Topic: Achiziții de autobuze Euro 6 în perioada 2017-2020
1272 posts, 328358 views
📖 Pagination options
- nathalael
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
nathalael
Daddy, castigatorul va fi anuntat in urmatoarele 25 de zile, cel tarziu pe 5 decembrie.
Aveti idee cam cu ce ar putea veni cele 2 din Turcia pentru cele de 12m, ca pana la urma, alea sunt baza?
Daddy, castigatorul va fi anuntat in urmatoarele 25 de zile, cel tarziu pe 5 decembrie.
Aveti idee cam cu ce ar putea veni cele 2 din Turcia pentru cele de 12m, ca pana la urma, alea sunt baza?
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
Puss in Boots
Pacat ca s-a retras Solaris. Cred ca e una din putinele situatii cand daca e vorba de facut un smen si luate tot Mercedes sunt pentru. Hai MAN maximum dar in niciun caz turcisme.
Pacat ca s-a retras Solaris. Cred ca e una din putinele situatii cand daca e vorba de facut un smen si luate tot Mercedes sunt pentru. Hai MAN maximum dar in niciun caz turcisme.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
Costin
MAN are fabrica in Turcia si poate veni cu un pret mai mic, asta s-a intamplat in Sibiu in 2007. Nu ma pot pronunta la calitate ca Tursibul a devenit service autorizat MAN dupa achizitie si intretinerea e foarte buna, inclusiv isi rezolvau singuri problemele pe garantie (cat a fost)...
MAN are fabrica in Turcia si poate veni cu un pret mai mic, asta s-a intamplat in Sibiu in 2007. Nu ma pot pronunta la calitate ca Tursibul a devenit service autorizat MAN dupa achizitie si intretinerea e foarte buna, inclusiv isi rezolvau singuri problemele pe garantie (cat a fost)...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
andrei11
Lasă că și multe piese Mercedes nu sunt Made in Germany.
Lasă că și multe piese Mercedes nu sunt Made in Germany.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
Goldmund
Presupun ca nimeni nu doreste sa cumpere un autoturism turcesc, chiar daca arata bine. La autobuze este si mai clar, calitatea si iar calitatea produsului, ca si fiabilitatea unui produs este esentiala, nu cum arata.
CA 205 wrote:
Eu zic ca totusi arata destul de bine articulatul celor Otokar. Despre articulatul celor de la Karsan pot sa spun doar ca este o hidosenie, iar Citaro-ul Euro 6 este prea futurist pentru un oras ca Bucuresti.
Presupun ca nimeni nu doreste sa cumpere un autoturism turcesc, chiar daca arata bine. La autobuze este si mai clar, calitatea si iar calitatea produsului, ca si fiabilitatea unui produs este esentiala, nu cum arata.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
Goldmund
Toate piesele care se vand in Germania, indiferent unde sunt produse, au un standard de calitate "made in Germany", cu insemnul(logo) firmei germane(sau franceze incazul firmelor fraceze, etc..) respective...Exista imitate care sunt aduse "la negru", produse din intreaga lume, dar germanii sunt atenti de unde vin, logo-ul, alte insemne aproape invizibile(...) pe care cumparatorul si distribuitorul trebuie sa le stie, sa descopere relativ rapid originalul de o copie...
andrei11 wrote:
Lasă că și multe piese Mercedes nu sunt Made in Germany.
Toate piesele care se vand in Germania, indiferent unde sunt produse, au un standard de calitate "made in Germany", cu insemnul(logo) firmei germane(sau franceze incazul firmelor fraceze, etc..) respective...Exista imitate care sunt aduse "la negru", produse din intreaga lume, dar germanii sunt atenti de unde vin, logo-ul, alte insemne aproape invizibile(...) pe care cumparatorul si distribuitorul trebuie sa le stie, sa descopere relativ rapid originalul de o copie...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
andrei11
Lasă că și pentru Otokar și pentru Mercedes juma din piese le face aceeași fabrică din Maroc. Că mâna de lucru e mai ieftină.
Așa cum am precizat ( și n-ai reacționat ) dezmembrează tu un Mercedes și vezi pe câte piese scrie << Made in Germany >> Atenție, nu mă refer la bliz blițuri ci la piese esențiale ( pinioane / roți dințate din CV - nu carcasa ! planetare, arcuri, cablaj electric, etc, etc. ). Până și oțelul șasiului nu e din landuri...
___________________________
Nu m-am referit la piesele contrafăcute ci la cele << originale >>. Cu acte în regulă.
_____________________________
Sorry, dar mă pricep la auto. Mercedesul de azi nu mai e ca și Mercedesul de acum 40 de ani...
Lasă că și pentru Otokar și pentru Mercedes juma din piese le face aceeași fabrică din Maroc. Că mâna de lucru e mai ieftină.
Așa cum am precizat ( și n-ai reacționat ) dezmembrează tu un Mercedes și vezi pe câte piese scrie << Made in Germany >> Atenție, nu mă refer la bliz blițuri ci la piese esențiale ( pinioane / roți dințate din CV - nu carcasa ! planetare, arcuri, cablaj electric, etc, etc. ). Până și oțelul șasiului nu e din landuri...
___________________________
Nu m-am referit la piesele contrafăcute ci la cele << originale >>. Cu acte în regulă.
_____________________________
Sorry, dar mă pricep la auto. Mercedesul de azi nu mai e ca și Mercedesul de acum 40 de ani...
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
WT_fan06
Nu are şi Mercedes fabrică în Turcia? Poate ne vor propune Conecto G E6 în loc de C2 care e mai scump...
Nu are şi Mercedes fabrică în Turcia? Poate ne vor propune Conecto G E6 în loc de C2 care e mai scump...
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
Goldmund
Imi pare rau ca nu am reactionat.
Si eu ma referam doar la piesele originare, nu la cele contrafacute.
Mercedes-ul nou nu mai rugineste atat de rapid ca cel vechi, este de o mie de ori mai sigur cel de azi, motoarele sunt mult mai bune. E normal, tehnica avanseaza.
andrei11 wrote:
Lasă că și pentru Otokar și pentru Mercedes juma din piese le face aceeași fabrică din Maroc. Că mâna de lucru e mai ieftină.
Așa cum am precizat ( și n-ai reacționat )...............
___________________________
Nu m-am referit la piesele contrafăcute ci la cele << originale >>. Cu acte în regulă.
_____________________________
Sorry, dar mă pricep la auto. Mercedesul de azi nu mai e ca și Mercedesul de acum 40 de ani...
Imi pare rau ca nu am reactionat.
Si eu ma referam doar la piesele originare, nu la cele contrafacute.
Mercedes-ul nou nu mai rugineste atat de rapid ca cel vechi, este de o mie de ori mai sigur cel de azi, motoarele sunt mult mai bune. E normal, tehnica avanseaza.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
WT_fan06
Legat de motoare: #andrei11, poti te rog sa dai vreun link cu privire la valabilitatea normei de poluare pentru x ani? Tot zici ca norma de poluare e valabila doar pentru un anumit numar de kilometri, dar n-am gasit nimic pe tema asta...
Legat de motoare: #andrei11, poti te rog sa dai vreun link cu privire la valabilitatea normei de poluare pentru x ani? Tot zici ca norma de poluare e valabila doar pentru un anumit numar de kilometri, dar n-am gasit nimic pe tema asta...
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
Goldmund
"G" vine de la "Gelenkbus", adica articulat. "C2" vine de la Citaro 2. "E6" este clar....
WT_fan06 wrote:
Nu are şi Mercedes fabrică în Turcia? Poate ne vor propune Conecto G E6 în loc de C2 care e mai scump...
"G" vine de la "Gelenkbus", adica articulat. "C2" vine de la Citaro 2. "E6" este clar....
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
andrei11
Evident că nu mai ruginește, acum crapă. Nu mai e fier, e plastic absolut totul ce nu ține de rezistență. Și costă și o grămadă de bani.
Norma de poluare :
Grosier norma de poluare se numește ceea ce-ți iese pe țeava de eșapament.
Ca să-ți iasă ceea ce trebuie ai mai multe posibilități să controlezi emisiile :
1) Calitatea combustibilului
2) Calitatea aerului
3) Raportul optim între cantitatea de aer și cea de combustibil
4) Calitatea ungerii cilindrului
5) Calitatea segmenților
6) Calitatea filtrelor de reținere a impurităților după evacuarea din cilindru al amestecului.
__________________________
Nu mă interesează ce fel de motor am, Otto sau Diesel.
______________________________
După 100.000 - 300.000 km nu o să mai ai aceleași performanțe / cote, și dacă întreții mașina ca la carte.
__________________________________
Dacă ții mașina în garaj mai mult decât trebuie ți se uzează segmenții / pistoanele. Da, segmenții / pistoanele sunt calculate ca să funcționeze, dacă nu sunt supuse eforturilor mecanice / termice se degradează....
______________________________________
Să spunem că producătorii / distribuitorii de benzine sunt de foarte bună credință. Dacă <<băgați>> benzină de 95 deja aveți o problemă...Da știu că scrie că motorul merge și cu 95, dar nici un producător auto n-o să vă precizeze că nu mai funcționați optim...Interesul producătorului auto e să-și vândă produsul. Repet, asta dacă la pompă e fix produsul pe care-l cumpărăm.
Schimbă cineva filtrele de aer / de ulei / de benzină ( motorină ) după gradul de reținere ? Filtrele le schimbăm după numărul de kilometri ( că așa scrie în recomandări ), nu după gradul de îmbâcsire al filtrului...
Etc, etc, etc.
__________________
În altă ordine de idei să vă întreb când ați schimbat ultima oară filtru de benzină / uleiul din cutia de viteză. A, în recomandări scrie că la CV nu se umblă 500.000 km ? S-o credeți voi...
Evident că nu mai ruginește, acum crapă. Nu mai e fier, e plastic absolut totul ce nu ține de rezistență. Și costă și o grămadă de bani.
1.jpg (110.42 KB; downloaded 2549 times)
2.jpg (139.38 KB; downloaded 2548 times)
Norma de poluare :
Grosier norma de poluare se numește ceea ce-ți iese pe țeava de eșapament.
Ca să-ți iasă ceea ce trebuie ai mai multe posibilități să controlezi emisiile :
1) Calitatea combustibilului
2) Calitatea aerului
3) Raportul optim între cantitatea de aer și cea de combustibil
4) Calitatea ungerii cilindrului
5) Calitatea segmenților
6) Calitatea filtrelor de reținere a impurităților după evacuarea din cilindru al amestecului.
__________________________
Nu mă interesează ce fel de motor am, Otto sau Diesel.
______________________________
După 100.000 - 300.000 km nu o să mai ai aceleași performanțe / cote, și dacă întreții mașina ca la carte.
__________________________________
Dacă ții mașina în garaj mai mult decât trebuie ți se uzează segmenții / pistoanele. Da, segmenții / pistoanele sunt calculate ca să funcționeze, dacă nu sunt supuse eforturilor mecanice / termice se degradează....
______________________________________
Să spunem că producătorii / distribuitorii de benzine sunt de foarte bună credință. Dacă <<băgați>> benzină de 95 deja aveți o problemă...Da știu că scrie că motorul merge și cu 95, dar nici un producător auto n-o să vă precizeze că nu mai funcționați optim...Interesul producătorului auto e să-și vândă produsul. Repet, asta dacă la pompă e fix produsul pe care-l cumpărăm.
Schimbă cineva filtrele de aer / de ulei / de benzină ( motorină ) după gradul de reținere ? Filtrele le schimbăm după numărul de kilometri ( că așa scrie în recomandări ), nu după gradul de îmbâcsire al filtrului...
Etc, etc, etc.
__________________
În altă ordine de idei să vă întreb când ați schimbat ultima oară filtru de benzină / uleiul din cutia de viteză. A, în recomandări scrie că la CV nu se umblă 500.000 km ? S-o credeți voi...
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
Cristy
Astazi cand colindam pe SSC, sectiunea dedicata Poloniei, am dat peste aceste fotografii care infatiseaza noua generatie a autobuzelor Lion's City, care vor fi comercializate incepand cu luna martie 2018, atunci cand va avea loc si lansarea oficiala. Ar fi interesant sa vedem asa ceva prin oras, insa tind sa cred ca MAN a ofertat varianta veche pentru Bucuresti.
Pozele: http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... 29&page=12
Astazi cand colindam pe SSC, sectiunea dedicata Poloniei, am dat peste aceste fotografii care infatiseaza noua generatie a autobuzelor Lion's City, care vor fi comercializate incepand cu luna martie 2018, atunci cand va avea loc si lansarea oficiala. Ar fi interesant sa vedem asa ceva prin oras, insa tind sa cred ca MAN a ofertat varianta veche pentru Bucuresti.
Pozele: http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... 29&page=12
man1.jpg (81.08 KB; downloaded 2508 times)
man2.jpg (99.62 KB; downloaded 2510 times)
man3.jpg (86.77 KB; downloaded 2510 times)
- adila
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
adila
Asta cu tehnologia avanseaza si masinile sunt mai fiabile ca in trecut, este cam fortata. Realitatea este ca toti producatorii au coborat stacheta, ca altfel cum sa scazi pretul. Pe gardul fabricii poate scrie orice, cine lucreaza insa in ele este mult mai important.
Asta cu tehnologia avanseaza si masinile sunt mai fiabile ca in trecut, este cam fortata. Realitatea este ca toti producatorii au coborat stacheta, ca altfel cum sa scazi pretul. Pe gardul fabricii poate scrie orice, cine lucreaza insa in ele este mult mai important.
📖 Pagination options