Topic: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere
814 posts, 188012 views
📖 Pagination options
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
Nightwolf
Am inteles ca s-a schimbat saptamana asta... nu am trecut p`acolo asa ca nu stiu dar asa se vorbea ca s-a schimbat...
Am inteles ca s-a schimbat saptamana asta... nu am trecut p`acolo asa ca nu stiu dar asa se vorbea ca s-a schimbat...
- bekxy
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
bekxy
Nu s-a schimbat nimic, e aceeaşi prostie şi aceeaşi coadă. Şi când te gândeşti că marcajul vechi e încă acolo, acoperit cu smoală.... ar trebui doar să mute smoala pe marcajul nou şi prost .
Cui ar trebui să mă adresez oficial pentru remedierea unor situaţii legate de sistematizarea circulaţiei?
Nu s-a schimbat nimic, e aceeaşi prostie şi aceeaşi coadă. Şi când te gândeşti că marcajul vechi e încă acolo, acoperit cu smoală.... ar trebui doar să mute smoala pe marcajul nou şi prost .
Cui ar trebui să mă adresez oficial pentru remedierea unor situaţii legate de sistematizarea circulaţiei?
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
zapacitu
Poti fi sigur de asta.
Majoritatea marcajelor relativ noi (ultimul an, cel putin) sunt gandite de persoane care probabil habar nu au la ce folosesc respectivele marcaje.
Mihai Bravu: apar din senin niste benzi aiurea, care se muta cand la stanga cand la dreapta, fara niciun fel de marcaj evident.
Liviu Rebreanu: in dreptul statiei de tramvai, marcajele vireaza BRUSC dreapta 30-40 grade, revenind apoi peste 2-3m la directia initiala. La 50 la ora (legal deci) iti trebuie indemanare ca sa stai fix pe banda ta, iar ca sa faca doua masini care circula in paralel lucrul asta... ar trebui sa fie amndoi piloti.
Calea Victoriei: apar borduri din senin.
someone wrote:bekxy wrote:Uneori am impresia ca unele marcaje noi s-au gandit din birou, fara sa mearga la fata locului sa vada exact cum stau lucrurile. In afara de Luica-Brancoveanu, mai sunt si alte locuri unde s-a dat circulatia peste cap, un alt exemplu fiind liniile trasate pe Mihai Bravu, pana in intersectia cu Vitan, cand vii dinspre Dristor.
Poti fi sigur de asta.
Majoritatea marcajelor relativ noi (ultimul an, cel putin) sunt gandite de persoane care probabil habar nu au la ce folosesc respectivele marcaje.
Mihai Bravu: apar din senin niste benzi aiurea, care se muta cand la stanga cand la dreapta, fara niciun fel de marcaj evident.
Liviu Rebreanu: in dreptul statiei de tramvai, marcajele vireaza BRUSC dreapta 30-40 grade, revenind apoi peste 2-3m la directia initiala. La 50 la ora (legal deci) iti trebuie indemanare ca sa stai fix pe banda ta, iar ca sa faca doua masini care circula in paralel lucrul asta... ar trebui sa fie amndoi piloti.
Calea Victoriei: apar borduri din senin.
- cornel001
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
cornel001
Apropo, abia ce am schimbat amortizoare si bucsi fata, care au costat o mica avere, si era sa iau o bordura pe Calea Victoriei din cauza de marcaje temporare inexistente pe zonele in lucru. tara asta (cu t mic) are nevoie de o dictatura sangeroasa.
Apropo, abia ce am schimbat amortizoare si bucsi fata, care au costat o mica avere, si era sa iau o bordura pe Calea Victoriei din cauza de marcaje temporare inexistente pe zonele in lucru. tara asta (cu t mic) are nevoie de o dictatura sangeroasa.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
zapacitu
Cunosc sentimentul; era si o discutie pe topicul de Calea Victoriei exact pe aceeasi tema.
cornel001 wrote:
Apropo, abia ce am schimbat amortizoare si bucsi fata, care au costat o mica avere, si era sa iau o bordura pe Calea Victoriei din cauza de marcaje temporare inexistente pe zonele in lucru. tara asta (cu t mic) are nevoie de o dictatura sangeroasa.
Cunosc sentimentul; era si o discutie pe topicul de Calea Victoriei exact pe aceeasi tema.
- Serban
-
Posted:
-
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
Nightwolf
bpr@b.politiaromana.ro
bekxy wrote:
Nu s-a schimbat nimic, e aceeaşi prostie şi aceeaşi coadă. Şi când te gândeşti că marcajul vechi e încă acolo, acoperit cu smoală.... ar trebui doar să mute smoala pe marcajul nou şi prost .
Cui ar trebui să mă adresez oficial pentru remedierea unor situaţii legate de sistematizarea circulaţiei?
bpr@b.politiaromana.ro
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
Nightwolf
Da chiar, care zone de lucru ca C.V. e marcata toata din cate stiu eu ...
@zpacitu -- u nu te saturi deloc vad. Esti atat de incapatanat incat usor usor o sa ajungi un mare troll dar asta e! Mai avem si din astia. Pai bai prietene, marcajele care o iau catre dreapta cum zici tu pe M. Bravu (si nu numai) sunt facute pt berbeci ca tine sa nu intre in refugiul de tramvai si, mai ales, sa inchida banda de OBLIGARE la viraj stanga (asta in cazul marcajelor catre stanga). La 50 la ora e f simplu sa mergi in banda ta unghiul de "fuga" este de 15 grade, un mizilic. Marcajul este un lucru de OBLIGARE, nu il respecti esti vinovat. D`asta e vb aia, daca nu belesti ochii, belesti portofelul. Invatati odata pt totdeauna sa conduceti corect. Moda marcajelor de ghidaj (ca asa se numesc astea "inclinate", marcaje de ghidaj) exista in EU de fo` 10-15 ani. Dar noi suntem mai destepti, daca facem ceva sa ajutam berbecul din spatele covrigului, sare berbecu in sus ca el habar nu are de lege si de obligatiile care ii revin intr-o intersectie ...
Nu te obosi sa-mi raspunzi, n-are rost, colegii de pe forum ma cunosc bine, orice ai zice nu ma poti contrazice dpdv LEGAL!
cornel001 wrote:
Apropo, abia ce am schimbat amortizoare si bucsi fata, care au costat o mica avere, si era sa iau o bordura pe Calea Victoriei din cauza de marcaje temporare inexistente pe zonele in lucru. tara asta (cu t mic) are nevoie de o dictatura sangeroasa.
Da chiar, care zone de lucru ca C.V. e marcata toata din cate stiu eu ...
@zpacitu -- u nu te saturi deloc vad. Esti atat de incapatanat incat usor usor o sa ajungi un mare troll dar asta e! Mai avem si din astia. Pai bai prietene, marcajele care o iau catre dreapta cum zici tu pe M. Bravu (si nu numai) sunt facute pt berbeci ca tine sa nu intre in refugiul de tramvai si, mai ales, sa inchida banda de OBLIGARE la viraj stanga (asta in cazul marcajelor catre stanga). La 50 la ora e f simplu sa mergi in banda ta unghiul de "fuga" este de 15 grade, un mizilic. Marcajul este un lucru de OBLIGARE, nu il respecti esti vinovat. D`asta e vb aia, daca nu belesti ochii, belesti portofelul. Invatati odata pt totdeauna sa conduceti corect. Moda marcajelor de ghidaj (ca asa se numesc astea "inclinate", marcaje de ghidaj) exista in EU de fo` 10-15 ani. Dar noi suntem mai destepti, daca facem ceva sa ajutam berbecul din spatele covrigului, sare berbecu in sus ca el habar nu are de lege si de obligatiile care ii revin intr-o intersectie ...
Nu te obosi sa-mi raspunzi, n-are rost, colegii de pe forum ma cunosc bine, orice ai zice nu ma poti contrazice dpdv LEGAL!
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
3mil
Nightwolf, ca tot ai atins subiectul asta: ce facem cu deștepții care în intersecțiile fără faza dedicata a semaforului unde configurația permite ocolirea centrului imaginar, ei tot prin dreapta ocolesc, astfel blocându-se cele 2 fluxuri care fac stânga? Marcajele de ghidare probabil sunt considerate niște dungi trasate aiurea. Se poate lua vreo măsură pentru respectarea acestei reguli?
Nightwolf, ca tot ai atins subiectul asta: ce facem cu deștepții care în intersecțiile fără faza dedicata a semaforului unde configurația permite ocolirea centrului imaginar, ei tot prin dreapta ocolesc, astfel blocându-se cele 2 fluxuri care fac stânga? Marcajele de ghidare probabil sunt considerate niște dungi trasate aiurea. Se poate lua vreo măsură pentru respectarea acestei reguli?
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
Robert24
Cate meciuri am cu cretinii astia care daca au luat permisul acum 20-30 de ani, considera ca legea a ramas la fel....
Cate meciuri am cu cretinii astia care daca au luat permisul acum 20-30 de ani, considera ca legea a ramas la fel....
- Serban
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
Serban
Exact!! Nici eu nu ii sufar pe astia. Si da, benzile de ghidaj (apropo, ma bucur enorm ca toate marcajele noi presupun si bezi de ghidaj in intersectii) sunt pentru unii simple dungi pe asfalt.
Exact!! Nici eu nu ii sufar pe astia. Si da, benzile de ghidaj (apropo, ma bucur enorm ca toate marcajele noi presupun si bezi de ghidaj in intersectii) sunt pentru unii simple dungi pe asfalt.
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
3mil
Eu am tot sperat ca se va civiliza lumea pe măsură ce va mai trece timpul, dar constat ca nu am nicio șansă pana nu se iau ceva masuri. Pana atunci continui sa atrag priviri urate și sa nu fiu înțeles de acești asa ziși șoferi...
Eu am tot sperat ca se va civiliza lumea pe măsură ce va mai trece timpul, dar constat ca nu am nicio șansă pana nu se iau ceva masuri. Pana atunci continui sa atrag priviri urate și sa nu fiu înțeles de acești asa ziși șoferi...
- cornel001
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
cornel001
Te rog nu ma anunta ca s-a marcat tot, ca nu erai acolo atunci cu mine ca sa stii mai bine.
Locatia nu are importanta, ca nu e o exceptie ci o regula. In orasul asta, ca sa nu ma ras-interpretezi iar.
Legat de benzile pentru stanga, cele de mers inainte se "duc" spre dreapta si de obicei se stranguleaza traficul fiindca masini parcate inainte de semafor.
Te rog nu ma anunta ca s-a marcat tot, ca nu erai acolo atunci cu mine ca sa stii mai bine.
Locatia nu are importanta, ca nu e o exceptie ci o regula. In orasul asta, ca sa nu ma ras-interpretezi iar.
Legat de benzile pentru stanga, cele de mers inainte se "duc" spre dreapta si de obicei se stranguleaza traficul fiindca masini parcate inainte de semafor.
- Serban
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
Serban
Mie marcajele facute in ultima perioada mi se par mult mai clare, logice si bine facute. Bineinteles, daca sunt respectate isi arata mult mai bine utilitatea, ceea ce nu se intampla prea des avand in vedere civilizatia din trafic.
Avantajele clare mi se par:
- aparitia benzilor de ghidaj, care daca ar fi respectate, ar reduce muult blocajele in intersectii.
- aparitia benzii de stanga, astfel incat sa nu te mai trezesti de pe banda de inainte ca trebuie sa faci stanga
Mie marcajele facute in ultima perioada mi se par mult mai clare, logice si bine facute. Bineinteles, daca sunt respectate isi arata mult mai bine utilitatea, ceea ce nu se intampla prea des avand in vedere civilizatia din trafic.
Avantajele clare mi se par:
- aparitia benzilor de ghidaj, care daca ar fi respectate, ar reduce muult blocajele in intersectii.
- aparitia benzii de stanga, astfel incat sa nu te mai trezesti de pe banda de inainte ca trebuie sa faci stanga
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Infrastructura, utilitățile și serviciile publice din București
•
Choose destination