Topic: Sectorul 4
3209 posts, 745297 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Sectorul 4
ByOnu
In continuarea clipului de mai sus:
https://primekapital.com/commercial/imgb-retail
In continuarea clipului de mai sus:
https://primekapital.com/commercial/imgb-retail
IMGB RETAIL
BUCHAREST, ROMANIA
34_IMGB.jpg (498.72 KB; downloaded 1984 times)
The new residential project is located in the south of Bucharest on a former 17.8ha industrial platform with a 250 meter opening onto Berceni boulevard, within five minutes walking distance from the Berceni metro station. The development will provide approximately 3,150 modern apartments integrated into a carfree and green neighbourhood that will have direct pedestrian and car access to the project’s planned 28,000m2 GLA retail component. The planned open-air mall benefits from a large catchment area of 383,000 inhabitants within a 45-minute drive.
The residential component will benefit from extensive green areas, a large and exclusive community centre, a kindergarten, and around 3,800 affordable and quality parking places in free standing buildings connected to residential buildings via a grid of walkways.
28,000 M^2 GLA
383,000 CATCHMENT
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Sectorul 4
Utilizator anonim 2
Lasa ca macar va fi mai aerisit decit colhozul urban de vis a vis. Sigur, putea sa nu fie deloc dar asta e. Primaria nu stiu daca ar fi putut sa cumpere terenul ca sa faca parc.
Ma intreb daca dezvoltatorii astia sint normali la cap. Tot aud de ‘riteil’, continua sa construiasca ca timpitii mari magazine in care in curind nu va mai merge nici dracu. Deja in America se inchid rind pe rind; lumea prefera sa comande acasa.
Lasa ca macar va fi mai aerisit decit colhozul urban de vis a vis. Sigur, putea sa nu fie deloc dar asta e. Primaria nu stiu daca ar fi putut sa cumpere terenul ca sa faca parc.
Ma intreb daca dezvoltatorii astia sint normali la cap. Tot aud de ‘riteil’, continua sa construiasca ca timpitii mari magazine in care in curind nu va mai merge nici dracu. Deja in America se inchid rind pe rind; lumea prefera sa comande acasa.
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Sectorul 4
andreiiul
Macar poza puteau s-o faca mai reala. Desi e loc, Berceni nu cred ca va ma fi "supralargita" la 3 benzi pe sens cum apare in poza.
La poze de prezentare suntem nr1, dar sa ne iasa si ca in poza sigur nu ne iese.
Macar poza puteau s-o faca mai reala. Desi e loc, Berceni nu cred ca va ma fi "supralargita" la 3 benzi pe sens cum apare in poza.
La poze de prezentare suntem nr1, dar sa ne iasa si ca in poza sigur nu ne iese.
- ByOnu
-
Posted:
-
- reiny2000
-
Posted:
-
Re: Sectorul 4
reiny2000
Când ești prea zgârcit pentru o parcare supraterană și/sau subterană. Tone de asfalt și zero umbră, vara temperaturile o să ajungă la 50-60 °C, leșini de căldură de la mașină până la intrarea în magazin.
Când ești prea zgârcit pentru o parcare supraterană și/sau subterană. Tone de asfalt și zero umbră, vara temperaturile o să ajungă la 50-60 °C, leșini de căldură de la mașină până la intrarea în magazin.
- subway guru
-
Posted:
-
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Sectorul 4
Utilizator anonim 2
Nici macar nu ii duce capul sa foloseasca spatiul mort dintre rindurile de parcare pentru a planta citiva copaci.
Sint sigur ca ar avea un pic mai multi clienti fix din motivul ca isi pot lasa masinile la umbra. Eu, de exemplu parchez intotdeauna la umbra cind merg la Lidl (au o parte din parcare prevazuta cu umbrar).
Nici macar nu ii duce capul sa foloseasca spatiul mort dintre rindurile de parcare pentru a planta citiva copaci.
Sint sigur ca ar avea un pic mai multi clienti fix din motivul ca isi pot lasa masinile la umbra. Eu, de exemplu parchez intotdeauna la umbra cind merg la Lidl (au o parte din parcare prevazuta cu umbrar).
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Sectorul 4
andreiiul
Din ce stiu si auzit, acea parcare imensa nu va fi doar pt zona retail. Conceptul pe care vor sa-l dezvolte acolo este de a avea si parcarea de resedinta la distanta fata de bloc. Idea nu e rea, dar pt majoritatea cumparatorilor asta e un mare "Nu, mersi"
Din ce stiu si auzit, acea parcare imensa nu va fi doar pt zona retail. Conceptul pe care vor sa-l dezvolte acolo este de a avea si parcarea de resedinta la distanta fata de bloc. Idea nu e rea, dar pt majoritatea cumparatorilor asta e un mare "Nu, mersi"
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Sectorul 4
Mircea G
-Nu cred ca exista acum pe piata un investitor atit de timpit sa faca parcare uriasa la ce pret are terenul
- Parcarile se fa la subsol , parter ....
-Imaginea poate fi doar pt incintare , posibil ca in locul parcarilor sa apara alte blocuri
-Nu cred ca exista acum pe piata un investitor atit de timpit sa faca parcare uriasa la ce pret are terenul
- Parcarile se fa la subsol , parter ....
-Imaginea poate fi doar pt incintare , posibil ca in locul parcarilor sa apara alte blocuri
- 1689
-
Posted:
-
Re: Sectorul 4
1689
IMGB-ul e o mina de aur (si restul fabricilor care au mai ramas p-acolo...).
Uitati-va ce a rasarit in partea cealalta, in jurul Metro/Auchan si multiplicati cu cel putin 3, pentru ca - nu-i asa - sari in metrou.
Un urias ghetou in 10-15 ani.
Am spus-o acum aproape 4 ani si o repet:
IMGB-ul e o mina de aur (si restul fabricilor care au mai ramas p-acolo...).
Uitati-va ce a rasarit in partea cealalta, in jurul Metro/Auchan si multiplicati cu cel putin 3, pentru ca - nu-i asa - sari in metrou.
Un urias ghetou in 10-15 ani.
Am spus-o acum aproape 4 ani si o repet:
1689 wrote here:URANUS wrote:
IMGB Doosan îşi întrerupe activitatea din 2020
Acum un pic mai mult de un an am spus...1689 wrote:
[...]
...care IMGB, nu stiu de ce am eu senzatia ca are zilele numarate (doar sa se mai iteasca o bulita imobiliara si o ia repede pe urmele IMEB/Inox/Pumac & co). Si atunci o sa vedem si in Bucuresti nenii aia din Tokio, cu manusi, care imping la calatori incepind cu Aparatori. Ca doar nu-si imagineaza nimeni, sper, ca-n loc o sa apara o Corbeanca aerisita, cu case pe terenuri de 3-400 mp. Nu, or sa fie P+6-10-15 dupa model Popesti (dupa cum se cade la pace :D).
[...]
Drum liber pentru Monaco Tower City !
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Delimitarea culoarului unic de pe Șos. Olteniței
Mircea G
Revin . Ma uitam astazi la " realitatea din strada " si ma gindeam la aceste postari .
Ok , primaria va amenaja culoar unic sa circule tramvaiul, dar cu traficul ce se intimpla ? la trafic s-a gindit cineva , sau masurile se iau pompieristic si apoi se vad rezultatele ? Cum se reglementeaza intersectarea traficului de pe Oltenitei cu sos Berceni ? Cum se rezolva zona Piptanari ?
La asta s-a gindit cineva ?
Revin . Ma uitam astazi la " realitatea din strada " si ma gindeam la aceste postari .
Ok , primaria va amenaja culoar unic sa circule tramvaiul, dar cu traficul ce se intimpla ? la trafic s-a gindit cineva , sau masurile se iau pompieristic si apoi se vad rezultatele ? Cum se reglementeaza intersectarea traficului de pe Oltenitei cu sos Berceni ? Cum se rezolva zona Piptanari ?
La asta s-a gindit cineva ?
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Delimitarea culoarului unic de pe Șos. Olteniței
Andrei98
La fel cum s-a facut si inainte sa se demonteze gardurile. Cine nu vrea sa stea blocat in trafic poate folosi tramvaiul sau autobuzul, ca sunt destule.
La fel cum s-a facut si inainte sa se demonteze gardurile. Cine nu vrea sa stea blocat in trafic poate folosi tramvaiul sau autobuzul, ca sunt destule.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Delimitarea culoarului unic de pe Șos. Olteniței
shoppy
Specialistii in urbanism si managementul de trafic care se incapataneaza sa foloseasca masina personala pentru mers zilnic in centrul orasului isi justifica alegerea prin teorii de genul "masina personala nu se poate inlocui cu nimic pentru ca nu exista alternative la masina personala, intai sa se creeze alternativa si deabia dupa aceea sa se vorbeasca de restrictionarea masinilor personale".
Ca sutele de tramvaie / toleibuze / autobuze care stau blocate in acelasi blocaj nu exista, nu sunt vizibile, nu sunt destule sau nu sunt o alternativa este discutabil.
Dar solutia culoarelor pentru tramvaie / troleibuze / autobuze este foarte buna pentru ca rezolva toate problemele de mai sus, adica specialistii se pot incapatana in continuare sa foloseasca masina personala, doar ca ei vor astepta blocati in blocaj in timp ce tramvaiele / troleibuzele / autobuzele vor trece pe langa ei pe culoarul dedicat, deci clar vor avea timp berechet sa le vada si clar nu vor mai putea sustine ca nu exista alternativa la masina personala(sau pot sustine, dar atunci va fi clar cine are mintea / vedera / auzul / etc intunecate).
Ca solutia nu este perfecta si trebuie optimizata, ok, nici o solutie nu este perfecta, dar numai o solutie existenta se poate optimiza.
Specialistii in urbanism si managementul de trafic care se incapataneaza sa foloseasca masina personala pentru mers zilnic in centrul orasului isi justifica alegerea prin teorii de genul "masina personala nu se poate inlocui cu nimic pentru ca nu exista alternative la masina personala, intai sa se creeze alternativa si deabia dupa aceea sa se vorbeasca de restrictionarea masinilor personale".
Ca sutele de tramvaie / toleibuze / autobuze care stau blocate in acelasi blocaj nu exista, nu sunt vizibile, nu sunt destule sau nu sunt o alternativa este discutabil.
Dar solutia culoarelor pentru tramvaie / troleibuze / autobuze este foarte buna pentru ca rezolva toate problemele de mai sus, adica specialistii se pot incapatana in continuare sa foloseasca masina personala, doar ca ei vor astepta blocati in blocaj in timp ce tramvaiele / troleibuzele / autobuzele vor trece pe langa ei pe culoarul dedicat, deci clar vor avea timp berechet sa le vada si clar nu vor mai putea sustine ca nu exista alternativa la masina personala(sau pot sustine, dar atunci va fi clar cine are mintea / vedera / auzul / etc intunecate).
Ca solutia nu este perfecta si trebuie optimizata, ok, nici o solutie nu este perfecta, dar numai o solutie existenta se poate optimiza.
📖 Pagination options