Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
3152 posts, 883253 views
📖 Pagination options
- ANDREI_TB_CFR_413
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
ANDREI_TB_CFR_413
Roțile sunt făcute dintr-un oțel mult mai dur decât șina, de aceea, când se formează suprafețe plane, încep să intre anumite componente ale boghiului în rezonanță din cauza vibrațiilor produse. De aici și troncănelile.
Din ce știu, frâna electromagnetică se folosește numai în situații de urgență, nu ca frână de serviciu.
Roțile sunt făcute dintr-un oțel mult mai dur decât șina, de aceea, când se formează suprafețe plane, încep să intre anumite componente ale boghiului în rezonanță din cauza vibrațiilor produse. De aici și troncănelile.
Din ce știu, frâna electromagnetică se folosește numai în situații de urgență, nu ca frână de serviciu.
- Alex130
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
Alex130
Eu unul personal des ma intersectez cu 3836 din 10,ala e campionul troncanitului,deci el e locul 1,iar locul 2 3842 😂
Eu unul personal des ma intersectez cu 3836 din 10,ala e campionul troncanitului,deci el e locul 1,iar locul 2 3842 😂
📖 Pagination options