Topic: Despre inelul median - "autostrada suspendata"
500 posts, 201075 views
📖 Pagination options
- bekxy
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
bekxy
Nu e vorba de nici o suspendată până la urmă...
Ci, în primul rând, de sifonat bani care se duc pe SF-uri (studii de fezabilitate), proiecte, simulări, consultanţe şi alte chestii "soft" numai bune de stors bani cu care altfel s-ar fi construit real things...
Dacă ar fi vrut să o facă cu adevărat, până acum se apuca de treabă. Măcar punea o fundaţie... Aşa doar o freacă (pe bani) dintr-un proiect în altul.
Nu e vorba de nici o suspendată până la urmă...
Ci, în primul rând, de sifonat bani care se duc pe SF-uri (studii de fezabilitate), proiecte, simulări, consultanţe şi alte chestii "soft" numai bune de stors bani cu care altfel s-ar fi construit real things...
Dacă ar fi vrut să o facă cu adevărat, până acum se apuca de treabă. Măcar punea o fundaţie... Aşa doar o freacă (pe bani) dintr-un proiect în altul.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
subway guru
Autostrada zburătoare a lui Oprescu, suspendată de consilierii generali
23 Mar, 17:15 / Nicoleta Vieru
Consiliul General al Municipiului București a respins, vineri, proiectul autostrăzii suspendate. Conform documentului, lucrarea va costa 1,57 de miliarde euro.
http://b365.ro/news/autostr ... -generali/
Proiectul a mai fost respins o dată, consilierii generali PDL, care dețin majoritatea în CGMB invocând atunci că nu le-a fost prezentat proiectul în timp util. Grupul PDL s-a întâlnit în urmă cu aproape două săptămâni cu primarul general pentru a le fi prezentat proiectul în detaliu, însă în ședința de vineri, autostrada zburătoare a fost din nou suspendată de consilieri.
Conform documentului prezentat executivului Capitalei, costul total al lucrării va fi de 6,83 miliarde lei, adică de 1,570 miliarde euro. Conform Studiului de fezabilitate, “finanțarea se va asigura din alocări bugetare sau/și din alte fonduri legal constituite”. Sorin Oprescu a precizat miercuri că proiectul va fi realizat într-un an și jumătate, în parteneriat public-privat, cu chinezii de la Shanghai Group. În acest sens, Oprescu a spus că s-ar putea introduce și o taxă pentru șoferii din București, o buvinietă, pentru plata proiectului.
Din această sumă, 228 milioane de euro vor fi alocați pentru obținerea terenului, iar pentru proiectare și asistență tehnică vor fi alocați un milion de euro.
Cea mai costisitoare lucrare de pe traseul închiderii Inelului Median al Capitalei, cunoscută și ca autostrada suspendată, în reprezintă, cu siguranță, tunelul pe sub Parcul Herăstrău, prezent în Studiu sub denumirea de Obiectiv Poligrafiei-Aerogării. Tunelul va costa 603 milioane euro, adică de trei ori costul Pasajului Basarab.
Practic, se vor construi două tuneluri, câte unul pe fiecare sens. Lungimea acestora va fi de aproximativ doi kilometri (mai puțin cel sudic). Tunelurile vor ajunge până la o adâncime maximă de 25 metri și vor fi construite pe sub magistrala de metrou ce urmează a fi construită în zonă.
Alte lucrări costisitoare incluse în proiect sunt: nodul Petricani, unde vor fi construite două tuneluri unul deasupra altuia, pe direcții diferite de mers, la prețul de 129 milioane euro; Pasajul suprateran Giulești – Chitila, care va costa 76 milioane de euro și Nodul de la Avionului, care va costa 37 de milioane de euro.
Lungimea totală a proiectului este de 13,150 kilometri, cu o structură rutieră pe inelul median de 52.300 m2. Arterele colectoare vor avea și ele o suprafață de 44.260 m2.
Autostrada zburătoare a lui Oprescu, suspendată de consilierii generali
23 Mar, 17:15 / Nicoleta Vieru
Consiliul General al Municipiului București a respins, vineri, proiectul autostrăzii suspendate. Conform documentului, lucrarea va costa 1,57 de miliarde euro.
http://b365.ro/news/autostr ... -generali/
Proiectul a mai fost respins o dată, consilierii generali PDL, care dețin majoritatea în CGMB invocând atunci că nu le-a fost prezentat proiectul în timp util. Grupul PDL s-a întâlnit în urmă cu aproape două săptămâni cu primarul general pentru a le fi prezentat proiectul în detaliu, însă în ședința de vineri, autostrada zburătoare a fost din nou suspendată de consilieri.
Conform documentului prezentat executivului Capitalei, costul total al lucrării va fi de 6,83 miliarde lei, adică de 1,570 miliarde euro. Conform Studiului de fezabilitate, “finanțarea se va asigura din alocări bugetare sau/și din alte fonduri legal constituite”. Sorin Oprescu a precizat miercuri că proiectul va fi realizat într-un an și jumătate, în parteneriat public-privat, cu chinezii de la Shanghai Group. În acest sens, Oprescu a spus că s-ar putea introduce și o taxă pentru șoferii din București, o buvinietă, pentru plata proiectului.
Din această sumă, 228 milioane de euro vor fi alocați pentru obținerea terenului, iar pentru proiectare și asistență tehnică vor fi alocați un milion de euro.
Cea mai costisitoare lucrare de pe traseul închiderii Inelului Median al Capitalei, cunoscută și ca autostrada suspendată, în reprezintă, cu siguranță, tunelul pe sub Parcul Herăstrău, prezent în Studiu sub denumirea de Obiectiv Poligrafiei-Aerogării. Tunelul va costa 603 milioane euro, adică de trei ori costul Pasajului Basarab.
Practic, se vor construi două tuneluri, câte unul pe fiecare sens. Lungimea acestora va fi de aproximativ doi kilometri (mai puțin cel sudic). Tunelurile vor ajunge până la o adâncime maximă de 25 metri și vor fi construite pe sub magistrala de metrou ce urmează a fi construită în zonă.
Alte lucrări costisitoare incluse în proiect sunt: nodul Petricani, unde vor fi construite două tuneluri unul deasupra altuia, pe direcții diferite de mers, la prețul de 129 milioane euro; Pasajul suprateran Giulești – Chitila, care va costa 76 milioane de euro și Nodul de la Avionului, care va costa 37 de milioane de euro.
Lungimea totală a proiectului este de 13,150 kilometri, cu o structură rutieră pe inelul median de 52.300 m2. Arterele colectoare vor avea și ele o suprafață de 44.260 m2.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
Utilizator anonim
Ce taxă vom plăti pentru a circula pe autostrada suspendată
18 Jun, 08:05 / Nicoleta Vieru
Autostrada suspendată va fi primul proiect de care se va ocupa Sorin Oprescu în noul mandat obținut în urma alegerilor din 10 iunie, a spus primarul imediat după publicarea rezultatelor exit pollurilor. Proiectul, anunțat de edilul-șef încă din 2008, este cel mai scump din istoria Capitalei – 1,57 miliarde euro. Investiția va fi recuperată prin introducerea unei “buviniete”, spunea Oprescu în urmă cu câteva luni. Între timp a apărut însă o nouă variantă de plată. Bucureștenii ar putea plăti pentru autostrada suspendată o taxă de parcare în centrul orașului.
http://b365.ro/news/bucures ... uspendata/
Ce taxă vom plăti pentru a circula pe autostrada suspendată
18 Jun, 08:05 / Nicoleta Vieru
Autostrada suspendată va fi primul proiect de care se va ocupa Sorin Oprescu în noul mandat obținut în urma alegerilor din 10 iunie, a spus primarul imediat după publicarea rezultatelor exit pollurilor. Proiectul, anunțat de edilul-șef încă din 2008, este cel mai scump din istoria Capitalei – 1,57 miliarde euro. Investiția va fi recuperată prin introducerea unei “buviniete”, spunea Oprescu în urmă cu câteva luni. Între timp a apărut însă o nouă variantă de plată. Bucureștenii ar putea plăti pentru autostrada suspendată o taxă de parcare în centrul orașului.
http://b365.ro/news/bucures ... uspendata/
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
shoppy
“Nu este autostradă, e stradă. Nu se poate taxa. ...”, a precizat pentru B365.ro arhitectul Sorin Gabrea, proprietarul uneia dintre firmele care a realizat proiectul autostrăzii suspendate.A scapat porumbelu
- Techno
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
Techno
Mai bine ar scumpi si mai mult benzina si motorina, sa vedeti ca nu ne mai trebuie suspendate...
Nu sunt in stare sa largeasca centura existenta la 2 benzi intre A1 si A2 si ei fac suspendate. Nu mai pot cu astia. Scuze de offtopic suparat.
Mai bine ar scumpi si mai mult benzina si motorina, sa vedeti ca nu ne mai trebuie suspendate...
Nu sunt in stare sa largeasca centura existenta la 2 benzi intre A1 si A2 si ei fac suspendate. Nu mai pot cu astia. Scuze de offtopic suparat.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
Utilizator anonim
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
andrei11
Da banu' cine-l dă ? Că degeaba e aprobat daca nu e si banu'.
Da banu' cine-l dă ? Că degeaba e aprobat daca nu e si banu'.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
shoppy
Fara finantare pot aia sa aprobe si mutarea Turnului Eifel de la Paris la Unirii.
Fara finantare pot aia sa aprobe si mutarea Turnului Eifel de la Paris la Unirii.
- Terapeut71
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
Terapeut71
Ma gandeam ca daca cel care a costruit celebrul simbol parizian pe la 1889 alaturi de echipa de co-arhitecti E. Nouguier, M. Koechlin și S. Sauvestre, se chema Alexandre Gustave Eiffel ar fi fost o bizarerie sa isi boteze turnul "Eifel" si nu... "Eiffel". Dar deh... pe meleaguri dambovitene merge si asa.
In ceea ce priveste mutarea putem vorbi de (Piata) Unirii, dar din Iasi (sic!) unde pe la 1882 acelasi inginer renumit francez retusa Grand Hotel Traian.
shoppy wrote:
Fara finantare pot aia sa aprobe si mutarea Turnului Eifel de la Paris la Unirii.
Ma gandeam ca daca cel care a costruit celebrul simbol parizian pe la 1889 alaturi de echipa de co-arhitecti E. Nouguier, M. Koechlin și S. Sauvestre, se chema Alexandre Gustave Eiffel ar fi fost o bizarerie sa isi boteze turnul "Eifel" si nu... "Eiffel". Dar deh... pe meleaguri dambovitene merge si asa.
In ceea ce priveste mutarea putem vorbi de (Piata) Unirii, dar din Iasi (sic!) unde pe la 1882 acelasi inginer renumit francez retusa Grand Hotel Traian.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- Buzescu
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
Buzescu
Este posibil ca banii pentru metrou M5 si largire centura sa fi fost taiati si apoi transferati lui oprescu pentru aceasta autostrada suspendata?
Utilizator anonim wrote:
http://www.money.ro/autostrada-lui-opres ... 787.html
Este posibil ca banii pentru metrou M5 si largire centura sa fi fost taiati si apoi transferati lui oprescu pentru aceasta autostrada suspendata?
- Costin
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
Costin
Ramasese ca fac autostrada in parteneriat public privat...
Ramasese ca fac autostrada in parteneriat public privat...
- ANTENA
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
ANTENA
Si cu autostrada Comarnic-Brasov, la fel ramasese stabilit ...
Constructorul fusese ales, acu vreo 2 ani, dar nu a fost in stare sa vina cu finantarea.
De doi ani se refac documentatiile pentru repetarea licitatiei.
Asa ca nu curge lapte si miere garantat, cu parteneriatul public-privat.
cos wrote:
Ramasese ca fac autostrada in parteneriat public privat...
Si cu autostrada Comarnic-Brasov, la fel ramasese stabilit ...
Constructorul fusese ales, acu vreo 2 ani, dar nu a fost in stare sa vina cu finantarea.
De doi ani se refac documentatiile pentru repetarea licitatiei.
Asa ca nu curge lapte si miere garantat, cu parteneriatul public-privat.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
subway guru
COMUNICAT DE PRESA
Primarul General, Sorin Oprescu, s-a intalnit astazi, la sediul Primariei Municipiului Bucuresti, cu reprezentantii firmei de constructii China Communication Constructions Company Limited, delegatie condusa de Song Debin, senior manager al CCCC International.
Intalnirea a avut ca scop prezentarea proiectului "Inchidere Inelul Median de circulatie la Zona Nord-Autostrada Urbana-tronson Lacul Morii- Soseaua Colentina’’, in forma finala aprobata de Consiliul General al Muncipiului Bucuresti, precum si identificarea solutiilor optime de finantare.
Primarul General a aratat ca Municipalitatea este interesata sa demareze aceasta lucrare complexa in parteneriat public privat, in asa fel incat Bucurestiul sa dispuna, cat mai curand, de infrastructura moderna iar partenerii sa-si recupereze investitia in conditii optime.
"Acest proiect este unul foarte important pentru noi si, dupa multe dificultati, acum avem si acordul Consiliului General. Tocmai din acest motiv imi doresc sa fie o investitie de succes, intr-o colaborare de succes. Este foarte important pentru Bucuresti sa atraga finantari in proiecte concrete, asa cum este acesta. Nu doresc sa pierdem timpul si vreau sa fim cat mai pragmatici, in asa fel incat sa inauguram impreuna acest proiect. Va multumesc pentru ca, in ciuda faptului ca a durat atat de mult, sunteti la fel de interesati de realizarea lui", a precizat Primarul Capitalei.
Primarul General a subliniat si ca ’’prezenta reprezentantilor bancii care au disponibilitatea de a finanta acest proiect, China Developement Bank, reprezinta o dovada de seriozitate a partenerilor prezenti astazi la intalnire’’.
La randul sau, Song Debin a aratat ca ’’China Communication Constructions Company Limited este interesata de finantarea acestui proiect de o lunga perioada de timp. Avand in vedere acest lucru, ne dorim sa concretizam aceasta investitie. Avem experienta bogata in privinta proiectelor realizate in parteneriat public privat si avem si sprijinul Guvernului Chinez si al bancilor’’. Acesta a mentionat si ca, in luna aprilie, in China, s-a decis acordarea mai multor credite pentru dezvoltarea Europei Centrale si de Est, 10 firme de stat fiind invitate pentru a discuta aceasta colaborare, printre care si CCCC Limited.
Astfel, specialistii prezenti la intalnire, reprezentantii directiilor de specialitate din cadrul PMB, arhitectii care au contribuit la realizarea proiectului, precum si juristii specializati in acest domeniu au prezentat delegatiei chineze proiectul in integralitatea sa, detaliile tehnice, estimarile financiare privind realizarea proiectului precum si aspectele juridice referitoare la prevederile legislatiei romane cu privire la investitiile realizate in parteneriat public privat.
La finalul intalnirii, managerul CCCC International, Song Debin, a anuntat ca a fost deja initiata procedura de analiza a documentatiei primite, urmand a transmite Primariei Municipiului Bucuresti propunerea China Communication Constructions Company Limited privind realizarea proiectului "Inchidere Inelul Median de circulatie la Zona Nord-Autostrada Urbana-tronson Lacul Morii- Soseaua Colentina’’.
NOTA:
China Communication Constructions Company Limited este una dintre companiile de top in domeniul design-ului si constructiei de autostrazi si poduri, cu 81 de filiale in 70 de tari.
http://www.pmb.ro/pmb/comunicate/presa_com.php?msj=5716
COMUNICAT DE PRESA
Primarul General, Sorin Oprescu, s-a intalnit astazi, la sediul Primariei Municipiului Bucuresti, cu reprezentantii firmei de constructii China Communication Constructions Company Limited, delegatie condusa de Song Debin, senior manager al CCCC International.
Intalnirea a avut ca scop prezentarea proiectului "Inchidere Inelul Median de circulatie la Zona Nord-Autostrada Urbana-tronson Lacul Morii- Soseaua Colentina’’, in forma finala aprobata de Consiliul General al Muncipiului Bucuresti, precum si identificarea solutiilor optime de finantare.
Primarul General a aratat ca Municipalitatea este interesata sa demareze aceasta lucrare complexa in parteneriat public privat, in asa fel incat Bucurestiul sa dispuna, cat mai curand, de infrastructura moderna iar partenerii sa-si recupereze investitia in conditii optime.
"Acest proiect este unul foarte important pentru noi si, dupa multe dificultati, acum avem si acordul Consiliului General. Tocmai din acest motiv imi doresc sa fie o investitie de succes, intr-o colaborare de succes. Este foarte important pentru Bucuresti sa atraga finantari in proiecte concrete, asa cum este acesta. Nu doresc sa pierdem timpul si vreau sa fim cat mai pragmatici, in asa fel incat sa inauguram impreuna acest proiect. Va multumesc pentru ca, in ciuda faptului ca a durat atat de mult, sunteti la fel de interesati de realizarea lui", a precizat Primarul Capitalei.
Primarul General a subliniat si ca ’’prezenta reprezentantilor bancii care au disponibilitatea de a finanta acest proiect, China Developement Bank, reprezinta o dovada de seriozitate a partenerilor prezenti astazi la intalnire’’.
La randul sau, Song Debin a aratat ca ’’China Communication Constructions Company Limited este interesata de finantarea acestui proiect de o lunga perioada de timp. Avand in vedere acest lucru, ne dorim sa concretizam aceasta investitie. Avem experienta bogata in privinta proiectelor realizate in parteneriat public privat si avem si sprijinul Guvernului Chinez si al bancilor’’. Acesta a mentionat si ca, in luna aprilie, in China, s-a decis acordarea mai multor credite pentru dezvoltarea Europei Centrale si de Est, 10 firme de stat fiind invitate pentru a discuta aceasta colaborare, printre care si CCCC Limited.
Astfel, specialistii prezenti la intalnire, reprezentantii directiilor de specialitate din cadrul PMB, arhitectii care au contribuit la realizarea proiectului, precum si juristii specializati in acest domeniu au prezentat delegatiei chineze proiectul in integralitatea sa, detaliile tehnice, estimarile financiare privind realizarea proiectului precum si aspectele juridice referitoare la prevederile legislatiei romane cu privire la investitiile realizate in parteneriat public privat.
La finalul intalnirii, managerul CCCC International, Song Debin, a anuntat ca a fost deja initiata procedura de analiza a documentatiei primite, urmand a transmite Primariei Municipiului Bucuresti propunerea China Communication Constructions Company Limited privind realizarea proiectului "Inchidere Inelul Median de circulatie la Zona Nord-Autostrada Urbana-tronson Lacul Morii- Soseaua Colentina’’.
NOTA:
China Communication Constructions Company Limited este una dintre companiile de top in domeniul design-ului si constructiei de autostrazi si poduri, cu 81 de filiale in 70 de tari.
http://www.pmb.ro/pmb/comunicate/presa_com.php?msj=5716
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination