Zona metropolitană BucureștiTotul despre BucureștiInfrastructura, utilitățile și serviciile publice din București

 

Topic: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere

814 posts, 188000 views
 
Go to page:  1  ... 19 20 21 22 23 24 25  ... 59
 
 

📖 Pagination options
Re: Sistemul de Management al Traficului florin

Așa ziceam și eu, că marcajele din ultima vreme sunt mai bune. Până am trecut pe Ștefan cel Mare... înainte de intersecția cu Polonă (aici) m-am trezit că banda de lângă linia de tramvai este bandă marcată cu obligatoriu la stânga! Iar marcajul de ghidaj nu face decât să confirme că, după deștepții care au trasat mizeria asta, Ștefan cel Mare are o singură bandă (circulabilă) între Dorobanți și Polonă.  :roll: Bineînțeles că nimeni nu respectă porcăria asta și uite așa maracjele de ghidaj sunt ignorate cu spor. În rest oricum sunt ignorate, ba mai sunt și claxonat dacă le respect.  :popa:

 


Re: Sistemul de Management al Traficului Nightwolf

3mil wrote:
Nightwolf, ca tot ai atins subiectul asta: ce facem cu deștepții care în intersecțiile fără faza dedicata a semaforului unde configurația permite ocolirea centrului imaginar, ei tot prin dreapta ocolesc, astfel blocându-se cele 2 fluxuri care fac stânga? Marcajele de ghidare probabil sunt considerate niște dungi trasate aiurea. Se poate lua vreo măsură pentru respectarea acestei reguli?


Da e sanctiune contraventionala 4 p amenda si 3 penalizare, se numeste neasigurare la schimbarea directiei de mers sau 6 p amenda pt incadrare necorespunzatoare, depinde de la caz la caz...

cornel001 wrote:
Te rog nu ma anunta ca s-a marcat tot, ca nu erai acolo atunci cu mine ca sa stii mai bine.
Locatia nu are importanta, ca nu e o exceptie ci o regula. In orasul asta, ca sa nu ma ras-interpretezi iar.
Legat de benzile pentru stanga, cele de mers inainte se "duc" spre dreapta si de obicei se stranguleaza traficul fiindca masini parcate inainte de semafor.


Ba da, are importanta, pt ca pot sa dau doua telefoane si se poate remedia deficienta. Asta e ideea. Daca ma iei cu "nu are importanta" atunci, te rog eu, nu mai posta. Sufera tu, singur in tacere. Forumul asta a fost creat pt a semnala, printre altele, greseli/erori de sistematizare/constructie. Unde se poate rezolva se rezolva. Da` daca ma iei cu din astea atunci, asta e, sufera!

 


Re: Sistemul de Management al Traficului andrei11

Solutia exista si se afla tot in intersectia Stefan cel Mare / Polona, dar venind dinspre Dinamo spre Dorobanti. Mai pe seara "vin" si cu o schita teoretica.

 


Re: Sistemul de Management al Traficului cornel001

Nu ma incalzeste cu nimic ca dai telefoane sa se rezolve 1 problema din cele 1 milion pe care le are orasul asta. Doar la capitolul circulatie.
Cand vom scapa de nesimtire, indolenta, rea-vointa, prostie, lene, si vom face de la bun inceput totul ca la carte , astfel incat cetatenii sa aibe ocazia  doar in mod exceptional, sa raporteze o problema ?

 


Re: Sistemul de Management al Traficului bekxy

Nightwolf wrote:
3mil wrote:
Ba da, are importanta, pt ca pot sa dau doua telefoane si se poate remedia deficienta. Asta e ideea. Daca ma iei cu "nu are importanta" atunci, te rog eu, nu mai posta. Sufera tu, singur in tacere. Forumul asta a fost creat pt a semnala, printre altele, greseli/erori de sistematizare/constructie. Unde se poate rezolva se rezolva. Da` daca ma iei cu din astea atunci, asta e, sufera!

Dă, te rog, câte telefoane e nevoie, poate rezolvă cineva prostia de la Turnu Măgurele - Brâncoveanu - Luică. Ştiu, am un fix...

 


Re: Sistemul de Management al Traficului Sorin62

3mil wrote:
Nightwolf, ca tot ai atins subiectul asta: ce facem cu deștepții care în intersecțiile fără faza dedicata a semaforului unde configurația permite ocolirea centrului imaginar, ei tot prin dreapta ocolesc, astfel blocându-se cele 2 fluxuri care fac stânga? Marcajele de ghidare probabil sunt considerate niște dungi trasate aiurea. Se poate lua vreo măsură pentru respectarea acestei reguli?


Problema virajului la stânga prin ocolirea centrului imaginar (cum ar fi de exemplu în intersecția Lizeanu cu Ștefan cel Mare sau Calea Floreasca cu Ceaikovski, sau Ferdinand cu Ștefan cel Mare) este că asigură fluență doar dacă fluxul de autovehicule pe direcția înainte este redus; la ore aglomerate, datorită fluxului continuu de autovehicule care circulă din sens opus pe direcția înainte, doar 2-3 autovehicule pot intra în intersecție în poziție de așteptare, ele urmând să treacă DUPĂ apariția culorii galben și oprirea fluxului din sens opus. Rezultatul: la fiecare fază a semaforului, pot trece doar 2-3 autovehicule. Dacă însă coloana care virează la stânga înaintează până spre capătul intersecției - ne-respectând prevederea cu ocolirea centrului imaginar, mai au loc în intersecție încă unul până la trei autovehicule, care evident, vor trece tot doar după apariția culorii galben, obținându-se în final creșterea ”eficienței” cu 30-100%.

 


Re: Sistemul de Management al Traficului cobradinberceni

bekxy wrote:
Tâmpenia de marcaj de la Luică/ Tr. Măgurele/ Brâncoveanu n-a văzut-o nimeni? Au marcat două benzi pe Luică, pentru făcut stânga pe Brâncoveanu, dar au continuat marcajul cu a doua bandă şi vreo 200 de metri după Brâncoveanu, lăsând o singură bandă pentru sensul spre Giurgiului. Pe care acum se fac cozi până la Grand Arena.
Cui mă pot adresa să rezolve cretinătatea făcută acolo?

Mie mi se pare in regula cum au trasat acolo. Problema este cu nesimtitii care se baga pe banda 1 venind dinspre Obregia spre Giurgiului si in loc sa faca dreapta pentru a intra pe Bd. C. Brancoveanu, forteaza intrarea pe singura banda ramasa spre Giurgiului, incalcand marcajul hasurat. Cred ca daca s-ar sta civilizat la semafor, nu ar fi probleme: banda 1 s-ar evacua rapid spre Brancoveanu, iar banda 2 ar inainta acceptabil spre Giurgiului.
Tocmai vineri (pe 5 dec.) am vazut multi care incalcau regulile mergand inainte pe Luica dinspre Giurgiului spre Obregia, de pe banda 2, care are obligatoriu la stanga pe Brancoveanu. Si uite-asa se aglomera portiunea de Luica dintre Brancoveanu si Obregia...
Dpmdv ar trebui niste separatoare de benzi din beton care sa fie montate cam unde incepe si marcajul hasurat dintre Str. Luica si breteaua de acces in Bd. Brancoveanu, ca sa-i impiedice pe smecheri sa mai forteze revenirea pe Luica, in loc sa-si continue drumul spre Bd. Brancoveanu.

 


Re: Sistemul de Management al Traficului Serban

Trebuie inteles faptul ca 90% din problemele care apar in trafic sunt din cauza nerespectarii regulilor, marcajelor, semnelor. Dar cand marea majoritate a soferilor e cum e, normal ca vina cade pe orice, semne, marcaje, infrastructura si mai putin pe stilul idiot de condus pe care il au.

 


Re: Sistemul de Management al Traficului Nightwolf

bekxy wrote:
Nightwolf wrote:
3mil wrote:
Ba da, are importanta, pt ca pot sa dau doua telefoane si se poate remedia deficienta. Asta e ideea. Daca ma iei cu "nu are importanta" atunci, te rog eu, nu mai posta. Sufera tu, singur in tacere. Forumul asta a fost creat pt a semnala, printre altele, greseli/erori de sistematizare/constructie. Unde se poate rezolva se rezolva. Da` daca ma iei cu din astea atunci, asta e, sufera!

Dă, te rog, câte telefoane e nevoie, poate rezolvă cineva prostia de la Turnu Măgurele - Brâncoveanu - Luică. Ştiu, am un fix...


Am dat! Am si scris! Nu se vrea! Nu stiu de ce, ma zbat in continuare, deja imi sta pe creier intersectia aia si nu numai mie. Nu inteleg cine si de ce vrea sa ramana asa dopu` ala ...

cornel001 wrote:
Nu ma incalzeste cu nimic ca dai telefoane sa se rezolve 1 problema din cele 1 milion pe care le are orasul asta. Doar la capitolul circulatie.
Cand vom scapa de nesimtire, indolenta, rea-vointa, prostie, lene, si vom face de la bun inceput totul ca la carte , astfel incat cetatenii sa aibe ocazia  doar in mod exceptional, sa raporteze o problema ?


Cand cetatenii se vor satura sa fie impertinenti si indolenti si vor incepe sa respecte minimul regulilor de circulatie. Atunci se vor face si lucrurile ca la carte. Tu tot ceri, ca in reclama aia "sunt cetatean european si am drepturi" niste lucruri imposibile. Cu ce vrei sa te ajute statul? Sa stea cu biciu` pe cetatean si sa-i dea la spinare ca a incalcat marcajul continuu? Daca punem doua echipaje intr-un loc sa faca micro-filtru, nu e bine, stau la panda/shpaga etc. Daca nu le punem, iarasi nu e bine. Nu face Politia Romana nimic. Zici ca suntem in bancu` ala cu "Politia e de kkt, da` unde e Politia??".

 


Re: Sistemul de Management al Traficului cornel001

Corect, politia nu e nicaieri. Ar fi nevoie de o armata sa faca ordine in oras, nu 2-3 microfiltre. Zilnic. Sau cu camere. Dar peste tot, nu discriminari in 2-3 puncte.
Si nu sunt de acord, o buna parte din haos e generat de infrastructura de bip, de la marcaje inexistente in zone finale sau de lucrari, la gropi si lucrari abandonate cu lunile. Doar un exemplu : Era la un moment dat aglomeratie mare pe Stefan cel Mare/M Bravu. Lucrari la Muncii. Trafic deviat. Era loc totusi sa se treaca fluid, dar din cauza de economie de niste vopsea, se buluceau toti aiurea nestiind care pe unde s-o ia. Dar sigur doar soferii sunt de vina.
Si mai e ceva, daca 2-3 smecheri fac zilnic tampenii si nu patesc nimic, nu te astepti ca pe urma numarul lor devine 20-30, ca o buna parte din ailalti se satura sa stea ca prostii ?
Tie ti se pare normal ca ai dat telefoane si nu s-a intamplat nimic ? Si pe urma zici ca de ce soferii sunt indisciplinati ? Nu ca le iau partea, dar pestele de la cap se impute.
Stii , cand oamenii sunt mai obositi si stresati de haos, si obisnuiti cu haosul, si pierd mai mult timp aiurea, mai usor e sa furi tara. (Si valabil si pt educatie, sanatate, etc, dar sa nu fiu off).

 


Re: Sistemul de Management al Traficului Cristi N

Citesc de cativa ani forumul dar aceasta este prima oara cand postez.

Anul trecut a existat o campanie a Politiei Rutiere in care patrula o masina "civila" si o motocicleta, din filmele postate pe youtube se vede ca aveau clienti pe banda rulanta. Mi s-a parut o metoda foarte buna de educare a soferilor indisciplinati si nu stiu daca a fost efect placebo dar parca se circula putin mai civilizat dupa aceasta campanie.
De ce s-a renuntat la aceasta abordare ?

https://www.youtube.com/watch?v=mxgS9_3yp5k

 


Re: Sistemul de Management al Traficului cornel001

Probabil pt motivul descris mai sus : nu se doreste civilizatie ci haos, ca sa se poata fura !

Managementul traficului ? Pffff.... Dupa ce ca rosul dureaza putin, nu pot sa trec prin intersectie ca e blocata (nu conteaza care, ca nu sunt cazuri izolate, mai sunt si in vazul tuturor unele). Soferi indisciplinati ? Da ! Pt ca li se permite !

 


Re: Sistemul de Management al Traficului zapacitu

Cristi N wrote:
Anul trecut a existat o campanie a Politiei Rutiere in care patrula o masina "civila" si o motocicleta, din filmele postate pe youtube se vede ca aveau clienti pe banda rulanta. Mi s-a parut o metoda foarte buna de educare a soferilor indisciplinati si nu stiu daca a fost efect placebo dar parca se circula putin mai civilizat dupa aceasta campanie.
De ce s-a renuntat la aceasta abordare ?

Super idee! Eu personal acum aflu de ea, insa as sustine-o fara dubii. 15 astfel de echipaje ar face "curatenie" in capitala, putandu-se reduce ulterior numarul lor.

...insa Rutiera are prea putini oameni pt asa ceva :(

 


Re: Sistemul de Management al Traficului Nightwolf

Cristi N wrote:
Citesc de cativa ani forumul dar aceasta este prima oara cand postez.

Anul trecut a existat o campanie a Politiei Rutiere in care patrula o masina "civila" si o motocicleta, din filmele postate pe youtube se vede ca aveau clienti pe banda rulanta. Mi s-a parut o metoda foarte buna de educare a soferilor indisciplinati si nu stiu daca a fost efect placebo dar parca se circula putin mai civilizat dupa aceasta campanie.
De ce s-a renuntat la aceasta abordare ?

https://www.youtube.com/watch?v=mxgS9_3yp5k


Pt ca nu a fost de acord IGPR-ul (neoficial) cu ea si pt ca se luau oamenii care asigurau la zecile de coloane oficiale zilnice din Bucuresti.

cornel001 wrote:
Probabil pt motivul descris mai sus : nu se doreste civilizatie ci haos, ca sa se poata fura !

Managementul traficului ? Pffff.... Dupa ce ca rosul dureaza putin, nu pot sa trec prin intersectie ca e blocata (nu conteaza care, ca nu sunt cazuri izolate, mai sunt si in vazul tuturor unele). Soferi indisciplinati ? Da ! Pt ca li se permite !


Da Cornele dar repet: nu e treaba Politiei sa instaleze camere si sa dea amenzi cu ele. Asta e treaba administratiilor locale. Toate camerele care sunt instalate de UTI pot avea atasate atat sisteme GATSO cat si ANRP si se poate face treaba ff buna. Dar nu se vrea lucrul asta. Voturi, partide etc. Poate dupa ce o sa-i curete pe toti mamutii astia se va face si treaba.

Cat priveste personalul Brigazii Rutiere, nu poti sa faci treaba cu 40 de oameni pe schmib/zi in Bucuresti. Gandeste-te numai cate intersectii trebuie asigurate pentru colanele oficiale pe ruta Guvern - Parlament. Nu poti sa lasi coloanele pt sanctiuni. Nu e voie! Si de aici apar problemele. Sincer, ai dreptate cu toti infatuatii aia care depasesc pe contra si asa mai departe. Ieri dimineata ma duceam catre Pantelimon dinspre P. Victoriei iar la Dimitrov n-am mai rezistat si mi-am pus masina de-a latul pe linia de tramvai. Si am stat asa 10 min pana au ajuns tramvaiele langa mine si jegurile inapoi in banda lor. Unul singur s-a dat jos si a avut tendinte expansioniste la adresa mea dar s-a razgandit repede dupa doi pasi, cred ca nu realizase masina fiind civila cine e la volan. Dar asta s-a ajuns pt ca multe personaje aflate in conducerea acestei tari au instaurat acest haos. Du-te in ORICE oras din tara asta si apuca-te sa faci ce faci in Bucuresti cu masina. Ia vezi, iti iese?? Si vrei sa-ti spun ceva? De ceva timp incoace am ajuns sa cred ca intretinerea acestui haos este singurul mod sa ti orasul asta sub control. Blocaje peste tot, scad accidentele, mor mai putini oameni, toata lumea e fericita. :)

 


Go to page:  1  ... 19 20 21 22 23 24 25  ... 59
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Infrastructura, utilitățile și serviciile publice din București  • 
Choose destination

Since our 2441 forum members have written 435806 posts in 5434 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use