Topic: Discuții diverse despre Metrorex
5565 posts, 1208285 views
📖 Pagination options
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
Robert24
Tocmai d-aia la aeroport trenul e mult mai eficient!
In unele orase unde ai metrou, acesta circula de la 4.00 sau 4.30. Sunt fireste si orase, in care metroul circula de la 5.00.
Dar unde ai tren, in cele mai multe cazuri sunt trenuri si noaptea.
Voi știți mai bine, in țările cu apă caldă cum se procedează ?
Tocmai d-aia la aeroport trenul e mult mai eficient!
In unele orase unde ai metrou, acesta circula de la 4.00 sau 4.30. Sunt fireste si orase, in care metroul circula de la 5.00.
Dar unde ai tren, in cele mai multe cazuri sunt trenuri si noaptea.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
punmeister
Cu trenul poti merge cu Vmax de 160km/h fata de Vmax 80km/h cum e la metrou. Plus ca cu trenul ai doar o oprire, spre deosebire de metrou.
Cu trenul poti merge cu Vmax de 160km/h fata de Vmax 80km/h cum e la metrou. Plus ca cu trenul ai doar o oprire, spre deosebire de metrou.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
Ideea e următoarea...Și la gară cum ajungi la ora aia ? Schimbând 2 RATB - uri de noapte, bașca cu bagajele din bloc până la stația de autobuz ? Nu, chemi un taxi. Și dacă chemi un taxi te duci cu el până la Otopeni, nu până la gară...Cei care fac naveta cu avionul cu siguranță au ( deja ) o soluție pe care o și aplică.
Viteza e nesemificativă...distanța e scurtă și oricum nu e linie de 160, și nici nu va fi...Dacă ar merge cu 80 km / h ar fi suficient...
Ideea e următoarea...Și la gară cum ajungi la ora aia ? Schimbând 2 RATB - uri de noapte, bașca cu bagajele din bloc până la stația de autobuz ? Nu, chemi un taxi. Și dacă chemi un taxi te duci cu el până la Otopeni, nu până la gară...Cei care fac naveta cu avionul cu siguranță au ( deja ) o soluție pe care o și aplică.
Viteza e nesemificativă...distanța e scurtă și oricum nu e linie de 160, și nici nu va fi...Dacă ar merge cu 80 km / h ar fi suficient...
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
WT_fan06
Check this out: http://www.dailymotion.com/video/x1cxnim
E un serial (BBC evident) de 6 episoade. Al 6-lea episod trateaza lucrarile de mentenanta facute de echipe noaptea. Eu va recomand sa il vedeti, e foarte interesant si vedeti cum se procedeaza in Londra, care la capitolul metrouri, vorba aia: Nu cred ca "apa e mai calda" decat in Londra, @andrei11
Check this out: http://www.dailymotion.com/video/x1cxnim
E un serial (BBC evident) de 6 episoade. Al 6-lea episod trateaza lucrarile de mentenanta facute de echipe noaptea. Eu va recomand sa il vedeti, e foarte interesant si vedeti cum se procedeaza in Londra, care la capitolul metrouri, vorba aia: Nu cred ca "apa e mai calda" decat in Londra, @andrei11
- punmeister
-
Posted:
-
- WT_fan06
-
Posted:
-
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
Robert24
Am analizat situatia celor mai mari aeroporturi din Europa, dar si a catorva apropiate ca numar de pasageri de OTP
LONDRA HEATHROW (LHR) - 76 M pax - zboruri intre 05:00 si 23:00
- metrou Piccadilly line - de la 03:30 la 23:45
- tren Heathrow Express - de la 05:10 la 23:40
PARIS CDG - 66 M pax
- tren suburban (RER linia B) - de la 05:00 la 00:00
- tren TGV - de la 04:15 la 01:00
AMSTERDAM SCHIPHOL (AMS) - 64 M pax
- trenuri non-stop (intre 02:00 si 05:00 - interval de o ora)
FRANKFURT (FRA) - 61 M pax - zboruri intre 05:00 si 23:00
- tren S-Bahn (S8) - non-stop
- trenuri regionale si de lung parcurs - aproape non-stop
ISTANBUL ATATURK (IST) - 60 M pax
- metrou - linia M1 - intre 06:00 si 00:00
MADRID BARAJAS (MAD) - 50 M pax
- metrou - linia M8 - intre 06:00 si 01:30
BARCELONA EL PRAT (BCN) - 44 M pax
- metrou - linia M9 Sud - intre 05:00 si 00:00
- trenuri regionale - R2 - intre 05:00 si 23:30
MUNCHEN (MUC) - 42 M pax - zboruri intre 05:00 si 23:30
- tren S-Bahn - aproape non-stop (cam 1 ora si jumatate pauza)
ROMA FIUMICINO (FCO) - 42 M pax
- Leonardo Express - intre 05:30 si 23:30
- trenuri regionale - intre 05:00 si 23:30
=====
ATENA (ATH) - 20 M pax
- metrou intre 05:30 si 23:30 - la 30 de minute!!!
- trenuri regionale - intre 05:30 si 23:00
PRAGA (PRG) - 13 M pax
- nu are metrou sau trenuri!
VARSOVIA CHOPIN (WAW) - 12.8 M pax
- trenuri sub-urbane si regionale - intre 05:10 si 23:30
BERLIN SCHOENEFELD (SXF) - 11.6 M pax - zboruri intre 05:00 si 23:30
- trenuri regionale si S-Bahn - aproape non-stop (pauza intre 01:00 si 02:00)
BUDAPESTA (BUD) - 11.5 M pax
- trenuri regionale si de lung parcurs - intre 02:45 si 23:45
Sincer, pentru Bucuresti, acel M6 peste 30 de ani cand va exista, ar putea sa opereze intre 05:00 si 00:00. Cu conditia sa ramana si un transport de noapte cu autobuze
Am analizat situatia celor mai mari aeroporturi din Europa, dar si a catorva apropiate ca numar de pasageri de OTP
LONDRA HEATHROW (LHR) - 76 M pax - zboruri intre 05:00 si 23:00
- metrou Piccadilly line - de la 03:30 la 23:45
- tren Heathrow Express - de la 05:10 la 23:40
PARIS CDG - 66 M pax
- tren suburban (RER linia B) - de la 05:00 la 00:00
- tren TGV - de la 04:15 la 01:00
AMSTERDAM SCHIPHOL (AMS) - 64 M pax
- trenuri non-stop (intre 02:00 si 05:00 - interval de o ora)
FRANKFURT (FRA) - 61 M pax - zboruri intre 05:00 si 23:00
- tren S-Bahn (S8) - non-stop
- trenuri regionale si de lung parcurs - aproape non-stop
ISTANBUL ATATURK (IST) - 60 M pax
- metrou - linia M1 - intre 06:00 si 00:00
MADRID BARAJAS (MAD) - 50 M pax
- metrou - linia M8 - intre 06:00 si 01:30
BARCELONA EL PRAT (BCN) - 44 M pax
- metrou - linia M9 Sud - intre 05:00 si 00:00
- trenuri regionale - R2 - intre 05:00 si 23:30
MUNCHEN (MUC) - 42 M pax - zboruri intre 05:00 si 23:30
- tren S-Bahn - aproape non-stop (cam 1 ora si jumatate pauza)
ROMA FIUMICINO (FCO) - 42 M pax
- Leonardo Express - intre 05:30 si 23:30
- trenuri regionale - intre 05:00 si 23:30
=====
ATENA (ATH) - 20 M pax
- metrou intre 05:30 si 23:30 - la 30 de minute!!!
- trenuri regionale - intre 05:30 si 23:00
PRAGA (PRG) - 13 M pax
- nu are metrou sau trenuri!
VARSOVIA CHOPIN (WAW) - 12.8 M pax
- trenuri sub-urbane si regionale - intre 05:10 si 23:30
BERLIN SCHOENEFELD (SXF) - 11.6 M pax - zboruri intre 05:00 si 23:30
- trenuri regionale si S-Bahn - aproape non-stop (pauza intre 01:00 si 02:00)
BUDAPESTA (BUD) - 11.5 M pax
- trenuri regionale si de lung parcurs - intre 02:45 si 23:45
Sincer, pentru Bucuresti, acel M6 peste 30 de ani cand va exista, ar putea sa opereze intre 05:00 si 00:00. Cu conditia sa ramana si un transport de noapte cu autobuze
- oache81
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
oache81
Daca ar fi un tren la juma de ora noaptea s-ar putea inspecta cate un tunel bine mersi.Nu trebuie sa inchizi o fabrica intreaga ca sa schimbi un surub.
Daca ar fi un tren la juma de ora noaptea s-ar putea inspecta cate un tunel bine mersi.Nu trebuie sa inchizi o fabrica intreaga ca sa schimbi un surub.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
WT_fan06
Inspectia liniilor nu e chiar asa de usoara, 2 dorei si o lanterna. Mai merg cu carucioare, alte sisteme, unelte, masuratori, testari, etc. Mie mi se pare chiar periculos sa faci "inspectie intre trenuri". Fugi dupa 2 iepuri si nu prinzi nici unul: n-ai nici frecventa buna a trenurilor si nu poti nici sa muncesti ca lumea prin tunel + pericolul.
Inspectia liniilor nu e chiar asa de usoara, 2 dorei si o lanterna. Mai merg cu carucioare, alte sisteme, unelte, masuratori, testari, etc. Mie mi se pare chiar periculos sa faci "inspectie intre trenuri". Fugi dupa 2 iepuri si nu prinzi nici unul: n-ai nici frecventa buna a trenurilor si nu poti nici sa muncesti ca lumea prin tunel + pericolul.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
Nu, altceva a vrut să spună. Tunelele închise pe rând, adică intr-o noapte tot tunelul 1, intr-o noapte tot tunelul 2. Trenurile fiind ( ipotetic ) din jumătate în jumătate de oră ele pot face << cruce >> în anumite stații de pe traseu. Nici n-ar fi vorba de prea multe stații. Așa la prima vedere OTP - Gară se parcurge in aproximativ 40 minute, deci trenurile trebuie să se intâlneasca intr-o singură stație. ( Să facă << cruce >> )
N-ai fost atent la ce am spus eu mai înainte. Tunelele CF sunt inspectate la fiecare 24 de ore ?
Nu, altceva a vrut să spună. Tunelele închise pe rând, adică intr-o noapte tot tunelul 1, intr-o noapte tot tunelul 2. Trenurile fiind ( ipotetic ) din jumătate în jumătate de oră ele pot face << cruce >> în anumite stații de pe traseu. Nici n-ar fi vorba de prea multe stații. Așa la prima vedere OTP - Gară se parcurge in aproximativ 40 minute, deci trenurile trebuie să se intâlneasca intr-o singură stație. ( Să facă << cruce >> )
WT_fan06 wrote:
Inspectia liniilor nu e chiar asa de usoara, 2 dorei si o lanterna.
N-ai fost atent la ce am spus eu mai înainte. Tunelele CF sunt inspectate la fiecare 24 de ore ?
- oache81
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
oache81
Da, cate o interstatie alternativ, se poate daca vrei.Incepi din ambele capete pe sensuri opuse si in felul asta ai mereu o linie deschisa.Intr-adevar pui macaz la fiecare statie dar asta nu e mare paguba per ansamblu.
De fapt daca faci calculul cum trebuie e nevoie de macaz doar la mijlocul traseului.
Da, cate o interstatie alternativ, se poate daca vrei.Incepi din ambele capete pe sensuri opuse si in felul asta ai mereu o linie deschisa.Intr-adevar pui macaz la fiecare statie dar asta nu e mare paguba per ansamblu.
De fapt daca faci calculul cum trebuie e nevoie de macaz doar la mijlocul traseului.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
WT_fan06
Aha, am inteles acum.
@andrei11, nu cred ca tunelurile CF si cele de metrou se supun aceluias regim de mentenanta. Nu trec trenurile din 10 in 10 minute ca metrourile. Componentele se uzeaza mult mai repede. Cel putin asa am impresia din ce am citit si vazut prin documentare...
Aha, am inteles acum.
@andrei11, nu cred ca tunelurile CF si cele de metrou se supun aceluias regim de mentenanta. Nu trec trenurile din 10 in 10 minute ca metrourile. Componentele se uzeaza mult mai repede. Cel putin asa am impresia din ce am citit si vazut prin documentare...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
Da' nici nu se compară lungimea unui tren cu cea unui metrou...( adică greutatea suportată de componenta pe care o avem în vedere ). Și cred că prin anumite tunele trec destule trenuri...Și mai cred că prin proiectare se pot prevede multe lucruri ( calitate material / rezistența la uzuri / blablabla, blablabla ).
Da' nici nu se compară lungimea unui tren cu cea unui metrou...( adică greutatea suportată de componenta pe care o avem în vedere ). Și cred că prin anumite tunele trec destule trenuri...Și mai cred că prin proiectare se pot prevede multe lucruri ( calitate material / rezistența la uzuri / blablabla, blablabla ).
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
Puss in Boots
Eu zic ca venim tare din urma vs celelalte aeroporturi. Pazea!
Eu zic ca venim tare din urma vs celelalte aeroporturi. Pazea!
📖 Pagination options