Topic: Locomotive clasa 450 (ex 45 - Electroputere/Siemens/Softronic)
439 posts, 188671 views
📖 Pagination options
- 19jimmy84
-
Posted:
-
- PaulIP
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 45 (Electroputere/Siemens/Softronic)
Gabi23
335 a fost construită la intreprinderea Electroputere în anul 1978 și a fost modernizată cu echipamente Siemens după două decenii de funcționare. În anul 2007 a fost remodernizată ICOL, fiind înlocuit echipementul Siemens. Astăzi, la tracțiunea trenului R8083 București Nord - București Obor:
335 a fost construită la intreprinderea Electroputere în anul 1978 și a fost modernizată cu echipamente Siemens după două decenii de funcționare. În anul 2007 a fost remodernizată ICOL, fiind înlocuit echipementul Siemens. Astăzi, la tracțiunea trenului R8083 București Nord - București Obor:
45-0335-5 - Halta București Basarab - 12.01.2016 - R8083 Buc Nord-Buc Obor.JPG (295.98 KB; downloaded 6062 times)
- Gaby
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 45 (Electroputere/Siemens/Softronic)
Gaby
CFR Călători 45-0335-5 (Depoul București Călători)
În așteptarea lui IR401-2 Chișinu - București Nord
16.01.2017, Iași
CFR Călători 45-0335-5 (Depoul București Călători)
În așteptarea lui IR401-2 Chișinu - București Nord
16.01.2017, Iași
- cosmin theodor
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 45 (Electroputere/Siemens/Softronic)
cosmin theodor
- MariusCFRBucuresti
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 45 (Electroputere/Siemens/Softronic)
MariusCFRBucuresti
EA 366 in depoul Bucuresti Calatori.
EA 311 si ea tot acolo.
EA 379 spre Bucuresti Grivita cu garnitura trenului 1574.
EA 366 in depoul Bucuresti Calatori.
EA 311 si ea tot acolo.
EA 379 spre Bucuresti Grivita cu garnitura trenului 1574.
- cosmin theodor
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 45 (Electroputere/Siemens/Softronic)
cosmin theodor
- cosmin theodor
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 45 (Electroputere/Siemens/Softronic)
cosmin theodor
45-0397-5 si 45-0321-5 intrand cu R8003 in halta Poarta Alba, 11.04.2017.
45-0397-5 by Bucur Theodor Cosmin, on Flickr
45-0397-5 si 45-0321-5 intrand cu R8003 in halta Poarta Alba, 11.04.2017.
45-0397-5 by Bucur Theodor Cosmin, on Flickr
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 45 (Electroputere/Siemens/Softronic)
shoppy
Pana la urma care este diferenta intre cele cu botul alb si cele cu botul rosu?
Pana la urma care este diferenta intre cele cu botul alb si cele cu botul rosu?
- MariusCFRBucuresti
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 45 (Electroputere/Siemens/Softronic)
MariusCFRBucuresti
La prima vedere cele cu bot alb au fost modernizate de EP in colaborare cu Siemens si au un bord asemanator celui Promat(de aici ispiratia celor de la Promat ) si cele cu botul rosu au bord ICOL. Cele cu bot alb mi se pare ca au fost primele locomotive cu viteza impusa din Romania,insa problema era ca locomotivele aveau graduator si efectiv de puneai viteza pe 140 km/h aceasta ducea graduatorul in 40 de trepte pana atingea 140. Cum scadea viteza la 138-137 cum pleca iar graduatorul in 40 de trepte si efectiv omorai graduatorul dupa 2-3 chestii dastea si mai bine mergeau cu trenu pe manual.Mai sunt cateva diferente prin sala la partea tehnica dar nici eu nu le stiu asa bine.
La prima vedere cele cu bot alb au fost modernizate de EP in colaborare cu Siemens si au un bord asemanator celui Promat(de aici ispiratia celor de la Promat ) si cele cu botul rosu au bord ICOL. Cele cu bot alb mi se pare ca au fost primele locomotive cu viteza impusa din Romania,insa problema era ca locomotivele aveau graduator si efectiv de puneai viteza pe 140 km/h aceasta ducea graduatorul in 40 de trepte pana atingea 140. Cum scadea viteza la 138-137 cum pleca iar graduatorul in 40 de trepte si efectiv omorai graduatorul dupa 2-3 chestii dastea si mai bine mergeau cu trenu pe manual.Mai sunt cateva diferente prin sala la partea tehnica dar nici eu nu le stiu asa bine.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 45 (Electroputere/Siemens/Softronic)
shoppy
Si cele ICOl tot modernizare cu Siemens este?
Siemens sunt specialisti la regulatoare, ce spui tu este o greseala de incepator(iar rezolvarea este tot elementara, adica parametrul timp minim intre 2 trepte la regulatorul in trepte), ori s-a sabotat intentionat proiectul ori este o scorneala cum se scornesc mereu chestii cand apare ceva nou.
Si cele ICOl tot modernizare cu Siemens este?
Siemens sunt specialisti la regulatoare, ce spui tu este o greseala de incepator(iar rezolvarea este tot elementara, adica parametrul timp minim intre 2 trepte la regulatorul in trepte), ori s-a sabotat intentionat proiectul ori este o scorneala cum se scornesc mereu chestii cand apare ceva nou.
- MariusCFRBucuresti
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 45 (Electroputere/Siemens/Softronic)
MariusCFRBucuresti
Cele ICOL nu sunt modernizate de Siemens ci de Electroputere Craiova.
Am impresia ca si-au bagat romanii nasul in proiectul celor cu capu alb.
shoppy wrote:
Si cele ICOl tot modernizare cu Siemens este?
Siemens sunt specialisti la regulatoare, ce spui tu este o greseala de incepator(iar rezolvarea este tot elementara, adica parametrul timp minim intre 2 trepte la regulatorul in trepte), ori s-a sabotat intentionat proiectul ori este o scorneala cum se scornesc mereu chestii cand apare ceva nou.
Cele ICOL nu sunt modernizate de Siemens ci de Electroputere Craiova.
Am impresia ca si-au bagat romanii nasul in proiectul celor cu capu alb.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 45 (Electroputere/Siemens/Softronic)
shoppy
Aia de la Siemens nu-s batuti in cap sa-si bage tot felul de pafaristi nasul in treaba lor, asa ca s-au asigurat ca dupa expirarea garantiei CFR Calatori o sa trebuiasca sa vina tot la ei pentru mentenanta, si cum la o firma ca Siemens i se rupe de un client neserios si imprevizibil ca CFR Calatori, au pus un pret serios si nu au negociat, stiind ca ori li se plateste ori se abandoneaza locomotivele.
Spre deosebire, o firma de la Craiova care traieste de pe azi pe maine poate sa stea cu caciula intinsa la CFR Calatori, mai repara 3 locomotive, li se plateste doar una, mai repara inca una, iar se mai plateste una, mai muta aia prin depou piesele de pe una pe alta, tot asa.
Aia de la Siemens nu-s batuti in cap sa-si bage tot felul de pafaristi nasul in treaba lor, asa ca s-au asigurat ca dupa expirarea garantiei CFR Calatori o sa trebuiasca sa vina tot la ei pentru mentenanta, si cum la o firma ca Siemens i se rupe de un client neserios si imprevizibil ca CFR Calatori, au pus un pret serios si nu au negociat, stiind ca ori li se plateste ori se abandoneaza locomotivele.
Spre deosebire, o firma de la Craiova care traieste de pe azi pe maine poate sa stea cu caciula intinsa la CFR Calatori, mai repara 3 locomotive, li se plateste doar una, mai repara inca una, iar se mai plateste una, mai muta aia prin depou piesele de pe una pe alta, tot asa.
📖 Pagination options