Topic: Dispecerizarea automată a transportului public
951 posts, 327888 views
📖 Pagination options
- aztec
-
Posted:
-
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur
aztec
Inseamna ca nu m-am facut inteles...
Acum intrii pe harta si iti arata timpii de sosire in statie, nu suprapune si grafic traseele ce trec prin statia aia..
Doar daca alegi o linie separata..
Ma rog...moft.
Inseamna ca nu m-am facut inteles...
Acum intrii pe harta si iti arata timpii de sosire in statie, nu suprapune si grafic traseele ce trec prin statia aia..
Doar daca alegi o linie separata..
Ma rog...moft.
- Albert
-
Posted:
-
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur
Albert
Eu vreau widget cu statiile din apropiere si cu vehiculele care urmează sa ajungă...
Eu vreau widget cu statiile din apropiere si cu vehiculele care urmează sa ajungă...
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur
PTMZ
...
cris_m wrote:
Poate sa fie un caz izolat, sa vedem si la alte incidente daca mai baga placa clasica "incident de trafic".
...
Screenshot_20190627-104330.png (29.25 KB; downloaded 3845 times)
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur
cris_m
Clasic, ma asteptam la asta. E mai simplu de scris asa
Clasic, ma asteptam la asta. E mai simplu de scris asa
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur
Utilizator anonim
S-au tamponat unii cu masinile...
S-au tamponat unii cu masinile...
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur
punmeister
Deci chiar un eveniment de circulatie )))))
Deci chiar un eveniment de circulatie )))))
- Albert
-
Posted:
-
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur
Albert
De pe forum-ul STB. Se pare ca vom avea și plata prin NFC.
De pe forum-ul STB. Se pare ca vom avea și plata prin NFC.
Commando scrie: ↑Mie Iun 26, 2019 11:54 pm
E o nebunie în sensul bun aplicația cu ultimul update! Mai e nevoie sa arate în cât timp vin următoarele 2 mașini + plata direct din aplicatie cu NFC si e o aplicație perfecta pentru transportul din București.
moderatorBRP scrie: ↑Joi Iun 27, 2019 12:58 pm
Salut! In acest moment, cele doua functionalitati la care ai facut referire se afla in faza de dezvoltare. Iti multumim pentru aprecieri!
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur
punmeister
Mai ramane doar integrarea cu Metrorex
Mai ramane doar integrarea cu Metrorex
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur
PTMZ
Dacă în cazul prezentat anterior, chiar a fost un eveniment de circulație, acum ce mai e? Se vede că unele - a se citi majoritatea - minuni(lor) la STB nu țin mult.
Dacă în cazul prezentat anterior, chiar a fost un eveniment de circulație, acum ce mai e? Se vede că unele - a se citi majoritatea - minuni(lor) la STB nu țin mult.
Screenshot_20190627-144223.png (25.6 KB; downloaded 4363 times)
- Albert
-
Posted:
-
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur
Albert
Asta mai greu.
punmeister wrote:
Mai ramane doar integrarea cu Metrorex
Asta mai greu.
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur
BodoMinea
Din păcate și cu ultimele actualizări, aplicația tot departe este de ce aș considera eu, care am folosit astfel de sisteme prin multe locuri din Europa, o aplicație decentă pentru transport public. Încă e la nivelul „proiect de licență al unui student la inginerie software cam neexperimentat”.
Avem lacune grave în InfoSTB la capitolele: utilizare intuitivă, prezentarea datelor structurate unde este nevoie de ele, agregarea mai multor surse și arii de informații, flexibilitate/adaptabilitate la situații neprevăzute, modularizare, interoperabilitate.
Vă prezint două capturi de ecran, prima cu InfoSTB (desktop), a doua cu BKK FUTAR (aplicația echivalentă din Budapesta).
Ce au ei și nu avem noi:
Obervați orele VERZI (în timp real).
Și multe alte „finețuri” - de exemplu: când o plecare din stație a unei linii e peste mai mult de...10...20...30 de minute, este mult mai intuitiv să se afișeze ORA, nu durata. Chiar nu vreau să știu că N122 pleacă peste 3 ore și 27 de minute, prefer să știu că pleacă la ora 04:15, e absolut neintuitivă afișarea cu steluță pentru „scheduled”, e inacceptabil să afișezi doar primul vehicul pentru fiecare linie (asta am înțeles că se va rezolva) și... câte și mai câte.
Asta se întâmplă când beneficiarul nu angajează mai întâi consultanță (cu adevărat) de specialitate și se aruncă direct în elaborarea unui caiet de sarcini, reinventând roata în mod stângaci pe lângă alte capitale europene.
Dacă dumneavoastră, colegi, aveți timpul să agregați și reformulați ideile prezentate pe forumul oficial al aplicației, chiar vă rog și vă invit.
Din păcate și cu ultimele actualizări, aplicația tot departe este de ce aș considera eu, care am folosit astfel de sisteme prin multe locuri din Europa, o aplicație decentă pentru transport public. Încă e la nivelul „proiect de licență al unui student la inginerie software cam neexperimentat”.
Avem lacune grave în InfoSTB la capitolele: utilizare intuitivă, prezentarea datelor structurate unde este nevoie de ele, agregarea mai multor surse și arii de informații, flexibilitate/adaptabilitate la situații neprevăzute, modularizare, interoperabilitate.
Vă prezint două capturi de ecran, prima cu InfoSTB (desktop), a doua cu BKK FUTAR (aplicația echivalentă din Budapesta).
bucuresti.png (1.99 MB; downloaded 4304 times)
budapesta.png (1.16 MB; downloaded 4294 times)
Ce au ei și nu avem noi:
- Indicator de accesibilizare per vehicul, per linie, per stație.
- Afișarea avertismentelor de călătorie privind o linie care s-a căutat în planificator direct în fereastra de planificare și sub ruta corespunzătoare, nu într-o secțiune separată dedicată strict acestor mesaje (acțiuni redundante necesare din partea utilizatorului).
- Vehiculele sunt afișate atât atunci când se selectează o linie, dar și când se caută o rută (la noi se întâmplă asta doar la prima operațiune), iar filtrarea acestora după direcție (capăt) nu este necesarăm afișarea implicită fiind „Toate” iar direcția de deplasare fiind indicată conform direcției geografice de deplasare (săgețică de bearing).
- Posibilitatea introducerii informațiilor despre devieri, cu marcare pe hartă pentru călători. Informațiile sunt introduse explicit în ambele limbi...
- Legătură între numărul vehiculului și semicursă - la noi dacă selectăm un vehicul pe hartă ne arată numărul, la ei ne arată numărul și orarul.
- Și desigur, FUTAR are legătură directă cu Google Maps.
chrome_Ui7IYHPhuu.png (778.4 KB; downloaded 4293 times)
Obervați orele VERZI (în timp real).
Și multe alte „finețuri” - de exemplu: când o plecare din stație a unei linii e peste mai mult de...10...20...30 de minute, este mult mai intuitiv să se afișeze ORA, nu durata. Chiar nu vreau să știu că N122 pleacă peste 3 ore și 27 de minute, prefer să știu că pleacă la ora 04:15, e absolut neintuitivă afișarea cu steluță pentru „scheduled”, e inacceptabil să afișezi doar primul vehicul pentru fiecare linie (asta am înțeles că se va rezolva) și... câte și mai câte.
Asta se întâmplă când beneficiarul nu angajează mai întâi consultanță (cu adevărat) de specialitate și se aruncă direct în elaborarea unui caiet de sarcini, reinventând roata în mod stângaci pe lângă alte capitale europene.
Dacă dumneavoastră, colegi, aveți timpul să agregați și reformulați ideile prezentate pe forumul oficial al aplicației, chiar vă rog și vă invit.
- BIGRED1984
-
Posted:
-
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din Bucur
BIGRED1984
Sa speram ca se vor regla usor si pe baza observatiilor noastre, daca ajung unde trebuie.
Eu inca am probleme cu algoritmul de calculare a rutelor, chiar aseara am avut parte de o situatie speciala :
-Eram la pod Mihai Bravu, efectiv in statia de TW, ma vedea pe maps.
-Vroiam sa ajung in zona Pta Straduintei, pe Obregia.
-Ruta calculata a fost doar cu Troleibuz si/sau Autobuz, asta dupa ce insista sa merg pe jos pana la statia Mihai Bravu de troleibuz/autobuz... deci arata 11min pe jos + Tr/bus.
-Nicio ruta alternativa calculata de algoritm n-a inclus Tw
-Am cautat eu direct Tw, venea in 6 min + cu schimbare la Pta-Sudului, am ajuns cu 5 min inainte de ce zicea algoritmul.
Sa speram ca se vor regla usor si pe baza observatiilor noastre, daca ajung unde trebuie.
Eu inca am probleme cu algoritmul de calculare a rutelor, chiar aseara am avut parte de o situatie speciala :
-Eram la pod Mihai Bravu, efectiv in statia de TW, ma vedea pe maps.
-Vroiam sa ajung in zona Pta Straduintei, pe Obregia.
-Ruta calculata a fost doar cu Troleibuz si/sau Autobuz, asta dupa ce insista sa merg pe jos pana la statia Mihai Bravu de troleibuz/autobuz... deci arata 11min pe jos + Tr/bus.
-Nicio ruta alternativa calculata de algoritm n-a inclus Tw
-Am cautat eu direct Tw, venea in 6 min + cu schimbare la Pta-Sudului, am ajuns cu 5 min inainte de ce zicea algoritmul.
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc
Cristy
Se pare că liniile temporare au apărut în Info STB:
BodoMinea wrote:
Avem un mesaj surprinzător de cuprinzător pe InfoSTB. Întrebarea e... Oare vor adăuga aceste linii temporare înlocuitoare în programul de urmărire a circulației? Vom vedea mâine
Se pare că liniile temporare au apărut în Info STB:
Screenshot_20190628-175519_INFO STB.jpg (490.27 KB; downloaded 4282 times)
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination