Topic: Domeniul public, spații verzi (amenajare, administrare etc)
290 posts, 99144 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Domeniul public, spații verzi (amenajare, administrare etc)
shoppy
Alternativa ar fi sa taie toti acei copaci si sa faca accesul in parcare din bulevard, parca este mai bine sa ramana copacii.
Alternativa ar fi sa taie toti acei copaci si sa faca accesul in parcare din bulevard, parca este mai bine sa ramana copacii.
- neoman
-
Posted:
-
Re: Domeniul public, spații verzi (amenajare, administrare etc)
neoman
Pai nu a zis dom' viceprimar prin noiembrie ca a fost o greseala si nu se mai fac locurile acelea? Sigur e recent clipul?
Pai nu a zis dom' viceprimar prin noiembrie ca a fost o greseala si nu se mai fac locurile acelea? Sigur e recent clipul?
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Domeniul public, spații verzi (amenajare, administrare etc)
ByOnu
Pe Bd. Hristo Botev Administratia Strazilor a inceput sa instaleze stalpisori pe trotuare.
Ani de zile am solicitat stalpisorii astia, in special de la PS3: raspunsul a fost mereu ca "locatarii nu sunt de acord".
Trotuarele erau nepracticabile, se parca pana in cladiri.
Calitatea montajului este, insa, discutabila.
Pe Bd. Hristo Botev Administratia Strazilor a inceput sa instaleze stalpisori pe trotuare.
Ani de zile am solicitat stalpisorii astia, in special de la PS3: raspunsul a fost mereu ca "locatarii nu sunt de acord".
Trotuarele erau nepracticabile, se parca pana in cladiri.
Calitatea montajului este, insa, discutabila.
IMG-20231217-WA0036.jpg (557.03 KB; downloaded 1554 times)
IMG-20231217-WA0034.jpg (573.16 KB; downloaded 1554 times)
IMG-20231217-WA0042.jpg (766.53 KB; downloaded 1554 times)
IMG-20231217-WA0041.jpg (1.02 MB; downloaded 1554 times)
IMG-20231217-WA0035.jpg (533.37 KB; downloaded 1554 times)
IMG-20231217-WA0037.jpg (599.38 KB; downloaded 1554 times)
IMG-20231217-WA0033.jpg (549.03 KB; downloaded 1554 times)
IMG-20231217-WA0040.jpg (906.18 KB; downloaded 1554 times)
IMG-20231217-WA0038.jpg (601.48 KB; downloaded 1554 times)
IMG-20231217-WA0039.jpg (929.71 KB; downloaded 1554 times)
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Domeniul public, spații verzi (amenajare, administrare etc)
andreiiul
Locurile acelea de pe Basarabia sunt la fel de legale ca si cele amenajate de Baluta prin unele zone si de PS2 in zona Iancului (sectia 7-Alice). Din pacate BPR a parasit de mult Bucurestiul si l-a lasat de izbeliste.
Dezi BPR mi-a confirmat ca unele amenajari de pe Oltenitei sunt neconforme si cica ar fi cerut PS4 sa refaca amenajarile. Din pacate PS4 s-a sters undeva probabil cu acea hartie de la BPR (daca exista) si nu a luat masuri. Oare in cazul unui pieton lovit de masina prin astfel de parcari,cine este de vina?
Locurile acelea de pe Basarabia sunt la fel de legale ca si cele amenajate de Baluta prin unele zone si de PS2 in zona Iancului (sectia 7-Alice). Din pacate BPR a parasit de mult Bucurestiul si l-a lasat de izbeliste.
Dezi BPR mi-a confirmat ca unele amenajari de pe Oltenitei sunt neconforme si cica ar fi cerut PS4 sa refaca amenajarile. Din pacate PS4 s-a sters undeva probabil cu acea hartie de la BPR (daca exista) si nu a luat masuri. Oare in cazul unui pieton lovit de masina prin astfel de parcari,cine este de vina?
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Domeniul public, spații verzi (amenajare, administrare etc)
Valentin
Eu as face presiuni in continuare la BPR/Primarii, ba chiar presiuni sa monteze la "intrare" indicatorul de zona "rezidentiala" cu max. 20 km/h si prioritate a pietonilor pe toata latimea (in asa fel daca te loveste unu, nu esti vinovat).
O mizerie, de la idee pana la implementare, pana la autoritatile care permit asa ceva.
Eu as face presiuni in continuare la BPR/Primarii, ba chiar presiuni sa monteze la "intrare" indicatorul de zona "rezidentiala" cu max. 20 km/h si prioritate a pietonilor pe toata latimea (in asa fel daca te loveste unu, nu esti vinovat).
O mizerie, de la idee pana la implementare, pana la autoritatile care permit asa ceva.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Domeniul public, spații verzi (amenajare, administrare etc)
shoppy
Pai pietonul, ca doar a devenit carosabil si pe carosabil masinile au prioritate, ce este ilegal acolo este ca bucata de trotuar ramasa este despartita de carosabil prin stalpisori si nu prin bordura.
Pana la urma trebuie sa ne obisnuim cu ideea, comunistii au construit blocurile de la bulevard cu trotuare foarte largi ca dadea bine in poze si prevazusera 1 masina la 12 familii, doar ca acum locatarii isi doresc cel putin 1 masina la 1 familie, deci locuri de parcare.
Pai pietonul, ca doar a devenit carosabil si pe carosabil masinile au prioritate, ce este ilegal acolo este ca bucata de trotuar ramasa este despartita de carosabil prin stalpisori si nu prin bordura.
Pana la urma trebuie sa ne obisnuim cu ideea, comunistii au construit blocurile de la bulevard cu trotuare foarte largi ca dadea bine in poze si prevazusera 1 masina la 12 familii, doar ca acum locatarii isi doresc cel putin 1 masina la 1 familie, deci locuri de parcare.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Domeniul public, spații verzi (amenajare, administrare etc)
1689
In unele cartiere de blocuri construite dupa ‘85 (mai ales cele de 4 etaje), surprinzator acestea au fost prevazute cu destul de multe locuri de parcare (da, nu 1:1 raportat la numarul de apartamente, insa categoric nu 1:12 cum se mentiona mai sus…).
Situatia cea mai proasta se intilneste in cazul celor construite la sfirsitul anilor ‘70 pina la mijlocul anilor ‘80, cind se construia preponderent P+8 si densificat (a se vedea Berceni-Oltenitei, Drumul Taberei dincolo de Favorit, Colentina, Pantelimon si - ultimul dar nu cel din urma - Militari…).
Culmea e ca in Centrul Civic existau multe locuri de parcare (ascunse, insa, in spatele blocurilor, sa nu bata la ochi…).
Din pacate ma tem ca media este de peste un autoturism per apartament, ceea ce face situatia (aproape) nesustenabila in modelul actual. Un loc de parcare (conform normativului 24/1997) are aprox 11,5 mp. Un apartament de trei camere are - conform ultimelor normative, undeva in jur de 66 mp utili / 110 mp construiti - deci doua locuri de parcare ar insemna inca aproape 30% din suprafata utila…
Fara parcari etajate (cine plateste pentru constructia lor ? … si cine plateste sa le inchirieze dupa aceea - a se vedea situatia P&R-urilor…?), viitorul este sumbru.
Mai ales ca nimeni nu forteaza dezvoltatorii sa construiasca noile blocuri cu locuri de parcare subterane…
In unele cartiere de blocuri construite dupa ‘85 (mai ales cele de 4 etaje), surprinzator acestea au fost prevazute cu destul de multe locuri de parcare (da, nu 1:1 raportat la numarul de apartamente, insa categoric nu 1:12 cum se mentiona mai sus…).
Situatia cea mai proasta se intilneste in cazul celor construite la sfirsitul anilor ‘70 pina la mijlocul anilor ‘80, cind se construia preponderent P+8 si densificat (a se vedea Berceni-Oltenitei, Drumul Taberei dincolo de Favorit, Colentina, Pantelimon si - ultimul dar nu cel din urma - Militari…).
Culmea e ca in Centrul Civic existau multe locuri de parcare (ascunse, insa, in spatele blocurilor, sa nu bata la ochi…).
Din pacate ma tem ca media este de peste un autoturism per apartament, ceea ce face situatia (aproape) nesustenabila in modelul actual. Un loc de parcare (conform normativului 24/1997) are aprox 11,5 mp. Un apartament de trei camere are - conform ultimelor normative, undeva in jur de 66 mp utili / 110 mp construiti - deci doua locuri de parcare ar insemna inca aproape 30% din suprafata utila…
Fara parcari etajate (cine plateste pentru constructia lor ? … si cine plateste sa le inchirieze dupa aceea - a se vedea situatia P&R-urilor…?), viitorul este sumbru.
Mai ales ca nimeni nu forteaza dezvoltatorii sa construiasca noile blocuri cu locuri de parcare subterane…
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Domeniul public, spații verzi (amenajare, administrare etc)
Cristi N
Statistica reala este ca avem cam 1 masina la un cetatean cu domiciliul in Bucuresti si cam 2.2 cetateni/locuinta.
Normativul din '97 este deja perimat, avem normativ nou valabil de prin Aprilie 2023 care creste dimensiunile locului de parcare cam pe la 12.5mp.
Legat de dezvoltatori, in mare masura, treaba depinde de serviciul cadastru din primaria respectiva. Sunt anumite artificii care pot fi recunoscute de un functionar pregatit/de o primarie dispusa sa impuna HCGMB-ul din 2006 privind locurile de parcare. Dar, pe de alta parte, legea are multe probleme.
Statistica reala este ca avem cam 1 masina la un cetatean cu domiciliul in Bucuresti si cam 2.2 cetateni/locuinta.
Normativul din '97 este deja perimat, avem normativ nou valabil de prin Aprilie 2023 care creste dimensiunile locului de parcare cam pe la 12.5mp.
Legat de dezvoltatori, in mare masura, treaba depinde de serviciul cadastru din primaria respectiva. Sunt anumite artificii care pot fi recunoscute de un functionar pregatit/de o primarie dispusa sa impuna HCGMB-ul din 2006 privind locurile de parcare. Dar, pe de alta parte, legea are multe probleme.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Domeniul public, spații verzi (amenajare, administrare etc)
Gabi23
Primăria Sectorului 5 a montat recent conșuri noi de gunoi pe Bd. Regina Elisabeta. Mi se par nepotrivit amplasate prea aproape de bordură. În plus sunt anumite locații, cum sunt stațiile de transport în comun unde și așa bolarzii îngreunau coborârea/urcarea călătorilor, acum mai există și o pubelă
Primăria Sectorului 5 a montat recent conșuri noi de gunoi pe Bd. Regina Elisabeta. Mi se par nepotrivit amplasate prea aproape de bordură. În plus sunt anumite locații, cum sunt stațiile de transport în comun unde și așa bolarzii îngreunau coborârea/urcarea călătorilor, acum mai există și o pubelă
20231227_023051.jpg (407.11 KB; downloaded 1094 times)
20231227_023059.jpg (377.57 KB; downloaded 1094 times)
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Infrastructura, utilitățile și serviciile publice din București
•
Choose destination