un depou pe cineva care spunea (dacă nu e adevărat, e cuvântul lui), că a condus tramvaiul 354 (primul V3A-93) și că în calitate de vatman a fost consultat cu privire la poziționarea comenzilor de bord &c. În fine, probabil că fie era un angajat model, fie avea pile model, dar omul a acceptat să conducă un prototip. Nu știu dacă pe atunci era vorba de omologări &c, dar presupun că primul vagon poate fi considerat prototip. Oricum, ce s'a mai spus deja, fiecare exemplar produs la URAC e un prototip în felul său.
Eu am glumit referitor la titulari. Legat de prototipuri și cei care le testează, am cunoscut la un depou pe cineva care spunea (dacă nu e adevărat, e cuvântul lui), că a condus tramvaiul 354 (primul V3A-93) și că în calitate de vatman a fost consultat cu privire la poziționarea comenzilor de bord &c. În fine, probabil că fie era un angajat model, fie avea pile model, dar omul a acceptat să conducă un prototip. Nu știu dacă pe atunci era vorba de omologări &c, dar presupun că primul vagon poate fi considerat prototip. Oricum, ce s'a mai spus deja, fiecare exemplar produs la URAC e un prototip în felul său.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
andrei11
Existau noțiunile de << Prototip >> și << Seria Zero >> inclusiv în Socialismul decadent.
Existau noțiunile de << Prototip >> și << Seria Zero >> inclusiv în Socialismul decadent.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
ByOnu
Tom, cred mai curand ca era bataie la nivelul anulului 1993 pe condusul de V3A93, comparativ cu ce exista la vremea respectiva.....
Oricum, +1 la ce a zis Costin.
Tom, cred mai curand ca era bataie la nivelul anulului 1993 pe condusul de V3A93, comparativ cu ce exista la vremea respectiva.....
Oricum, +1 la ce a zis Costin.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
subway guru
Pai n-au decat potcovarii sa-si angajeze birjar prototipist!...ca e doar afacerea lor.
Pai n-au decat potcovarii sa-si angajeze birjar prototipist!...ca e doar afacerea lor.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
Stefan28
Lui 4116 tocmai i s-a refăcut ITP-ul, să sperăm că intră odată la traseu...
Lui 4116 tocmai i s-a refăcut ITP-ul, să sperăm că intră odată la traseu...
Screenshot_20210302-122939_Drive.jpg (207.65 KB; downloaded 2987 times)
Screenshot_20210302-123336_Drive.jpg (225.53 KB; downloaded 2959 times)
- Tom
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
Tom
andrei11 wrote:Nu stiu daca la STB e asa, dar un amic care a fost pentru scurt timp sef la o unitate medicala, spunea ca nu putea sa se ia nici de o femeie de serviciu pentru ca nu stia a cui amanta era.
<< Șefu nu vreau că e prototip >> e echivalentul că-ți cauți de lucru în Obor, vinzi mici și bere.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
1689
Acu’ trece luna de la ITP...
Il duc direct la cimitirul elefantilor, la Alexandria, sau apucam sa vedem si noi “minunea tehnicii” macar citeva zile in trafic ?
Si as vrea sa vad si eu protocolul ala intre STB/PMB/etc. si firma care a facut conversia in care nu a fost investit nici un leu public in proiect si nu s-a facut nici o preemptiune pentru viitoare contracte...
Dupa experienta contractelor pentru troleibuze/tramvaie lasate in urma, cineva ar trebui - daca vrea - sa-si puna intrebari...
Daca nu din administratie, macar din societatea civila...
Stefan28 wrote:
Lui 4116 tocmai i s-a refăcut ITP-ul, să sperăm că intră odată la traseu...
Acu’ trece luna de la ITP...
Il duc direct la cimitirul elefantilor, la Alexandria, sau apucam sa vedem si noi “minunea tehnicii” macar citeva zile in trafic ?
Si as vrea sa vad si eu protocolul ala intre STB/PMB/etc. si firma care a facut conversia in care nu a fost investit nici un leu public in proiect si nu s-a facut nici o preemptiune pentru viitoare contracte...
Dupa experienta contractelor pentru troleibuze/tramvaie lasate in urma, cineva ar trebui - daca vrea - sa-si puna intrebari...
Daca nu din administratie, macar din societatea civila...
- bogdan63
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
bogdan63
Autobuzul este vizibil astazi in curtea autobazei Militari, imediat cum intri in stanga intre 6338 si 6340.
Este posibil sa intre la traseu curand...
Autobuzul este vizibil astazi in curtea autobazei Militari, imediat cum intri in stanga intre 6338 si 6340.
Este posibil sa intre la traseu curand...
📖 Pagination options