Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)

772 posts, 139433 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 18 19 20 21 22 23 24  ... 56
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) beauty and your feast

Ma gandesc ca va reveni odata cu introducerea troleibuzelor Solaris pe reteaua din Berceni, probabil cu cateva modificari.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) ByOnu

O chestie faina cu noul 5 este ca acum avem din nou trenuri V3A, precum in anii '80. Deseori, 5 si 16 joaca rol de remorca cu vatman unul pentru calalalt.

Avem astfel tramvaie cu capacitate cumulata de 500-600 calatori pe Str. Viitorului.

Asta in loc ca aceste tramvaie sa suplimenteze liniile unde este cu adevarat nevoie. Sau macar sa fi fost ture pe linia 16, asigurand astfel capacitate suplimentara in Pipera, unde tramvaiele sunt pline la orele de varf.
Screenshot_20240222-185851_Info TB.jpg (392.17 KB; downloaded 3342 times)
Screenshot_20240222-185908_Info TB.jpg (441.69 KB; downloaded 3342 times)

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) TrainWrecker

Mai bine foloseau cele 10 ture pe care le avea 5-ul (inainte de deviere) pentru suplimentarea liniei 16 cu 4 ture, mai dadeau inca 4 la Militari ca sa scape de tot de tatre din 25 si poate 19 si sa pastreze 2 ca rezerve.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) Cezar210

Sau suplimentau inelarul...Acum bidirecționalele au ajuns ca înlocuitoare de V3A-93 (nu suplimentări) prin 11 (3), 44 (1), 55 (2)...total 6, plus 4 pe actualul 5, rezultă cele 10 pe care le avea înainte.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) citaro4775

Salutare, dintotdeauna mă întrebam dacă până la urmă linia 75 de troleibuze (Gara de Nord-Piața Rosetti) a fost una reală sau doar un mit urban. Eu când am căutat pe Google, am găsit 2 imagini cu 2 Ikarus-uri pe 75, care aveau afișată numai linia, traseul era scris pe un A4 lipit pe geam.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) Mariusv

A fost doar o zi sau doua in anul 2007 linia asta.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) cosmindaniel

A fost vreun eveniment sau și-au dat seama prea tîrziu ca nu e echitabila?

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) punmeister

Mariusv wrote here:
A fost doar o zi sau doua in anul 2007 linia asta.

Cumva cand a fost summitul NATO?

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) rosetti61

Cel mai probabil cand s-a lucrat la linia 21 in intersectia Mosilor cu Carol iar linia 85 a fost sparta in doua. Parca in anii 90 au mai fost niste sectionari din astea pentru liniile 85 (65+85) si 90 (60+90)

 


  • TPB
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) TPB

As dori sa vin cu o propunere legata de un schimb de 5 ture intre depourile Victoria si Dudesti, intre liniile 1 si 55. Consider ca linia 1 este la fel de importanta ca 10-le, fiind nevoie de mai multe tramvaie cu podea partial coborata. De cand au venit cele 12 Imperio pentru linia 1 (vorbim de seria 3845-3856), acestea nu au inlocuit vechile V3A-93, asa cum ar fi trebuit, ci CH-urile si BLF-urile Dudestiului care au ramas pe linia 10 (ulterior ajungand pe 19, 23, 27). Asa cum au spus si alti colegi de forum, inelarele sunt utile, insa mai tot timpul sunt blocate, ajungandu-se la mers in ,,trenulet", insa exista solutii.
Totodata, CH-urile au mai mari sanse de a se strica pe linia 55 fata de V3A-urile clasice si bidirectionale de la Victoria, intrucat sunt trimise pe sine de tip ,,Otelul Rosu" intre Piata Iancului si Piata Sf. Vineri. Pe de alta parte, calatorii liniei 14 (mergand in paralel cu 55ul pe anumite portiuni) beneficiaza de anul trecut de CA-urile de la depoul Colentina, ce au podea partial coborata.
Ca o paranteza, V3A-93 258 este imprumutat astazi depoului Victoria, de la Colentina, circuland pe linia 1.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) GPS

Bun. Și dacă cei de pe linia 14 beneficiază, cei de pe 55 nu au dreptul sau? Toți călătorii trebuie să beneficieze de vagoane cu podea coborâtă. Dacă pe 1 tramvaiul vine greu și nu există o cadență între vagoanele cu podea joasă și cele cu podea înaltă nu este din cauza faptului că CH urile au migrat pe linia 55.

 


  • TPB
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) TPB

Este adevarat ce ati spus. Eu nu imi doresc ca aplic un tratament preferential. Linia 55 ar ramane cu un tur de Dudesti, iar depoul Titan ar putea sa trimita exclusiv tramvaiul V3A-93-PPC 303 pe aceasta linie. De asemenea, s-ar mai putea face un schimb de 1 tur intre depourile Titan si Colentina (intre liniile 55 si 14), pentru a avea si un CA in 55, din moment ce traseele de acces/retragere nu s-ar schimba. Acestea sunt doar niste propuneri.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) WT_fan06

Propuneri poți trimite la TPBI. Aici pe forum nu prea au rost aceste discuții "dacă s-ar muta un tur acolo și un tur dincolo"...

 



Go to page:  1  ... 18 19 20 21 22 23 24  ... 56
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2406 forum members have written 432394 posts in 5381 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use