MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

3301 posts, 519235 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 212 213 214 215 216 217 218  ... 236
 
 

📖 Pagination options
  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

@aztec N-auzi ca "salvarea" va fi sa avem trenuri la 90 secunde...Atunci va fi mai puțin aglomerat in pasaj, așa se gândește, astfel incat oamenii vor fi fericiti ca mai fac o schimbare si mai trec si ei pe la Unirii...
@andrei11 Da, sunt racorduri. Si asta duce implicit la o schimbare in plus, pe care potențialii calatori nu o doresc.
Si prelungirea M4 spre sud va fi in mare parte intr-o zona fără prea mare trafic. Faptul ca pe unii din calatori ii vei obliga sa mai schimbe o data, va diminua din atractivitate, si așa redusă.

Daca nimeni nu mai este convins ca este nevoie de corespondenta la Izvor, nu mai insist. Ce am vrut sa arat este ca ea este posibila. Acum , ca noi nu vrem sa o facem si invocam ba costurile, ba ocolul, ba clădirile, ba rădăcinile de copaci de la -20m, ba alte motive ("pentru ca...automobile"), este cu totul altceva.
Ea se poate construi , însă nu o dorim. Q.E.D.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

Astfel, pentru a ajunge la clădirile de birouri din Pipera, un călător trebuie să schimbe metroul la Eroilor, dar şi la Piaţa Unirii, unde, în zilele foarte aglomerate dinaintea pandemiei, era necesar uneori să treacă mai multe metrouri pentru a putea încăpea în unul.
Citat din reportajul  de mai sus.
Să spunem că M 5 ar ajunge la Universitate şi călătorul nemulţumit ar face schimbul M 5 / M 2 la Universitate. Oare crede că la Universitate s-ar putea urca ? Mă rog, s-ar urca fix numărul de călători care ar coborî la Universitate venind de la Unirii...
Şi la alţii (spunem noi mai civilizaţi ) se întâmplă nefăcute la ceas de înghesuială...
2021-12-30_17-01-48.png (599.6 KB; downloaded 1922 times)

sab wrote:
Ea se poate construi , însă nu o dorim.

Evident că se poate construi, totul e să se găsească banii necesari. Curbele acelea "ies" la limită, dar se poate. Şi încă odată, repet, depinde peste ce dăm în subsol.
Ce facem însă la intersecţia 13 Septembrie cu Tudor Vladimirescu ? Cu sau fără Izvor metroul se cocoaţă sus pe deal taman la acea intersecţie.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Asta am întrebat si eu nu cu mult timp in urma:  https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?p ... ByPostId
Pai ce sa facem ? Acolo putem sa depunem toate eforturile si sa cheltuim câți bani sunt necesari, nu mai contează aspectul. Nu exista alt traseu in strategia Metrorex. ;) Cumva trebuie sa fim fericiți ca Ceaușescu nu a apucat sa "îndrepte" Bd Tudor Vladimirescu, ca era mare belea atunci.

Puteau sa se ducă pe la Eroilor (altă soluție elegantă) si prin Cotroceni ca sa scape de acea curba, dar ii zguduiau pe unii .
Sau sa intre pe strada Popescu Gopo.
Sau sa revină la varianta 3+1 (Sebastian) si sa ia curba la Prosper. Ar fi mult mai multi calatori ca acum. Cu un amendament, însă, sa ajungă neapărat la M2.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Oare Mrex are de gand sa miste ceva ca sa poata prinde banii PNRR?
P.S.
M4 pe la Eroilor=catastrofa programata…
:bleah:

 



  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

subway guru wrote here:
M4 pe la Eroilor=catastrofa programata…
:bleah:

Dap,orice punct de corespondență cu M3 este o catastrofă. Singura "ne-catastrofă" era sa treacă pe la Hașdeu. Mare noroc s-a abătut asupra noastră, că  după 21 de variante "studiate" s-a ales in final tocmai această variantă...

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Mai omule, cand analizezi o varianta nu e suficient sa gasesti cum ajungi pana acolo, mai trebuie sa vezi si cum mergi de acolo mai departe. E chiar asa de greu de inteles???
Din tot ce propovaduiesti nu e clar nici cum ajungi unde ai dori si nici cum continui spre urmatoarele puncte obligate…din pacate.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul punmeister

Plus si alte chestii, cum ar fi cati bani ar fi dispusa Metrorex sa plateasca pentru un proiect mai complex + executia sa cat si timpul de implementare al proiectului. Daca Metrorex dorea ceva grandios la M4 stil L9 Barcelona s-ar fi facut pe mult mai multi bani, si evident pe o perioada mult mai lunga de studii, proiectare si executie.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Nimeni nu cere ceva grandios. Doar ceva funcțional, nu sa te plimbi aiurea cu M5. Dar este greu in București....
Dar am înțeles, am făcut derivație de o stație la M5, ca atare trebuie sa avem frecvență rezonabila pe ramuri, deci vom cumpăra trenuri multe (30 !! ) si trebuie si ele sa transporte ceva.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Mai urmeaza sa spui ca M4 trebuie sa treaca pe la Unirii si ai epuizat toate variantele. Ne invartim in jurul cozii…
:bleah:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Ne invartim pentru ca nu ai dat pana acum niciun motiv rezonabil pentru care M4 sa nu treaca pe la Izvor.
Lasă, se pare ca nu exista curajul sa treacă nici M7 prin Piața Unirii.   Sa vedem ce se va face la Mântuleasa, daca la M4 este greu pe sub case sau pe sub rădăcinile copacilor din Cișmigiu.
Poate vine o alta generație, cu mai mult curaj....

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

Poate vine o alta generație, cu mai mult curaj.... şi va realiza o penetraţie Moşilor - Corneliu Coposu, 3 benzi / sens + parcări în spic + blablabla  ( biciclete, perdea spaţiu verde, etc )  cred că lăţimea de 70 metri ar fi arhisuficientă. Ce, credeţi că au dispărut dictatorii, războaiele, pandemiile, erele glaciare, etc ?

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Nu e vorba de curaj, e vorba de un minim realism…

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Mulțumesc, andrei11. Este fix ce susțin si eu, că M4 o ia pe la Hașdeu doar pentru că un mic dictator pe nume Oprescu a dărâmat Berzei si a croit un nou "bulevard". Pană atunci traseul M4 a fost mereu pe la Izvor. Si era foarte posibil. După Oprescu traseul pe la Izvor a devenit "dificil" sau nu se mai justifică. Brașoave..
Tare as fi vrut sa nu se dărâme Berzei, sa vedem pe unde ar fi trecut M4 ...

 


Go to page:  1  ... 212 213 214 215 216 217 218  ... 236
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433206 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use