Topic: Construcția de parcări în București
878 posts, 270060 views
📖 Pagination options
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Florinds
@BIGRED, hai sa nu fim mai rai decat suntem... Mestecenii sunt acolo, sunt 20-40, nu i-am numarat, vor fi foarte frumosi in viitor. Din pacate, sunt fragili chiar si la maturitate. Si totusi preferam ceva umbra si aer curat in locul lor, dar ne-am zgarcit si a iesit ce a iesit.
@Serban, am inteles ca nu se iau de bizoni din motive electorale. Si cum la anul este an electoral...
Dar sa revenim la maretul plan, sub parcuri mi se pare blasfemie, avem mult prea putin spatiu verde, care e oricum atacat de rechini imobiliari.
Parcaj subteran Piata Muncii? Unde?... S-a dus cu Mxy propus de un coleg, Basarabia-Unirii...
Parcare Pescarus pentru? Hai si cu strazi adevarate prin parc. Sunt obositi dom'ne unii dupa petreceri si nu mai pot ajunge la masini.
@BIGRED, hai sa nu fim mai rai decat suntem... Mestecenii sunt acolo, sunt 20-40, nu i-am numarat, vor fi foarte frumosi in viitor. Din pacate, sunt fragili chiar si la maturitate. Si totusi preferam ceva umbra si aer curat in locul lor, dar ne-am zgarcit si a iesit ce a iesit.
@Serban, am inteles ca nu se iau de bizoni din motive electorale. Si cum la anul este an electoral...
Dar sa revenim la maretul plan, sub parcuri mi se pare blasfemie, avem mult prea putin spatiu verde, care e oricum atacat de rechini imobiliari.
Parcaj subteran Piata Muncii? Unde?... S-a dus cu Mxy propus de un coleg, Basarabia-Unirii...
Parcare Pescarus pentru? Hai si cu strazi adevarate prin parc. Sunt obositi dom'ne unii dupa petreceri si nu mai pot ajunge la masini.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
andrei11
Ce aveti cu parcarea de la Pavilionul H ? Inseamna ca nu stiti / nu ati fost niciodata pe acolo. Unde vedeti voi copaci la Pavilionul H ?
Ce aveti cu parcarea de la Pavilionul H ? Inseamna ca nu stiti / nu ati fost niciodata pe acolo. Unde vedeti voi copaci la Pavilionul H ?
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Florinds
Daca ar fi strict sub strada si fantana ar fi bine, nu sunt copaci, dar stanga-dreapta sunt copaci. Si cred ca intra si acolo, 400 locuri sunt destul de multe. Parcul este un loc de liniste, o oaza de verdeata, nu de carciumi care sa genereze trafic de masini si apoi parcari (Pavilionul H -> Beraria H). Sunt mii de oameni acolo cand sunt concerte, normal ca acum este nevoie de parcare.
Am fost acolo la concertul Loredanei cu firma, erau mii de oameni, plus ma plimb destul de des pe acolo si stiu bine zona.
Daca ar fi strict sub strada si fantana ar fi bine, nu sunt copaci, dar stanga-dreapta sunt copaci. Si cred ca intra si acolo, 400 locuri sunt destul de multe. Parcul este un loc de liniste, o oaza de verdeata, nu de carciumi care sa genereze trafic de masini si apoi parcari (Pavilionul H -> Beraria H). Sunt mii de oameni acolo cand sunt concerte, normal ca acum este nevoie de parcare.
Am fost acolo la concertul Loredanei cu firma, erau mii de oameni, plus ma plimb destul de des pe acolo si stiu bine zona.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
zapacitu
Poate nu ai observar ca romanii mai nou nu isi pot duce copilul pe jos nici la scoala din capatul blocului... daramite in parc in weekend. Toata lumea mearge cu masina - e haos langa Herastrau weekend de weekend. Abia astept sa existe parcari si amende pentru parcat aiurea.
Poate nu ai observar ca romanii mai nou nu isi pot duce copilul pe jos nici la scoala din capatul blocului... daramite in parc in weekend. Toata lumea mearge cu masina - e haos langa Herastrau weekend de weekend. Abia astept sa existe parcari si amende pentru parcat aiurea.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
andrei11
Cu privire la aria desfasurata (care include si aleile de acces, zonele de evitare, spatiile tehnice etc,), regula de aur la proiectare este ca raportul dintre suprafata desfasurata (in mp) si numarul total de locuri de parcare posibil este de 1:25.
Suprafata libera la "Beraria H" este de 170 / 30 m, adica o suprafata de 5100 mp, hai sa spunem 5000 mp. Asta inseamna ca pe un nivel incap 200 masini. Doua nivele faci ca , uite si cele 400 autoturisme din proiect.
N-avem treaba cu fantana, avem treaba cu suprafata de teren care duce acum spre scari / debarcader ( si care este acum parcare ).
Cu privire la aria desfasurata (care include si aleile de acces, zonele de evitare, spatiile tehnice etc,), regula de aur la proiectare este ca raportul dintre suprafata desfasurata (in mp) si numarul total de locuri de parcare posibil este de 1:25.
Suprafata libera la "Beraria H" este de 170 / 30 m, adica o suprafata de 5100 mp, hai sa spunem 5000 mp. Asta inseamna ca pe un nivel incap 200 masini. Doua nivele faci ca , uite si cele 400 autoturisme din proiect.
N-avem treaba cu fantana, avem treaba cu suprafata de teren care duce acum spre scari / debarcader ( si care este acum parcare ).
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Mircea G
Si ce vezi anormal ? Poate tu n-ai apucat vremurile trecute , linistite , cind Maricica putea sa-si duca copilul la gradinita , linistita .... N-o viola nimeni , nu-i " pedofila " copilul , ciinii nu o alergau pe strada ....alte vremuri !
Acum , cu libertatile astea ....pina la gradinita , Maricica ajunge cu doi copii , copilul ajunge plin de " bombonele " , muscati de *** , calcati de masini ...vai capul lor ...sau cel putin asa se spune , ca asta se intimpla . O lume nebuna , plina de exagerari , temeri timpite si reactii ciudate ...
Asa s-a ajuns la a merge cu masina " pina la colt " . Este cel mai sigur .
Deci ????
zapacitu wrote:
Poate nu ai observar ca romanii mai nou nu isi pot duce copilul pe jos nici la scoala din capatul blocului... daramite in parc in weekend. Toata lumea mearge cu masina - e haos langa Herastrau weekend de weekend. Abia astept sa existe parcari si amende pentru parcat aiurea.
Si ce vezi anormal ? Poate tu n-ai apucat vremurile trecute , linistite , cind Maricica putea sa-si duca copilul la gradinita , linistita .... N-o viola nimeni , nu-i " pedofila " copilul , ciinii nu o alergau pe strada ....alte vremuri !
Acum , cu libertatile astea ....pina la gradinita , Maricica ajunge cu doi copii , copilul ajunge plin de " bombonele " , muscati de *** , calcati de masini ...vai capul lor ...sau cel putin asa se spune , ca asta se intimpla . O lume nebuna , plina de exagerari , temeri timpite si reactii ciudate ...
Asa s-a ajuns la a merge cu masina " pina la colt " . Este cel mai sigur .
Deci ????
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Florinds
Pe hartie totul e super, Andrei. Dar ce ne invata experienta cu ce s-a intamplat pana acum? Ce scrie pe indicatoarele de pe DT referitor la arbori si care va fi realitatea (arbusti in locul copacilor)?
OK, e nevoie, trecem peste. Dar intr-un parc si asa schilodit de tot felul de smecheri?
Pe hartie totul e super, Andrei. Dar ce ne invata experienta cu ce s-a intamplat pana acum? Ce scrie pe indicatoarele de pe DT referitor la arbori si care va fi realitatea (arbusti in locul copacilor)?
OK, e nevoie, trecem peste. Dar intr-un parc si asa schilodit de tot felul de smecheri?
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
URANUS
Sursa: B365.RO
Misterioasele casete de la metrou, posibile parcări subterane, lăsate de izbeliște
Piața Unirii, Piața Universității și Piața Victoriei dispun de patru spații imense, în subsol, construite odată cu metroul și lăsate în paragină. Deși ideea amenajării unor parcări subterane în acestea a apărut acum mai bine de cinci ani, în prezent, reprezentanții Primăriei Capitalei nu s-au mai arătat interesați de ele, și fac planuri pentru alte parcări subterane, construite de la zero. Nu se știe care a fost scopul inițial al casetelor.
În 2010, viceprimarul general de atunci al Capitalei, Victor Iovici, susținea că administrația locală este la curent cu existența acestor spații: „Da, ştim de existenţa lor. Acum facem nişte studii să vedem cum le folosim”.
"După ce va încheia un acord cu cei de la Metrorex, vom lua în considerare toate spaţiile subterane de la metrou ce ar putea fi transformate în parcări", preciza pentru B365.ro și Ion Dedu, directorul Direcţiei de Transport din cadrul Primăriei Capitalei.
Până în prezent, Primăria Capitalei nu a dorit să preia spațiile, în vederea unei eventuale transformări a acestora în parcări, având în vedere traficul aglomerat din zonele în care se află.
Într-un răspuns la solicitarea B365.ro, reprezentanții Metrorex susțin că Primăria Generală nu a mai făcut solicitări către companie, pentru preluarea spațiilor.
„Metrorex nu a mai primit solicitări din partea Primăriei Municipiului București, referitoare la spațiile existente în subteran, care ar putea fi amenajate ca parcari”, se arată în răspunsul Metrorex.
În schimb, Primăria Capitalei a demarat procedurile preliminare pentru începerea lucrărilor de construcție la trei noi parcări subterane. Acestea ar urma să fie construite pe strada Edgar Quinet (zona Universității de Arhitectură București), la Piața Walter Mărăcineanu (lângă Parcul Cișmigiu) și la Gara de Nord, sub parcul din fața gării.
Cele patru spaţii au fost construite la staţiile de metrou cu scopul de a le transforma ulterior în galerii comerciale sau chiar parcări, spuneau, acum cinci ani, reprezentanţii Primăriei Capitalei. Timp de aproximativ 30 de ani, însă, nimeni nu le-a utilizat.
Reprezentanţii Metrorex au o altă variantă, susținând că acestea nu au fost gândite ca spaţii comerciale sau industriale. Angajaţii de la metrou se referă la aceste casete drept „hăuri". Scopul lor iniţial rămâne enigmatic.
De altfel, şi localizarea lor exactă a fost greu de stabilit, până şi pentru angajaţii de la metrou. Accesul într-una din casete subterane, care stă ascunsă sub Piaţa Victoriei, se face printr-o uşă care se deschide din staţia Victoriei 1. E vorba de un spaţiu imens şi întunecat aflat chiar deasupra liniei de metrou ce duce spre Piaţa Aviatorilor.
Certitudinea este una singură, însă. Spațiile sunt în continuare nefolosite, în timp ce Capitala nu dispune, în zona centrală, de suficiente locuri de parcare.
http://www.b365.ro/casete-metrou-primar...PUQsI.dpuf
Sursa: B365.RO
Misterioasele casete de la metrou, posibile parcări subterane, lăsate de izbeliște
Piața Unirii, Piața Universității și Piața Victoriei dispun de patru spații imense, în subsol, construite odată cu metroul și lăsate în paragină. Deși ideea amenajării unor parcări subterane în acestea a apărut acum mai bine de cinci ani, în prezent, reprezentanții Primăriei Capitalei nu s-au mai arătat interesați de ele, și fac planuri pentru alte parcări subterane, construite de la zero. Nu se știe care a fost scopul inițial al casetelor.
În 2010, viceprimarul general de atunci al Capitalei, Victor Iovici, susținea că administrația locală este la curent cu existența acestor spații: „Da, ştim de existenţa lor. Acum facem nişte studii să vedem cum le folosim”.
"După ce va încheia un acord cu cei de la Metrorex, vom lua în considerare toate spaţiile subterane de la metrou ce ar putea fi transformate în parcări", preciza pentru B365.ro și Ion Dedu, directorul Direcţiei de Transport din cadrul Primăriei Capitalei.
Până în prezent, Primăria Capitalei nu a dorit să preia spațiile, în vederea unei eventuale transformări a acestora în parcări, având în vedere traficul aglomerat din zonele în care se află.
Într-un răspuns la solicitarea B365.ro, reprezentanții Metrorex susțin că Primăria Generală nu a mai făcut solicitări către companie, pentru preluarea spațiilor.
„Metrorex nu a mai primit solicitări din partea Primăriei Municipiului București, referitoare la spațiile existente în subteran, care ar putea fi amenajate ca parcari”, se arată în răspunsul Metrorex.
În schimb, Primăria Capitalei a demarat procedurile preliminare pentru începerea lucrărilor de construcție la trei noi parcări subterane. Acestea ar urma să fie construite pe strada Edgar Quinet (zona Universității de Arhitectură București), la Piața Walter Mărăcineanu (lângă Parcul Cișmigiu) și la Gara de Nord, sub parcul din fața gării.
Cele patru spaţii au fost construite la staţiile de metrou cu scopul de a le transforma ulterior în galerii comerciale sau chiar parcări, spuneau, acum cinci ani, reprezentanţii Primăriei Capitalei. Timp de aproximativ 30 de ani, însă, nimeni nu le-a utilizat.
Reprezentanţii Metrorex au o altă variantă, susținând că acestea nu au fost gândite ca spaţii comerciale sau industriale. Angajaţii de la metrou se referă la aceste casete drept „hăuri". Scopul lor iniţial rămâne enigmatic.
De altfel, şi localizarea lor exactă a fost greu de stabilit, până şi pentru angajaţii de la metrou. Accesul într-una din casete subterane, care stă ascunsă sub Piaţa Victoriei, se face printr-o uşă care se deschide din staţia Victoriei 1. E vorba de un spaţiu imens şi întunecat aflat chiar deasupra liniei de metrou ce duce spre Piaţa Aviatorilor.
Certitudinea este una singură, însă. Spațiile sunt în continuare nefolosite, în timp ce Capitala nu dispune, în zona centrală, de suficiente locuri de parcare.
http://www.b365.ro/casete-metrou-primar...PUQsI.dpuf
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Nightwolf
Asta e discutie veche si expirata... se stie de ele, au fost vizionate, au fost masurate si cartografiate ... din ce cauza NU SE VREA, asta ramane un mister...
Asta e discutie veche si expirata... se stie de ele, au fost vizionate, au fost masurate si cartografiate ... din ce cauza NU SE VREA, asta ramane un mister...
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Mircea G
Nightwolf wrote:Nu cred in mistere ! Probabil parcarile subterane trebuie sa indeplineasca niste norme de siguranta , iar ce avem noi acolo , niste gauri ...cred ca nici adaptate nu se pot scoate in norme .
...... din ce cauza NU SE VREA, asta ramane un mister...
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Nightwolf
Eu din cate stiu indeplinesc toate normele de siguranta ca nivel de structura ... mai departe trebuie finisate ...
Eu din cate stiu indeplinesc toate normele de siguranta ca nivel de structura ... mai departe trebuie finisate ...
- iliutu
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
iliutu
Proprietarul lor e MT si cred ca cere multi bani pentru inchiriere, plus asigurare de masuri antiincendiu, paza etc, care le face scumpe si probabil PMB nu are chef de complicatii. Sau si-o fi bagat sindicatul de la metrou codita sa ia ei caimacul ... Dau si eu cu presupusul, rar fac asta.
Proprietarul lor e MT si cred ca cere multi bani pentru inchiriere, plus asigurare de masuri antiincendiu, paza etc, care le face scumpe si probabil PMB nu are chef de complicatii. Sau si-o fi bagat sindicatul de la metrou codita sa ia ei caimacul ... Dau si eu cu presupusul, rar fac asta.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
TibiV
Structura e OK ca rezistenţă în condiţii normale...
Dar am înţeles că marea problemă e că se tem că vine vreun turist arab cu bilet luat prin "agenția ISIS", intră acolo cu maşina plină de substanțe pe bază de azot, şi M2... pa !
Cu trenuri şi călători cu tot...
Ideea este că orice deflagraţie în spaţiu închis produce efecte de zeci de ori mai puternice decât ar face-o în spaţiu deschis, sub cerul liber...
Sursa: un fost ministru al Transporturilorr de acum ... nu ştiu câţi ani, dar 9/11 era vechi deja, şi Londra şi Madrid erau proaspete...
Structura e OK ca rezistenţă în condiţii normale...
Dar am înţeles că marea problemă e că se tem că vine vreun turist arab cu bilet luat prin "agenția ISIS", intră acolo cu maşina plină de substanțe pe bază de azot, şi M2... pa !
Cu trenuri şi călători cu tot...
Ideea este că orice deflagraţie în spaţiu închis produce efecte de zeci de ori mai puternice decât ar face-o în spaţiu deschis, sub cerul liber...
Sursa: un fost ministru al Transporturilorr de acum ... nu ştiu câţi ani, dar 9/11 era vechi deja, şi Londra şi Madrid erau proaspete...
- Sava_6115-6315
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Sava_6115-6315
Observ ca a luat amploare montarea de stalpisori pe trotuare, cel putin in zona Ion Mihalache-Victoriei-Titulescu. Intr-adevar: traficul este infernal si multi parcheaza aiurea. Cei care lucreaza sau au treaba in zona vor parca pe unde vor apuca in continuare. Dar locatarii cu autoturisme ce vor face? Stau in zona si observ zilnic cum si vecinii cu locuri platite nu mai au unde sa parcheze caci locurile lor se ocupa dimineata si se mai elibereaza seara pe la 8-9 (avand in vedere ca nici nu se mai ridica masini). Ar fi de preferat realizarea unor parcari cu plata si in zonele de resedinta nu numai in centru! Exista asemenea proiecte, ori s-au discutat prin primari(e/i)??
Un exemplu de urmat ar fi Stockholm-ul unde exista blocuri de parcari in cartiere, unde iti poti lasa masina linistit platind o taxa.
Observ ca a luat amploare montarea de stalpisori pe trotuare, cel putin in zona Ion Mihalache-Victoriei-Titulescu. Intr-adevar: traficul este infernal si multi parcheaza aiurea. Cei care lucreaza sau au treaba in zona vor parca pe unde vor apuca in continuare. Dar locatarii cu autoturisme ce vor face? Stau in zona si observ zilnic cum si vecinii cu locuri platite nu mai au unde sa parcheze caci locurile lor se ocupa dimineata si se mai elibereaza seara pe la 8-9 (avand in vedere ca nici nu se mai ridica masini). Ar fi de preferat realizarea unor parcari cu plata si in zonele de resedinta nu numai in centru! Exista asemenea proiecte, ori s-au discutat prin primari(e/i)??
Un exemplu de urmat ar fi Stockholm-ul unde exista blocuri de parcari in cartiere, unde iti poti lasa masina linistit platind o taxa.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination