Topic: Stiri despre proiect
1308 posts, 558849 views
📖 Pagination options
- Costin
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Costin
Si acum...
Drept la replică Metrorex
Referitor la licitaţia deschisă organizată în vederea atribuirii Serviciilor de informare şi publicitate aferente proiectului major “Linia de Metrou Magistrala 5: Secţiunea Râul Doamnei – Eroilor (PS Operă) inclusiv Valea Ialomiţei” vă transmitem următoarele informaţii de interes public:
S.C. METROREX S.A. a atribuit în data de 10.03.2015 contractul pentru prestarea Serviciilor de informare şi publicitate aferente proiectului major “Linia de Metrou Magistrala 5: Secţiunea Râul Doamnei – Eroilor (PS Operă) inclusiv Valea Ialomiţei” către operatorul economic S.C. PROMO MEDIA S.R.L. în urma unei proceduri de licitaţie deschisă.
Precizăm că operatorul economic care a fost declarat câştigător al procedurii a prezentat documente care susţin îndeplinirea cerinţelor de calificare prevăzute în documentaţia de atribuire. Totodată, menţionăm că S.C. PROMO MEDIA S.R.L. se încadrează în categoria Întreprinderilor Mici şi Mijlocii, depunând în acest sens documentele prevăzute de legislaţia în domeniu, iar conform art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţării întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificările şi completările ulterioare, “Întreprinderile mici şi mijlocii beneficiază de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garanţia pentru participare şi de garanţia de bună execuţie, cerute în achiziţiile publice de produse, lucrări şi servicii”
După declararea câştigătorului procedurii de licitaţie deschisă cu fază finală de licitaţie electronică, nu au existat contestaţii din partea celorlalţi participanţi.
S.C. PROMO MEDIA S.R.L. a prezentat documente din care să rezulte îndeplinirea cerinţei privind experienţa similară, depunând în acest sens copie după contractele încheiate cu Municipiul Oneşti, Judeţul Satu Mare, Municipiul Iaşi, Comuna Baru – Judeţul Hunedoara, Asociaţia Q-Professionals – Judeţul Suceava, însoţite de documente emise / contrasemnate de beneficiari, din care rezultă îndeplinirea cerinţei, prin care s-a solicitat valoarea minimă cumulată de 330.000 lei.
În cadrul documentelor depuse pentru participarea la procedura de achiziţie, S.C. PROMO MEDIA S.R.L. a prezentat o descriere a modului în care va îndeplini cerinţele caietului de sarcini, corespunzator obiectului contractului de servicii, respectiv a prezentat detaliat metodologia propusă pentru prestarea serviciilor (corespunzător fiecăreia dintre activităţile specifice de informare şi publicitate).
Proiectului major “Linia de Metrou Magistrala 5: Secţiunea Râul Doamnei – Eroilor (PS Operă) inclusiv Valea Ialomiţei” se încadrează în Programul Operaţional Sectorial –Transport.
Atât reglementările Comisiei Europene cât şi cele ale Ministerului Transporturilor - Autoritatea de Management pentru Programul Sectorial Transport impun ca fiecare proiect finanţat din fonduri externe nerambursabile să se supună regulilor privind promovarea proiectelor prin informare şi publicitate pe tot parcursul desfăşurării acestora.
Procedura de licitaţie deschisă s-a desfăşurat în conformitate cu legislaţia în vigoare, respectând în acelaşi timp prevederile Ordinului Ministrului nr. 1438/20.11.2013 şi a Ordinului 1674/18.12.2014 dar şi a Manualui de Identitate Vizuală pentru Programul Operaţional Sectorial „Transport”, ediţia II – ianuarie 2012.
http://www.realitatea.net/drept-la-repl...62177.html
URANUS, pe 20 martie 2015, wrote:
Sursa: B365.RO
Metrorex plăteşte 115.000 euro pentru reclamă la metroul din Drumul Taberei [...]
http://www.b365.ro/metrorex-plateste-11...27200.html
Mi se pare interesant ce scrie aici:
Totodată, prestatorul trebuie să asigure şi fotografii pentru surprinderea în imagini a progresului lucrărilor, respectiv: 150 de poze lunar (10 poze/staţie, 10 poze depou şi 40 poze generale) şi 200 poze la final de proiect. Fotografiile se înregistrează pe DVD şi se livrează pe suport electronic în două tranşe, prima până la finalul lunii iulie 2015, iar cea de-a doua la finalizarea proiectului.
Si acum...
Drept la replică Metrorex
Referitor la licitaţia deschisă organizată în vederea atribuirii Serviciilor de informare şi publicitate aferente proiectului major “Linia de Metrou Magistrala 5: Secţiunea Râul Doamnei – Eroilor (PS Operă) inclusiv Valea Ialomiţei” vă transmitem următoarele informaţii de interes public:
S.C. METROREX S.A. a atribuit în data de 10.03.2015 contractul pentru prestarea Serviciilor de informare şi publicitate aferente proiectului major “Linia de Metrou Magistrala 5: Secţiunea Râul Doamnei – Eroilor (PS Operă) inclusiv Valea Ialomiţei” către operatorul economic S.C. PROMO MEDIA S.R.L. în urma unei proceduri de licitaţie deschisă.
Precizăm că operatorul economic care a fost declarat câştigător al procedurii a prezentat documente care susţin îndeplinirea cerinţelor de calificare prevăzute în documentaţia de atribuire. Totodată, menţionăm că S.C. PROMO MEDIA S.R.L. se încadrează în categoria Întreprinderilor Mici şi Mijlocii, depunând în acest sens documentele prevăzute de legislaţia în domeniu, iar conform art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţării întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificările şi completările ulterioare, “Întreprinderile mici şi mijlocii beneficiază de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garanţia pentru participare şi de garanţia de bună execuţie, cerute în achiziţiile publice de produse, lucrări şi servicii”
După declararea câştigătorului procedurii de licitaţie deschisă cu fază finală de licitaţie electronică, nu au existat contestaţii din partea celorlalţi participanţi.
S.C. PROMO MEDIA S.R.L. a prezentat documente din care să rezulte îndeplinirea cerinţei privind experienţa similară, depunând în acest sens copie după contractele încheiate cu Municipiul Oneşti, Judeţul Satu Mare, Municipiul Iaşi, Comuna Baru – Judeţul Hunedoara, Asociaţia Q-Professionals – Judeţul Suceava, însoţite de documente emise / contrasemnate de beneficiari, din care rezultă îndeplinirea cerinţei, prin care s-a solicitat valoarea minimă cumulată de 330.000 lei.
În cadrul documentelor depuse pentru participarea la procedura de achiziţie, S.C. PROMO MEDIA S.R.L. a prezentat o descriere a modului în care va îndeplini cerinţele caietului de sarcini, corespunzator obiectului contractului de servicii, respectiv a prezentat detaliat metodologia propusă pentru prestarea serviciilor (corespunzător fiecăreia dintre activităţile specifice de informare şi publicitate).
Proiectului major “Linia de Metrou Magistrala 5: Secţiunea Râul Doamnei – Eroilor (PS Operă) inclusiv Valea Ialomiţei” se încadrează în Programul Operaţional Sectorial –Transport.
Atât reglementările Comisiei Europene cât şi cele ale Ministerului Transporturilor - Autoritatea de Management pentru Programul Sectorial Transport impun ca fiecare proiect finanţat din fonduri externe nerambursabile să se supună regulilor privind promovarea proiectelor prin informare şi publicitate pe tot parcursul desfăşurării acestora.
Procedura de licitaţie deschisă s-a desfăşurat în conformitate cu legislaţia în vigoare, respectând în acelaşi timp prevederile Ordinului Ministrului nr. 1438/20.11.2013 şi a Ordinului 1674/18.12.2014 dar şi a Manualui de Identitate Vizuală pentru Programul Operaţional Sectorial „Transport”, ediţia II – ianuarie 2012.
http://www.realitatea.net/drept-la-repl...62177.html
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Cristy
Când se ridică restricțiile de circulație în Dr. Taberei. Trei stații de metrou, finalizate în mai
Trei stații de metrou din Drumul Taberei, de pe Magistrala 5, vor fi terminate luna viitoare, a anunțat directorul Metrorex, Cătălin Homor, joi. Drept urmare, restricțiile de circulație din zonă vor fi ridicate. Traficul în Drumul Taberei a devenit unul de coșmar din cauza lucrărilor la metrou, iar ridicarea restricțiilor a tot întârziat, deși ar fi trebuit să se producă din toamna trecută.
Cele trei stații de metrou de pe Magistrala 5 care vor fi finalizate în luna mai sunt Orizont, Favorit și Drumul Taberei 34, conform directorului Metrorex Cătălin Homor. Drept urmare, traficul va fi reluat în condiții normale în zonele respective, spre ușurarea locuitorilor din Drumul Taberei.
Următoarele stații de metrou de pe Magistrala 5 ce vor fi finalizate sunt Brâncuși și Romancierilor, ce vor fi gata în luna iulie, iar restul stațiilor este de așteptat să fie finalizate în luna septembrie. Conform declarațiilor directorului Metrorex, structura stațiilor de pe Magistrala 5 este gata în proporție de 95-98%, iar cea a tunelului de metrou, în proporție de 80%.
Totuşi, potrivit lui Cătălin Homor, carosabilul nu se va reda integral pentru circulaţie. "Mai rămân golurile tehnologice pentru alimentarea cu materiale şi, probabil, o parte pentru accesele în staţii, care în general sunt în afara carosabilului. Dar vor fi mici zone în care carosabilul va fi afectat", a punctat Homor.
http://www.b365.ro/cand-se-ridica-restr...28661.html
Când se ridică restricțiile de circulație în Dr. Taberei. Trei stații de metrou, finalizate în mai
Trei stații de metrou din Drumul Taberei, de pe Magistrala 5, vor fi terminate luna viitoare, a anunțat directorul Metrorex, Cătălin Homor, joi. Drept urmare, restricțiile de circulație din zonă vor fi ridicate. Traficul în Drumul Taberei a devenit unul de coșmar din cauza lucrărilor la metrou, iar ridicarea restricțiilor a tot întârziat, deși ar fi trebuit să se producă din toamna trecută.
Cele trei stații de metrou de pe Magistrala 5 care vor fi finalizate în luna mai sunt Orizont, Favorit și Drumul Taberei 34, conform directorului Metrorex Cătălin Homor. Drept urmare, traficul va fi reluat în condiții normale în zonele respective, spre ușurarea locuitorilor din Drumul Taberei.
Următoarele stații de metrou de pe Magistrala 5 ce vor fi finalizate sunt Brâncuși și Romancierilor, ce vor fi gata în luna iulie, iar restul stațiilor este de așteptat să fie finalizate în luna septembrie. Conform declarațiilor directorului Metrorex, structura stațiilor de pe Magistrala 5 este gata în proporție de 95-98%, iar cea a tunelului de metrou, în proporție de 80%.
Totuşi, potrivit lui Cătălin Homor, carosabilul nu se va reda integral pentru circulaţie. "Mai rămân golurile tehnologice pentru alimentarea cu materiale şi, probabil, o parte pentru accesele în staţii, care în general sunt în afara carosabilului. Dar vor fi mici zone în care carosabilul va fi afectat", a punctat Homor.
http://www.b365.ro/cand-se-ridica-restr...28661.html
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
133 313
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
ByOnu
http://www.zf.ro/politica/ponta-citat-d...i-14225001
Unde e buba, aici sau la colegii din Straulesti? Sau e vechea poveste cu trenurile?
http://www.zf.ro/politica/ponta-citat-d...i-14225001
Premierul României a subliniat că,dacă nu se va lua o decizie privind aceste cazuri până la 31 decembrie 2015, proiectele vor fi finanţate din bugetul de stat. Ponta a precizat că suspiciunile se referă la proiecte în domeniul resurselor umane, alimentării cu apă şi unor finanţări de 400 de milioane de euro pentru extinderea reţelei de metrou.
Unde e buba, aici sau la colegii din Straulesti? Sau e vechea poveste cu trenurile?
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Cristy
Metroul din Drumul Taberei, finalizat în 2016. Când va fi gata tronsonul Pantelimon-Iancului
Directorul general al Metrorex, Cătălin Homor, a declarat că tronsonul de metrou Eroilor-Drumul Taberei va fi finalizat la sfârșitul anului 2016, iar companiile Astaldi şi FCC sunt principalii pioni ai consorţiului care va executa lucrările.
Valoarea contractului pentru tronsonul de metrou Eroilor-Drumul Taberei se ridică la 793 mil. lei fără TVA şi contractul va fi semnat zilele astea. "Planul iniţial este un pic dat peste cap în ce priveşte situaţia trenurilor. Dacă nu vom avea niciun tren, vom aloca trenui din flota existentă", a declarat Cătălin Homor citat de Ziarul Financiar.
"Acum proiectul de structură pentru prelungirea metroului Drumul Taberei-Pantelimon e gata în proporţie de 90-95%. Sper ca într-o lună să demărăm licitaţia pentru structură. Preconizez că lucrările să înceapă în ianuarie 2016, lucrările de structură durează 25 de luni. Termenul de finalizare era 2018, dar se va duce în 2019 pentru Iancului-Pantelimon. Zona centrală este cea mai complicată. Una din condiţii este creditul de angajament care trebuie acordat de Ministerul Transporturilor şi de autoritatea de management, banii sunt din fonduri europene nerambursabile", a mai afirmat Homor.
În ceea ce privește metroul din Otopeni, Homor a anunțat că s-a investit destul de mult în proiectare și că urmeză să primească 38,5 mil. lei pentru a acoperi integral etapa de proiectare şi documentaţia de achiziţie.Ț
"Suntem pregătiţi să lansăm licitaţia când vom avea angajamentul statului că va finanţa lucrările. Anul acesta va fi gata toat documentaţia. Sunt foarte optimist, sperăm că la finele anului să dăm drumul la licitaţie. Dacă dăm drumul la licitaţia anul acesta, tronsonul va fi gata în 2020", a declarat directorul general al Metrorex.
Mai mult, Cătălin Homor a spus că a fost lansaă deja licitaţia pentru modernizarea sistemului de acces la metrou pentru integrarea RATB-Metrorex. "Am mers pe conceptul contactless. Sperăm că în octombrie să începem lucrările care durezază 8,5 luni, până la jumătatea anului viitor. Sper că în vară să putem avea din nou card comun RATB-Metrorex. Sper să nu fim nevoiţi din nou să suspendăm contractul", a spus Homor.
http://www.b365.ro/metroul-din-drumul-t...7XRth.dpuf
Metroul din Drumul Taberei, finalizat în 2016. Când va fi gata tronsonul Pantelimon-Iancului
Directorul general al Metrorex, Cătălin Homor, a declarat că tronsonul de metrou Eroilor-Drumul Taberei va fi finalizat la sfârșitul anului 2016, iar companiile Astaldi şi FCC sunt principalii pioni ai consorţiului care va executa lucrările.
Valoarea contractului pentru tronsonul de metrou Eroilor-Drumul Taberei se ridică la 793 mil. lei fără TVA şi contractul va fi semnat zilele astea. "Planul iniţial este un pic dat peste cap în ce priveşte situaţia trenurilor. Dacă nu vom avea niciun tren, vom aloca trenui din flota existentă", a declarat Cătălin Homor citat de Ziarul Financiar.
"Acum proiectul de structură pentru prelungirea metroului Drumul Taberei-Pantelimon e gata în proporţie de 90-95%. Sper ca într-o lună să demărăm licitaţia pentru structură. Preconizez că lucrările să înceapă în ianuarie 2016, lucrările de structură durează 25 de luni. Termenul de finalizare era 2018, dar se va duce în 2019 pentru Iancului-Pantelimon. Zona centrală este cea mai complicată. Una din condiţii este creditul de angajament care trebuie acordat de Ministerul Transporturilor şi de autoritatea de management, banii sunt din fonduri europene nerambursabile", a mai afirmat Homor.
În ceea ce privește metroul din Otopeni, Homor a anunțat că s-a investit destul de mult în proiectare și că urmeză să primească 38,5 mil. lei pentru a acoperi integral etapa de proiectare şi documentaţia de achiziţie.Ț
"Suntem pregătiţi să lansăm licitaţia când vom avea angajamentul statului că va finanţa lucrările. Anul acesta va fi gata toat documentaţia. Sunt foarte optimist, sperăm că la finele anului să dăm drumul la licitaţie. Dacă dăm drumul la licitaţia anul acesta, tronsonul va fi gata în 2020", a declarat directorul general al Metrorex.
Mai mult, Cătălin Homor a spus că a fost lansaă deja licitaţia pentru modernizarea sistemului de acces la metrou pentru integrarea RATB-Metrorex. "Am mers pe conceptul contactless. Sperăm că în octombrie să începem lucrările care durezază 8,5 luni, până la jumătatea anului viitor. Sper că în vară să putem avea din nou card comun RATB-Metrorex. Sper să nu fim nevoiţi din nou să suspendăm contractul", a spus Homor.
http://www.b365.ro/metroul-din-drumul-t...7XRth.dpuf
- t530
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
t530
Coșmarul trăit de locatarii blocului C 10, unde de patru ani se sapă la Magistrala 5. „Mi-au lovit balconul cu macaraua”
http://www.evz.ro/cosmarul-trait-de-loc...araua.html
Coșmarul trăit de locatarii blocului C 10, unde de patru ani se sapă la Magistrala 5. „Mi-au lovit balconul cu macaraua”
http://www.evz.ro/cosmarul-trait-de-loc...araua.html
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Cristy
Stadiul la zi al lucrărilor la Metroul de Drumul Taberei. Ce mai rămâne de făcut şi când va fi funcţional?
Lucrările la structura de rezistenţă a Magistralei 5 de Metrou, tronsonul Valea Ialomiţei - Eroilor 2 sunt realizate în proporţie de 78% şi vor ajunge la un grad de realizare de 90% până la sfârşitul anului, spun reprezentanţii Metrorex pentru ECONOMICA.NET. Metroul de Drumul Taberei, cu tot cu finisaje, căi de rulare, automatizare şi instalaţii va fi gata în semestrul 2 al anului viitor, mai spun reprezentanţii metroului bucureştean.
„Până în acest moment, pentru obiectivul menționat a fost cheltuită suma de 1.123.094.140 lei (circa 230 de milioane de euro – n.r.), cu proiectarea și execuția lucrărilor de structură, consultanță și monitorizarea lucrărilor”, spun reprezentanţii Metrorex. Pentru lucrările de execuţie a căii de rulare, finisajelor şi instalaţiilor pentru acest tronson sunt necesare alte 856 milioane de lei (190 de milioane de euro), fără TVA, iar procedurile sunt în curs de finalizare a procedurii de achiziţie, termenul estimat de finalizare a lor fiind de 16 luni de la data semnării contractului cu consorţiul câştigător.
Acestui proiect i-a fost alocat din partea Comisiei Europeane, Fondului European de Dezvoltare Regională, 410 milioane de euro în iunie 2014, la care se adaugă alte 70 de milioane de euro bani de la buget. Dacă până la finalul anului Metrorex nu reuşeşte să cheltuie toţi banii puşi la dispoziţie de Comisie, ce rămâne se pierde, iar continuarea lucrărilor se face cu bani de la buget. „Banii alocaţi de UE în exerciţiul financiar 2007-2014 trebuie cheltuiţi până la finalul lui 2015. Ce se cheltuie, rămâne cheltuit, ce nu, se pierde”, spune Iulian Matache, secretar de stat în Ministerul Transporturilor, instituţia căreia i se subordonează Metrorex.
http://www.economica.net/stadiul-la-zi-...z3drT9FTbc
Stadiul la zi al lucrărilor la Metroul de Drumul Taberei. Ce mai rămâne de făcut şi când va fi funcţional?
Lucrările la structura de rezistenţă a Magistralei 5 de Metrou, tronsonul Valea Ialomiţei - Eroilor 2 sunt realizate în proporţie de 78% şi vor ajunge la un grad de realizare de 90% până la sfârşitul anului, spun reprezentanţii Metrorex pentru ECONOMICA.NET. Metroul de Drumul Taberei, cu tot cu finisaje, căi de rulare, automatizare şi instalaţii va fi gata în semestrul 2 al anului viitor, mai spun reprezentanţii metroului bucureştean.
„Până în acest moment, pentru obiectivul menționat a fost cheltuită suma de 1.123.094.140 lei (circa 230 de milioane de euro – n.r.), cu proiectarea și execuția lucrărilor de structură, consultanță și monitorizarea lucrărilor”, spun reprezentanţii Metrorex. Pentru lucrările de execuţie a căii de rulare, finisajelor şi instalaţiilor pentru acest tronson sunt necesare alte 856 milioane de lei (190 de milioane de euro), fără TVA, iar procedurile sunt în curs de finalizare a procedurii de achiziţie, termenul estimat de finalizare a lor fiind de 16 luni de la data semnării contractului cu consorţiul câştigător.
Acestui proiect i-a fost alocat din partea Comisiei Europeane, Fondului European de Dezvoltare Regională, 410 milioane de euro în iunie 2014, la care se adaugă alte 70 de milioane de euro bani de la buget. Dacă până la finalul anului Metrorex nu reuşeşte să cheltuie toţi banii puşi la dispoziţie de Comisie, ce rămâne se pierde, iar continuarea lucrărilor se face cu bani de la buget. „Banii alocaţi de UE în exerciţiul financiar 2007-2014 trebuie cheltuiţi până la finalul lui 2015. Ce se cheltuie, rămâne cheltuit, ce nu, se pierde”, spune Iulian Matache, secretar de stat în Ministerul Transporturilor, instituţia căreia i se subordonează Metrorex.
http://www.economica.net/stadiul-la-zi-...z3drT9FTbc
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
URANUS
Sursa: B365.RO
http://www.b365.ro/e-oficial-a-doua-eta...32918.html
E oficial: A doua etapă de construcţie a Magistralei 5 va fi realizată de Astaldi-FCC
Italienii de la Astaldi au câştigat licitaţia pentru a doua etapă de construcţie a Magistralei 5 de metrou. Valoarea totală a contractului care a fost semnat miercuri se ridică la peste 180 milioane de euro.
Oficialii Metrorex au semnat, miercuri, în prezenţa secretarului de stat în Ministerului Transporturilor Maria Magdalena Grigorecontractul pentru realizarea lucrărilor de Cale de rulare, şina a III-a şi fir aerian de contact. Finisaje şi sisteme de instalaţii, necesar finalizării şi punerii în funcţiune a Secţiunii Râul Doamnei – Haşdeu din cadrul Magistralei 5 de metrou.
Valoarea contractului este de 793.388.105,79 lei (180.069.928,69 euro) şi are o durată de execuţie de 16 luni, finantarea se va asigura din fonduri europene nerambursabile.
"Contractul s-a semnat între SC Metrorex SA şi Asocierea desemnată câştigătoare în cadrul procedurii de licitaţie, respectiv ASTALDI SPA – FCC CONSTRUCCION SA – UTI GRUP SA – ACTIV GROUP MANAGEMENT SRL.
Prin finalizarea Magistralei 5, programată a se realiza la sfârşitul anului 2016, se va oferi o cale de transport de mare capacitate, sigură, confortabilă, fiabilă, accesibilă, rapidă şi directă între zona de vest a Bucureştiului - cartierul Drumul Taberei şi centrul oraşului. Aceasta va reprezenta soluţia principală de creştere atât a gradului de mobilitate cât şi a ponderii transportului public ecologic şi prietenos cu mediul în detrimentul transportului auto privat", anunţă Metrorex, într-un comunicat de presă remis B365.ro.
Încă din primăvara acestui an, surse apropiate tranzacţiei anunţau că Asocierea Astaldi - FCC a câștigat contractul pentru calea de rulare, instalațiile și finisajul stațiilor de pe Magistrala de metrou M5 Drumul Taberei - Eroilor.
Sursa: B365.RO
http://www.b365.ro/e-oficial-a-doua-eta...32918.html
E oficial: A doua etapă de construcţie a Magistralei 5 va fi realizată de Astaldi-FCC
Italienii de la Astaldi au câştigat licitaţia pentru a doua etapă de construcţie a Magistralei 5 de metrou. Valoarea totală a contractului care a fost semnat miercuri se ridică la peste 180 milioane de euro.
Oficialii Metrorex au semnat, miercuri, în prezenţa secretarului de stat în Ministerului Transporturilor Maria Magdalena Grigorecontractul pentru realizarea lucrărilor de Cale de rulare, şina a III-a şi fir aerian de contact. Finisaje şi sisteme de instalaţii, necesar finalizării şi punerii în funcţiune a Secţiunii Râul Doamnei – Haşdeu din cadrul Magistralei 5 de metrou.
Valoarea contractului este de 793.388.105,79 lei (180.069.928,69 euro) şi are o durată de execuţie de 16 luni, finantarea se va asigura din fonduri europene nerambursabile.
"Contractul s-a semnat între SC Metrorex SA şi Asocierea desemnată câştigătoare în cadrul procedurii de licitaţie, respectiv ASTALDI SPA – FCC CONSTRUCCION SA – UTI GRUP SA – ACTIV GROUP MANAGEMENT SRL.
Prin finalizarea Magistralei 5, programată a se realiza la sfârşitul anului 2016, se va oferi o cale de transport de mare capacitate, sigură, confortabilă, fiabilă, accesibilă, rapidă şi directă între zona de vest a Bucureştiului - cartierul Drumul Taberei şi centrul oraşului. Aceasta va reprezenta soluţia principală de creştere atât a gradului de mobilitate cât şi a ponderii transportului public ecologic şi prietenos cu mediul în detrimentul transportului auto privat", anunţă Metrorex, într-un comunicat de presă remis B365.ro.
Încă din primăvara acestui an, surse apropiate tranzacţiei anunţau că Asocierea Astaldi - FCC a câștigat contractul pentru calea de rulare, instalațiile și finisajul stațiilor de pe Magistrala de metrou M5 Drumul Taberei - Eroilor.
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
sab
Metroul de Drumul Taberei va merge cu rable de 30 de ani, ce trebuiau casate. Metrorex: Au defecţiuni, dar sunt sigure
http://www.economica.net/metroul-de-dru...04035.html
În disperare de cauză, pentru că DNA a blocat achiziiţia de trenuri noi de metrou pentru Magistrala 5, Metrorex trebuie să aducă din depouri trenuri vechi de decenii cu care să trasnporte călătorii dinspre şi înspre Drumul Taberei, de la anul.
Trenurile care vor circula pe Metroul de Drumul Taberei, ce va fi finalizat în a doua parte a anului viitor, vor fi nişte vechituri. Din moment ce procedura de achiziţie a 51 de trenuri noi de metrou pentru Magistrala 5 este blocată de procurorii DNA, existând suspiciuni de corupţie pe procedura de atribuire, Metrorex trebuie să găsească o altă soluţie pentru materialul rulant.
Nu se poate face o altă licitaţie, astfel încât se lucrează cu posibilităţile actuale. „Trenurile de metrou care vor circula pe Magistrala 5 vor fi din parcul de inventar al Metrorex. În funcţie de traficul de călători, pentru asigurarea capacităţii de transport pe Magistrala 5, tronsonul I, vor fi minimum 8 trenuri şi maximum 13 trenuri”, spun reprezentanţii Regiei pentru ECONOMICA.NET.
Trenurile ce vor intra în exploatare sunt de tip BM1 – IVA , cu o vechime medie de trei decenii. Acest lucru nu ar trebui însă să sperie călătorii, spun oficialii metroului. „Acestea vor îndeplini în totalitate condiţiile tehnice şi de siguranţă impuse”, afirmă reprezentanţii. Mai mult decât atât, trenurile de inventar nu fac parte din parcul curent de exploatare al Regiei. Prin urmare, precizează Metrorex, „asigurarea cu necesarul de trenuri pentru Magistrala 5 nu va afecta parcul de exploatare sau intervalul de circulaţie aferent Magistralelor 1, 2, 3 şi 4”.
Trenurile IVA Arad au fost construite în perioada 1979 – 1995. Metrorex are, în prezent, 35 de trenuri de acest tip în parcul de inventar, iar în exploatare doar 15. Practic, cele 8-13 trenuri ce vor fi puse să circule pe Metroul de Drumul Taberei vin direct din depourile Metrorex, unde ruginesc. Anul trecut, Metrorex avea în plan să scape de toate aceste trenuri, pentru că au numeroase defecţiuni tehnice şi un consum ridicat de energie electrică. De la sfârşitul anului 2015, în subteranul bucureştean nu ar mai fi trebuit să circule trenuri vechi.
"Trenurile IVA Astra sunt învechite, au costuri mari de întreţinere, iar majoritatea problemelor tehnice apar la trenurile de generaţie veche. Cu cât foloseşti mai mult un tren, consumul de energie este mai mare şi mentenanţa este mai scumpă, pentru că se tarifează la numărul de kilometri parcurşi. Vrem să scoatem de tot trenurile IVA din funcţiune, pentru că au costuri ridicate de mentenanţă. În primul rând, dacă iei trenuri noi, majoritatea costurilor de mentenanţă le acoperă garanţia. Până la finele anului viitor ne-am propus să înlocuim întreg parcul de trenuri vechi şi să nu mai avem niciun tren vechi pe şine. Trenurile IVA le vom casa şi le vom valorifica, vânzându-le la fier vechi. Este o procedură de vânzare. Dacă ar exista o altă posibilitate de a le valorifica în alt fel, pe alţi bani, cu mare plăcere, însă nu şi-a exprimat nimeni ideea şi nici noi nu am găsit până acum, la nivelul Metrorex, alte soluţii de a vinde trenurile la preţuri mai mari decât la fier vechi", declara, pentru B365.ro, fostul director general al Metrorex, Aurel Radu.
Vechile trenuri IVA Arad vor circula pe Magistrala 5 până vin trenurile noi spaniole CAF, achiţionate prin contractul 79/2014. Acestea vor fi în număr de opt, termenul de livrare, potrivit contractului, fiind martie - iunie 2016.
Magistrala 5 de Metrou, Tronsonul Râul Doamnei – Eroilor, va fi gata în semestrul 2 din 2016. Se estimează că 300.000 de călători vor circula zilnic pe acest tronson. Este un proiect de circa 700 de milioane de euro ce este finanţat în proporţie de peste 60% din fonduri europene nerambursabile. Mentenanţa întregului parc de material rulant al Metrorex este asigurată de Alstom Transport România.
Metroul de Drumul Taberei va merge cu rable de 30 de ani, ce trebuiau casate. Metrorex: Au defecţiuni, dar sunt sigure
http://www.economica.net/metroul-de-dru...04035.html
În disperare de cauză, pentru că DNA a blocat achiziiţia de trenuri noi de metrou pentru Magistrala 5, Metrorex trebuie să aducă din depouri trenuri vechi de decenii cu care să trasnporte călătorii dinspre şi înspre Drumul Taberei, de la anul.
Trenurile care vor circula pe Metroul de Drumul Taberei, ce va fi finalizat în a doua parte a anului viitor, vor fi nişte vechituri. Din moment ce procedura de achiziţie a 51 de trenuri noi de metrou pentru Magistrala 5 este blocată de procurorii DNA, existând suspiciuni de corupţie pe procedura de atribuire, Metrorex trebuie să găsească o altă soluţie pentru materialul rulant.
Nu se poate face o altă licitaţie, astfel încât se lucrează cu posibilităţile actuale. „Trenurile de metrou care vor circula pe Magistrala 5 vor fi din parcul de inventar al Metrorex. În funcţie de traficul de călători, pentru asigurarea capacităţii de transport pe Magistrala 5, tronsonul I, vor fi minimum 8 trenuri şi maximum 13 trenuri”, spun reprezentanţii Regiei pentru ECONOMICA.NET.
Trenurile ce vor intra în exploatare sunt de tip BM1 – IVA , cu o vechime medie de trei decenii. Acest lucru nu ar trebui însă să sperie călătorii, spun oficialii metroului. „Acestea vor îndeplini în totalitate condiţiile tehnice şi de siguranţă impuse”, afirmă reprezentanţii. Mai mult decât atât, trenurile de inventar nu fac parte din parcul curent de exploatare al Regiei. Prin urmare, precizează Metrorex, „asigurarea cu necesarul de trenuri pentru Magistrala 5 nu va afecta parcul de exploatare sau intervalul de circulaţie aferent Magistralelor 1, 2, 3 şi 4”.
Trenurile IVA Arad au fost construite în perioada 1979 – 1995. Metrorex are, în prezent, 35 de trenuri de acest tip în parcul de inventar, iar în exploatare doar 15. Practic, cele 8-13 trenuri ce vor fi puse să circule pe Metroul de Drumul Taberei vin direct din depourile Metrorex, unde ruginesc. Anul trecut, Metrorex avea în plan să scape de toate aceste trenuri, pentru că au numeroase defecţiuni tehnice şi un consum ridicat de energie electrică. De la sfârşitul anului 2015, în subteranul bucureştean nu ar mai fi trebuit să circule trenuri vechi.
"Trenurile IVA Astra sunt învechite, au costuri mari de întreţinere, iar majoritatea problemelor tehnice apar la trenurile de generaţie veche. Cu cât foloseşti mai mult un tren, consumul de energie este mai mare şi mentenanţa este mai scumpă, pentru că se tarifează la numărul de kilometri parcurşi. Vrem să scoatem de tot trenurile IVA din funcţiune, pentru că au costuri ridicate de mentenanţă. În primul rând, dacă iei trenuri noi, majoritatea costurilor de mentenanţă le acoperă garanţia. Până la finele anului viitor ne-am propus să înlocuim întreg parcul de trenuri vechi şi să nu mai avem niciun tren vechi pe şine. Trenurile IVA le vom casa şi le vom valorifica, vânzându-le la fier vechi. Este o procedură de vânzare. Dacă ar exista o altă posibilitate de a le valorifica în alt fel, pe alţi bani, cu mare plăcere, însă nu şi-a exprimat nimeni ideea şi nici noi nu am găsit până acum, la nivelul Metrorex, alte soluţii de a vinde trenurile la preţuri mai mari decât la fier vechi", declara, pentru B365.ro, fostul director general al Metrorex, Aurel Radu.
Vechile trenuri IVA Arad vor circula pe Magistrala 5 până vin trenurile noi spaniole CAF, achiţionate prin contractul 79/2014. Acestea vor fi în număr de opt, termenul de livrare, potrivit contractului, fiind martie - iunie 2016.
Magistrala 5 de Metrou, Tronsonul Râul Doamnei – Eroilor, va fi gata în semestrul 2 din 2016. Se estimează că 300.000 de călători vor circula zilnic pe acest tronson. Este un proiect de circa 700 de milioane de euro ce este finanţat în proporţie de peste 60% din fonduri europene nerambursabile. Mentenanţa întregului parc de material rulant al Metrorex este asigurată de Alstom Transport România.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
aztec
Si sa revenim....la alt subiect.
Pana la finalizare mai avem cf cu ce s-a mai spus pe forum.
Executie si finalizare accese(pt toate statile accesele) si pasaje pietonale acolo unde sunt prevazute, o sa arunc un oki si sa fac un inventar unde sunt accese cu pasaje...
Intarzieri majore:
Executie statie Raul Doamnei. procent actual X
Executie statie Parc Dr taberei, procent X (inteleg caseta e gata si radierul, urmand sa se excaveze?)
Executie statie Eroilor.
Finalizare refacere la stadiul initial a strazilor .. aici se se cam intarzie grav, se promiteau in octombrie 2014 parca termen de 3 luni, acum avem 10 luni de atunci si tot nu este gata.
Executie tunel.. stam mai bine, una bate in poarta statieiEroilor, cealalta mai are ceva, dar nu asta e problema, am inteles ca una merge mai departe spre PSS Opera, alta spre PSS Eroilor, dupa care revine si executa tunelul catre PSS Opera? Rezulta un demontaj-montaj TBM cu timpul de rigoare.
Contractul de finisaje-utilare este semnat parca, cand intra in vigoare?
Se asteapta eliberarea integrala a statilor si tunelelor(finalizare executie contract 1) sau se poate intra in executie pe bucati acolo unde se poate preda amplasamentul, grabind astfel treaba.
Si sa revenim....la alt subiect.
Pana la finalizare mai avem cf cu ce s-a mai spus pe forum.
Executie si finalizare accese(pt toate statile accesele) si pasaje pietonale acolo unde sunt prevazute, o sa arunc un oki si sa fac un inventar unde sunt accese cu pasaje...
Intarzieri majore:
Executie statie Raul Doamnei. procent actual X
Executie statie Parc Dr taberei, procent X (inteleg caseta e gata si radierul, urmand sa se excaveze?)
Executie statie Eroilor.
Finalizare refacere la stadiul initial a strazilor .. aici se se cam intarzie grav, se promiteau in octombrie 2014 parca termen de 3 luni, acum avem 10 luni de atunci si tot nu este gata.
Executie tunel.. stam mai bine, una bate in poarta statieiEroilor, cealalta mai are ceva, dar nu asta e problema, am inteles ca una merge mai departe spre PSS Opera, alta spre PSS Eroilor, dupa care revine si executa tunelul catre PSS Opera? Rezulta un demontaj-montaj TBM cu timpul de rigoare.
Contractul de finisaje-utilare este semnat parca, cand intra in vigoare?
Se asteapta eliberarea integrala a statilor si tunelelor(finalizare executie contract 1) sau se poate intra in executie pe bucati acolo unde se poate preda amplasamentul, grabind astfel treaba.
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
URANUS
Sursa: B365.RO
http://www.b365.ro/mobi/cum-vor-fi-amen...34083.html
Cum vor fi amenajate la exterior staţiile de metrou de pe Magistrala 5.
Metroul din Drumul Taberei prinde contur. Metrorex a atribuit deja contractul pentru lucrările de finisaje la Magistrala 5 de metrou, iar în a doua parte a anului viitor, conform ultimului termen înaintat de reprezentanţii companiei, ar urma să fie dat în folosinţă noul tronson de metrou. Mai jos puteţi vedea cum vor fi amenajate la exterior staţiile de metrou de pe Magistrala 5.
In acest an ar urma să înceapă lucrările la cea de-a doua etapă de construcţie a Magistralei 5. Valoarea contractului este de 793.388.105,79 lei (180.069.928,69 euro) şi are o durată de execuţie de 16 luni. Contactul, care include, printre altele, montarea căii de rulare şi lucrările de finisaje, va fi realizat de consorţiul Astaldi - FCC - UTI - Activ Group Management.
În schimb, staşia Parcul Drumul Taberei, care în planul iniţial avea şapte accese, va avea doar şase. "La staţia Parc Drumul Taberei nu vom mai face pasajul pietonal subteran atât de mare, cum era prevăzut iniţial. Nu va mai fi în formă de rond, ci în formă de semicerc. S-a anulat o ieşire, cea dinspre patinoar, pentru că trebuia să anulăm o mare magistrală de apă. Anularea apeductului nu se putea face fără hotărâre de Guvern, prin abrogarea unei legi. Asta implica şi cheltuieli foarte mari şi astfel am reuşit să facem o economie de aproape 20 milioane lei", a declarat anterior, pentru B365.ro, fostul director general al Metrorex, Aurel Radu.
"Există o lege care specifică faptul că nu te poţi apropia de aceste apeducte, pentru că sunt obiective de interes naţional care asigură alimentarea cu apă în caz de calamitate. În schimb, am făcut acces intermodal în şi dinspre metrou direct pe peronul tramvaiului 41", a completat Cătălin Homor, actualul director general al Metrorex.
Oficialii Metrorex au semnat, pe 8 iulie, în prezenţa secretarului de stat în Ministerului Transporturilor Maria Magdalena Grigore, contractul pentru realizarea lucrărilor de "Cale de rulare, şina a III-a şi fir aerian de contact. Finisaje şi sisteme de instalaţii, necesar finalizării şi punerii în funcţiune a Secţiunii Râul Doamnei – Haşdeu din cadrul Magistralei 5 de metrou". Valoarea totală a contractului se ridică la peste 180 de milioane de euro, iar finanţarea contractului va fi asigurată din fonduri europene nerambursabile.
"Contractul s-a semnat între SC Metrorex SA şi Asocierea desemnată câştigătoare în cadrul procedurii de licitaţie, respectiv ASTALDI SPA – FCC CONSTRUCCION SA – UTI GRUP SA – ACTIV GROUP MANAGEMENT SRL.
Prin finalizarea Magistralei 5, programată a se realiza la sfârşitul anului 2016, se va oferi o cale de transport de mare capacitate, sigură, confortabilă, fiabilă, accesibilă, rapidă şi directă între zona de vest a Bucureştiului - cartierul Drumul Taberei şi centrul oraşului. Aceasta va reprezenta soluţia principală de creştere atât a gradului de mobilitate cât şi a ponderii transportului public ecologic şi prietenos cu mediul în detrimentul transportului auto privat", a anunţat anterior Metrorex, într-un comunicat de presă remis anterior B365.ro.
"Obiectivul principal al proiectului este acela de a facilita, până la sfârşitul anului 2016, legătura dintre vestul şi centrul oraşului, prin intermediul unei linii de transport cu metroul ce va avea o lungime construită de 6,871 km, un număr de 10 staţii şi un depou.
Proiectul Magistrala 5, Secţiunea Râul Doamnei – Eroilor (PS Operă), inclusiv Valea Ialomiţei îşi propune transportul unui număr de circa 64.000 călători/zi (la punerea în funcţiune, sfârşitul anului 2016) din zona deservită spre centrul oraşului, fiind, de asemenea, şi o legătură cu reţeaua existentă de metrou, la staţia Eroilor.
Proiectul contribuie la Obiectivul general al POS-T, promovarea unui sistem de transport durabil în România, care va facilita circulaţia sigură, rapidă şi eficientă a persoanelor şi bunurilor, cu un nivel de servicii la standarde europene, la nivel naţional, european între şi în cadrul regiunilor României", potrivit caietului de sarcini al proiectului.
Sursa: B365.RO
http://www.b365.ro/mobi/cum-vor-fi-amen...34083.html
Cum vor fi amenajate la exterior staţiile de metrou de pe Magistrala 5.
Metroul din Drumul Taberei prinde contur. Metrorex a atribuit deja contractul pentru lucrările de finisaje la Magistrala 5 de metrou, iar în a doua parte a anului viitor, conform ultimului termen înaintat de reprezentanţii companiei, ar urma să fie dat în folosinţă noul tronson de metrou. Mai jos puteţi vedea cum vor fi amenajate la exterior staţiile de metrou de pe Magistrala 5.
In acest an ar urma să înceapă lucrările la cea de-a doua etapă de construcţie a Magistralei 5. Valoarea contractului este de 793.388.105,79 lei (180.069.928,69 euro) şi are o durată de execuţie de 16 luni. Contactul, care include, printre altele, montarea căii de rulare şi lucrările de finisaje, va fi realizat de consorţiul Astaldi - FCC - UTI - Activ Group Management.
În schimb, staşia Parcul Drumul Taberei, care în planul iniţial avea şapte accese, va avea doar şase. "La staţia Parc Drumul Taberei nu vom mai face pasajul pietonal subteran atât de mare, cum era prevăzut iniţial. Nu va mai fi în formă de rond, ci în formă de semicerc. S-a anulat o ieşire, cea dinspre patinoar, pentru că trebuia să anulăm o mare magistrală de apă. Anularea apeductului nu se putea face fără hotărâre de Guvern, prin abrogarea unei legi. Asta implica şi cheltuieli foarte mari şi astfel am reuşit să facem o economie de aproape 20 milioane lei", a declarat anterior, pentru B365.ro, fostul director general al Metrorex, Aurel Radu.
"Există o lege care specifică faptul că nu te poţi apropia de aceste apeducte, pentru că sunt obiective de interes naţional care asigură alimentarea cu apă în caz de calamitate. În schimb, am făcut acces intermodal în şi dinspre metrou direct pe peronul tramvaiului 41", a completat Cătălin Homor, actualul director general al Metrorex.
Oficialii Metrorex au semnat, pe 8 iulie, în prezenţa secretarului de stat în Ministerului Transporturilor Maria Magdalena Grigore, contractul pentru realizarea lucrărilor de "Cale de rulare, şina a III-a şi fir aerian de contact. Finisaje şi sisteme de instalaţii, necesar finalizării şi punerii în funcţiune a Secţiunii Râul Doamnei – Haşdeu din cadrul Magistralei 5 de metrou". Valoarea totală a contractului se ridică la peste 180 de milioane de euro, iar finanţarea contractului va fi asigurată din fonduri europene nerambursabile.
"Contractul s-a semnat între SC Metrorex SA şi Asocierea desemnată câştigătoare în cadrul procedurii de licitaţie, respectiv ASTALDI SPA – FCC CONSTRUCCION SA – UTI GRUP SA – ACTIV GROUP MANAGEMENT SRL.
Prin finalizarea Magistralei 5, programată a se realiza la sfârşitul anului 2016, se va oferi o cale de transport de mare capacitate, sigură, confortabilă, fiabilă, accesibilă, rapidă şi directă între zona de vest a Bucureştiului - cartierul Drumul Taberei şi centrul oraşului. Aceasta va reprezenta soluţia principală de creştere atât a gradului de mobilitate cât şi a ponderii transportului public ecologic şi prietenos cu mediul în detrimentul transportului auto privat", a anunţat anterior Metrorex, într-un comunicat de presă remis anterior B365.ro.
"Obiectivul principal al proiectului este acela de a facilita, până la sfârşitul anului 2016, legătura dintre vestul şi centrul oraşului, prin intermediul unei linii de transport cu metroul ce va avea o lungime construită de 6,871 km, un număr de 10 staţii şi un depou.
Proiectul Magistrala 5, Secţiunea Râul Doamnei – Eroilor (PS Operă), inclusiv Valea Ialomiţei îşi propune transportul unui număr de circa 64.000 călători/zi (la punerea în funcţiune, sfârşitul anului 2016) din zona deservită spre centrul oraşului, fiind, de asemenea, şi o legătură cu reţeaua existentă de metrou, la staţia Eroilor.
Proiectul contribuie la Obiectivul general al POS-T, promovarea unui sistem de transport durabil în România, care va facilita circulaţia sigură, rapidă şi eficientă a persoanelor şi bunurilor, cu un nivel de servicii la standarde europene, la nivel naţional, european între şi în cadrul regiunilor României", potrivit caietului de sarcini al proiectului.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Costin
Filmare pe traseul Raul Doameni - Romancierilor, 16 august 2015
Si pe traseul Valea Ialomitei - Eroilor, 16 august 2015
Filmare pe traseul Raul Doameni - Romancierilor, 16 august 2015
Si pe traseul Valea Ialomitei - Eroilor, 16 august 2015
- Costin
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Costin
Un articol care vorbeste despre aceleasi lucruri pe care le stim deja, mai nimic nou, nu are rost sa il citez : http://www.capital.ro/romania-intarziat...eapta.html
In schimb, in articol gasim acest tabel care poate fi interesant:
Un articol care vorbeste despre aceleasi lucruri pe care le stim deja, mai nimic nou, nu are rost sa il citez : http://www.capital.ro/romania-intarziat...eapta.html
In schimb, in articol gasim acest tabel care poate fi interesant:
📖 Pagination options