MetrouȘtiri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Discuții diverse despre Metrorex

5566 posts, 1214323 views
 
Go to page:  1  ... 220 221 222 223 224 225 226  ... 398
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii diverse despre Metrorex subway guru

Am fost, suntem si vom fi mereu 'speciali'!...asta e charmul nostru...
:bere:

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex punmeister

Guru,
Sa nu uitam de berea ieftina... :lol: :lol:

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex zapacitu

Daca avem M4 - M6 complete si cu inteval bun (<6 minute in majoriotatea timpului si <2min la ore de varf) eu sunt dispus sa platesc dublu per calatorie. Chiar mai mult!

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex mcosmin

Cum sunt configurate magistralele acum, vom avea fix acelasi interval ca pe M1 si M3. Care e un interval decent (acum nu sunt la capacitate maxima datorita lipsei de trenuri).

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex WT_fan06

In afara orelor de varf, pe M1 se circula cu un grad de ocupare mai mic de 40-50%. Intervalele sunt pliate pe cerere.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex sab

zapacitu wrote:
Daca avem M4 - M6 complete si cu inteval bun (<6 minute in majoriotatea timpului si <2min la ore de varf) eu sunt dispus sa platesc dublu per calatorie. Chiar mai mult!

Eu nu cred ca vom avea mai mult de 1 metrou la 15-20 min catre aeroport. Nu se justifica.
Vom trai si vom vedea...

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex zapacitu

Putin imi pasa mie - Gigel Calator - ca trenul are 5 oameni in el. Eu NU VREAU sa astept. Daca astept la fiecare schimb cate 6 minute (media in afara orelor de varf) pierd 12 minute la un traseu "uzual". Plus 3-4 minute coborat/urcat, rezulta un sfert de ora in minus pentru metrou. Pai daca faceam cu masina 20 minute si cu metroul 15... cele 15 minute in plus ma vor trimite inapoi la auto. Deci nu am rezolvat nimic.

Dupa cum spuneam, eu sunt dispus sa platesc mult mai mult decat in prezent daca mi se asigura un serviciu de calitate in majoritatea timpului.

Ma rog, chestii precum ventilatie nu mai spun... la orele de varf e cam neplacut M2 chiar si cu 90sec intre metrouri.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex WT_fan06

Nu poti avea minutul si metroul pentru ca nu e rentabil. Capitalism, remember? Tu poate esti dispus sa platesti mai mult, ai si masina, insa multi altii sunt dependenti de acest mijloc de transport si nu isi permit o alta majorare tarifara. Si tot tu platesti oricum, ca subventia nu apare magic din neant in conturile Mrex.  :bere:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex sab

zapacitu wrote:
Putin imi pasa mie - Gigel Calator - ca trenul are 5 oameni in el. Eu NU VREAU sa astept..

Hai ca ai fost nostim  :lol: .
Nu ti-o pasa tie, dar altora ar trebui sa le pese. Pana la urma sunt niste cheltuieli care se fac daca trenurile circula, indiferent de numarul de calatori.
Acum nu avem un interval normal nici macar acolo unde este cerere...Si asta in oras, nu vorbim de suburbii.
Nu trebuie neaparat sa fie rentabil,cum spune WT_fan06,  pana la urma transportul public are costuri mari care nu prea se recupereaza integral mai nicaieri, dar nici sa transporti 5 calatori...
Sigur se va gasi o solutie convenabila. La Viena, ca tot ne place sa ne comparam, CAT-ul (care este tren, nu metrou...) circula la 20 minute. Deci....
Om trai si om vedea cum va impaca M6 cererea diferita din zonele deservite. Plus bifurcatia cu M4, care limiteaza frecventa din start .

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

Zapacitu-le, ai spus un mare neadevăr...
Îți pot demonstra două lucruri complet false...
...rezulta un sfert de ora in minus pentru metrou. Pai daca faceam cu masina 20 minute si cu metroul 15... cele 15 minute in plus ma vor trimite inapoi la auto.
Hai sa vedem, la metrou plătești călătoria și nu-ți mai pasă de nimic, dacă ai un telefon deștept poți chiar naviga pe net / să te joci, blablabla.
Cu mașina trebuie sa ai în vedere cheltuielile programate și neprogramate, cele neprogramate cum ar fi spargerea unui furtun din circuitul de răcire ( spun asta pentru că mi s-a întâmplat mie fix vinerea trecută, de atunci mașina e consemnată defectă ), sau o pană de cauciuc, sau un loc de parcare, sau, sau.
Așadar să nu comparăm mașina mică si metroul ca și buget real...Asta dacă avem de ales. Eu nu am de ales, metroul nu-mi folosește la nimic în deplasările zilnice...
Dupa cum spuneam, eu sunt dispus sa platesc mult mai mult decat in prezent daca mi se asigura un serviciu de calitate in majoritatea timpului.
Și nu ți se oferă ?  Cum am spus, mașina mică are unele neajunsuri pe care nu le-ai prezentat...Pe mine cel mai mult mă stresează locurile de parcare...

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex mcosmin

Programul de circulatie la metrou nu e chiar haotic. De indata ce il inveti, te pliezi pe el si nu mai astepti 6 minute la fiecare metrou.

Nu este posibil nici tehnic nici economic sa ai trenuri la 90 de secunde mereu. Se toceste sina, se strica macazul de la rebrusamente, plus ca e importanta si configuratia rebrusamentelor.

Daca iti crapa una d-asta la orele de varf adios. Mergi pe jos prin tunel. Cu toate pacatele lor, Metrorex presteaza un serviciu destul de stabil pe care te poti baza oricand, chit ca avem infrastructura veche si trenuri putine.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex shoppy

Da, oricand mai putin blocarea saptamanala de pe M2.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex oache81

Eu nu sunt de acord nici cu pretul actual.
De cand au facut 70 de lei (si au scos acciza de 7eurocenti) pentru mine nu mai merita sa iau metroul versus masina.
Ca timp fac cam la fel, in jur de 30 de minute dar macar in masina am AC, si am si loc de parcare la serviciu deci din punctul asta de vedere cel putin sunt castigat.
Ar fi fost ideal un abonament anual la un pret decent (maxim 500 ron).
Astfel de abonamente exista peste tot, si cel putin in Austria poti achita in rate, lunar, nu trebuie sa dai toti banii odata.
In plus, de ceva vreme, mai ales de cand cu aglomeratiile din Unirii si Victoriei a inceput sa mi se faca sincer putin frica de evenimente neplacute (aici nu e vorba doar de terorism), spre exemplu eu sunt mai inalt dar o persoana mai mica de inaltime sau un copil se poate sufoca destul de usor si chiar nu exista cai de evacuare ca lumea in caz de ceva.
In plus metroul ajuta doar pe unii si doar pe unele locuri de munca, sunt multe sedii de firme care n-au legatura cu metroul si din cauza asta fara o dezvoltare care sa se muleze fix pe nevoile actuale nu vad sa creasca prea mult numarul de calatori.
Am colegi care vor folosi tot pe 41 in loc de metrou pentru ca decat sa schimbe 3 metrouri prefera un metrou sau 2 plus un tramvai.
La fel si tramvaiele 25 si 35  sunt foarte utile pentru Drumul Taberei Militari, mergi chiar pana la WestGate si circula destul de ok avand sina dedicata.
Avem cartiere foarte mari nelegate la metrou si aglomerari de firme la fel nelegate la metrou.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex sab

Mda, ne plangem ca s-a scumpit abonamentul de metrou cu 10 ron, echivalentul a 2 litri de benzina, consumati poate intr-o singura zi.
Stai linistit, acciza va reveni in forta.
O sa apara si abonamentul anual, dar nu va fi la pretul de 500 ron, dupa cum s-a scris. Vom vedea daca va avea sau nu succes.
Despre conditii, DA, nu poti sa compari confortul din masina personala cu transportul in comun. De orice fel ar fi el acest transport. Dar nici costurile nu le poti compara...

 


Go to page:  1  ... 220 221 222 223 224 225 226  ... 398
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Choose destination

Since our 2426 forum members have written 434118 posts in 5406 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use