Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)

1420 posts, 309643 views
 
Go to page:  1  ... 18 19 20 21 22 23 24  ... 102
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) Goldmund

@gabriels,
pe langa 'persoanele cu dizabilitati' mai exista mame cu carucioare pt. copii mici, pensionari mai putin activi, bolnavi, oameni cu bagaje. Multi folosesc lifturile astea....

In privinta casei lifturilor cu pereti din sticla:
sunt de efect, indiferent unde sunt. Mai mult, exista multi oameni care ne tot spun(poate chiar au dreptate) ca 'omul betoneaza toata natura', ca orasele inghit multa natura in fiecare an, prea mult beton si asfalt. OK, atunci si ceva 'transparent', din sticla-de ce nu?! Si, lifurile alea vor putea fi vazute cel putin din trenurile care ies din Bucuresti Nord...Eu gasesc o idee buna.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) telvanni

Atat in Praga cat si in Viena am vazut oameni care stateau la coada pentru a lua liftul sa coboare in subsol la metrou. In Praga metroul este foarte adanc in multe zone si este chiar "rentabil" sa-l folosesti.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) subway guru

Goldmund wrote:
@gabriels,
pe langa 'persoanele cu dizabilitati' mai exista mame cu carucioare pt. copii mici, pensionari mai putin activi, bolnavi, oameni cu bagaje. Multi folosesc lifturile astea....

Formularea 'persoane cu dizabilitati' e cam 'nefericita' in legatura cu lifturile, mai potrivit ar fi 'persoane cu mobilitate redusa'...si astia sunt in 'cantitate' suficient de mare ca sa 'merite' o atentie speciala...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) shoppy

subway guru wrote:
Lifturi cu 'cushca de sticla' se fac doar atunci cand sunt amplasate 'la exteriorul fatadei' nu cand sunt 'in interiorul cladirii'...
De aici rezulta pe de-o parte ca nu ai vizitat niciodata vreun mall si pe de alta parte ca un lift care pleaca de sub pasaj de la nivelul solului pana sus pe pasaj (fara a fii instalat intr-un pilon sau alta structura) este "in interiorul cladirii", ar cam trebuii regandita ideea.

Dupa parerea mea un lift merita sa aiba peretii de sticla daca ai ce sa vezi afara, nu mai vorbesc de Turnul Eifel si alte asemenea, am fost in Franta la o cariera de piatra si liftul avea peretii de sticla tocmai pentru a sublinia adancimea si grosimea stratului de stanca, apoi mai este liftul din Atomium, la momentul punerii in funcitune a fost liftul care atingea cea mai mare viteza din lume, si pentru a sublinia asta tavanul este de sticla, chiar daca nu vezi nimic in afara strcturii putului si cum trece contragreutatea la mijlocul traseului, efectul este impresionant.
Asa si la Basarb, vezi cum te ridici de la nivelul solului, treci prin punte si apoi ajungi sus, bine, eu sunt pasionat si de lifturi si poate exagerez, dar daca poti avea aceasta imagine de ce sa te uiti ca maimuta la un panou infect de furnir?

Si cum a mai spus cineva ca betonam orasul, una e sa te uiti la o cutie de beton si alta e sa e uiti la o cutie transparenta, parca iti da o senzatie de spatialitate, modern si loc deschis.

Acum insa sa faci din beton si dupaia sa spargi este o critinatate fara seaman, aaa, nu, reformulez, este o cretinatate specifica capitalei republicii bananiere in care traim.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) Dominatrix

gabriels wrote:
App de lifturi si alte accesorii,eu in viata mea(si circul foarte mult) nu am vazut sa fie folosite de cineva.Nu am nimic impotriva lor sau a persoanelor cu dizabilitati,este doar un fapt pe care l-am observat.Nici macar rampa de la Citaro nu am vazut sa fie folosita vreo data.De fapt eu nu prea vad persoane cu dizabilitati pe strada.
Normal ca nu ai vazut, din moment ce multi nici nu au cum sa coboare din bloc. Dar asta nu inseamna ca aceasta stare de fapt e normala sau ca ar trebui incurajata.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) Serban

Dar din cate am inteles, nu s-a spart nimic...doar nu s-a mai turnat.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) Utilizator anonim

A inceput demontarea liniei pe bd Alexandru Ioan Cuza...

DSC05801.JPG (257.95 KB; downloaded 2310 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) Serban

Inca o veste minunata. In sfarsit nu se mai lasa lucrurile de izbeliste dupa terminarea unei lucrari. Am ramas un pic dezamagit pentru ca dupa ce au cosmetizat Titulescu, au lasat bucata din curba nereparata, la intersectia cu Banu Manta, unde este si o groapa destul de mare. Sper sa revina..

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) subway guru

shoppy wrote:
De aici rezulta pe de-o parte ca nu ai vizitat niciodata vreun mall


Draga #shoppy, nu incerca sa ma 'provoci' cu chestiuni dintr-astea 'ieftine', ca daca e sa ne luam la o 'intrecere barbateasca' privind 'ce am vazut cu ochii propri', tu si eu in lumea asta, te asigur ca iesi pe 'locul trei' din doi concurenti...
mai ales in domeniul asta al 'constructiilor pentru transporturi'...
Chiar nu stiu cum de-ti poti inchipui ca 'Guru' ar putea sta incuiat intr-o garsoniera la bloc, de unde nu iese niciodata, dar isi da 'cu parerea'...ca nu sunt Bin Laden...
Ai alte 'pareri', OK, spune-le, dar nu induce insinuari de-astea 'phutile' la 'vrajeala'...
Daca supremul tau argument e insa 'o vizita la mall', te intrece 'casieritza' ca ea 'viziteaza' mall-ul zilnic...
Cum am zis, ai toate sansele sa iesi 'pe locul trei'... :o

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) ioan

Haideti sa nu ne invrajbim de la un lift :) Important e sa il faca cat mai repede si sa se incadreze cat mai bine in peisaj.Eu sunt de parere ca la inaltimea de 8-9 metri (sol-tablier )nu era absolut necesar sa fie sticla, oricum si daca era din beton se putea gandi ceva ornamente, brizbrizuri care sa nu il faca asa anost....
Pe mine ma ingrijoreaza fiabilitatea celor de la ThyssenKrupp, azi iar am urcat pe scari...deoarece am un astfel de lift in cladire... :(

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) shoppy

Bine, daca tot suntem la atacat persoana in loc de problema, atunci ia cateva dintre multele aeroporturi sau gari pe care le-ai vazut pe afara(ca tot suntem la intermodale) si imagineazati-le cu lifturile netransparente, daca iti plac mai mult asa atunci nu stiu, o fii o chestie de gust sau o deprindere de la constructia de tunele, noroc ca s-a reluat constructia metroului ca altfel cine stie ce monolit sculptat din topor mai construiati pe la suprafata.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) ionutz18

Cea mai mare prostie a facut ca a  scos linia si nu ma merge 34 la gara de la intersesctie de la banu manta cn vrea sa mearga la gara trebuie sa o ia pe jos ...trebuia lasat tramvaiu ca inainte

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) Nightwolf

ionutz18 wrote:
Cea mai mare prostie a facut ca a  scos linia si nu ma merge 34 la gara de la intersesctie de la banu manta cn vrea sa mearga la gara trebuie sa o ia pe jos ...trebuia lasat tramvaiu ca inainte


Asta a fost asaaaa.... din putu` pardon liftu` gandirii?? Ca nu stiu ce replica sa am la ea :))

P.S.: Postul de mai sus adevereste ca INDIFERENT cate mii de fotografii, scheme, explicatii, planuri etc. s-ar pune undeva, romanu` tot problema standard o are ... Da` dc bat clopotele Mitica??

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) telvanni

E de la varsta, la 18 ani nici nu-mi deosebeam gaura...ma scuzati...de-o gaura in pamant.

 


Go to page:  1  ... 18 19 20 21 22 23 24  ... 102
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433306 posts in 5394 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use