Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1356080 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 209 210 211 212 213 214 215  ... 444
 
 

📖 Pagination options
  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB GPS

Vezi ca 102 va merge pana la Gara nu pana la CFR, dar oricum nu-i mare diferenta.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB GPS

O ultima seara cu 202 in cartierul Berceni...
IMG_4197.JPG (1008.48 KB; downloaded 1996 times)
IMG_4204.JPG (1.42 MB; downloaded 2041 times)

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Victor92

De la mijlocul acestei saptamani, liniile 7 si 25 intorc la Zetarilor din cauza unei avarii produse la intersectia Soseaua Giurgiului/Strada Anghel Alexandru/Strada Luica. Astfel, linia 4 a fost suspendata, iar tramvaiele de la Depoul Giurgiului si-au mutat domiciliul la Alexandria (cel putin) pana pe 10 Decembrie, aceasta data fiind mentionata in comunicatul emis de catre RATB pe site.
A fost infiintata linia naveta de autobuze 604 - (4 ture - Luni-Vineri, 2 ture in weekend)- aceasta fiind deservita de catre Autobaza Ferentari.
Am dat o fuga de dimineata in zona si consider ca linia mentionata mai sus este total inutila. Argumente:
- pe portiunea Zetarilor - Soseaua Giurgiului, tramvaiele au un interval de succedare decent (sa nu uitam de 220);
- pe portiunea Luica - CFR Progresului exista 102, 116 care, de asemenea, au un interval bun (nu voi omite si autobuzul de pe linia 216).
Interesanta ideea vatmanilor de pe Tatra 3386+3387 care au ales sa adapteze placuta tramvaiului cu noul traseu.

Pe linia 604, au circulat duminica, 27 Noiembrie 2016, la schimbul 1: 4474, 4892. Cele 2 autobuze le-am pozat in apropierea statiei Cimitirul Progresul.







DSC_0389.JPG (215.27 KB; downloaded 1851 times)
3386 placuta - 25 - 27.11.2016.JPG (261.51 KB; downloaded 1851 times)

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Victor92

Incepand de astazi, 28 Noiembrie 2016 si pana pe 31 Decembrie a.c., RATB pune la dispozitia bucurestenilor linia 361 între Piaţa Unirii 2 și Complex Comercial Băneasa. Aceasta e detinuta de catre Autobaza Nordului șiAutobaza Floreasca, fiind repartizate 5 autobuze intre orele 10-21. Desigur, au fost "luate" ture din liniile 131, 123, 331, 282 și 253 ...sa nu mai zic ca cei de la Nordului nu au mai scos cele 2 autobuze in 696 de aproximativ o saptamana...Revenind la linia 361, aceasta nu a avut un impact semnificativ din prima zi, dar probabil cu aprinderea beculetelor de iarna, sunt sanse ca cererea de transport sa creasca. Ramane de urmarit...Momentan nu au fost stabilite autobuze titulare pe aceasta linie si nu au fost colantate precum s-a intamplat in 2014 cu cele repartizate pe "celebra" linie 784 (Nitu Vasile - Piata Unirii - Piata Presei).

Astazi, 28 Noiembrie 2016, au fost repartizate: 4624, 4913, 6221 + inca doua autobuze. Pe 4624 l-a surprins astazi la Piata Unirii 2...de remarcat firma eronata pe care o are: "Via Palatul Parlamentului", traseul liniei nefiind prin fata Casei Poporului.





As mai adauga numarul mare de linii (ca-n vremurile bune) pe care Autobaza Nordului le detine in clipa de fata (17): 123, 131, 149, 182, 205, 304, 331, 331B, 361, 449, 460B, 601, 696, 697, N113, N118, N125. De urmarit modul in care vor gestiona situatia in perioada urmatoare si poate ar fi cazul sa renunte la favoritisme si sa nu mai apara discutii de genul: "La schimbul 2, masina mea nu iese" / "Masina aia nu iese la traseu ca e de noapte" / "Eu duc masina la garaj. Nespalatu' ala nu lucreaza cu masina mea" etc.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB barbuandrei

@Victor 92 : Acele discutii sunt in fiecare zi atat la ETA cat si la ETE  :lol:

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Florinds

Ieri am mers cu un 104 burdusit intre Unirii si Muncii, abia inchidea usile (aprox. ora 12, trafic lejer). Ce bataie de joc, in conditiile in care stau cate 5 masini numai la Opera.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB cris_m

Florin, sa fi vazut acum la 18 cum veneau 3×104 la Maior Coravu... Primul full, al doilea cu maxim 10 calatori, al treilea cu vreo 6... :roll:

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Victor92

Update:
Parcul liniei 361 este format din:
- Turele 1-3 -> Nordului
- Turele 4 si 5-> Floreasca
Autobuzele au primit de astazi niste coronite de brad artificiale montate deasupra geamurilor (in interior), dintr-un capat in altul, respectiv cateva abtibilduri pe geamuri cu reni sau Mos Craciun. Ramane de vazut daca vor fi colantate sau nu in perioada urmatoare...

Autobuze repartizate: 4617, 4624, 4913, 6221, 6275.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB ByOnu

Stiti cumva, 361 are statie la ASE? Ce bine ar fi ia aceasta linie in serios si sa o definitiveze...

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB barbuandrei

Am mers astazi cu el si are statie la ASE comuna cu 86 si 300

 


  • lucica
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB lucica

Pe linia 1 circula turele de Victoria pe inelul interior (Viilor) pt ca ar persista problema copacilor de pe Progresului la modul ca sunt "zgariate" LF-urile.Pe cele trei ture de Dudesti care raman pe acest inel vor fi trimise doar ch-ppc pt a veni in sprijinul persoanelor cu handicap sau carucioarelor cu copii.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Victor92

Aproape de jumatatea orei 15, o parte dintre troleibuzele liniei 79 care au evadat din zona Baba Novac (din cauza accidentului relatat) au ajuns pe Strada Gheorghe Manu. In ordinea numerelor de pe tricou, au trecut: 5353, 5213, 5119, 5136, 5380...
De mentionat ca pe Strada Gheorge Manu se toarna un strat nou de asfalt, circulatia desfasurandu-se cu dificultate pana la finalizarea acestei operatiuni...Poate se va monta sens unic spre Gara de Nord, desi cred ca sunt vise profund umede...











 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Victor92

Pe final de an, as vrea sa duc in discutie un subiect mai vechi si delicat cu care se confrunta locuitorii cartierului Titan (si nu numai): liniile 23 si 27.
In momentul de fata, cele 2 linii au interval execrabil, indiferent de ora la care ne raportam, zile lucratoare sau in weekend. Am semnalat multe situatii in care calatorii au stat in frig, in ploaie sau in soare, astepand tramvaiul, iar de multe ori acestea vin unul dupa altul (lucru confirmat si de catre orarul liniilor preluat de pe site-ul RATB). Nu are rost sa mai precizez ca in clipa de fata, 27 dubleaza 23-ul...
Situatia actuala:
Linia 23: 8 ture -> 6 Titan, 1 Giurgiului, 1 Dudesti (In aceasta ordine);
Linia 27: 7 ture
Solutii nu prea sunt dat fiind faptul ca o treime din parcul Depoului Titan e "la pamant" (aproximativ 22 de tramvaie), Giurgiului abia daca are un tramvai sa scoata la schimbul 1 pe linia 23 (de obicei fac imprumut de la Dudesti).
Desi la orele de varf are un flux ridicat de calatori de la Piata Unirii, as propune desfiintarea liniei 47 si expedierea celor 3 Tatre in 27, cu mentiunea ca aceasta linie sa fie prelungita la Ghencea (un fel de 15 care se dorea dupa reabilitarea caii de rulare de pe Calea Rahovei, Bd.Regina Maria pe la mijlocul anilor 2000). Cred ca in acest fel s-ar asigura un interval de succedare decent (linia 27 are aprox.40 de minute pe semicursa, 47 ...29)...astfel, tramvaiele ar veni undeva la maxim 10 minute. Desigur, propunerea mea e una SF pentru ca cei de la Militari nu vor dori sa "calatoreasca" pana in coltu' celalalt al Bucurestiului, iar calatorii liniei 47 ar fi afectati ca nu vor mai putea lua tramvaiul de la Unirii la Ghencea (alternativa mai rapida a liniei 385 pentru legatura Unirii-Ghencea)...
Ce alta solutie/alte solutii credeti ca s-ar putea concretiza pentru un transport decent si civilizat pe Dudesti, Camil Ressu, Pallady ?

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Costin

Parerea mea e ca 47 ar trebui sa devina o alternativa viabila la 385 (adica sa vina mai des, nu sa fie desfiintat). Problema cu 23 si 27 e cumva secundara, e si metrou pe acolo (spre deosebire de Ghencea). Ce se poate face acum, fara nici un tramvai in plus, ar fi intercalarea inteligenta a celor doua linii si verificarea lor in traseu ca sa nu mai fie trenulete. Matematic, asta inseamna practic o dublare a frecventei doar cu ceva disciplina, fara nici un tramvai in plus. Pentru ca problema reala este trenuletul 23+27, format in care se circula aproape permanent. Pacat ca RATB nu e inca in anul 2016 si la ei inca nu s-a inventat monitorizarea in timp real prin GPS.

 


Go to page:  1  ... 209 210 211 212 213 214 215  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2301 forum members have written 422616 posts in 5265 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use