Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Construcția de parcări în București

878 posts, 280406 views
 
Go to page:  1  ... 18 19 20 21 22 23 24  ... 63
 
 

📖 Pagination options
  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Constructia de parcari in Bucuresti 133 313

Domnul Mircea, parca va laudati ca aveti o masina performanta si moderna (desi am avut dubii cand ati cerut indicatoare iluminate la Piata Presei, conducandu-ma la ideea ca nu va functioneaza farurile ca sa-si faca treaba vopseaua reflectorizanta de pe panouri si indicatoare). Va sperie ideea banarii pe criterii de norma euro? Pai daca noi nu ne aliniem la UE cu nimic, niciodata in viitorul previzibil, nici venituri, nici infrastructura, nici parc auto, cum ne permitem noi sa visam la moneda euro sau sa vrem transport in comun civilizat?  Pe bune acum, daca Citaro nu este civilizatie nu vad ce ar putea fi. Poate ne trebuie autobuze Maseratti, Lamborghini, Ferarri... Daca evacuarea ruinelor rulante  fara ITP de xx ani si pericol public nu este o prioritate si nu facem loc unor lucruri noi, civilizate si moderne, atunci cum sa avem transport civilizat, inclusiv in comun? Pai ce troacele inmatriculate in Bulgaria sunt decente si civilizate? Daciile 1300 conduse de kamikaze si motoretele/mobrele fara tobe conduse de alti kamikaze sunt decente? Unde e a treia lampa de stop si luminile de zi pe Dacia 1300? A, ca a fost omologata acum cateva decenii si legile sunt incomplete... desi unele se schimba in fiecare an. Daca ar putea UE sa faca fata cu verificarea fraza cu fraza a cantitatii de birocratie juridica si judiciara + legislativa de la noi ne-ar baga 3 infringemente pe saptamana. Si probabil se va ajunge si acolo si ne vor expulza intr-un final, cutiile pandorei balcanice si asa au intrat usor fortat si artificial in UE.
Cozile de dimineata si seara din Bucuresti sunt decente? Accesul la autostrazi e decent? Hai sa fim seriosi, nu e nimic decent la noi inafara de chestii punctuale. Vin autobuzele rar? Pai din cauza parcului ala de autoturisme in ilegalitate si cu datorii si cu 20 ani in urma vin rar. Ca daca ar avea banda dedicata ar fi o placere sa mergi cu ele. Sau macar sa fie libera banda 1. De ce nu trece zi in care 104 sa nu fie blocat intre Unirii si Natiunile Unite de cate un bizon parcat pe banda pentru autobuze delimitata cu maciuci?
Vrem transport civilizat? Pai sa ne facem toti reviziile, itp-ul si rca-ul si rovignieta, dupa caz. Ca sunt si dintre astia fara ele care acuza RATB ca nu presteaza transport civilizat si decent. Niste chestii halucinante. Io mi-am luat amenda ca l-am depasit pe linie continua pe unu' cu Dacia 1300 mancata de rugina plina cu ceapa. Ca asa merge treaba in mediul rural. Ii mulgem pe bogatii aia de la oras cand se satura de aberatiile noastre pitoresti.
Inteleg ca nu vrem suturi in fund sa facem pasi inainte. Da' ne-am angajat si noi la niste chestii in schimbul accesului ala facil la piata muncii europeana si celelalte privilegii, trecut granita cu buletinul, o cota buna (la procent de populatie) in legislativul european, etc. Pai vin turisti straini pe rotile lor in tara si dau de niste situatii demne de zona crepusculara (gen urinat pe autostrada peste parapet, oprit pe banda de urgenta). Poate pe balcanici nu-i deranjeaza dar... Macar aparentele sa le pastram. Sa nu vina d'alde noneuro si euro 1 si 2 sa spuna ca RATB nu e civilizat si de aia si-au luat ei troaca care le sta doar in arcuri, inmatriculata pe Bulgaria.
Situatia asta de vesnica autocompatimire si justificare si mai ales carpeala si peticeala ingroasa randurile autoexilatilor si cu cat suntem mai putini cu atat va fi mai rau, din cauza de legea engross-ului care zice ca iesi mai ieftin daca produci mai mult pentru mai multi decat mai putin pentru mai putini.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Constructia de parcari in Bucuresti Mircea G

133 313 wrote:
Domnul Mircea, parca va laudati ca aveti o masina performanta si moderna (desi am avut dubii cand ati cerut indicatoare iluminate la Piata Presei, conducandu-ma la ideea ca nu va functioneaza farurile ca sa-si faca treaba vopseaua reflectorizanta de pe panouri si indicatoare). Va sperie ideea banarii pe criterii de norma euro? ....................

E adevarat ca nu-mi bat farurile in pomi , dar nici n-am mers noaptea pe acolo pt a va spune cum se vede .
In rest ...bla , bla . Aici nu este vorba de mine sau numai de mine , nu sint singur pe strazi , nu numai eu am masina .Din fericire , pt unele persoane , din pacate , masina au multi . Buna , rea , este masina , circula in baza legilor , si indiferent de parerea unora , este legal . Nu poti discrimina pe nimeni , nu poti fi azi legal si miine ilegal . Masina este o investie maricica , un mod de viata , nu poti peste noapte sa iei asemenea masuri . Astea se iau in ani de zile , cu masuri pe etape , nu asa ca vine unul cu ea mai " bat " si stabileste el : " aia n-au ce cauta in oras " . O prostie . Nu merge .
In rest , vorbarie . Nu exista scuze pt faptul ca nu avem transport in comun ca alternativa .

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Constructia de parcari in Bucuresti 133 313

Circula in baza legilor pana la proba contrarie. Bazandu-ne pe faptul ca politia poate controla pe unii cate odata dar nu pe toti tot timpul. Stiu ca noua ne trebuie probe la realitati, ca in Romania este totul relativ. Dar constientizati ca tara moare lent dar sigur de mana ei? Suntem campioni europeni la morti in accidente rutiere.
Aveti 1000 de autobuze moderne. Asta este o alternativa. Nu le mai blocati in trafic cu rable. Vedem efectul, suntem cauza, bagam capul in nisip ca strutul. O fi constructiv, n-o fi? Eu zic ca nu. Este demagogic.
Ia sa ai radere fixe pe fiecare bulevard din Bucuresti, ia sa verifici in timp real pe camera cine are ITP si RCA... Si sa aplici sanctiunile pentru nereguli. Maaaamaaaaa, numai autobuze Bugatti ne-am lua. 2000, 3000, 4000 de bucati.
Integrarea in etape sa ma scuzati, este foarte reala si consimtita de parti la votul popular pentru aderare la UE, altfel nu semnam aderarea. Dar nu respectam termenele etapelor nici de frica in ideea ca ce or sa faca daca le tragem teapa? Pai d'astia suntem numai noi si grecii. Cine o sa vrea sa mai auda de noi vreodata? Daca negam ce-am facut? Ne mintim pe noi intre noi si atat.

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti URANUS

Sursa: B365.RO

http://www.b365.ro/mobi/primaria-capita...35196.html

Noi parcări subterane, la Gara de Nord, Cișmigiu, universitate. PROCEDURILE AU ÎNCEPUT

Trei parcări subterane vor fi construite în centrul Capitalei, cu un număr total de 1.710 locuri de parcare. Cea mai mare dintre ele, cu peste o mie de locuri, va fi construită la Gara de Nord, iar celelalte două vor fi realizate în zona Parcului Cișmigiu și la Universitate. Reprezentanții Primăriei generale spun că procedurile pentru începerea lucrărilor au început deja de mai mult timp. Parcările vor fi construite în parteneriat public-privat, după modelul celei de la Universitate.
Primăria Capitalei a demarat procedurile preliminare pentru începerea lucrărilor de construcție la trei noi parcări subterane. Acestea ar urma să fie construite pe strada Edgar Quinet (zona Universității de Arhitectură București), la Piața Walter Mărăcineanu (lângă Parcul Cișmigiu) și la Gara de Nord, sub parcul din fața gării.

Cele mai avansate sunt, în acest moment, procedurile pentru parcarea de pe Edgar Quinet. "În prezent este derulată etapa de dialog competitiv din cadrul procedurii de atribuire a contractului de concesiune de lucrări publice. Dupa derularea acestei etape urmează depunerea ofertei finale, atribuire și încheierea contractului de concesiune de lucrări publice", au precizat pentru B365.ro, reprezentanții Primăriei Capitalei.

Conform declarațiilor făcute de primarul general, Sorin Oprescu, în februarie 2015, lucrările la această parcare ar fi trebuit să înceapă încă din primăvara acestui an. "Imediat, cum se încălzește și dă soarele, încep lucrările la parcarea de la Edgar Quinet", spunea pe 26 februarie, Sorin Oprescu.

Șansele sunt mici însă ca lucrările să înceapă în acest an. Astfel, după ce lucrarea va fi atribuită, constructorul va trebui să obțină mai multe avize și autorizații pentru începerea construcției, etapă ce poate dura mai mult timp.

Primarul Sorin Oprescu mai spunea la începutul acestui an atunci că noua parcare subterană ar urma să fie construită de Interparking, compania care a construit și parcarea de la Universitate și care administrează parcarea de la Intercontinental

Parcarea de la Edgar Quinet va avea 370 de locuri și va fi conectată cu cea de la Intercontinental. Conform proiectului, atât intrarea în parcare, cât și ieșirea se va face printr-un singur loc, respectiv pe strada Biserica Enei. După finalizarea proiectului, strada Edgar Quinet va fi transformată în stradă pietonală.

Parcarea Edgar Quinet este a treia parcare subterană construită în Piața Universității, după cea de la Intercontinetal (cu aprox. 1000 de locuri) și cea de vizavi de Universitatea București (cu aprox. 430 locuri).

Parcare subterană cu 240 de locuri lângă Parcul Cișmigiu

Primăria Capitalei se pregătește să lanseze licitația și pentru parcarea din Piața Walter Mărăcineanu, situată lângă Parcul Cișmigiu. "În prezent este derulată etapa de publicare a anunțului de concesiune de lucrări publice, În Sistem Electronic al Achizițiilor Publice (respectiv validarea documentației de atribuire de către ANRMAP)", au precizat pentru B365.ro, reprezentaníi Direcției de Investiții din cadrul Primăriei Capitalei.

Parcarea din Piața Walter Mărăcineanu a fost proiectată cu două nivele şi o capacitate de 240 de locuri. Costul estimat al parcării este de 8,46 de milioane de euro.

Deasupra parcării va fi amenajată o piaţetă de 4.000 de metri pătraţi, după modelul celei de la Universitate. Termenul de execuţie al lucrării este de 12-18 luni.
Autogară subterană și parcare, legate printr-un tunel cu Gara de Nord

O nouă parcare subterană cu 1.100 de locuri de parcare ar urma să fie realizată și la Gara de Nord. "Va fi construită sub parcul din fața Gării", spune Sorin Oprescu.

În prezent, se lucrează la actualizarea studiilor de fezabilitate și de fundamentare în vederea publicării anunțului de concesiune de lucrări publice. "Acest proiect a mai fost lansat însă nu a putut fi finalizat, întrucât investitorul selectat s-a retras învocând criza financiară", au declarat reprezentanții muncipalității.

Potrivit proiectului, parcarea subterană de la gara de Nord va avea trei nivele, iar la nivelul 1 va funcționa o autogară.

"Parcarea va fi interconectată cu gara. Deci se va ieși pietonal în gară, iar nivelul 1 va fi destinat autocarelor. Astfel, toate autocarele internaționale vor fi obligate să stea acolo", declara în vara anului trecut, Bogdan Hreapcă, director general al Direcției de Investiții din cadrul Primăriei Capitalei.

Studii pentru adoptarea unei strategii a parcărilor: 15 parcări subterane propuse,  cu 8.827 de locuri

În 2008, Primăria Capitalei a primit și aprobat un studiu cuprinzător privind strategia parcărilor în București, finanțat de BERD și realizat de Inocsa. O componentă cheie a studiului recomanda trecerea de la parcarea la bordură la parcări subterane gestionate de municipalitate, aplicând taxe în conformitate cu obiectivele de management al traficului și de management a cererii de călătorie. S-a realizat chiar și o listă preferențială pentru implementare imediată, dar nici una dintre aceste propuneri nu a fost implementată, se precizează în raportul preliminar pentru Planul de Mobilitate Urbană Durabilă pentru Regiunea București-Ilfov (PMUD).

În 2013, un alt studiu, care viza controlul traficului în centrul orașului, includea o serie de construcții pentru facilități de parcare, unele destinate rezidenților și altele pentru vizitatori.

Parcări propuse:

Parcaj subteran Esplanada Gara Băneasa - 100 locuri
Parcaj subteran Piața Presei Libere - 1.633 locuri
Parcaj subteran Parcul Herăstrău - Pavilionul H - Parc de distracții - 410 locuri
parcaje subterane Piața Domenii - 188 locuri
Pasaj subteran cu parcare Piața Charles de Gaulle - 831 locuri
Pasaj subteran cu parcare Pescăruș - 175 locuri
parcaj subteran Piața Dorobanți - 360 locuri
Pasaj subteran cu parcare Șos. Ștefan cel Mare Bloc Perla - 417 locuri
Parcaj subteran Șos. Ștefan cel Mare - Aleea Circului - 580 locuri
Pasaj subteran cu parcare Piața Amzei - 196 locuri
Pasaj subteran cu parcare Piața Walter Mărăcineanu - 276 locuri
Parcaj subteran strada Edgar Quinet - 380 locuri
Pasaj subteran cu parcare Piața Alba Iulia - 2.190 locuri
Parcaj subteran Piața Muncii - 821 locuri
Parcaj subteran Piața Sudului - 270 locuri.

"Referitor la proiectele parcare Esplanada Gara Baneasa, parcare subterana parcul Herastrau - Pavilion H, parcare subterana sos. Stefan cel Mare - Aleea Circului etc. au fost purtate discutii in vederea realizarii acestora, insa nu au putut fi demarate intrucat situatia juridica a terenurilor aferente nu a fost clarificata.Precizam faptul ca Directia Investitii urmeaza sa demareze realizarea in regim de concesiune de lucrari publicea a unor parcaje subterane in zona Dorobanti, Piata Walter Maracineanu, Edgar Quinet si Gara de Nord", au precizat reprezentanții municipalității.

Din 2008, de la aprobarea primului studiu privind parcările, Primăria Capitalei a construit o singură parcare subterană, pe cea din Piața Universității.  Parcarea de la Universitate a fost inaugurată în noiembrie 2012. Are 425 de locuri de parcare pentru maşini şi 21 de locuri pentru motociclete.

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti andrei11

:lol:  :popa:
Aleluia.
Poate pe viitor nu mai postezi orice maculaturain reluare.

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti Costin

Intrebare de carcotas: Si la Gara or sa faca parcarea ca la Universitate, adica fix sub nivelul strazii, fara nici macar 1cm de pamant pentru un fir de iarba, un tufis, ceva...? Adica dispare complet si definitiv parcul?

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti andrei11

Eu stiam ca e si sub parc. Dupa aceea o sa puna alti copaci in locul celor taiati.
Asa arata parcul si acum 65 de ani  cand l-au inaugurat, chel. In 2100 o sa arate ca si acum, dar cu parcare de carute dedesubt.  :mrgreen:

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti Costin

Pai daca e sub parc, ar trebui sa lase un strat de pamant vegetal intre PS si nivelul strazii/parcului necesar pt cresterea viitorilor pomi...

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti andrei11

Exact, am avut la un moment dat planul ( PUZ - ul ), ma interesase pentru prelungirea lui M  4 / M 6 spre Sud si am dat de parcarea asta, daca am noroc dau de plan  si vad ce scrie acolo.

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti survola

Aici apare un mic monopol, cu toate parcările subterane din centru la aceeași firmă. O fi bine? Nu mai sunt și alții interesați?

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti zapacitu

Interese si jocuri politice. Daca il stii pe X, nu tre sa arati toate hartiile - te crede lumea pe cuvant, ca doar nu i-a controlat DNA-ul inca.

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti Florinds

Incredibil.
Parcaj subteran Parcul Herăstrău - Pavilionul H - Parc de distracții - 410 locuri. Parcare sub parc?? Partea a doua, un stadion in Herastrau cu alte parcari?
Aceeasi intrebare ca a lui cos referitor la Parcul Garii de Nord.
S-a vazut ce au facut la Universitate, s-au plantat doar mesteceni (f. frumosi adevarat, mesteacanul este copacul meu favorit, imi aminteste de Telperion), dar care nu produc oxigen nici cat un platan. Vezi Doamne, costa mai mult proiectul cu platani. Ne zgarcim cand facem ceva pentru o viata. Mai bine mai asteptam si faceam ceva cum trebuie.
PS: Multumesc @andrei11 pentru training. :D

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti BIGRED1984

Cred ca la Universitate seamana mai curand cu Anfauglith, nici urma de Telperion.
Adevarul e ca abia s-a terminat la PPL, de ce nu am incepe un santier si in Herastrau.  :(

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti Serban

Mult mai simplu ar fi ca momentan sa-i oblige pe soferi sa-si bage masinile in parcari...Ca daca fac iar altele sa le tina goale...

 


Go to page:  1  ... 18 19 20 21 22 23 24  ... 63
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2465 forum members have written 438228 posts in 5487 topics and 524 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use