Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
4140 posts, 973788 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Pe Giulești acum 3 ( trei ) zile se lucra din plin. Cred că vor să-l repună în funcțiune.
Pe Giulești acum 3 ( trei ) zile se lucra din plin. Cred că vor să-l repună în funcțiune.
- ClaudiuL
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
ClaudiuL
Pasaj pietonal ca pe Giulesti ?
Si pe unde se traverseaza 20 de ani ?
Pasaj pietonal ca pe Giulesti ?
Si pe unde se traverseaza 20 de ani ?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Si la Pasaj Grant s-a traversat 100 de ani, pana cand s-a pus gard si s-a desfintat trecerea, si dupaia nu s-a mai traversat.
(bine, pasajul este prost pentru ca nu are dotari pentru persoanele cu mobilitate redusa)
Si la Pasaj Grant s-a traversat 100 de ani, pana cand s-a pus gard si s-a desfintat trecerea, si dupaia nu s-a mai traversat.
(bine, pasajul este prost pentru ca nu are dotari pentru persoanele cu mobilitate redusa)
- ClaudiuL
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
ClaudiuL
Comparatia este gresita.
Statiile de tramvai nu se vor desfiinta deoarece au o utilitate evidenta adica sunt folosite. In plus se vorbeste de favorizarea transportului in comun deci nu de desfiintarea de statii.
Trecere de pietoni fara semafor nu este indicata la traficul de pe Virtutii. Daca Nightwolf ar mai fi activ v-ar spune probabil ca la trecerile de pietoni de pe Giulesti au fost accidente mortale.
Nu a raspuns nimeni daca pe pasaj sunt prevazute trotuare ca pe GranT ?
Comparatia este gresita.
Statiile de tramvai nu se vor desfiinta deoarece au o utilitate evidenta adica sunt folosite. In plus se vorbeste de favorizarea transportului in comun deci nu de desfiintarea de statii.
Trecere de pietoni fara semafor nu este indicata la traficul de pe Virtutii. Daca Nightwolf ar mai fi activ v-ar spune probabil ca la trecerile de pietoni de pe Giulesti au fost accidente mortale.
Nu a raspuns nimeni daca pe pasaj sunt prevazute trotuare ca pe GranT ?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Grant nu are trotuare ci exista un pasaj pietonal pe deasupra liniilor CF.
Daca Ciurel ar avea trotuare ar fi inutile statiei de tramvai pentru ca ar pleca de la culeea de langa biserica si s-ar duce nu stiu pana unde, in cel mai bun caz pana la culeea de langa pilon sau de langa parcarea STS.
Grant nu are trotuare ci exista un pasaj pietonal pe deasupra liniilor CF.
Daca Ciurel ar avea trotuare ar fi inutile statiei de tramvai pentru ca ar pleca de la culeea de langa biserica si s-ar duce nu stiu pana unde, in cel mai bun caz pana la culeea de langa pilon sau de langa parcarea STS.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
1) M-am prins de << GranT >> și am corectat discret. Oricum mulțumesc pentru observația la fel de discretă.
2) Da, e o problemă acolo cu trotuarele / stația de tramvai / traversarea de către pietoni a șoselei Virtuții.
În Documentația Tehnică observ că nu se face nicio referire la ele...Suspect....
Singura subtraversare este pe sub << artera propusă >>.
______________
E un fel de a spune că Grantul nu are trotuare, trotuarul Grantului face parte integrantă din același proiect cu pasajul și cu subtraversările pietonale aferente, subtraversări care fac legătura și cu stațiile de tramvai respective. ( Pentru cine nu cunoaște sunt 4 subtraversări pietonale în zona << Grant >> ).
1) M-am prins de << GranT >> și am corectat discret. Oricum mulțumesc pentru observația la fel de discretă.
2) Da, e o problemă acolo cu trotuarele / stația de tramvai / traversarea de către pietoni a șoselei Virtuții.
În Documentația Tehnică observ că nu se face nicio referire la ele...Suspect....
Singura subtraversare este pe sub << artera propusă >>.
______________
E un fel de a spune că Grantul nu are trotuare, trotuarul Grantului face parte integrantă din același proiect cu pasajul și cu subtraversările pietonale aferente, subtraversări care fac legătura și cu stațiile de tramvai respective. ( Pentru cine nu cunoaște sunt 4 subtraversări pietonale în zona << Grant >> ).
- ClaudiuL
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
ClaudiuL
O mica corectie. Grant are trotuare pe portiunea unde traverseaza liniile CF accesibile pe scari. Dar respecta definitia de trotuare
O posibilitate de traversare pietonala a Dambovitei ar fi fost de dorit. Inteleg ca s-a renuntat la un pod la nivel ?
O mica corectie. Grant are trotuare pe portiunea unde traverseaza liniile CF accesibile pe scari. Dar respecta definitia de trotuare
O posibilitate de traversare pietonala a Dambovitei ar fi fost de dorit. Inteleg ca s-a renuntat la un pod la nivel ?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
La Grant ( traversarea liniilor CF ) NU există scări, e rampă / pantă. Evident că e trotuar, numai cârcotașii ar putea spune că nu e trotuar.
Traversarea pietonală a Dâmboviței se face și acum aproximativ în dreptul stației de metrou Petrache Poenaru ( accesul dinspre Grozăvești )
La podul de la nivel s-a renunțat din motive obscure.
La Grant ( traversarea liniilor CF ) NU există scări, e rampă / pantă. Evident că e trotuar, numai cârcotașii ar putea spune că nu e trotuar.
Traversarea pietonală a Dâmboviței se face și acum aproximativ în dreptul stației de metrou Petrache Poenaru ( accesul dinspre Grozăvești )
La podul de la nivel s-a renunțat din motive obscure.
- ClaudiuL
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
ClaudiuL
Nu am fost demult pe jos pe Grant. Este bine ca este rampa si nu scari.
Nu am fost demult pe jos pe Grant. Este bine ca este rampa si nu scari.
- TibiV
-
Posted:
-
- mihai_atanasiu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
mihai_atanasiu
Cred ca o sa ne uitam mult si bine la hobanele 3 si patru.
Cred ca o sa ne uitam mult si bine la hobanele 3 si patru.
- Frankie
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Frankie
Eu trec zilnic prin zona aia de 10 ani. Ma rog, nu chiar zilnic pentru ca mai am si zile libere.
Tin sa te asigur ca acesta este ritmul de constructie in Romania al marilor proiecte de infrastructura: maxim 3 muncitori, program 9-16 (L-V) Fix in acest ritm se dezvolta viitorul Romaniei.
Daca te uiti 500 metri mai incolo in Grozavesti, la cladirile alea de birouri se lucreaza non-stop (zi si noapte), inclusiv in weekend, de sarbatori etc.
Insa aici vorbim despre firme private straine, nu e nimic romanesc acolo in afara de forta de munca.
antonio wrote:
Am trecut si eu astazi prin zona si am numarat fix 3 muncitori.
Eu trec zilnic prin zona aia de 10 ani. Ma rog, nu chiar zilnic pentru ca mai am si zile libere.
Tin sa te asigur ca acesta este ritmul de constructie in Romania al marilor proiecte de infrastructura: maxim 3 muncitori, program 9-16 (L-V) Fix in acest ritm se dezvolta viitorul Romaniei.
Daca te uiti 500 metri mai incolo in Grozavesti, la cladirile alea de birouri se lucreaza non-stop (zi si noapte), inclusiv in weekend, de sarbatori etc.
Insa aici vorbim despre firme private straine, nu e nimic romanesc acolo in afara de forta de munca.
- ClaudiuL
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
ClaudiuL
Adica daca avem un beneficiar privat lucrurile se misca rapid, daca beneficiarul este public lucrarile mai mult stagneaza ?
Asta este realitatea se vede la toate constructiile private. Nu poate spune nimeni ca acestea nu au probleme cu retelele de utilitati si toate celelalte motive invocate de autoritati pentru a justifica neindeplinirea obiectivelor.
In primul rand beneficiarii privati au contracte bine facute in beneficiul clientului, nu al executantului.
Adica daca avem un beneficiar privat lucrurile se misca rapid, daca beneficiarul este public lucrarile mai mult stagneaza ?
Asta este realitatea se vede la toate constructiile private. Nu poate spune nimeni ca acestea nu au probleme cu retelele de utilitati si toate celelalte motive invocate de autoritati pentru a justifica neindeplinirea obiectivelor.
In primul rand beneficiarii privati au contracte bine facute in beneficiul clientului, nu al executantului.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Bine, pe terenurile private nu prea exista utilitati publice, sau daca exista ori este clar ca nu ai voie sa te atingi de ele ori le demolezi si gata, deci situatie simpla, la domeniul public este plin de utilitati care trebuiesc si ele rearnjate astfel incat sa treaca tot pe acolo prin zona, deci complicat.
Bine, pe terenurile private nu prea exista utilitati publice, sau daca exista ori este clar ca nu ai voie sa te atingi de ele ori le demolezi si gata, deci situatie simpla, la domeniul public este plin de utilitati care trebuiesc si ele rearnjate astfel incat sa treaca tot pe acolo prin zona, deci complicat.
📖 Pagination options