Topic: Discuții diverse despre transportul în comun
2193 posts, 600955 views
📖 Pagination options
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
Cristy
Se pare ca devine o moda sa te instalezi cu scaunul propriu in mijoacele de transport in comun (sursa: RomaniaTV).
Se pare ca devine o moda sa te instalezi cu scaunul propriu in mijoacele de transport in comun (sursa: RomaniaTV).
media_139886753158992500_69487600.jpg (202.2 KB; downloaded 4041 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Utilizator anonim
PMB şi alte 38 de primării, amendate pentru condiţiile de transport ale persoanelor cu dizabilităţi
Primăria Municipiului Bucureşti (PMB), cele din 38 de reşedinţe de judeţ şi Agenţia Naţională pentru Plăţi şi Inspecţie Socială au fost amendate de CNCD, cu sume între 1.000 şi 5.000 de lei, pentru neasigurarea condiţiilor de transport în comun pentru persoanele cu dizabilităţi locomotorii.
Citeste mai mult pe REALITATEA.NET: http://www.realitatea.net/pmb-si-alte-3...z30Odo96Zo
Follow us: @realitatea on Twitter
PMB şi alte 38 de primării, amendate pentru condiţiile de transport ale persoanelor cu dizabilităţi
Primăria Municipiului Bucureşti (PMB), cele din 38 de reşedinţe de judeţ şi Agenţia Naţională pentru Plăţi şi Inspecţie Socială au fost amendate de CNCD, cu sume între 1.000 şi 5.000 de lei, pentru neasigurarea condiţiilor de transport în comun pentru persoanele cu dizabilităţi locomotorii.
Citeste mai mult pe REALITATEA.NET: http://www.realitatea.net/pmb-si-alte-3...z30Odo96Zo
Follow us: @realitatea on Twitter
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
georgica2704
Modificări în consiliile de administraţie ale RATB şi RADET, aprobate de noua majoritate din CGMB.
CGMB are, de marţi, o nouă majoritate, care este formată din PSD, PC şi PPDD şi care a aprobat, într-o şedinţă de îndată, modificări în componenţa consiliilor de administraţie ale RATB şi RADET, din care fac parte trei, respectiv doi membri noi.
Astfel, în Consiliul de Administraţie al Regiei Autonome de Transport Bucureşti (RATB), noii reprezentanţi ai Consiliului General al Municipiului Bucureşti (CGMB) sunt Claudiu Ştefan Leonida Adam, Marin Popescu şi Anca Alexandrescu, aceştia înlocuindu-i pe Florentin Gabriel Tudorache, Daniela Florea şi Răzvan Emil Theodor Teodorescu. Alături de cei trei membri noi, în CA al RATB au fost menţinuţi Dumitru Radu, Dorel Macovei şi Ovidiu Pîrvuţ.
Consiliul de Administraţie al Regiei de Autonome de Distribuţie a Energiei Termice (RADET) are, de marţi, doi membri noi - Silviu Costache şi Stelian Gherghiceanu -, care se alătură lui Costin Berevoianu, Valentin Timnea, Robert Seremeta şi Gheorghe Amzar, toţi patru menţinuţi ca membri. Din CA al RADET nu mai face parte Marian Agiu.
Intreaga stire aici :http://www.mediafax.ro/social/modificari-in-consiliile-de-administratie-ale-ratb-si-radet-aprobate-de-noua-majoritate-din-cgmb-12552645
Modificări în consiliile de administraţie ale RATB şi RADET, aprobate de noua majoritate din CGMB.
CGMB are, de marţi, o nouă majoritate, care este formată din PSD, PC şi PPDD şi care a aprobat, într-o şedinţă de îndată, modificări în componenţa consiliilor de administraţie ale RATB şi RADET, din care fac parte trei, respectiv doi membri noi.
Astfel, în Consiliul de Administraţie al Regiei Autonome de Transport Bucureşti (RATB), noii reprezentanţi ai Consiliului General al Municipiului Bucureşti (CGMB) sunt Claudiu Ştefan Leonida Adam, Marin Popescu şi Anca Alexandrescu, aceştia înlocuindu-i pe Florentin Gabriel Tudorache, Daniela Florea şi Răzvan Emil Theodor Teodorescu. Alături de cei trei membri noi, în CA al RATB au fost menţinuţi Dumitru Radu, Dorel Macovei şi Ovidiu Pîrvuţ.
Consiliul de Administraţie al Regiei de Autonome de Distribuţie a Energiei Termice (RADET) are, de marţi, doi membri noi - Silviu Costache şi Stelian Gherghiceanu -, care se alătură lui Costin Berevoianu, Valentin Timnea, Robert Seremeta şi Gheorghe Amzar, toţi patru menţinuţi ca membri. Din CA al RADET nu mai face parte Marian Agiu.
Intreaga stire aici :http://www.mediafax.ro/social/modificari-in-consiliile-de-administratie-ale-ratb-si-radet-aprobate-de-noua-majoritate-din-cgmb-12552645
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Utilizator anonim
Campanie de control şi monitorizare a fluxului de călători
Regia Autonomă de Transport Bucureşti a început o amplă campanie de control şi monitorizare, în urma căreia doreşte să poată oferi servicii de o mai bună calitate bucureştenilor. Combaterea călătoriilor frauduloase şi monitorizarea fluxului de pasageri pe fiecare traseu este doar un prim pas obligatoriu în obţinerea acestui deziderat.
În prima etapă, începând de astăzi, 05.05.2014, pe liniile de tramvai 14 şi 40, va fi iniţiat un proiect care vizează implementarea unei modalităţi noi de organizare a activităţii de control a titlurilor de călătorie.
Acesta presupune prezenţa unor reprezentanţi ai corpului de control al Regiei în fiecare vehicul, având rolul de a monitoriza fluxul de călători şi de a oferi informaţii privind validarea titlurilor de călătorie, precum şi verificarea acestora.
Persoanele care nu deţin titlu de transport valabil nu vor putea să-şi continue călătoria şi vor fi îndrumate către punctele de vânzare pentru achiziţionarea unui titlu de transport. De asemenea, acestora li se va prezenta şi opţiunea procurării unui abonament de o zi prin SMS.
Menţionăm că în următoarea etapă, proiectul va fi extins şi pe alte linii de transport public.
Dorim să subliniem că, pe baza datelor relevante privind numărul de călători transportaţi, Regia va obţine informaţii reale şi utile, care să permită o analiză corectă a cererii de transport şi să ofere posibilitatea adaptării numărului de vehicule la cererea înregistrată pe fiecare linie, zonă, interval orar.
De aceea, îi rugăm pe călătorii noştri ca în această perioadă să colaboreze cu personalul RATB şi să valideze toate cardurile, indiferent de titlurile de călătorie deţinute.
Sperăm că sprijinul şi înţelegerea bucureştenilor ne vor ajuta în demersul nostru.
http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=358
Campanie de control şi monitorizare a fluxului de călători
Regia Autonomă de Transport Bucureşti a început o amplă campanie de control şi monitorizare, în urma căreia doreşte să poată oferi servicii de o mai bună calitate bucureştenilor. Combaterea călătoriilor frauduloase şi monitorizarea fluxului de pasageri pe fiecare traseu este doar un prim pas obligatoriu în obţinerea acestui deziderat.
În prima etapă, începând de astăzi, 05.05.2014, pe liniile de tramvai 14 şi 40, va fi iniţiat un proiect care vizează implementarea unei modalităţi noi de organizare a activităţii de control a titlurilor de călătorie.
Acesta presupune prezenţa unor reprezentanţi ai corpului de control al Regiei în fiecare vehicul, având rolul de a monitoriza fluxul de călători şi de a oferi informaţii privind validarea titlurilor de călătorie, precum şi verificarea acestora.
Persoanele care nu deţin titlu de transport valabil nu vor putea să-şi continue călătoria şi vor fi îndrumate către punctele de vânzare pentru achiziţionarea unui titlu de transport. De asemenea, acestora li se va prezenta şi opţiunea procurării unui abonament de o zi prin SMS.
Menţionăm că în următoarea etapă, proiectul va fi extins şi pe alte linii de transport public.
Dorim să subliniem că, pe baza datelor relevante privind numărul de călători transportaţi, Regia va obţine informaţii reale şi utile, care să permită o analiză corectă a cererii de transport şi să ofere posibilitatea adaptării numărului de vehicule la cererea înregistrată pe fiecare linie, zonă, interval orar.
De aceea, îi rugăm pe călătorii noştri ca în această perioadă să colaboreze cu personalul RATB şi să valideze toate cardurile, indiferent de titlurile de călătorie deţinute.
Sperăm că sprijinul şi înţelegerea bucureştenilor ne vor ajuta în demersul nostru.
http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=358
- Sava_6115-6315
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
Sava_6115-6315
Stie cineva sub ce titulatura/autorizatii isi plimba Carrefour si Auchan dubele prin Bucuresti? Soferii de pe aceste dube se comporta ca adevarati dubari/bizoni. Cel putin in zona Giulesti-Crangasi-Constructorilor am mereu probleme cu aceste specimene din postura de biciclist. Am ajuns sa franez din instinct cand vad un dubar in fata mea , caci destul de des, acestia ignora biciclistii, nu au pic de bun simt in trafic si franeaza dupa fiecare pensionar(in general acestia sunt calatorii acestor curse). Deseori ma trezesc cu un specimen ca ma depaseste, pune sau nu semnal si trage dreapta franand pentru a face "statie" la colt de strada, pe trecerea de pietoni, in paralel cu peronul statiei de tramvai(valabil pe Giulesti), etc. Nu am nimic ca ma depasesc sau se baga in fata mea(pedalez cu 30/40 km/h nu 50-60 ca ei), dar mereu aceasta manevra e urmata de o statie inopinata.
Chiar si cursele preorasenesti, pe portiunea din Bucuresti merg execrabil: merg incet, opresc oriunde si oricand incurcand traficul. Starea tehnica a multora lasa de dorit... Se pare ca noi, romanii, reinventam conceptul de statie si de mijloc de transport. Propun primariei sa faca benzi pentru dube,taxiuri si bizoni, ca de biciclisti nu avem nevoie! (A se vedea ce se intampla pe Buzesti-Berzei)
Stie cineva sub ce titulatura/autorizatii isi plimba Carrefour si Auchan dubele prin Bucuresti? Soferii de pe aceste dube se comporta ca adevarati dubari/bizoni. Cel putin in zona Giulesti-Crangasi-Constructorilor am mereu probleme cu aceste specimene din postura de biciclist. Am ajuns sa franez din instinct cand vad un dubar in fata mea , caci destul de des, acestia ignora biciclistii, nu au pic de bun simt in trafic si franeaza dupa fiecare pensionar(in general acestia sunt calatorii acestor curse). Deseori ma trezesc cu un specimen ca ma depaseste, pune sau nu semnal si trage dreapta franand pentru a face "statie" la colt de strada, pe trecerea de pietoni, in paralel cu peronul statiei de tramvai(valabil pe Giulesti), etc. Nu am nimic ca ma depasesc sau se baga in fata mea(pedalez cu 30/40 km/h nu 50-60 ca ei), dar mereu aceasta manevra e urmata de o statie inopinata.
Chiar si cursele preorasenesti, pe portiunea din Bucuresti merg execrabil: merg incet, opresc oriunde si oricand incurcand traficul. Starea tehnica a multora lasa de dorit... Se pare ca noi, romanii, reinventam conceptul de statie si de mijloc de transport. Propun primariei sa faca benzi pentru dube,taxiuri si bizoni, ca de biciclisti nu avem nevoie! (A se vedea ce se intampla pe Buzesti-Berzei)
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
georgica2704
Afișaje electronice în stațiile RATB și benzi unice de transport: Planurile Primăriei pentru RATB .
Ion Dedu, director executiv al Direcției Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei, spune că, în trei ani, bucureştenii vor afla când ajung în staţii mijloacele de transport în comun ale Regiei Autonome de Transport Bucureşti (RATB). Bucureştiul va avea peste 100 km de benzi unice pentru mijloacele de transport în comun ale RATB, mai spune Dedu.
Invitat la ZF Live, Ion Dedu, director executiv al Direcției Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei, a declarat că, în trei ani, bucureştenii vor afla când vor ajunge mijloacele de transport în comun în staţii.
"În Bucureşti trebuie să continuăm politica de realizare a benzilor destinate transportului public, prioritizarea acestuia, şi aducerea lui la un nivel de serviciu care să permită afişarea timpilor de sosire şi de plecare în staţii a vehiculelor de transport public. Eu zic că, la scara întregului oraş, în 3 ani de zile se va rezolva această problemă. Este o cerinţă care trebuie finanţată în momentul de faţă. Este o problemă care a fost ridicată la nivelul finanţărilor europene. S-a stabilit că astfel de proiecte vor fi finanţate din fonduri europene. Aşteptăm să vedem obiectivele ce vor fi finanţate şi vom propune acest sistem", a declarat Ion Dedu la ZF Live.
De asemenea, Dedu a mai anunţat că, în trei ani, Bucureştiul va avea peste 100 km de benzi unice pentru mijloacele de transport în comun ale RATB. "În momentul de faţă avem în jur de 10 - 12 km de benzi unice. În următorii 3 ani trebuie să ajungem la peste 100 km - vorbesc de benzile dedicate autobuzelor, pentru că ele se regăsesc în zona de circulaţie a vehiculelor private. În acelaşi timp, aproape toate liniile de tramvai din Bucureşti trebuie transformate în zone proprii pentru transportul public, lucru pe care, de altfel, îl şi facem, în momentul de faţă mai toate proiectele de modernizare a liniilor de tramvai prevăd ca infrastructura de tramvai să se găsească în zonă proprie sau într-o zonă care să fie comună transportului public, tramvai-autobuz şi vehiculelor destinate intervenţiilor de urgenţă", a explicat Dedu.
În luna septembrie a anului trecut, pe Splaiul Independenţei, a fost delimitată o bandă specială pentru autobuzele RATB. Banda, delimitată cu stâlpişori, începe de la intersecţia cu Strada Şelari şi se termină la intersecţia cu Calea Victoriei. Dedu spune că acest proiect s-a dovedit extrem de util, în contextul în care viteza autobuzelor care circulă pe această bandă a crescut radical.
"Pe Splaiul Independenţei, uneori s-a îmbunătăţit timpul de tranzitare şi cu 500%, dacă luăm în considerare tronsonul de la Podul Izvor până la Piaţa Unirii. Înainte, la ora de vârf, autobuzele ajunseseră la fantastica viteză de 0,8 km/h, în condiţiile în care un om, când este foarte obosit, merge pe jos cu 4km/h. Plecând de la 8 km/h şi până la 22-24 km/h, cât trebuie să fie normal viteza comercială, e o diferenţă foarte mare. Problema la transportul public nu ţine numai de faptul că un autobuz merge mai încet pe o anumită porţiune şi s-au pierdut câteva minute, ci această linie de transport public este un fel de perpetuum mobile, pentru că se duce şi se întoarce, şi dacă nu ajung autobuzele la celălalt capăt nu mai au de unde să se întoarcă şi atunci se bulversează întreaga linie. De aici apare şi necesitatea ca aceste vehicule de transport public să fie prioritizate şi să nu aibă probleme de întârzieri în trafic", a spus Ion Dedu.
Autobuzele RATB care circulă pe acest tronson şi care beneficiază de banda specială sunt cele de pe liniile 104, 123, 124 şi 385.
Ion Dedu a mai anunţat, totodată, că tramvaiele din Bucureşti trebuie schimbate, în contextul în care durata lor de viaţă este cu mult depăşită. Potrivit directorului executiv de la Direcţia Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei, aceste vehicule trebuie schimbate în 8 ani. "În Bucureşti ar trebui, în momentul de faţă, să înlocuim circa 400 de vagoane de tramvai. Având în vedere că un astfel de vehicul costă undeva la 2 - 2,5 milioane euro, vorbim despre o sumă importantă, poate miliardul de euro. RATB a început să producă un tramvai modern, chiar avem în jur de 15 unităţi pe stradă. Este foarte bine că producem în România, în primul rând pentru că este mult mai ieftin, poate chiar la jumătate de preţ faţă de ceea ce este în afară, iar din punct de vedere tehnic este asemănător. Ceea ce este foarte important, producând în România, în cazul unor defecţiuni majore nu trebuie să pleci cu tramvaiul într-o ţară aflată la câteva mii de kilometri ca să-l repari. În momentul în care vom avea finanţare şi, repet, fondurile europene, care sunt prevăzute pentru perioada 2014-2020, cred că vor prevedea şi zone prin care putem finanţa achiziţia de vehicule, noi trebuie să facem această achiziţie în condiţii comerciale, respectiv prin licitaţie publică. Noi, în următorii 8 ani, trebuie să schimbăm toate cele 400 de vagoane, în condiţiile în care şi asupra celor existente trebuie făcute intervenţii de reparaţii majore, pentru că parcul este foarte foarte vechi. Ne avantajează, faţă de anul 2000, când peste 90% din calea de rulare era în afara standardelor, faptul că în momentul de faţă avem peste 80% cale de rulare reînnoită. În mod cert trebuie să schimbăm aceste tramvaie şi să venim cu vehicule moderne. În mai toate oraşele europene tramvaiele au schimbat total faţa oraşului, deci noile vehicule au devenit landamark-uri pentru oraşele respective", a mai spus Dedu.
Sursa : B365.RO :http://www.b365.ro/bucurestenii-vor-afla-in-3-ani-cand-ajung-in-statii-mijloacele-de-transport-ale-ratb_208103.html
Afișaje electronice în stațiile RATB și benzi unice de transport: Planurile Primăriei pentru RATB .
Ion Dedu, director executiv al Direcției Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei, spune că, în trei ani, bucureştenii vor afla când ajung în staţii mijloacele de transport în comun ale Regiei Autonome de Transport Bucureşti (RATB). Bucureştiul va avea peste 100 km de benzi unice pentru mijloacele de transport în comun ale RATB, mai spune Dedu.
Invitat la ZF Live, Ion Dedu, director executiv al Direcției Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei, a declarat că, în trei ani, bucureştenii vor afla când vor ajunge mijloacele de transport în comun în staţii.
"În Bucureşti trebuie să continuăm politica de realizare a benzilor destinate transportului public, prioritizarea acestuia, şi aducerea lui la un nivel de serviciu care să permită afişarea timpilor de sosire şi de plecare în staţii a vehiculelor de transport public. Eu zic că, la scara întregului oraş, în 3 ani de zile se va rezolva această problemă. Este o cerinţă care trebuie finanţată în momentul de faţă. Este o problemă care a fost ridicată la nivelul finanţărilor europene. S-a stabilit că astfel de proiecte vor fi finanţate din fonduri europene. Aşteptăm să vedem obiectivele ce vor fi finanţate şi vom propune acest sistem", a declarat Ion Dedu la ZF Live.
De asemenea, Dedu a mai anunţat că, în trei ani, Bucureştiul va avea peste 100 km de benzi unice pentru mijloacele de transport în comun ale RATB. "În momentul de faţă avem în jur de 10 - 12 km de benzi unice. În următorii 3 ani trebuie să ajungem la peste 100 km - vorbesc de benzile dedicate autobuzelor, pentru că ele se regăsesc în zona de circulaţie a vehiculelor private. În acelaşi timp, aproape toate liniile de tramvai din Bucureşti trebuie transformate în zone proprii pentru transportul public, lucru pe care, de altfel, îl şi facem, în momentul de faţă mai toate proiectele de modernizare a liniilor de tramvai prevăd ca infrastructura de tramvai să se găsească în zonă proprie sau într-o zonă care să fie comună transportului public, tramvai-autobuz şi vehiculelor destinate intervenţiilor de urgenţă", a explicat Dedu.
În luna septembrie a anului trecut, pe Splaiul Independenţei, a fost delimitată o bandă specială pentru autobuzele RATB. Banda, delimitată cu stâlpişori, începe de la intersecţia cu Strada Şelari şi se termină la intersecţia cu Calea Victoriei. Dedu spune că acest proiect s-a dovedit extrem de util, în contextul în care viteza autobuzelor care circulă pe această bandă a crescut radical.
"Pe Splaiul Independenţei, uneori s-a îmbunătăţit timpul de tranzitare şi cu 500%, dacă luăm în considerare tronsonul de la Podul Izvor până la Piaţa Unirii. Înainte, la ora de vârf, autobuzele ajunseseră la fantastica viteză de 0,8 km/h, în condiţiile în care un om, când este foarte obosit, merge pe jos cu 4km/h. Plecând de la 8 km/h şi până la 22-24 km/h, cât trebuie să fie normal viteza comercială, e o diferenţă foarte mare. Problema la transportul public nu ţine numai de faptul că un autobuz merge mai încet pe o anumită porţiune şi s-au pierdut câteva minute, ci această linie de transport public este un fel de perpetuum mobile, pentru că se duce şi se întoarce, şi dacă nu ajung autobuzele la celălalt capăt nu mai au de unde să se întoarcă şi atunci se bulversează întreaga linie. De aici apare şi necesitatea ca aceste vehicule de transport public să fie prioritizate şi să nu aibă probleme de întârzieri în trafic", a spus Ion Dedu.
Autobuzele RATB care circulă pe acest tronson şi care beneficiază de banda specială sunt cele de pe liniile 104, 123, 124 şi 385.
Ion Dedu a mai anunţat, totodată, că tramvaiele din Bucureşti trebuie schimbate, în contextul în care durata lor de viaţă este cu mult depăşită. Potrivit directorului executiv de la Direcţia Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei, aceste vehicule trebuie schimbate în 8 ani. "În Bucureşti ar trebui, în momentul de faţă, să înlocuim circa 400 de vagoane de tramvai. Având în vedere că un astfel de vehicul costă undeva la 2 - 2,5 milioane euro, vorbim despre o sumă importantă, poate miliardul de euro. RATB a început să producă un tramvai modern, chiar avem în jur de 15 unităţi pe stradă. Este foarte bine că producem în România, în primul rând pentru că este mult mai ieftin, poate chiar la jumătate de preţ faţă de ceea ce este în afară, iar din punct de vedere tehnic este asemănător. Ceea ce este foarte important, producând în România, în cazul unor defecţiuni majore nu trebuie să pleci cu tramvaiul într-o ţară aflată la câteva mii de kilometri ca să-l repari. În momentul în care vom avea finanţare şi, repet, fondurile europene, care sunt prevăzute pentru perioada 2014-2020, cred că vor prevedea şi zone prin care putem finanţa achiziţia de vehicule, noi trebuie să facem această achiziţie în condiţii comerciale, respectiv prin licitaţie publică. Noi, în următorii 8 ani, trebuie să schimbăm toate cele 400 de vagoane, în condiţiile în care şi asupra celor existente trebuie făcute intervenţii de reparaţii majore, pentru că parcul este foarte foarte vechi. Ne avantajează, faţă de anul 2000, când peste 90% din calea de rulare era în afara standardelor, faptul că în momentul de faţă avem peste 80% cale de rulare reînnoită. În mod cert trebuie să schimbăm aceste tramvaie şi să venim cu vehicule moderne. În mai toate oraşele europene tramvaiele au schimbat total faţa oraşului, deci noile vehicule au devenit landamark-uri pentru oraşele respective", a mai spus Dedu.
Sursa : B365.RO :http://www.b365.ro/bucurestenii-vor-afla-in-3-ani-cand-ajung-in-statii-mijloacele-de-transport-ale-ratb_208103.html
- crocodil
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
crocodil
Si marmota invelea ciocolata in staniol... Tot acest domn Dedu spunea la darea in functiune a liniilor 24 si 11 ca toate macazele sunt automatizate si imposibil sa nu functioneze deoarece sunt urmarite in permanenta. Dupa cum bine stiti macazul din fata sediului RATB nu a functionat de la inceput iar cel de la Orhideiei in bataie de joc e functional dar nu are patina de actionare. La anumite depouri manipulanti au fost rugati daca pot sa stranga bani sa cumpere acumulatori daca vor sa aibe vagoane de rezerva . Ar fi minunat sa se produca macar 250-300 vagoane dar sa le asigure si o mentenanta adecvata. Ieri am vazut autobuze cu anvelope de iarna...
Si marmota invelea ciocolata in staniol... Tot acest domn Dedu spunea la darea in functiune a liniilor 24 si 11 ca toate macazele sunt automatizate si imposibil sa nu functioneze deoarece sunt urmarite in permanenta. Dupa cum bine stiti macazul din fata sediului RATB nu a functionat de la inceput iar cel de la Orhideiei in bataie de joc e functional dar nu are patina de actionare. La anumite depouri manipulanti au fost rugati daca pot sa stranga bani sa cumpere acumulatori daca vor sa aibe vagoane de rezerva . Ar fi minunat sa se produca macar 250-300 vagoane dar sa le asigure si o mentenanta adecvata. Ieri am vazut autobuze cu anvelope de iarna...
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
Chev Celios
Pai ce crezi ca la autobuze RATB-ul schimba anvelopele cum le schimbi tu la masina mica??? Toate sunt echipate cu anvelope de iarna si pana nu bubuie nu e schimbat.
Pai ce crezi ca la autobuze RATB-ul schimba anvelopele cum le schimbi tu la masina mica??? Toate sunt echipate cu anvelope de iarna si pana nu bubuie nu e schimbat.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
Gabi23
Jegul din mijloacele de transport în comun este tot mai proeminent. Exemplu: hal de jeg pe unul din scaunele vagonului 154 (linia 24). Dacă eşti îmbrăcat într-o ţinută decentă nu te poţi aşeza pe aşa ceva ! Din păcate primarul şi ratb-iştii cu putere de decizie nu fulosesc transportul în comun, să vadă cum arată 99% din vehiculele RATB!
Jegul din mijloacele de transport în comun este tot mai proeminent. Exemplu: hal de jeg pe unul din scaunele vagonului 154 (linia 24). Dacă eşti îmbrăcat într-o ţinută decentă nu te poţi aşeza pe aşa ceva ! Din păcate primarul şi ratb-iştii cu putere de decizie nu fulosesc transportul în comun, să vadă cum arată 99% din vehiculele RATB!
154 - 24 - 20.05.2014 (2).jpg (333.3 KB; downloaded 3603 times)
- Sava_6115-6315
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
Sava_6115-6315
Subscriu la cele spuse de Gabi23. Luni am avut nefericita ocazie sa merg cu 44 de la Basarab care capatul din Giulesti. Dupa ce ca am asteptat de la 7:00 pana la 7:25 sa apara un tramvai, am nimerit un cuplu de tatre unde, cel putin al doilea vagon arata execrabil: ponosit, mizerabil cu capitonaje deteliorate; si bonus: un boschetar pe post de odorizant. Dupa 2 statii am fost nevoit sa ma mut in primul vagon
Subscriu la cele spuse de Gabi23. Luni am avut nefericita ocazie sa merg cu 44 de la Basarab care capatul din Giulesti. Dupa ce ca am asteptat de la 7:00 pana la 7:25 sa apara un tramvai, am nimerit un cuplu de tatre unde, cel putin al doilea vagon arata execrabil: ponosit, mizerabil cu capitonaje deteliorate; si bonus: un boschetar pe post de odorizant. Dupa 2 statii am fost nevoit sa ma mut in primul vagon
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
ADY881
Am ocazia dragi colegi, sa deschid oficial sezonul TRANSPIRATIEI in transportul public bucurestean. Cu aceasta ocazie va doresc transpiratie placuta si in acest an(eventual pana cand vine un primar care ar dota flota RATB cu AC, insa pana atunci transpiram in RATB si construim pasaje (un tandem caracteristic unei capitale din UE)).
Am ocazia dragi colegi, sa deschid oficial sezonul TRANSPIRATIEI in transportul public bucurestean. Cu aceasta ocazie va doresc transpiratie placuta si in acest an(eventual pana cand vine un primar care ar dota flota RATB cu AC, insa pana atunci transpiram in RATB si construim pasaje (un tandem caracteristic unei capitale din UE)).
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
georgica2704
Angajată a RATB, reţinută după ce a luat mită.
O angajată a Regiei Autonome de Transport Bucureşti (RATB) a fost reţinută pentru trafic de influenţă, după ce ar fi luat mită 2.000 de euro şi 9.500 de lei de la trei persoane cărora le-a promis posturi de dispecer sau şofer în cadrul regiei.
Femeia, în vârstă de 37 de ani, a fost prinsă marţi în flagrant, în timp ce primea 500 de lei de la una dintre cele trei persoane.
"În urma cercetărilor efectuate în această cauză, poliţiştii de investigare a fraudelor din cadrul Poliţiei Capitalei au constatat faptul că femeia, funcţionar în cadrul unei companii de transport public, ar fi primit 2.000 de euro şi 9.500 de lei de la trei persoane, în urma promisiunii angajării în cadrul companiei", se arată într-un comunicat de presă de miercuri al Poliţiei Capitalei.
Surse din Poliţie au declarat pentru MEDIAFAX că femeia este angajată la Regia Autonomă de Transport Bucureşti.
Anchetatorii au stabilit că angajata RATB a mai cerut şi a primit de la aceeaşi persoană 3.000 de lei în 11 aprilie şi 500 de lei în 22 mai, după ce i-a promis că o va ajuta să se angajeze dispecer în cadrul regiei.
Totodată, femeia ar mai fi solicitat şi primit 2.000 de euro în luna martie 2013 şi 5.500 de lei în aprilie 2014, de la doi bărbaţi, spunânduă-le că le poate aranja să se angajeze ca şoferi în cadrul regiei.
Femeia a fost reţinută pentru trei infracţiuni de trafic de influenţă.
http://www.realitatea.net/angajata-a-ratb-retinuta-dupa-ce-a-luat-mita_1449959.html?utm_source=Cub-Actualitate/Social&utm_medium=Clicks&utm_campaign=trkweb
Angajată a RATB, reţinută după ce a luat mită.
O angajată a Regiei Autonome de Transport Bucureşti (RATB) a fost reţinută pentru trafic de influenţă, după ce ar fi luat mită 2.000 de euro şi 9.500 de lei de la trei persoane cărora le-a promis posturi de dispecer sau şofer în cadrul regiei.
Femeia, în vârstă de 37 de ani, a fost prinsă marţi în flagrant, în timp ce primea 500 de lei de la una dintre cele trei persoane.
"În urma cercetărilor efectuate în această cauză, poliţiştii de investigare a fraudelor din cadrul Poliţiei Capitalei au constatat faptul că femeia, funcţionar în cadrul unei companii de transport public, ar fi primit 2.000 de euro şi 9.500 de lei de la trei persoane, în urma promisiunii angajării în cadrul companiei", se arată într-un comunicat de presă de miercuri al Poliţiei Capitalei.
Surse din Poliţie au declarat pentru MEDIAFAX că femeia este angajată la Regia Autonomă de Transport Bucureşti.
Anchetatorii au stabilit că angajata RATB a mai cerut şi a primit de la aceeaşi persoană 3.000 de lei în 11 aprilie şi 500 de lei în 22 mai, după ce i-a promis că o va ajuta să se angajeze dispecer în cadrul regiei.
Totodată, femeia ar mai fi solicitat şi primit 2.000 de euro în luna martie 2013 şi 5.500 de lei în aprilie 2014, de la doi bărbaţi, spunânduă-le că le poate aranja să se angajeze ca şoferi în cadrul regiei.
Femeia a fost reţinută pentru trei infracţiuni de trafic de influenţă.
http://www.realitatea.net/angajata-a-ratb-retinuta-dupa-ce-a-luat-mita_1449959.html?utm_source=Cub-Actualitate/Social&utm_medium=Clicks&utm_campaign=trkweb
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Utilizator anonim
Sindicalistii din RATB pregatesc debarcarea directorului general
Printr-o scrisoare deschisa transmisa premierului Victor Ponta, liderul Sindicatului Transportatorilor Asociatiei Profesionale a Transportatorilor (APT) din RATB, Ivan Tudor Florian ii cere sefului Guvernului sa intervina pentru demiterea conducerii Regiei Autonome de Transport Bucuresti (RATB), despre care sustine ca “serveste exclusiv mafiei politice din Consiliul General al Municipiului Bucuresti (CGMB) si grupului de interese din jurul ei. Reprezentantul sindicalistilor cere demararea unui audit financiar la regie, pentru a se scoate la iveala implicatiile ,,caracatitei politico-mafiote”. Joi, cativa reprezentanti ai Asociatiei Profesionala a Transportatorilor APT, Sindicatului Publictrans Bucuresti, Sindicatului Transportatorilor APT din RATB si Sindicatului Transportatorilor Publici de Persoane au protestat in fata sediului RATB, intre orele 10.00 – 12.00, impotriva “managementului neperformant al Regiei” si afirmand ca “dam afara directorii incompetenti de la RATB”.
http://www.ziuacargo.ro/stiri/focus-sti...ui-general
Sindicalistii din RATB pregatesc debarcarea directorului general
Printr-o scrisoare deschisa transmisa premierului Victor Ponta, liderul Sindicatului Transportatorilor Asociatiei Profesionale a Transportatorilor (APT) din RATB, Ivan Tudor Florian ii cere sefului Guvernului sa intervina pentru demiterea conducerii Regiei Autonome de Transport Bucuresti (RATB), despre care sustine ca “serveste exclusiv mafiei politice din Consiliul General al Municipiului Bucuresti (CGMB) si grupului de interese din jurul ei. Reprezentantul sindicalistilor cere demararea unui audit financiar la regie, pentru a se scoate la iveala implicatiile ,,caracatitei politico-mafiote”. Joi, cativa reprezentanti ai Asociatiei Profesionala a Transportatorilor APT, Sindicatului Publictrans Bucuresti, Sindicatului Transportatorilor APT din RATB si Sindicatului Transportatorilor Publici de Persoane au protestat in fata sediului RATB, intre orele 10.00 – 12.00, impotriva “managementului neperformant al Regiei” si afirmand ca “dam afara directorii incompetenti de la RATB”.
http://www.ziuacargo.ro/stiri/focus-sti...ui-general
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Gabi23
Fostul director al RATB, Viorel Popescu, reţinut de procurorii anticorupţie pentru abuz în serviciu
Fostul director al RATB, Viorel Popescu, a fost reţinut astăzi de procuroriii anticorupţie, acuzat fiind că, prin neîndeplinirea atribuţiilor de serviciu ar fi creat statuli un prejudiciu de 820.000 euro.
Din ordonanța de reținere întocmită de procurori a rezultat că, în cauză, există date şi aspecte din care rezultă indicii rezonabile că, în perioada noiembrie 2011- octombrie 2012, Viorel Popescu ar fi efectuat în mod defectuos activităţi specifice funcţiei, cauzând un prejudiciu de aproximativ 820.000 euro, ce a reprezentat, totodată, foloase materiale necuvenite pentru o firmă privată.
„Concret, la data de 13.03.2012, între R.A.T.B. şi o societate comercială, care nu avea drept asistenţă juridică şi reprezentare în instanţă, a fost încheiat un contract de prestări servicii juridice. Din conţinutul contractului rezultă că R.A.T.B., prin inculpatul POPESCU VIOREL, a împuternicit firma respectivă în vederea recuperării tuturor creanţelor de la C.A.S.M.B., în baza unor simple solicitări ale firmei private către debitoare, îndrituită cu rolul de intermediar în relaţia Regiei Autonome de Transport Bucureşti cu C.A.S.M.B”, a anunţat Direcţia Naţională Anticorupţie.
Din actele existente la dosar, reiese că în contract se specifică faptul că firma privată avea obligaţia de asistare la controlul efectuat de C.A.S.M.B. faţă de R.A.T.B., în vederea rambursării sumelor cuvenite regiei, deşi, în realitate, nu a existat şi nu se prefigura un astfel de control.
De altfel, conducerea R.A.T.B. cunoştea clar, la momentul semnării actelor întocmite de funcţionarii de specialitate ai regiei, cuantumul sumelor de bani neachitate de C.A.S.M.B., defalcate pe unităţi lunare de timp, astfel încât aceste verificări nu se impuneau a fi încredinţate firmei private prin contractul indicat.
În baza contractului de consultanţă juridică, R.A.T.B. a efectuat plăţi, nelegale şi nefundamentate de prestaţii concrete ale beneficiarului, în sumă totală de 3.657.576,49 lei, aproximativ 820.000 euro, ce reprezintă prejudiciu material adus patrimoniului Regiei Autonome de Transport Bucureşti.
În dosar, cercetările au fost demarate ca urmare a sesizării formulate de Corpul de Control al Primului Ministru.
http://www.curierulnational.ro/Evenimen...n+serviciu
Fostul director al RATB, Viorel Popescu, reţinut de procurorii anticorupţie pentru abuz în serviciu
Fostul director al RATB, Viorel Popescu, a fost reţinut astăzi de procuroriii anticorupţie, acuzat fiind că, prin neîndeplinirea atribuţiilor de serviciu ar fi creat statuli un prejudiciu de 820.000 euro.
Din ordonanța de reținere întocmită de procurori a rezultat că, în cauză, există date şi aspecte din care rezultă indicii rezonabile că, în perioada noiembrie 2011- octombrie 2012, Viorel Popescu ar fi efectuat în mod defectuos activităţi specifice funcţiei, cauzând un prejudiciu de aproximativ 820.000 euro, ce a reprezentat, totodată, foloase materiale necuvenite pentru o firmă privată.
„Concret, la data de 13.03.2012, între R.A.T.B. şi o societate comercială, care nu avea drept asistenţă juridică şi reprezentare în instanţă, a fost încheiat un contract de prestări servicii juridice. Din conţinutul contractului rezultă că R.A.T.B., prin inculpatul POPESCU VIOREL, a împuternicit firma respectivă în vederea recuperării tuturor creanţelor de la C.A.S.M.B., în baza unor simple solicitări ale firmei private către debitoare, îndrituită cu rolul de intermediar în relaţia Regiei Autonome de Transport Bucureşti cu C.A.S.M.B”, a anunţat Direcţia Naţională Anticorupţie.
Din actele existente la dosar, reiese că în contract se specifică faptul că firma privată avea obligaţia de asistare la controlul efectuat de C.A.S.M.B. faţă de R.A.T.B., în vederea rambursării sumelor cuvenite regiei, deşi, în realitate, nu a existat şi nu se prefigura un astfel de control.
De altfel, conducerea R.A.T.B. cunoştea clar, la momentul semnării actelor întocmite de funcţionarii de specialitate ai regiei, cuantumul sumelor de bani neachitate de C.A.S.M.B., defalcate pe unităţi lunare de timp, astfel încât aceste verificări nu se impuneau a fi încredinţate firmei private prin contractul indicat.
În baza contractului de consultanţă juridică, R.A.T.B. a efectuat plăţi, nelegale şi nefundamentate de prestaţii concrete ale beneficiarului, în sumă totală de 3.657.576,49 lei, aproximativ 820.000 euro, ce reprezintă prejudiciu material adus patrimoniului Regiei Autonome de Transport Bucureşti.
În dosar, cercetările au fost demarate ca urmare a sesizării formulate de Corpul de Control al Primului Ministru.
http://www.curierulnational.ro/Evenimen...n+serviciu
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination