Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3301 posts, 522564 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Exista si varianta cu două 2 corespondențe pe tronsonul central, adică M4 sa fi ajuns la Eroilor. Dar le discutam pe rând ...
Nu îmi doresc pentru mine corespondenta respectivă, mai am câteva luni si "scap" de pe M3. Dar mulți alții se vor chinui. Sau vor nu vor folosi metroul. Iți repet, eu nu am mai folosit M3 când schimbam si la Eroilor si la Unirii, mulți nu folosesc azi M5 din același motiv . Dacă asta ne dorim...
Și nu mi se pare o soluție sa nu faci o corespondență doar pentru că preconizezi că se va aglomera un tronson. Deocamdată tronsonul central M1/3 este departe de a fi exploatat la capacitate maximă. O soluție, daca se aglomerează, ar fi să avem trenuri mai dese, nu să nu facem o corespondenta esențială.
Exista si varianta cu două 2 corespondențe pe tronsonul central, adică M4 sa fi ajuns la Eroilor. Dar le discutam pe rând ...
Nu îmi doresc pentru mine corespondenta respectivă, mai am câteva luni si "scap" de pe M3. Dar mulți alții se vor chinui. Sau vor nu vor folosi metroul. Iți repet, eu nu am mai folosit M3 când schimbam si la Eroilor si la Unirii, mulți nu folosesc azi M5 din același motiv . Dacă asta ne dorim...
Și nu mi se pare o soluție sa nu faci o corespondență doar pentru că preconizezi că se va aglomera un tronson. Deocamdată tronsonul central M1/3 este departe de a fi exploatat la capacitate maximă. O soluție, daca se aglomerează, ar fi să avem trenuri mai dese, nu să nu facem o corespondenta esențială.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Inainte de a spune ca e esentiala trebuie sa arati cum o faci si ce ar insemna…
Inainte de a spune ca e esentiala trebuie sa arati cum o faci si ce ar insemna…
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Eu vad lucrurile puțin invers. Mai întâi consider acea corespondenta esențială și apoi vad cum o fac. Și nu mă împiedic de niste rădăcini de copaci, niște clădiri pe sub care trebuie sa trec sau un amarat de râu/ pod/ teren considerat parc. Pur și simplu spun "vreau acest lucru, ce soluții am sa-l obțin, pentru ca mi-l doresc". Sau, cum spun alții, nu exista "nu se poate", fac orice sa îl am.
Dacă nu mi-l doresc cu adevărat, nu o sa depun toate eforturile sa îl am. O sa găsesc mereu pretexte pentru a nu-l avea.
Eu vad lucrurile puțin invers. Mai întâi consider acea corespondenta esențială și apoi vad cum o fac. Și nu mă împiedic de niste rădăcini de copaci, niște clădiri pe sub care trebuie sa trec sau un amarat de râu/ pod/ teren considerat parc. Pur și simplu spun "vreau acest lucru, ce soluții am sa-l obțin, pentru ca mi-l doresc". Sau, cum spun alții, nu exista "nu se poate", fac orice sa îl am.
Dacă nu mi-l doresc cu adevărat, nu o sa depun toate eforturile sa îl am. O sa găsesc mereu pretexte pentru a nu-l avea.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Daca ceea ce profesezi inseamna sa darami o parte importanta din oras nu inseamna ca doresti binele urbei ci doar ca esti un Ceasca mai mic si mai nenorocit, neadaptat la zilele noastre…
Mergand pe ideea asta ar fi mai simplu sa radem tot si sa asfaltam totul otova, nici macar n-ar mai trebui sa scormonim pe dedesubt…
Ceea ce nu pot sa inteleg la tine e de ce pleci de la ideea ca cineva ar fi rau intentionat?
Daca ceea ce profesezi inseamna sa darami o parte importanta din oras nu inseamna ca doresti binele urbei ci doar ca esti un Ceasca mai mic si mai nenorocit, neadaptat la zilele noastre…
Mergand pe ideea asta ar fi mai simplu sa radem tot si sa asfaltam totul otova, nici macar n-ar mai trebui sa scormonim pe dedesubt…
Ceea ce nu pot sa inteleg la tine e de ce pleci de la ideea ca cineva ar fi rau intentionat?
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Nici pe departe, chiar si in varianta Cișmigiu, la -25m nu afectezi nimic. Nu o sa fiu niciodată de acord ca in 2021 nu poți subtraversa in siguranța niste clădiri la acea adâncime ( si nici măcar nu sunt multe intre Elisabeta si Splai, iți pot da o variantă de traseu când doar un tunel trece pe sub 2 clădiri, celălalt pe lângă PMB....) si ca ne împiedicăm de rădăcinile unor arbori, când la Eroilor i-am măcelărit doar ca sa facem luminatoare si derdelușuri.
Nu am zis rău intenționat, doar ca pune punctele slabe înainte (este dificil, sunt riscuri, costă mult, etc). Asta, repet, dacă se consideră corespondența cu M3 importantă. Și ar trebui sa fie, conform studiului, pentru cel puțin 7000 calatori/h de pe M4, care vor încărca inutil M5, când in realitate nu au nicio treaba pe M5.
Nici pe departe, chiar si in varianta Cișmigiu, la -25m nu afectezi nimic. Nu o sa fiu niciodată de acord ca in 2021 nu poți subtraversa in siguranța niste clădiri la acea adâncime ( si nici măcar nu sunt multe intre Elisabeta si Splai, iți pot da o variantă de traseu când doar un tunel trece pe sub 2 clădiri, celălalt pe lângă PMB....) si ca ne împiedicăm de rădăcinile unor arbori, când la Eroilor i-am măcelărit doar ca sa facem luminatoare si derdelușuri.
Nu am zis rău intenționat, doar ca pune punctele slabe înainte (este dificil, sunt riscuri, costă mult, etc). Asta, repet, dacă se consideră corespondența cu M3 importantă. Și ar trebui sa fie, conform studiului, pentru cel puțin 7000 calatori/h de pe M4, care vor încărca inutil M5, când in realitate nu au nicio treaba pe M5.
- orex
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
orex
@subway guru
De unde atunci”scorneala” asta, inca din 2020, daca tot ne invartim in jurul cozii si-n prezent? Cineva a facut agenda acelei sedinte si a supus AVIZAREA studiului de fezabilitate comesenilor, nu?
@subway guru
De unde atunci”scorneala” asta, inca din 2020, daca tot ne invartim in jurul cozii si-n prezent? Cineva a facut agenda acelei sedinte si a supus AVIZAREA studiului de fezabilitate comesenilor, nu?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Vezi matale ceva acolo cu statia Izvor? E doar in imaginatia colegului @sab care ne tot abureste ca e <esentiala>, ceea ce nu e.
Hai sa o luam si altfel, cati ar dori sa mearga de la Basarab la Izvor M1/3 pentru a ajunge la Unirii? Probabil doar cativa. Dar invers de la Progresu la Unirii prin Izvor cand au pe parcurs si varianta corespondentelor cu M2 la Pieptanari si cu M7 la Chirigiu?
Ceea ce nu vrea sa inteleaga colegul e ca nimic nu e absolut esential atata vreme cat ai o alternativa.
Corespondenta M4-M5 mai comoda ca la Hasdeu e greu de imaginat si de realizat.
Astept totusi ca @andrei11 sa-si faca ceva timp sa puna ceva pe hartie ca sa putem continua o discutie ceva mai omeneasca si pamanteana, nu extraterestra despre M4.
Singura relatie neprivilegiata e doar spre Militari, dar aceea e doar o ramificatie din Eroilor a M1/3.
Am pomenit doar Unirii ca e mai semnificativa, in rest ai Timpuri Stravechi si Mihaita Bravado dupa care ajungi in Durostorul Vechi si Nou unde ai iar nod de corespondenta cu alte legaturi…
Daca nu ai cat de cat o vedere mai de ansamblu a intregii retele risti usor sa cazi in plasa unor false asa-zis certitudini.
Vezi matale ceva acolo cu statia Izvor? E doar in imaginatia colegului @sab care ne tot abureste ca e <esentiala>, ceea ce nu e.
Hai sa o luam si altfel, cati ar dori sa mearga de la Basarab la Izvor M1/3 pentru a ajunge la Unirii? Probabil doar cativa. Dar invers de la Progresu la Unirii prin Izvor cand au pe parcurs si varianta corespondentelor cu M2 la Pieptanari si cu M7 la Chirigiu?
Ceea ce nu vrea sa inteleaga colegul e ca nimic nu e absolut esential atata vreme cat ai o alternativa.
Corespondenta M4-M5 mai comoda ca la Hasdeu e greu de imaginat si de realizat.
Astept totusi ca @andrei11 sa-si faca ceva timp sa puna ceva pe hartie ca sa putem continua o discutie ceva mai omeneasca si pamanteana, nu extraterestra despre M4.
Singura relatie neprivilegiata e doar spre Militari, dar aceea e doar o ramificatie din Eroilor a M1/3.
Am pomenit doar Unirii ca e mai semnificativa, in rest ai Timpuri Stravechi si Mihaita Bravado dupa care ajungi in Durostorul Vechi si Nou unde ai iar nod de corespondenta cu alte legaturi…
Daca nu ai cat de cat o vedere mai de ansamblu a intregii retele risti usor sa cazi in plasa unor false asa-zis certitudini.
- orex
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
orex
Una peste alta, nu ma bag in turnirurile voastre, dar, din cate am retinut din materialul anterior citat, ”le jeux sont faits, rien ne va plus”, restul e pura brodeala pe dantelarie!
Una peste alta, nu ma bag in turnirurile voastre, dar, din cate am retinut din materialul anterior citat, ”le jeux sont faits, rien ne va plus”, restul e pura brodeala pe dantelarie!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Ca sa ajungi din DT la prietenul @andrei11 e suficienta M5, dar trebuie sa demantelam si dantelariile inutile ca sa risipim ceatza…
P.S.
Nu am absolut nimic personal cu colegul @sab, din contra, doar incerc sa-i spun ca nu tot ce zboara se mananca!
Dar pentru asta trebuie minimul efort sa te dezbari de ochelarii de cal…
Ca sa ajungi din DT la prietenul @andrei11 e suficienta M5, dar trebuie sa demantelam si dantelariile inutile ca sa risipim ceatza…
P.S.
Nu am absolut nimic personal cu colegul @sab, din contra, doar incerc sa-i spun ca nu tot ce zboara se mananca!
Dar pentru asta trebuie minimul efort sa te dezbari de ochelarii de cal…
- orex
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
orex
Din pacate n-o sa ajungem, sa ne vedem tete a tete, in urmatorii 10 ani, pe peron la Iancului M5, atunci cand ar trebui sa-si upgradeze PC tower-ul la cel putin 1PB. Sa te tii atunci!
Din pacate n-o sa ajungem, sa ne vedem tete a tete, in urmatorii 10 ani, pe peron la Iancului M5, atunci cand ar trebui sa-si upgradeze PC tower-ul la cel putin 1PB. Sa te tii atunci!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Dar macar nepotii nepotilor nostri tot vor ajunge si nu ne vor blestema ca am fost orbi, muti si surzi!
Dar macar nepotii nepotilor nostri tot vor ajunge si nu ne vor blestema ca am fost orbi, muti si surzi!
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Acela este, culmea, tronsonul cel mai aglomerat. Iar noi obligăm toți acei calatori sa folosească inutil tronsonul central al M5. Măcar așa sa aibă M5 calatori, dacă tot o vedem "cea mai si cea mai". Deocamdată este un semi-fiasco.
Să o lăsăm mai moale cu Dristor si corespondența aceea. Este un semi-eșec.
Însă, așa cum remarca si orex, mai exista relații "neprivilegiate", mai exact estul orașului.. In cazul in care ai treabă prin Titan sau Balta Albă ? Dacă pentru Militari mergi contra naturii o stație cu M5, aici trebuie sa mergi multe stații aiurea, ocolind pe la Basarab. Vezi tu pe cineva mergând de pe Giurgiului in Titan via Basarab ?
subway guru wrote here:Aici nu încape discuție. Nimeni nu pune in discuție aceasta corespondenta.
Corespondenta M4-M5 mai comoda ca la Hasdeu e greu de imaginat si de realizat.
subway guru wrote here:
Singura relație neprivilegiata e doar spre Militari, dar aceea e doar o ramificație din Eroilor a M1/3.
Acela este, culmea, tronsonul cel mai aglomerat. Iar noi obligăm toți acei calatori sa folosească inutil tronsonul central al M5. Măcar așa sa aibă M5 calatori, dacă tot o vedem "cea mai si cea mai". Deocamdată este un semi-fiasco.
subway guru wrote here:
Am pomenit doar Unirii ca e mai semnificativa, in rest ai Timpuri Stravechi si Mihaita Bravado dupa care ajungi in Durostorul Vechi si Nou unde ai iar nod de corespondenta cu alte legaturi…
Să o lăsăm mai moale cu Dristor si corespondența aceea. Este un semi-eșec.
Însă, așa cum remarca si orex, mai exista relații "neprivilegiate", mai exact estul orașului.. In cazul in care ai treabă prin Titan sau Balta Albă ? Dacă pentru Militari mergi contra naturii o stație cu M5, aici trebuie sa mergi multe stații aiurea, ocolind pe la Basarab. Vezi tu pe cineva mergând de pe Giurgiului in Titan via Basarab ?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Daca vrei musai poti sa ocolesti si pe la Ploiesti. Din Giurgiului spre Titan o corespondezi pe la Pieptanari si Unirii, asta e adevarata filosofie a unei retele de metrou si nu vad ce te-ar impiedica daca ai avea tren dupa tren la 90secunde. Iar pleci de la premisa falsa ca daca ceva e rau acum va fi si mai rau maine.
Dar mai ai o problema, presupui ca importante sunt legaturile cartier dormitor cu cartier dormitor. In realitate importante sunt legaturile dormitor-job si retur.
Nimeni nu pleaca dimineata din patul nevestei ca sa doarma din nou in patul amantei in celalalt capat al orasului!
Mai degraba iei un apartament mai mare si le aduci pe amandoua pe aceeasi canapea!
Daca vrei musai poti sa ocolesti si pe la Ploiesti. Din Giurgiului spre Titan o corespondezi pe la Pieptanari si Unirii, asta e adevarata filosofie a unei retele de metrou si nu vad ce te-ar impiedica daca ai avea tren dupa tren la 90secunde. Iar pleci de la premisa falsa ca daca ceva e rau acum va fi si mai rau maine.
Dar mai ai o problema, presupui ca importante sunt legaturile cartier dormitor cu cartier dormitor. In realitate importante sunt legaturile dormitor-job si retur.
Nimeni nu pleaca dimineata din patul nevestei ca sa doarma din nou in patul amantei in celalalt capat al orasului!
Mai degraba iei un apartament mai mare si le aduci pe amandoua pe aceeasi canapea!
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Poate pleacă la munca. Și asta zilnic..
Exact ce tot spun, obligi oamenii sa facă o schimbare nedorită si ne-necesară. Culmea, chiar pe la Unirii, cea mai comodă si liberă corespondență... . Da-mi voie sa ti-o spun prin prisma unui om care folosește metroul zilnic că nu este nici pe departe ceea ce îmi doresc, chiar si cu 90 secunde, ceea ce este un vis.
Măcar de ar exista un plan de rezolvare a corespondentei de acolo, dar sunt convins ca așa va rămâne pentru totdeauna.
Poate pleacă la munca. Și asta zilnic..
Exact ce tot spun, obligi oamenii sa facă o schimbare nedorită si ne-necesară. Culmea, chiar pe la Unirii, cea mai comodă si liberă corespondență... . Da-mi voie sa ti-o spun prin prisma unui om care folosește metroul zilnic că nu este nici pe departe ceea ce îmi doresc, chiar si cu 90 secunde, ceea ce este un vis.
Măcar de ar exista un plan de rezolvare a corespondentei de acolo, dar sunt convins ca așa va rămâne pentru totdeauna.
📖 Pagination options