Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
3134 posts, 874962 views
📖 Pagination options
- Andrei18
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
Andrei18
Oarecum offtopic: că tot era vorba de 4046, afișajul său din spate cred că are cel puțin jumătate de an, dacă nu chiar mai mult de când nu funcționează
În altă ordine de idei, a revenit 030 de la Colentina care a stat în jur de 3-4 săptămâni defect și în același timp a dispărut din peisaj 350. Oricum să zicem că stau mai bine la capitolul CA-uri comparativ cu acum o lună-două, fiind defecte: 016, 053, 063, 242, 350.
Oarecum offtopic: că tot era vorba de 4046, afișajul său din spate cred că are cel puțin jumătate de an, dacă nu chiar mai mult de când nu funcționează
În altă ordine de idei, a revenit 030 de la Colentina care a stat în jur de 3-4 săptămâni defect și în același timp a dispărut din peisaj 350. Oricum să zicem că stau mai bine la capitolul CA-uri comparativ cu acum o lună-două, fiind defecte: 016, 053, 063, 242, 350.
- STB Spotting 21
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
STB Spotting 21
Din parcul depoului Titan a revenit in traseu dupa cateva luni 270, la aceasta ora pe linia 40.
Din parcul depoului Titan a revenit in traseu dupa cateva luni 270, la aceasta ora pe linia 40.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
Nenea_titi
Eu nu înțeleg cum este permis să se țină în imobilizare tramvaiele ca CH CA-PPC...personal aș scoate PPC de la Colentina și le-aș pune în Giurgiu sau Militari, pentru 7, 11, 47 (ar deveni mai atractiv cu podea joasă), sau completări pe 25, 10, 1. Linia 21 e așa de distrusă că va distruge și Imperio. E o chestiune de timp.
Eu nu înțeleg cum este permis să se țină în imobilizare tramvaiele ca CH CA-PPC...personal aș scoate PPC de la Colentina și le-aș pune în Giurgiu sau Militari, pentru 7, 11, 47 (ar deveni mai atractiv cu podea joasă), sau completări pe 25, 10, 1. Linia 21 e așa de distrusă că va distruge și Imperio. E o chestiune de timp.
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
SirVlady
Eu nu prea mi-aș pune problema de 21, cât timp accesul spre depoul Dudești e nemodernizat și le poate accentua uzura. Că primele două zile au trimis Imperio pe retragere prin Ziduri Moși-Ferdinand e alt aspect, nu stau să mai despic firul în 4, până la urmă au dus Imperio pe Octavian Goga și Mărășești două luni de zile, e linia ceva mai ok, dar e OR și era cam singura soluție de mijloc, decât să fie distruse pe Șincai.
Zilele astea folosind 21 am constatat că linia se menține decent, repet, decent, departe de a fi o linie etalon. Starea liniei în zona Moșilor Noi-Moșilor Vechi, respectiv între Ghica și intersecția cu Fabrica de Gheață/Vasile Băcilă e efectiv sub orice critică, cel puțin pe podul peste Râul Colentina linia prezintă fisuri de toată frumusețea, nu de gravitatea celor de pe 36/40, dar destul de mari pentru o linie modernizată…
Cât despre distrugerea Imperio, eu unul cel puțin mă îndoiesc de posibile defecte care să le bage la gard tocmai din cauza liniei. Dacă erau aruncate din start pe linia 40, atunci puteam vorbi de o distrugere accelerată a tramvaielor. Dacă ne bazăm pe antecedentul cu linia 14 unde au repartizat constant CA-PPC cât timp a fost 21 deviat la Gara Obor, un tramvai cel puțin a avut “norocul” ca invertoarele să-i cedeze din cauza trepidațiilor de pe infrastructura distrusă de pe Șoseaua Pantelimon și Bulevardul Corneliu Coposu. Să nu mai zic de întreținerea superficială pe care o efectuează depoul Colentina asupra întregului parc, mai mult de jumătate din parcul acestui depou, fie el V3A-93 sau V3A-CA-PPC, scoate tot felul de zgomote dubioase la partea de rulare, iar asta nu e să zici că vreun CA a mai avut “norocul” să intre pe alte linii deservite de acest depou în afară de 21. La Dudești nu am văzut să fie probleme cu partea de rulare cum sunt la Colentina, unde partea de rulare, fie că rulează pe infrastructură modernizată sau nu, scoate niște zgomote de parcă ar tîrî fiare de asfalt…
Eu nu prea mi-aș pune problema de 21, cât timp accesul spre depoul Dudești e nemodernizat și le poate accentua uzura. Că primele două zile au trimis Imperio pe retragere prin Ziduri Moși-Ferdinand e alt aspect, nu stau să mai despic firul în 4, până la urmă au dus Imperio pe Octavian Goga și Mărășești două luni de zile, e linia ceva mai ok, dar e OR și era cam singura soluție de mijloc, decât să fie distruse pe Șincai.
Zilele astea folosind 21 am constatat că linia se menține decent, repet, decent, departe de a fi o linie etalon. Starea liniei în zona Moșilor Noi-Moșilor Vechi, respectiv între Ghica și intersecția cu Fabrica de Gheață/Vasile Băcilă e efectiv sub orice critică, cel puțin pe podul peste Râul Colentina linia prezintă fisuri de toată frumusețea, nu de gravitatea celor de pe 36/40, dar destul de mari pentru o linie modernizată…
Cât despre distrugerea Imperio, eu unul cel puțin mă îndoiesc de posibile defecte care să le bage la gard tocmai din cauza liniei. Dacă erau aruncate din start pe linia 40, atunci puteam vorbi de o distrugere accelerată a tramvaielor. Dacă ne bazăm pe antecedentul cu linia 14 unde au repartizat constant CA-PPC cât timp a fost 21 deviat la Gara Obor, un tramvai cel puțin a avut “norocul” ca invertoarele să-i cedeze din cauza trepidațiilor de pe infrastructura distrusă de pe Șoseaua Pantelimon și Bulevardul Corneliu Coposu. Să nu mai zic de întreținerea superficială pe care o efectuează depoul Colentina asupra întregului parc, mai mult de jumătate din parcul acestui depou, fie el V3A-93 sau V3A-CA-PPC, scoate tot felul de zgomote dubioase la partea de rulare, iar asta nu e să zici că vreun CA a mai avut “norocul” să intre pe alte linii deservite de acest depou în afară de 21. La Dudești nu am văzut să fie probleme cu partea de rulare cum sunt la Colentina, unde partea de rulare, fie că rulează pe infrastructură modernizată sau nu, scoate niște zgomote de parcă ar tîrî fiare de asfalt…
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
Nenea_titi
Linia 21, între Carol și Sf Gheorghe e destul de distrusă. La fel și unde zici tu. Plus retragerile pe OR distrusă, asta zic eu că le va uza prematur. Bine, acum sunt noi. Dar vedem peste 10 ani cum va fi. Și cum oferă Astra garanție.
Apoi exact linia le va distruge...de nesimțiți care le mâzgălesc sau vandalizează nu menționez, ăia fac parte mai mult sau mai puțin din infrastructura.
Toate vagoanele Colentina arată dezolant (după Alexandria), 130 și 251 deja huruie troncăne.
Linia 21, între Carol și Sf Gheorghe e destul de distrusă. La fel și unde zici tu. Plus retragerile pe OR distrusă, asta zic eu că le va uza prematur. Bine, acum sunt noi. Dar vedem peste 10 ani cum va fi. Și cum oferă Astra garanție.
Apoi exact linia le va distruge...de nesimțiți care le mâzgălesc sau vandalizează nu menționez, ăia fac parte mai mult sau mai puțin din infrastructura.
Toate vagoanele Colentina arată dezolant (după Alexandria), 130 și 251 deja huruie troncăne.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
1689
Din ceea ce am vazut pina acum, RK-urile nu sint sincronizate cu revizia boghiurilor, asa ca e normal ( ) sa huruie…
Ca doar e treaba facuta la Ateliere…
Pe vremuri (foarte demult…), cind un autobuz intra in RK, se refaceau si motorul si cutia de viteze si puntea spate…
RK = reparatie capitala.
Acum e reparatie pe alocuri, ca na, trebuie sa ne tinem ocupati cu ceva…
Din ceea ce am vazut pina acum, RK-urile nu sint sincronizate cu revizia boghiurilor, asa ca e normal ( ) sa huruie…
Ca doar e treaba facuta la Ateliere…
Pe vremuri (foarte demult…), cind un autobuz intra in RK, se refaceau si motorul si cutia de viteze si puntea spate…
RK = reparatie capitala.
Acum e reparatie pe alocuri, ca na, trebuie sa ne tinem ocupati cu ceva…
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
Nenea_titi
Eu zic că o mare problemă o reprezintă neglijarea. Se merge pe principiul că ne vin tramvaie noi dă-le încolo pe cele vechi...nu trebuie să fie așa...100 Imperio pe 6 linii (că pe 40 și 55 a lălăit-o grav) sunt cam praf în ochi. București are aproape 22 linii... pe celelalte ce pui ? Sunt linii bune pe care merg vechituri, și ocazional tramvaie mai moderne (7, 11, 47, 44). Dacă nu se ocupă serios și de V3A rămase, măcar cu mentenanța corespunzătoare până la noi tramvaie care vor veni la anu și La mulți ani, tramvaiul bucureștean, cu toate Imperio ale lui va deveni total neatractiv. Mă uit la Alexandria, că de când are Imperio, starea multor V3A, ba chiar și CH/CA-PPC au ajuns ca după bombardament. Nu e normal...cum am spus, trebuie păstrate și tras de ele până când vin tramvaiele noi. Momentan se poate merge decent cu Imperio și PPC și BLF dacă liniile sunt decente, parcul se poate considera ok. Dar V3A 93 întreținute prost apoi imobilizate, vor face anumite linii să nu mai fie atractive.
Referitor la casare, de acord, unele probabil sunt dincolo de orice reparație (structură afectată, prea multe componente defecte, unicate) . Și probabil s-ar cheltui prea mult cu repararea lor iar profitul acelui tramvai în operare să fie infim.
Eu zic că o mare problemă o reprezintă neglijarea. Se merge pe principiul că ne vin tramvaie noi dă-le încolo pe cele vechi...nu trebuie să fie așa...100 Imperio pe 6 linii (că pe 40 și 55 a lălăit-o grav) sunt cam praf în ochi. București are aproape 22 linii... pe celelalte ce pui ? Sunt linii bune pe care merg vechituri, și ocazional tramvaie mai moderne (7, 11, 47, 44). Dacă nu se ocupă serios și de V3A rămase, măcar cu mentenanța corespunzătoare până la noi tramvaie care vor veni la anu și La mulți ani, tramvaiul bucureștean, cu toate Imperio ale lui va deveni total neatractiv. Mă uit la Alexandria, că de când are Imperio, starea multor V3A, ba chiar și CH/CA-PPC au ajuns ca după bombardament. Nu e normal...cum am spus, trebuie păstrate și tras de ele până când vin tramvaiele noi. Momentan se poate merge decent cu Imperio și PPC și BLF dacă liniile sunt decente, parcul se poate considera ok. Dar V3A 93 întreținute prost apoi imobilizate, vor face anumite linii să nu mai fie atractive.
Referitor la casare, de acord, unele probabil sunt dincolo de orice reparație (structură afectată, prea multe componente defecte, unicate) . Și probabil s-ar cheltui prea mult cu repararea lor iar profitul acelui tramvai în operare să fie infim.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
Gabi23
A revenit la Depoul Victoria de la URAC vagonul 239. Acesta a fost trimis în luna martie inițial pentru schimabrea linoleumului și scaunelor, dar s-a constatat că avea nevoie de reparații mai complexe. Urmează să revină în circulație în perioada următoare.
De la Victoria mai sunt impobilizate vagoanele: 170, 312, 315, 340, 343, 344, 4039 și 4041.
A revenit la Depoul Victoria de la URAC vagonul 239. Acesta a fost trimis în luna martie inițial pentru schimabrea linoleumului și scaunelor, dar s-a constatat că avea nevoie de reparații mai complexe. Urmează să revină în circulație în perioada următoare.
De la Victoria mai sunt impobilizate vagoanele: 170, 312, 315, 340, 343, 344, 4039 și 4041.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
ADK
De la Victoria ce vagoane sunt retrase în vederea casării?
De la Victoria ce vagoane sunt retrase în vederea casării?
- V2A
-
Posted:
-
- V2A
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
V2A
Tramvaiul școală 281 s-a defectat pe Str. 11 Iunie. Are probleme la boghiul 1. Vatmanul de pe 134 (7) l-a împins până la Carol.
Eu mă urcasem în 358 (27),aflat după "tandemul" 134+281. Vatmanul de pe 358 ne-a cerut să coborâm la Carol. 358 a fost cuplat cu 281, lângă Fântâna Zodiac și tocmai s-au pus în mișcare.
Tramvaiul școală 281 s-a defectat pe Str. 11 Iunie. Are probleme la boghiul 1. Vatmanul de pe 134 (7) l-a împins până la Carol.
Eu mă urcasem în 358 (27),aflat după "tandemul" 134+281. Vatmanul de pe 358 ne-a cerut să coborâm la Carol. 358 a fost cuplat cu 281, lângă Fântâna Zodiac și tocmai s-au pus în mișcare.
- STB Spotting 21
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
STB Spotting 21
Gabi23 wrote here:Cel putin 170 a revenit, se afla pe linia 1.
A revenit la Depoul Victoria de la URAC vagonul 239. Acesta a fost trimis în luna martie inițial pentru schimabrea linoleumului și scaunelor, dar s-a constatat că avea nevoie de reparații mai complexe. Urmează să revină în circulație în perioada următoare.
De la Victoria mai sunt impobilizate vagoanele: 170, 312, 315, 340, 343, 344, 4039 și 4041.
- STB Spotting 21
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
STB Spotting 21
239 a revenit in circulatie, pe linia 1.
239 a revenit in circulatie, pe linia 1.
- Andrei18
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
Andrei18
De la Alexandria au revenit 285, care a stat imobilizat aproape o lună și 336 care era imobilizat din luna iulie. 285 este repartizat pe linia 12 iar 336 pe linia 32.
De la Alexandria au revenit 285, care a stat imobilizat aproape o lună și 336 care era imobilizat din luna iulie. 285 este repartizat pe linia 12 iar 336 pe linia 32.
📖 Pagination options