Topic: Despre biciclete și infrastructura velo
551 posts, 163088 views
📖 Pagination options
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Despre biciclete
TibiV
@Florinds,
revolta bicicclistilor de aici m-a facut sa imi reamintesc de "calitatea" celor care sunt "legiuitorii" nostri....
Hahahahaha !....
Le face o mare placere sa scrie legi inaplicabile...
Abia astept sa vad primul biciclist care, desi a facut "slalom urias" printre pietonii din Cismigiu, va fi amendat de cineva
Daca tranteste la pamant pe cineva si ii rupe un os, ceva, poate...
Dar nici atunci nu cred.
NU am auzit/citit inca despre vreun asemenea caz.
Este la fel cu "traversarea pietonilor prin loc nepermis" sau "depasirea refugiilor de tramvai" prin stanga.
De doua ori pe an (dar nu mai mult de vreo 2-3 ore) Politia Rutiera face un "exercitiu de imagine" (la care au convocat televiziunile cu 24 de ore inainte) si ii amendeaza la greu pe "fraierii cazuti in plasa".
In restul de 363 de zile ale anului ii doare fix in pix.
Iar in parcuri ce pana mea sa caute Politia Rutiera, cand nu o gasesti nici pe strada ?!?!...
Deci, dragi biciclisti, calcati-o prin parcuri fara grija !...
Doar sa nu produceti "vatamari corporale grave", juliturile nu se pun...
@Florinds,
revolta bicicclistilor de aici m-a facut sa imi reamintesc de "calitatea" celor care sunt "legiuitorii" nostri....
Hahahahaha !....
Le face o mare placere sa scrie legi inaplicabile...
Abia astept sa vad primul biciclist care, desi a facut "slalom urias" printre pietonii din Cismigiu, va fi amendat de cineva
Daca tranteste la pamant pe cineva si ii rupe un os, ceva, poate...
Dar nici atunci nu cred.
NU am auzit/citit inca despre vreun asemenea caz.
Este la fel cu "traversarea pietonilor prin loc nepermis" sau "depasirea refugiilor de tramvai" prin stanga.
De doua ori pe an (dar nu mai mult de vreo 2-3 ore) Politia Rutiera face un "exercitiu de imagine" (la care au convocat televiziunile cu 24 de ore inainte) si ii amendeaza la greu pe "fraierii cazuti in plasa".
In restul de 363 de zile ale anului ii doare fix in pix.
Iar in parcuri ce pana mea sa caute Politia Rutiera, cand nu o gasesti nici pe strada ?!?!...
Deci, dragi biciclisti, calcati-o prin parcuri fara grija !...
Doar sa nu produceti "vatamari corporale grave", juliturile nu se pun...
- adila
-
Posted:
-
Re: Despre biciclete
adila
Ce spui tu este ca si cum toti ar trebui sa incalcam niste reguli, oricare ar fi ele, deoarece oricum nu se aplica legea. Asta este sfatul tau, sau este doar o gluma fara sens?
Ce spui tu este ca si cum toti ar trebui sa incalcam niste reguli, oricare ar fi ele, deoarece oricum nu se aplica legea. Asta este sfatul tau, sau este doar o gluma fara sens?
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Despre biciclete
TibiV
Ghici...
Daca ai o astfel de dilema, probabil nu ai citit pana acum nici o postare a mea...
Ghici...
Daca ai o astfel de dilema, probabil nu ai citit pana acum nici o postare a mea...
- adila
-
Posted:
-
- misterr
-
Posted:
-
Re: Despre biciclete
misterr
ATENŢIE BICICLIŞTI! Puteţi să vă asiguraţi bicicleta nu doar pentru furt, ci şi pentru accidente (VIDEO)
https://vod2bp.antenaplay.ro/antena1/2017/05/12/0ee667a843ee215437089d1a74afe5f8d4e253d654d6d65bebf6ee331e88fbe0_720p-wide.mp4/index.m3u8?starttime=1494752007&endtime=1494759207&source=web&token=hN--_M6uKhGx3Ok--qyn_C04T_w=
E mai ieftină ca în cazul maşinilor, dar şi valoarea asigurată este mai mică. În caz de accident, va acoperi şi investigaţiile medicale, aşa cum există deja pe piaţa din Occident.
Esteban Alul este un artist nonconformist. Întreaga recuzită şi-a adus-o tocmai din Chile... pe portbagajul unei biciclete. De câteva luni, Esteban merge cu bicicleta pe străzile Capitalei. S-a trezit şi în situaţii neplăcute.
....................................
La noi, unul din trei români are o biciccletă. Puţini sunt cei care ştiu că le şi pot asigura. Deşi, conform unui studiu, în 2014 se furau cam 50 de biciclete pe săptămână, doar în Capitală.
În 2014, a apărut şi la noi asigurarea pentru furtul bicicletei. În şase luni s-au încheiat doar 130 de poliţe la peste 350.000 de biciclete vândute. Dacă până acum bicicliştii puteau să-şi protejeze propria investiţie, acum pot face acelaşi lucru cu bunurile altora.
În România, o singură companie pune la dispoziţie o asigurare de răspundere civilă pentru biciclişti. Despăgubirea reprezintă 10 la sută din suma fixată de client, dar nu mai mult de 50.000 de euro, pe an. Important este ca incidentul să aibă loc pe un drum public.
În România, piața de biciclete s-a dublat din 2010 până în 2015, an în care s-au cheltuit 60 de milioane de euro pe acest segment.
andrei11 wrote:
Si sa-si incheie polite RCA. Pentru biciclete vorbesc.
andrei11 wrote:
Si repet, obligatoriu polita RCA pentru bicicleta. Inscrierea unei serii pe bicicleta se face destul de usor ca sa fie identificata.
ATENŢIE BICICLIŞTI! Puteţi să vă asiguraţi bicicleta nu doar pentru furt, ci şi pentru accidente (VIDEO)
https://vod2bp.antenaplay.ro/antena1/2017/05/12/0ee667a843ee215437089d1a74afe5f8d4e253d654d6d65bebf6ee331e88fbe0_720p-wide.mp4/index.m3u8?starttime=1494752007&endtime=1494759207&source=web&token=hN--_M6uKhGx3Ok--qyn_C04T_w=
E mai ieftină ca în cazul maşinilor, dar şi valoarea asigurată este mai mică. În caz de accident, va acoperi şi investigaţiile medicale, aşa cum există deja pe piaţa din Occident.
Esteban Alul este un artist nonconformist. Întreaga recuzită şi-a adus-o tocmai din Chile... pe portbagajul unei biciclete. De câteva luni, Esteban merge cu bicicleta pe străzile Capitalei. S-a trezit şi în situaţii neplăcute.
....................................
La noi, unul din trei români are o biciccletă. Puţini sunt cei care ştiu că le şi pot asigura. Deşi, conform unui studiu, în 2014 se furau cam 50 de biciclete pe săptămână, doar în Capitală.
În 2014, a apărut şi la noi asigurarea pentru furtul bicicletei. În şase luni s-au încheiat doar 130 de poliţe la peste 350.000 de biciclete vândute. Dacă până acum bicicliştii puteau să-şi protejeze propria investiţie, acum pot face acelaşi lucru cu bunurile altora.
În România, o singură companie pune la dispoziţie o asigurare de răspundere civilă pentru biciclişti. Despăgubirea reprezintă 10 la sută din suma fixată de client, dar nu mai mult de 50.000 de euro, pe an. Important este ca incidentul să aibă loc pe un drum public.
În România, piața de biciclete s-a dublat din 2010 până în 2015, an în care s-au cheltuit 60 de milioane de euro pe acest segment.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Despre biciclete
Tom
Despre articolul 161, s'a omis aici litera o), unde li se interzice să traverseze pe trecerea de pietoni călare pe bicicletă.
Dar dacă credeam că toate apucăturile le-am văzut în România și alte țări "în curs de dezvoltare", iată ceva și mai tare în filmuleț:
Iar cine vrea să vadă dacă se califică la statutul de biciclist de Amsterdam, poate da aici un test.
Despre articolul 161, s'a omis aici litera o), unde li se interzice să traverseze pe trecerea de pietoni călare pe bicicletă.
Dar dacă credeam că toate apucăturile le-am văzut în România și alte țări "în curs de dezvoltare", iată ceva și mai tare în filmuleț:
Iar cine vrea să vadă dacă se califică la statutul de biciclist de Amsterdam, poate da aici un test.
- adila
-
Posted:
-
Re: Despre biciclete
adila
Stiti care este problema in Romania, sau cel putin una din ele? Suntem inapoiati din toate punctele de vedere si ne incapatanam sa ramanem asa.
Stiti care este problema in Romania, sau cel putin una din ele? Suntem inapoiati din toate punctele de vedere si ne incapatanam sa ramanem asa.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Despre biciclete
mcosmin
Primaria capitalei da bani pentru biciclete. O idee buna, dar insuficienta.
Propun ca politia rutiera sa bage politisti sub acoperire pe biciclete, ca sa bage putin frica in soferi, ca altfel ronanul nu pricepe. Cam la fel cum a fost si povestea cu centura de siguranta.
Primaria capitalei da bani pentru biciclete. O idee buna, dar insuficienta.
Propun ca politia rutiera sa bage politisti sub acoperire pe biciclete, ca sa bage putin frica in soferi, ca altfel ronanul nu pricepe. Cam la fel cum a fost si povestea cu centura de siguranta.
- adila
-
Posted:
-
- mcosmin
-
Posted:
-
- adila
-
Posted:
-
Re: Despre biciclete
adila
In uniforma si pe bicicleta si eu as vrea sa-i vad, poate in felul asta mai lucreaza si la conditia fizica. Eu insa am vazut astazi doi politisti pe "self balancing scooter" adica ceva de genul asta:
Sunt tari in care este ceva cotidian sa vezi politia pe bicicleta intr-un parc sau o zona pietonala.
In uniforma si pe bicicleta si eu as vrea sa-i vad, poate in felul asta mai lucreaza si la conditia fizica. Eu insa am vazut astazi doi politisti pe "self balancing scooter" adica ceva de genul asta:
Sunt tari in care este ceva cotidian sa vezi politia pe bicicleta intr-un parc sau o zona pietonala.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Despre biciclete
mcosmin
La fel sunt si tari in care soferii respecta regulile de circulatie fara sa stea politia rutiera pe ei .
La fel sunt si tari in care soferii respecta regulile de circulatie fara sa stea politia rutiera pe ei .
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Despre biciclete
andrei11
Aiurea, e plin de camere acolo. Nici nu le dă amendă, se trezesc cu banii extraşi din cont instant. Eventual primesc explicaţii pe e mail după un minut de la comiterea infracţiunii. Ia să funcţioneze treaba asta şi la noi, să vezi ce disciplinaţi o să fie şi ai noştri.
Aiurea, e plin de camere acolo. Nici nu le dă amendă, se trezesc cu banii extraşi din cont instant. Eventual primesc explicaţii pe e mail după un minut de la comiterea infracţiunii. Ia să funcţioneze treaba asta şi la noi, să vezi ce disciplinaţi o să fie şi ai noştri.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Despre biciclete
Goldmund
Un francez intreaba un englez de ce in GB majoritatea este formata din gentleman(caracter, educatie, sau pozitie sociala, sau toate la un loc), englezul ii raspunde "dupa o mie de ani de bici"; revenind la ideea ta, mai intai trebuie intr-un fel sa invete toti sa respecte legea(cu multa politie intransigenta), dupa care nu prea mai ai nevoie de politisti...Din fericire, azi oamenii invata mai repede decat au invatat englezii odata...
mcosmin wrote:
La fel sunt si tari in care soferii respecta regulile de circulatie fara sa stea politia rutiera pe ei .
Un francez intreaba un englez de ce in GB majoritatea este formata din gentleman(caracter, educatie, sau pozitie sociala, sau toate la un loc), englezul ii raspunde "dupa o mie de ani de bici"; revenind la ideea ta, mai intai trebuie intr-un fel sa invete toti sa respecte legea(cu multa politie intransigenta), dupa care nu prea mai ai nevoie de politisti...Din fericire, azi oamenii invata mai repede decat au invatat englezii odata...
📖 Pagination options