Topic: Otokar Kent C - 12
1488 posts, 451453 views
📖 Pagination options
- aztec
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
aztec
O explicatie pt apa aia acolo trebuie sa fie...ca doar nu venea din asfalt
O explicatie pt apa aia acolo trebuie sa fie...ca doar nu venea din asfalt
- florin
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
florin
Acum 2 ore s-a mai stricat unul "între Aviatorilor și Arcul de Triumf", e poza pe grupul Info Trafic București si Ilfov. În comentarii se mai vorbește de unul defect aseară pe Maniu la liceul T.V.
Mi se pare mie sau au o problemă cu frigul?
Acum 2 ore s-a mai stricat unul "între Aviatorilor și Arcul de Triumf", e poza pe grupul Info Trafic București si Ilfov. În comentarii se mai vorbește de unul defect aseară pe Maniu la liceul T.V.
Mi se pare mie sau au o problemă cu frigul?
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
anndrei
Niciodata nu a fost cu rezistente electrice la autobuze ci doar la tramvaie si troleibuze!
Da sunt foarte periculoase pt. calatori ii pot rani destul de rau. Ganditi-va ca acel lichid de racire ajunge pana la 85-90 grade celsius...tot un fel de DAC-uri modernizate sunt...Materialele din care sunt facute conductele sunt de slaba calitate, la Citaro totul este din cupru. Adunand toate aceste compromisuri Citaro era mai ieftin.
cris_m wrote:
Incalzirea asta nu se facea cu aeroterme pe baza de rezistente electrice? De unde si pana unde se face incalzirea cu apa?
Niciodata nu a fost cu rezistente electrice la autobuze ci doar la tramvaie si troleibuze!
Da sunt foarte periculoase pt. calatori ii pot rani destul de rau. Ganditi-va ca acel lichid de racire ajunge pana la 85-90 grade celsius...tot un fel de DAC-uri modernizate sunt...Materialele din care sunt facute conductele sunt de slaba calitate, la Citaro totul este din cupru. Adunand toate aceste compromisuri Citaro era mai ieftin.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Andrei98
Nu degeaba se zice ce se zice despre ele, cine le ia apararea probabil are ceva interese ca altfel nu prea are logica. E inadmisibil sa se intample asa ceva la un autobuz NOU! Hai ca aia cu siguranta am inteles-o sau alte mici defecte dar asa ceva...
Nu degeaba se zice ce se zice despre ele, cine le ia apararea probabil are ceva interese ca altfel nu prea are logica. E inadmisibil sa se intample asa ceva la un autobuz NOU! Hai ca aia cu siguranta am inteles-o sau alte mici defecte dar asa ceva...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Utilizator anonim
Pacat ca nu mai sunt discutiile din 2006 cand au venit Citaro, de plangea lumea dupa DAC si Rocar ca mai erau probleme minore cu alea si sareau toti ca ce proaste sunt . Si nu, nu apar Otokar, dar probleme de inceput mai sunt...
Pacat ca nu mai sunt discutiile din 2006 cand au venit Citaro, de plangea lumea dupa DAC si Rocar ca mai erau probleme minore cu alea si sareau toti ca ce proaste sunt . Si nu, nu apar Otokar, dar probleme de inceput mai sunt...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
subway guru
Discutiile alea aveau o baza clara PD/Mercedes versus PSD/Iveco
Iar optiunea era destul de evidenta, la pret egal=>Mercedes, alegerea cea mai buna fara echivoc!
Acum...ne uitam cu jind la Cluj...
Discutiile alea aveau o baza clara PD/Mercedes versus PSD/Iveco
Iar optiunea era destul de evidenta, la pret egal=>Mercedes, alegerea cea mai buna fara echivoc!
Acum...ne uitam cu jind la Cluj...
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
punmeister
Pai da, pentru ca la prima licitatie au depus oferta doar EvoBus si Iveco
Pai da, pentru ca la prima licitatie au depus oferta doar EvoBus si Iveco
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
anndrei
Radem, glumim dar este inadmisibil sa se intample asa ceva cu niste autobuze noi noute in 2018...
Radem, glumim dar este inadmisibil sa se intample asa ceva cu niste autobuze noi noute in 2018...
- aztec
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
aztec
Corect. Astea le avem... Din pacate.
Acum avem de ales...le injuram toata ziua sau ne folosim de ele. Alta cale nu avem si oricum nu am fost intrebati si nici nu aveam ce face.
Poate fi si un aspect pozitiv...macar cade la inceput ce e de cazut si apoi poate-poate or fi mai bune.
Ca "rechemari in service" se fac la mai toate masinile, mici sau mari.
Si..nu sunt nici nemtesti nicii chinezesti....undeva la mijloc ...asa, ca umor amar.
Corect. Astea le avem... Din pacate.
Acum avem de ales...le injuram toata ziua sau ne folosim de ele. Alta cale nu avem si oricum nu am fost intrebati si nici nu aveam ce face.
Poate fi si un aspect pozitiv...macar cade la inceput ce e de cazut si apoi poate-poate or fi mai bune.
Ca "rechemari in service" se fac la mai toate masinile, mici sau mari.
Si..nu sunt nici nemtesti nicii chinezesti....undeva la mijloc ...asa, ca umor amar.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
subway guru
Ca doar otomanii sunt negustori cinstiti, nu-i asa?...mai ales cand economia turceasca e in buda si un loz romanesc nu le strica deloc Erdoganilor...noi nu extradam, dam azil, deci si ei la randul lor in cazuri <umanitare> pe principii de reciprocitate mutuala!
Pai ce, in Balcani numai raiaua ungureasca are drept de refugiu???
Ca doar otomanii sunt negustori cinstiti, nu-i asa?...mai ales cand economia turceasca e in buda si un loz romanesc nu le strica deloc Erdoganilor...noi nu extradam, dam azil, deci si ei la randul lor in cazuri <umanitare> pe principii de reciprocitate mutuala!
Pai ce, in Balcani numai raiaua ungureasca are drept de refugiu???
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Utilizator anonim
Dupa cum anuntasem la începutul saptamanii, de azi a fost completat parcul liniei 336, fiind din masinile „noi” cel putin 6423, 6430, 6443. Pe linia 137 inca nu intra deoarece nu sunt masini suficiente venite.
Dupa cum anuntasem la începutul saptamanii, de azi a fost completat parcul liniei 336, fiind din masinile „noi” cel putin 6423, 6430, 6443. Pe linia 137 inca nu intra deoarece nu sunt masini suficiente venite.
20181221_184425.JPG (150.25 KB; downloaded 3380 times)
- sethsteeman
-
Posted:
-
- Serban Robert
-
Posted:
-
- Vatmanul constanțean
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Vatmanul constanțean
Am mers astăzi cu #6437 și #6422 pe 336, și pot spune că sunt chiar reușite, adică nu sunt nici Citaro dar nici cele mai rele autobuze de pe pământ, așa cum am tot auzit in “spațiul public”. Mi se par ceva mai “vioaie” in comparație cu Mercedes-urile, atât prin accelerație și frânare cât și prin luminozitatea firmelor Bustec, ce le confera un aer “proaspăt” fața de cele Hannover. In #6437 se auzea radioul in salon (destul de încet, ce-i drept),totuși in ambele autobuze funcționa/recunoștea cardurile doar primul validator, iar in #6422 se anunța corect următoarea stație, dar monitorul era blocat pe stația Apusului, ora 06:41.
Iată 2 imagini de la Complex Apusului:
Am mers astăzi cu #6437 și #6422 pe 336, și pot spune că sunt chiar reușite, adică nu sunt nici Citaro dar nici cele mai rele autobuze de pe pământ, așa cum am tot auzit in “spațiul public”. Mi se par ceva mai “vioaie” in comparație cu Mercedes-urile, atât prin accelerație și frânare cât și prin luminozitatea firmelor Bustec, ce le confera un aer “proaspăt” fața de cele Hannover. In #6437 se auzea radioul in salon (destul de încet, ce-i drept),totuși in ambele autobuze funcționa/recunoștea cardurile doar primul validator, iar in #6422 se anunța corect următoarea stație, dar monitorul era blocat pe stația Apusului, ora 06:41.
Iată 2 imagini de la Complex Apusului:
42BAF381-26A7-4846-B91F-A187929BB5C2.jpeg (1.8 MB; downloaded 2955 times)
2E6DF874-ED9B-4FC4-9627-29F0EED11158.jpeg (1.38 MB; downloaded 2954 times)
📖 Pagination options