Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006

 

Topic: Pasaj Eroii Revoluției (2007 - 2024)

613 posts, 182253 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 19 20 21 22 23 24 25  ... 44
 
 

📖 Pagination options
Re: Pasaj Eroii Revolutiei subway guru

N-am inteles treaba cu consolidarea…

 


Re: Pasaj Eroii Revolutiei andrei11

Face parte din supralărgiri... :headbash:  :bleah:

 


Re: Pasaj Eroii Revolutiei ByOnu

<< Toate trecerile de pietoni vor fi eliminate, după ce va fi finalizat Pasajul Eroii Revoluției >>

:headbash:  :headbash:  :headbash:

 


Re: Pasaj Eroii Revolutiei andrei11

Cred că Băluţă s-a grăbit cu această afirmaţie. Mai cred că habar nu are unde sunt trecerile de pietoni din zonă...

 


Re: Pasaj Eroii Revolutiei ByOnu

Indiferent de unde ar fi trecerile de pietoni, trebuie sa tinem cont de un aspect crucial: pasajul trece prin vestibulul statiei de metrou, vestibul care se inchide noaptea. Nu poti face treceri de pietoni dependente de programul metroului, este o ineptie.

Pe langa asta, da, vorbim si despre distantele actuale. Pasajul acesta nu are ca rol principal FLUIDIZAREA TRAFICULUI, ci realizarea unei conexiuni mai facile intre diferitele mijloace de transport public. Atat de simplu.

 


Re: Pasaj Eroii Revolutiei WT_fan06

Desființarea trecerilor de pietoni ar presupune și desființarea unor stații de tramvai. Mă îndoiesc că va fi vorba despre așa ceva, mai ales dacă luăm în calcul că s-au cheltuit niște bani pentru reabilitarea stațiilor de la Șura Mare.

 


Re: Pasaj Eroii Revolutiei andrei11

Staţi să aşteptăm să vedem la ce s-a gândit Băluţă.
Şura Mare e din alt film, nu e din ăsta de la Bellu.

 


Re: Pasaj Eroii Revolutiei 1.cremsnit

Când individul ăla spune că vor fi eliminate trecerile de pietoni, atunci ele vor fi eliminate! Nu există "cred că nu realizează ce spune". Este pur și simplu un măcelar al spațiului public non-auto.. Pe șoseaua Giurgiului s-a întâmplat același lucru - treceri de pietoni importante (Toporași, Drumul Găzarului) au fost desființate, totul pentru confortul circulației auto individuale.

Și jur că încep să-mi pierd mințile dacă mai aud inepția asta cu "siguranța pietonilor". Cum se face că siguranța pietonilor = desființare treceri de pietoni = timpi și distanțe mai mari de mers pentru o simplă traversare = trotuare devenite poteci?

Nimic bun nu se poate aștepta din punctul meu de vedere de la ăsta.

 


Re: Pasaj Eroii Revolutiei ByOnu

Cum se face că siguranța pietonilor = desființare treceri de pietoni = timpi și distanțe mai mari de mers pentru o simplă traversare = trotuare devenite poteci?


= traversari ilegale = accidente noi = scaderea sigurantei pietonilor

 


Re: Pasaj Eroii Revolutiei 1.cremsnit

@ByOnu exact....

 


Re: Pasaj Eroii Revolutiei survola

O să se mute stațiile de tramvai și se vor desființa trecerile de pietoni adiacente acestora.
Probabil rămân cele de la fostul City Mall , de exemplu, care au trafic independent de tramvaie.

 


Re: Pasaj Eroii Revolutiei ByOnu

Si la Serban Voda ce se intampla? Urmatoarea trecere este tocmai la Cuțit.

Dar cu statiile actuale de autobuz care beneficiaza de trecerile actuale?

Au deja avize de la TPBI, STB, PMB pentru mutarea statiilor tram si bus? Este fezabila desfiintarea (si mutarea) tuturor?

 


Re: Pasaj Eroii Revolutiei andrei11

E o prostie cu desfiinţarea actualelor treceri de pietoni. Sper să se revină.

 


Re: Pasaj Eroii Revolutiei andreiiul

Totul depinde de ce a fost avizat in comisia tehnica de circulatie a PMB. Daca acolo au reusit cumva sa convinga Politia Rutiera sa desfiinteze trecerile, asta se va intampla.
Partea buna, daca putem spune asta, este ca poate desfiinta doar trecerea de la Serban Voda, desi aceasta trecere duce si spre liceu (sper sa nu fie nevoie de copii loviti de masini ca s-o reinfiinteze).
In capat la Giurgiului nu vad de ce ar desfiinta statia si trecere. Refugiul de acolo este proaspat modernizat, dar asta nu cred ca l-ar impiedica sa mai toace niste bani iar la fostul City Mall pe Oltenitei, trecerea deserveste mai multe locuri de interes (cimitir, cladire de birouri, transfer catre terminalul pt liniile regionale).

 


Go to page:  1  ... 19 20 21 22 23 24 25  ... 44
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări finalizate începând cu anul 2006  • 
Choose destination

Since our 2326 forum members have written 424402 posts in 5284 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use