Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3301 posts, 519172 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Pierzi din vedere extrem de multe lucruri importante si o dai doar pe gargara…din pacate!
Oricat ai insista traversarea pe la Izvor e o iluzie…
La fel si ocolisul de la Hasdeu la Izvor.
Dar inventezi demolari fictive pe Berzei…
Demolarile Oprescu sunt pe Buzesti, nu prea au treaba cu M4. Inainte de strapungerea Buzesti-Berzei traseul era pe Dinicu Golescu si tot pe la STB prin fata trecea.
Pierzi din vedere extrem de multe lucruri importante si o dai doar pe gargara…din pacate!
Oricat ai insista traversarea pe la Izvor e o iluzie…
La fel si ocolisul de la Hasdeu la Izvor.
Dar inventezi demolari fictive pe Berzei…
Demolarile Oprescu sunt pe Buzesti, nu prea au treaba cu M4. Inainte de strapungerea Buzesti-Berzei traseul era pe Dinicu Golescu si tot pe la STB prin fata trecea.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Staţi cuminţi în băncile voastre, este foarte posibil ca Bucureştiul şi nu numai în 20 - 30 - 40 - 100 de ani să arate cam aşa. Habar n-am de ce, război, cataclism de aici, de pe cocioc, cataclism cosmic, megacutremur, etc, etc. Atunci se va elibera şi drumul de la Unirii la Moşilor dar nu va mai interesa pe nimeni. Pe pariu că după WW1 nimeni nu se gândea cum va arăta lumea nici peste un sfert de secol ? Şi culmea, fotografia de mai jos e una reală, nu e trucată absolut deloc !
Ne lansăm în tot felul de filozofii complicate, ne dăm rotunzi că vom drege, că vom face şi până la urmă vine un virus care nici măcar nu e << apocaliptic >> şi ne dereglează complet.
Ia să se dezvolte în anii 2050 un virus cu adevărat de coşmar care să rezolve în 12 - 18 luni aşa spusă suprapopulare a planetei. Atunci să vedeţi ce o să ne ardă nouă pe unde o să construim M 7 între Unirii şi Moşilor.
Staţi cuminţi în băncile voastre, este foarte posibil ca Bucureştiul şi nu numai în 20 - 30 - 40 - 100 de ani să arate cam aşa. Habar n-am de ce, război, cataclism de aici, de pe cocioc, cataclism cosmic, megacutremur, etc, etc. Atunci se va elibera şi drumul de la Unirii la Moşilor dar nu va mai interesa pe nimeni. Pe pariu că după WW1 nimeni nu se gândea cum va arăta lumea nici peste un sfert de secol ? Şi culmea, fotografia de mai jos e una reală, nu e trucată absolut deloc !
Stilou.png (682.72 KB; downloaded 1824 times)
Ne lansăm în tot felul de filozofii complicate, ne dăm rotunzi că vom drege, că vom face şi până la urmă vine un virus care nici măcar nu e << apocaliptic >> şi ne dereglează complet.
Ia să se dezvolte în anii 2050 un virus cu adevărat de coşmar care să rezolve în 12 - 18 luni aşa spusă suprapopulare a planetei. Atunci să vedeţi ce o să ne ardă nouă pe unde o să construim M 7 între Unirii şi Moşilor.
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Cine a contestat asta? Important este pe unde trecea de la STB incolo...
Am facut focus, poate așa observi mai bine...Eu nu vad sa fi trecut pe la Hasdeu. . Daca vrei mai caut, dar deja devine penibil sa tot negi evidenta....
subway guru wrote here:
Inainte de strapungerea Buzesti-Berzei traseul era pe Dinicu Golescu si tot pe la STB prin fata trecea.
Cine a contestat asta? Important este pe unde trecea de la STB incolo...
Am facut focus, poate așa observi mai bine...Eu nu vad sa fi trecut pe la Hasdeu. . Daca vrei mai caut, dar deja devine penibil sa tot negi evidenta....
Screenshot 2022-01-05 201548.jpg (61.85 KB; downloaded 1809 times)
Screenshot 2022-01-05 201633.jpg (23.92 KB; downloaded 1809 times)
Screenshot 2022-01-05 201713.jpg (65.28 KB; downloaded 1809 times)
M5-1.jpg (104.87 KB; downloaded 1796 times)
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Si daca tot acuzi fara temei, hai sa vedem cum arata Berzei inainte si cum este acum. Str Berzei 34, colt cu Stirbei Voda, vis-a-vis de STB. Mai sunt, daca vrei, dar nu este obiectul acestui topic. Insa nu spune ca inventez demolari pe Berzei care nu exista. Si pe coltul cu Cobalcescu au fost rase cladirile... Tot s-a ras, de la intersectia cu Grivitei pana la Cobalcescu.
Si daca tot acuzi fara temei, hai sa vedem cum arata Berzei inainte si cum este acum. Str Berzei 34, colt cu Stirbei Voda, vis-a-vis de STB. Mai sunt, daca vrei, dar nu este obiectul acestui topic. Insa nu spune ca inventez demolari pe Berzei care nu exista. Si pe coltul cu Cobalcescu au fost rase cladirile... Tot s-a ras, de la intersectia cu Grivitei pana la Cobalcescu.
Screenshot 2022-01-05 203256.jpg (97.33 KB; downloaded 1777 times)
Screenshot 2022-01-05 203154.jpg (120.75 KB; downloaded 1777 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Eu ţin minte că bulevardul acesta s-a croit ca să se ajungă uşor de la Guvern la Parlamentari.
Eu ţin minte că bulevardul acesta s-a croit ca să se ajungă uşor de la Guvern la Parlamentari.
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Nu mai contează de ce s-a croit, întrebarea este cum se trecea cu M4 de la Stirbei Voda pana la Cobălcescu. Acolo strada avea o lățime de sub 12m. Acum merge ca in brânza, noroc cu Oprescu.
Si de ce atunci se putea pe la Izvor (TOATE hărțile o arata), iar acum nu se mai poate. Poate am devenit mai deștepți intre timp, dar inclin sa cred ca nu, ba dimpotrivă...
Nu mai contează de ce s-a croit, întrebarea este cum se trecea cu M4 de la Stirbei Voda pana la Cobălcescu. Acolo strada avea o lățime de sub 12m. Acum merge ca in brânza, noroc cu Oprescu.
Si de ce atunci se putea pe la Izvor (TOATE hărțile o arata), iar acum nu se mai poate. Poate am devenit mai deștepți intre timp, dar inclin sa cred ca nu, ba dimpotrivă...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
De atunci si pana acum regulile s-au mai schimbat. Ideea de baza de atunci si pana acum este ca trebuie unita gara cu Progresu iar o carioca nu costa nimic. Treaba se schimba cand vrei sa te apuci de treaba si sa ai un proiect fezabil.
De atunci si pana acum regulile s-au mai schimbat. Ideea de baza de atunci si pana acum este ca trebuie unita gara cu Progresu iar o carioca nu costa nimic. Treaba se schimba cand vrei sa te apuci de treaba si sa ai un proiect fezabil.
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Tot o dați cu cariocile. Lasă, ca acum se fac studii pe bani grei, important este ca a ieșit in final "cum trebuie". End of story
Tot o dați cu cariocile. Lasă, ca acum se fac studii pe bani grei, important este ca a ieșit in final "cum trebuie". End of story
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Mai multe bluffuri, dovadă că "studiile" sunt făcute "beton"
1) Ce e aia << Progresu >> ? Gara ? . Am mai spus astăzi într-un alt topic, tot după un studiu din ăsta beton staţia de metrou Crângaşi are 3 linii. Mă rog, hai să spunem că s-ar reactiva Gara Progresu, ce trenuri naţionale / internaţionale, de mare importanţă strategică ar sosi acolo ? Şi cu ce cadenţă ?
2) După Ferentari / Luică avem cartier consolidat de case, acum ce facem, după ce ducem metroul la o amărâtă de gară unde o să ajungă eventual 2 curse muncitoreşti / 24 h facem metrou în cartier de case ? Du-te în megastaţia Străuleşti să vezi pe viu câte persoane folosesc metroul !
3) Pe bune, un metrouuşor Gara Progresu - Luică nu face faţă ?
___________________________
Da, ştiu, M 4/6 este folositor şi este cumva gândit să mai scadă presiunea pe M 2 dar să treci cu M 4 de Luică / Ferentari e risipă de resurse.
__________________________
PS: Nu ştiu ce date aţi luat în considerare, dar M 5 după Iancului spre Pantelimon e risipă, tramvaiul 55 şi autobuzul 104 fac faţă cu brio traficului. Iar zona Iancului / Pantelimon practic nu se mai poate dezvolta urbanistic, ce trafic are acum va avea şi peste 100 de ani.
Mai multe bluffuri, dovadă că "studiile" sunt făcute "beton"
1) Ce e aia << Progresu >> ? Gara ? . Am mai spus astăzi într-un alt topic, tot după un studiu din ăsta beton staţia de metrou Crângaşi are 3 linii. Mă rog, hai să spunem că s-ar reactiva Gara Progresu, ce trenuri naţionale / internaţionale, de mare importanţă strategică ar sosi acolo ? Şi cu ce cadenţă ?
2) După Ferentari / Luică avem cartier consolidat de case, acum ce facem, după ce ducem metroul la o amărâtă de gară unde o să ajungă eventual 2 curse muncitoreşti / 24 h facem metrou în cartier de case ? Du-te în megastaţia Străuleşti să vezi pe viu câte persoane folosesc metroul !
3) Pe bune, un metrouuşor Gara Progresu - Luică nu face faţă ?
___________________________
Da, ştiu, M 4/6 este folositor şi este cumva gândit să mai scadă presiunea pe M 2 dar să treci cu M 4 de Luică / Ferentari e risipă de resurse.
__________________________
PS: Nu ştiu ce date aţi luat în considerare, dar M 5 după Iancului spre Pantelimon e risipă, tramvaiul 55 şi autobuzul 104 fac faţă cu brio traficului. Iar zona Iancului / Pantelimon practic nu se mai poate dezvolta urbanistic, ce trafic are acum va avea şi peste 100 de ani.
- orex
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
orex
Pe semne nu mai tii minte ca se dorea un tunel subteran prin zona acum 7 ani!
andrei11 wrote here:
Eu ţin minte că bulevardul acesta s-a croit ca să se ajungă uşor de la Guvern la Parlamentari.
Pe semne nu mai tii minte ca se dorea un tunel subteran prin zona acum 7 ani!
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Nu prea ai cum sa urci dealul "pe direct", de aceea se propunea tunel.
Cum ? Nu M5 va fi cea mai importanta magistrala ? Si nu de aceea preferam schimbul direct cu M5 ? Aoleu, pai ce faci, andrei11, demolezi "prințipii" ?....
Nu prea ai cum sa urci dealul "pe direct", de aceea se propunea tunel.
Cum ? Nu M5 va fi cea mai importanta magistrala ? Si nu de aceea preferam schimbul direct cu M5 ? Aoleu, pai ce faci, andrei11, demolezi "prințipii" ?....
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
N-ai citit ce a scris guru ?
De atunci si pana acum regulile s-au mai schimbat.
Păi dacă nu poţi urca dealul direct, în loc să-l urci mai cătinel tu duci şoseau şi mai jos printr-un tunel ?
Scuze, eu mă plimb prin Pantelimon în draci. Pe cuvânt de onoare că:
a) În cartierul Iancului - Pantelimon în următoarea sută de ani nu o să se mai construiască nimic semificativ
b) 55 - 104 fac faţă cu brio la orice oră din zi.
c) Mai sunt şi alte linii STB în afară de cele două.
Şi dacă 55 te duce la M 1 Iancului iar 104 la Unirii şi, repet, plus alte linii colaterale, la ce-ţi mai trebuie metrou ? Metroul să oprească la Iancului. Nu, nu sunt egoist, oricum cum merg treburile eu nu o să mă mai pot vedea cu @orex la un suc fie la el în cartier fie la mine în cartier fie la Eroilor, ştie el unde.
N-ai citit ce a scris guru ?
De atunci si pana acum regulile s-au mai schimbat.
Păi dacă nu poţi urca dealul direct, în loc să-l urci mai cătinel tu duci şoseau şi mai jos printr-un tunel ?
Scuze, eu mă plimb prin Pantelimon în draci. Pe cuvânt de onoare că:
a) În cartierul Iancului - Pantelimon în următoarea sută de ani nu o să se mai construiască nimic semificativ
b) 55 - 104 fac faţă cu brio la orice oră din zi.
c) Mai sunt şi alte linii STB în afară de cele două.
Şi dacă 55 te duce la M 1 Iancului iar 104 la Unirii şi, repet, plus alte linii colaterale, la ce-ţi mai trebuie metrou ? Metroul să oprească la Iancului. Nu, nu sunt egoist, oricum cum merg treburile eu nu o să mă mai pot vedea cu @orex la un suc fie la el în cartier fie la mine în cartier fie la Eroilor, ştie el unde.
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Nu s-a schimbat nimic, când nu ne mai place ceva o dam pe carioci , "studii" si proiecte "fezabile". As fi vrut si eu sa inteleg ce inseamna "fezabil" (in afara de usor si ieftin), dar se pare ca nu sunt șanse.
Nu s-a schimbat nimic, când nu ne mai place ceva o dam pe carioci , "studii" si proiecte "fezabile". As fi vrut si eu sa inteleg ce inseamna "fezabil" (in afara de usor si ieftin), dar se pare ca nu sunt șanse.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Nu ţi-e clar ? Fezabil = ieftin. Criteriu capitalist beton ! Ieftin = prost, cu multe deficienţe, etc.
Din 1985 de când am ieşit din facultate mi-am dat seama că aproape toate Studiile de Fezbilitate sunt făcute la mişto. Cine plăteşte are câştig de cauză. Dacă cel care plăteşte vrea WC de aur între liniile de tramvai aşa va rezulta din celebra analiză SWOT. Şi înainte de 1989, şi după, şi în Epoca Feudală, şi în Epoca de Piatră şi în ce epocă vreţi voi. Am exemple cu duiumul de analize SWOT făcute ca să fie, nu ca să dea rezultate logice. De exemplu Pasajul Doamna Ghica unde din analiza SWOT a reieşit că o staţie de tramvai de pe Inelul Median care să facă legătura cu Şoseaua Colentina este inutilă. Ba chiar contraindicată.
Nu ţi-e clar ? Fezabil = ieftin. Criteriu capitalist beton ! Ieftin = prost, cu multe deficienţe, etc.
Din 1985 de când am ieşit din facultate mi-am dat seama că aproape toate Studiile de Fezbilitate sunt făcute la mişto. Cine plăteşte are câştig de cauză. Dacă cel care plăteşte vrea WC de aur între liniile de tramvai aşa va rezulta din celebra analiză SWOT. Şi înainte de 1989, şi după, şi în Epoca Feudală, şi în Epoca de Piatră şi în ce epocă vreţi voi. Am exemple cu duiumul de analize SWOT făcute ca să fie, nu ca să dea rezultate logice. De exemplu Pasajul Doamna Ghica unde din analiza SWOT a reieşit că o staţie de tramvai de pe Inelul Median care să facă legătura cu Şoseaua Colentina este inutilă. Ba chiar contraindicată.
📖 Pagination options