Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Construcția de parcări în București

878 posts, 280409 views
 
Go to page:  1  ... 20 21 22 23 24 25 26  ... 63
 
 

📖 Pagination options
Re: Constructia de parcari in Bucuresti Serban

Pe unde s-au montat stalpisori, mai exact? Ca n-am observat...

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti Sava_6115-6315

Doctor Felix, Titulescu, Barbu de la Vrancea intre Ion Mihalache si Arhitect Ion Mincu, Ion Mihalache... si montarea lor continua. Pe Ion Mihalache, toate masinile de pe trotuare s-au mutat in strada, blocand o banda, iar ziua se parcheaza si pe doua randuri. Bonus: mai sapa si  baietii destepti  de la gaze.

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti Serban

Ehe, situatia e mai trista in realitate.

Pe Felix au fost montati stalpisori la reabilitarea strazii, stalpisori care in timp au fost rupti peste 90%. Am facut ceva sesizari pe tema asta si, in primavara, au inceput sa remonteze niste stalpi, second hand, nu asta ar fi problema. Problema e ca pe partea dreapta (spre titulescu) au montat doar in statia de tramvai, iar pe partea stanga cam pe jumatate din strada. Dupa care s-au oprit si nu au mai revenit...

Pe Titulescu stalpii care sunt montati (cam pe jumatate din bulevard doar) sunt de f mult timp. Deja pe partea dreapta (spre Victoriei) au fost rupti din ei si se reintra cu masina. Intr-adevar, anul acesta s-au completat pe o portiune de vreo 15 m din dreptul intersectiei cu Maltopol si cam atat. Si s-au mai pus unii in fata unui salon nou deschis, montati de catre cei de la salon.

Pe Barbu Delavrancea s-au montat, intr-adevar, pe o portiunea care era critica. Din pacate au disparut, deja, 2 stalpisori.

Pe Mihalache, intre piata 1 mai si Vict sunt doar stalpisori f vechi, mare parte lipsa. Intre MTR si Vict e dezastru. Nu am vazut sa fie montati stalpisori noi. Pe restul bld nu stiu pt ca nu prea merg pe acolo.

Unde vreau sa ajung e ca, desi pare ca ar fi vreo campanie de montare de stalpisori, sunt de fapt doar lucrari punctuale, de inlocuiri/completari timide, slabe fata de cum ar trebui sa fie...din pacate.

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti shoppy

Pe Mihalache nu exista stalpisori dincolo de Banu Manta, iar cei de la peroane au fost majoritatea distrusi si nu se mai inlocuiesc, practic au ramas doar cei care nu incurca cu nimic.
Bine sunt si unii care blocheaza diverse locuri unde se poate parca cu stalpi sau bolovani ca asa vor ei, ar trebui reglementata si chestia asta.

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti Serban

Daca mai existau dubii...

Spulberarea unui mit: Parcarea pe trotuar este ilegala, chiar daca se lasa un metru liber pentru pietoni. Politia Rutiera interpreteaza eronat legea, contrar deciziilor justitiei

http://www.hotnews.ro/stiri-administrat...titiei.htm

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti florin

Poliția iar e pe lângă subiect. Ce să te aștepți de la polițiști, atât pot ei. Sunt aceiași care când le atragi atenția că șoferii depășesc coloana pe linia de tramvai răspund senini că "ce să le fac, nu vezi că e aglomerat?". Deci după polițiști când e aglomerat se suspendă Codul Rutier! Văd că la fel fac și cu parcarea pe trotuar.  :popa:

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti Nightwolf

Mama cat as mai comenta dar am o retinere MARE ... ce bine ar fi daca ai citi si niste LEGI ale tarii asteia ca sa intelegi despre ce e vorba ...

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti misterr

PARCARE INTERZISĂ pe trotuar, dacă nu se lasă liber doi metri pentru pietoni. Proiect de lege, depus la Senat

Automobilele nu vor putea fi parcate pe trotuar dacă nu este asigurată o lățime de minimum doi metri destinată circulației pietonilor, prevede un proiect de lege depus la Senat, în luna decembrie a anului trecut.

Proiectul care amendează Ordonanța de Urgență a Guvernului privind circulația pe drumurile publice a fost iniţiat de senatorul Valeriu Todiraşcu şi se află pe masa Senatului, în calitate de primă cameră sesizată.

"Administratorul drumului public poate permite oprirea, staționarea sau parcarea unui vehicul pe trotuar, parțial ori total, numai cu respectarea marcajului și numai dacă rămâne liber cel puțin un culoar de minimum 2 m lățime înspre marginea opusă părții carosabile, destinat circulației pietonilor", prevede proiectul de lege.

În expunerea de motive, senatorul susţine că deplasarea pietonilor și persoanelor cu dizabilități, care utilizează cărucioare cu rotile, a devenit un calvar din cauza autovehiculelor staționate sau parcate pe trotuare. Mai mult, spune parlamentarul, pietonii, inclusiv copiii însoțiți sau nu de părinți, ajung din acest motiv să meargă pe partea carosabilă a drumurilor publice, supunându-se astfel riscului unor grave accidente.

Potrivit senatorului, legea în vigoare nu reglementează expres oprirea, staţionarea şi parcarea pe trotuare, iar reglementarea "se face în mod necorespunzător în regulamentul de aplicare care pemite oprirea şi parcarea autovehiculelor dacă rămâne un spaţiu de 1 m pentru pietoni".

Inițiatorul legii consideră însă că 1 metru de trotuar este insuficient, în special când e vorba și de deplasarea cărucioarelor pentru copii sau pentru persoanele cu dizabilități, iar pentru intervențiile ambulanțelor și pompierilor este nevoie de un spațiu mai mare.

"Pe acest spațiu pietonal de pe trotuare trebuie să fie posibilă deplasarea tărgilor cu răniți, însoțite de paramedicii care acordă primul ajutor, și utilajelor pompierilor. Cum s-ar putea acorda primul ajutor într-un accident colectiv, ca cel din "Colectiv", pe o stradă unde autovehiculele ar fi parcate lângă pereții clădirilor?", se întreabă parlamentarul.

Dacă legea va fi adoptată, măsura va obliga primăriile, dar și firmele private ca, în cazurile în care amenajează locuri de parcare adiacente carosabilului sau chiar pe trotuar, să respecte prin marcaje asigurarea unui spațiu de cel puțin 2 metri pentru deplasarea pietonilor.

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti t530

Cum ridicarea masinilor este interzisa, snecherii le lasa oriunde si in bataie de joc. Noi in Bucuresti nu mai avem trotuare de 2m, iar constructia de Smart Parking a fost oprita...probabil nu este "profitabila" din cauza tarifelor lunare :evil:

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Constructia de parcari in Bucuresti Mircea G

t530 wrote:
Cum ridicarea masinilor este interzisa, snecherii le lasa oriunde si in bataie de joc. Noi in Bucuresti nu mai avem trotuare de 2m, iar constructia de Smart Parking a fost oprita...probabil nu este "profitabila" din cauza tarifelor lunare :evil:

Smart Parking ? Adica alte cutii de tabla pe spatiile si asa inghesuite !
Mai bine ca in Japonia ...nu ai voie la masina personala , daca locuiesti in zona X sau Z ...

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti t530

Mircea G wrote:
Mai bine ca in Japonia ...nu ai voie la masina personala , daca locuiesti in zona X sau Z ...

Perfect  :popa: !
Ce zici de urmatoarea combinatie care o gasim in Bucuresti ???
Masina personala + Masina de serviciu (el) + Masina de serviciu (ea) => 3 locuri de parcare ocupate...

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti Florinds

< combinatia ta + masina copil (copii). :D

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti cris_m

In Japonia e alta poveste... nu ai voie sa iti iei masina daca nu ai deja locul de parcare cumparat... asta se intampla in marile orase care sunt si asa pline.

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti TibiV

Noi va trebui sa construim parcari pentru un numar dublu de masini fata de cele existente, pentru ca unii nu se simt bine pe un singur loc... :D
Carrefour Colentina, sambata seara...



PAuL nu este singur, ii tine de urat JULieta...


 


Go to page:  1  ... 20 21 22 23 24 25 26  ... 63
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2465 forum members have written 438228 posts in 5487 topics and 524 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use