MetrouTrenurile de metrou din București

 

Topic: Trenurile CAF Inneo (BM3)

3208 posts, 889292 views
 
Go to page:  1  ... 206 207 208 209 210 211 212  ... 230
 
 

📖 Pagination options
Re: Trenurile CAF subway guru

Si pana la urma cine plateste boacana?
Si de ce macara? Cricurile hidraulice ce au?

 


Re: Trenurile CAF ByOnu

Poate am scris eu eronat macara.

 


Re: Trenurile CAF andrei11

Dacă << Macaraua va fi in hala supraterana iar cablurile vor trece prin placa din beton. >> e  sigur macara. Guru a sugerat altceva, vagonul să fie împins de jos în sus, nu tras de jos în sus.
Îl împingi cu cricuri, îl tragi cu macaraua.

 


Re: Trenurile CAF subway guru

S-au mai inventat si palanele...
:lol:

 


Re: Trenurile CAF aztec

Dupa mine , au ales cea mai complicata metoda.
Asa stiu ei..e de ridicat, cu macara...

Pai si in Romania s-au mutat case, biserici si blocuri...pe sub ele, nu cu macaraua...

La altii e treaba nu chiar rara să-și aleaga casa din "parcul de case" si sa le amplaseze la destinatie cu firme ce le ridica de pe locatie si le muta sute de km...cabies mai ieftin.

Mare e gradina....si nu stiu ce consultant au ales, ca pare cu dedidactie, altfel faceau un caiet de sarcini pt evacuare cu  necesitatea pastrari la integralitati fara sa indice metoda, doar suma.

 


Re: Trenurile CAF TibiV

Cam greu de pastrat integralitatea unui vagon care a trecut printr-un perete si s-a oprit in al doilea...

 


Re: Trenurile CAF misterr

Nici la ranfluarea vaporului cu oi n-au fost mai dibaci...

 


Re: Trenurile CAF TibiV

Au fost mult mai rapizi cu vaporul:
Accidentul: 24 noiembrie 2019
Semnarea contractului de ranfluare cu GPS: 14 ianuarie 2020
Inceperea operatiunilor: 15 ianuarie 2020

Doar 52 de zile....
Nu va dati voi seama, dar s-au miscat cu viteza luminii...
Fata de 1 (un an) fara doua zile la metroul de la Berceni...  :(
(Este adevarat, in trenul de metrou putrezeau cel mult niste sobolani...)

 


Re: Trenurile CAF misterr

La vapor au așteptat după armator, care pînă la urmă n-a mai răspuns (a dispărut în ceață), urmînd ca statul român să facă operațiunea și să recupereze banii în justiție de la armator sau de la asigurător.
La metrou încă nu se știe cine va plăti toată distracția (adică de la cine se vor recupera banii)...

 


Re: Trenurile CAF survola

La metrou încă nici nu a început"operațiunea".

 


Re: Trenurile CAF subway guru

Au asteptat probabil verdictul de la AFER care nu am auzit sa fi sosit nici pana in ziua de azi...
:popa:
Ca asa e la bugetari, timpul trece, leafa merge, noi ne facem ca muncim...
Daca era dupa mine i-as fi chemat pe bravii nostri soldati de la brigada CF a armatei de la Chitila, o rezolvau baietii un-doi doar cu experienta si forte proprii fara ajutoare NATiO franta ca ti-am dres-o...
:rofl:

 



Re: Trenurile CAF BodoMinea

Eu am extras următoarele informații de bază din textul raportului, pentru cine nu dorește să treacă prin toate detaliile:

C.4.4.2. Constatări tehnice la TEM nr.1322-2322
C.4.4.2.1. Constatări la interfața om-mașină (HMI)

La verificările efectuate imediat după producerea incidentului, la TEM nr.1322-2322 s-au constatat următoarele:
A. la S.TEM nr.2322:
a. cheia de punere în funcțiune era introdusă în contact și în poziția OFF (cabină inactivă);
b. controlerului de bord era în poziția ,,neutru” (trenul nu are comandată nicio forță de tracțiune sau de frânare);
c. comutatorul modului de selecție mod operare a vehiculului în poziția ,,MANEVRĂ”;
d. indicația de 28km/h viteză la care s-au oprit înregistrările;

C.5. Interfața om-mașină-organizație
Interfaţa om – maşină

Producerea incidentului care a avut loc în data de 26.01.2019 la DsB a avut la bază o funcționare inadecvată în logica software, fiind influențată de insuficienta definire a sarcinii de muncă.
La data de 26.01.2019 activitatea s-a desfășurat în contextul unor condiții meteo deosebite, care au constat în precipitații abundente sub formă de chiciură, care s-au depus pe linia de contact, ceea ce a schimbat felul în care era organizată activitatea de manevră în mod curent.
Felul în care a fost organizată activitatea de manevră, care presupunea remorcarea TEM cu o locomotivă LDH, coroborat cu prevederile din [NI.5], secțiunea 5 Operarea în Regim de urgență capitolele 5.10.3 Cuplarea cu Locomotiva de Manevră și 5.10.4 Operarea cu o Garnitură Cuplată, care permit remorcarea unui tren BM3 activ precum și faptul că în acest caz, garnitura remorcată nu aplică niciun fel de tracțiune sau efort de frânare, a indus celor doi mecanici din posturile vehiculului TEM convingerea că sarcina lor se va limita la supravegherea activităţii, fără a interveni în fapt în realizarea acesteia. Operatorii au fost surprinşi de reacţia vehiculului şi au avut convingerea că viteza convoiului de manevră este imprimată de acţiunea LDH. Creşterea necontrolată a vitezei convoiului de manevră a reprezentat o situaţie impredictibilă, care a depăşit puterea lor de înţelegere în contextul în care nu aveau construit un model mental despre acest mod de lucru al vehiculului.
Impredictibilitatea situaţiei, convingerea că deplasarea convoiului de manevră este imprimată de LDH, şi timpul scurt în care TEM a funcționat necontrolat, nu a permis operatorilor umani să ia măsuri pentru frânarea vehiculului TEM care ar fi permis reducerea consecinţelor incidentului.

Interfaţa om – organizaţie
Activitatea de manevră s-a desfăşurat respectând prevederile Ghidului operativ de intervenţie la trenurile tip BM3-CAF, ghid elaborat de Metrorex SA pe baza informaţiilor din Manualul Mecanicului elaborat de către CAF şi a experienţei în exploatarea acestor tipuri de vehicule.
Existenţa unor zone insuficient acoperite și lipsa de claritate din Manualul Mecanicului privind felul în care trebuie organizată remorcarea TEM, în cadrul activității de manevră ale acestora cu ajutorul locomotivelor LDH, au influențat producerea incidentului.


DsB Depoul Subteran Berceni
DSB Depoul Suprateran Berceni


De altfel, e interesant tot raportul, cu grafice și detalii pe fiecare minut dinaintea incidentului.

 


Re: Trenurile CAF BIGRED1984

Foarte interesant raportul. Zici ca e serialul Cernobal, daca ati vazut. O secventa netestata, scaderea vitezei , dezactivarea franelor si pe urma o crestere brusca de viteza...si zidul , inevitabil.
Pentru un software de asemenea anvergura, mi se pare aiurea sa nu faci un astfel de test, adica un fel de tug-of-war, practic cabina ramasa activa, sensul indicat de ea era invers decat tragea LDH.
Adica nu te-ai gandit, la teste, ca s-ar putea sa traga unul trenul invers, sa uite sa schimbe cabina activa ?

 


Go to page:  1  ... 206 207 208 209 210 211 212  ... 230
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Trenurile de metrou din București  • 
Choose destination

Since our 2406 forum members have written 432394 posts in 5381 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use