MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

3301 posts, 522943 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 204 205 206 207 208 209 210  ... 236
 
 

📖 Pagination options
  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Eu mă refeream la ce ați recomandat ca varianta nr1. Ca ați făcut-o la mișto sau nu, voi știți, dar atârnă greu in opinia mea.

Si ca sa încheiem, ca m-ai acuzat de "minciuna". Recunoști aceasta harta ? Daca nu mă înșel, am luat-o cu ceva ani in urma de pe site-ul Metroul SA.
Deci cum se putea atunci si era fezabil, iar acum , brusc, nu se mai poate decât pe la Hașdeu ?
Si as mai putea pune câteva harți cu vechiul traseu al M4, dar mă opresc.
Harta_METROUL SA.jpg (85.76 KB; downloaded 1953 times)

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul orex

Sigur exista solutie tehnica si la subtraversarea Dambovitei pentru un pasaj pietonal intre infrastructura M4/M5 pentru legatura cu M1/M3, la Izvor, altfel ar fi caraghios ca-n 2021 sa ne lamentam ca nu se poate, cu atata ”tegnologie”, cand circulam pe sub Dambovita in 3(trei) locuri de mai bine de 32 de ani si...nu s-a intamplat ”nimic deosebit”! :bere:
Daca Metroul SA n-a identificat-o sigur Metrans ce pazeste? ;)

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

Strict pentru guru:
andrei11 omul cu petardele:
Petardele și pocnitorile  pot transforma o petrecere obișnuită într-una cu adevărat interesantă! Dacă ești în căutarea unor petarde și pocnitori cu efecte pirotehnice puternice, site-ul  xxxx  este locul unde trebuie să cauți. Aici vei găsi o gamă largă de produse !
Pentru sab (şi pentru toţi cititorii):
Desenul ăla mai mult ca sigur este doar o idee care nu are la bază niciun studiu.  A fost un desen făcut aşa, la o cafea pe un "şerveţel"  :)

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

@sab
Ti-am mai explicat ca acea varianta care oculta corespondenta cu M2 era puternic promovata de PMB prin vocea dlui Udriste care le era consilier si pe care a abandonat-o cand n-a mai fost. Scopul era sa-si rezolve primaria niste probleme pe cheltuiala MT pentru ca implica realizarea unui nou mare bulevard.
Alta intrebare!  :rofl:  :rofl:  :rofl:
@andrei11
Unele intrebari ale tale sunt demne de atentie si de raspuns cu o singura conditie, sa nu poluezi discutia de aici!
:bere:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Si cu onoarea "nereperata" a consultantului, care își pune reputația la bătaie când propune așa ceva cum rămâne ?
Concluzia? Aceste studii se fac doar ca sa se câștige niste bani, in realitate nimic nu se bazează pe aceste "studii"

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

subway guru wrote:
...pentru ca implica realizarea unui nou mare bulevard.

Care ar fi fost ăla  că nu-mi pică fisa.
Un bulevard prin Ferentari sau  străzile Cobălcescu / Schitu Măgureanu ?

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Studiile se fac astfel ca sa fie realizabile si acceptate de toti cei ce au un cuvant greu de spus, altfel patim ca la Iancului-Pantelimon, vine Baba Cloanta si-ti arunca toti pieptenii spurcati in drum…oricat ai fi de Fat Frumos!
Daca isi inchipuie cineva ca un traseu pe Cobalcescu ar ocoli Pieptanari…no comment!

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul orex

Haram!
PS
Daca nu era ala mik la stat si mare la sfat acum schimbam magistrala la Gara de Nord!
Cand a zis ”O singură stație, că eu am fost și cu mașina, și pe jos, și am luat-o pe Polizu, și se poate a mârâit cineva? Si, n-a fost ca EL si astazi ii multumim?! :yes:

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Ceea ce n-ar fi fost rau deloc dar s-a lasat prostit de vaicarelile ministrului Aron…
Ce treaba are GdN1 cu M4???

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Deci, revenind, ca se ia pe aratura..
1) de ce doar corespondenta cu M5 este importanta si cea cu M3 nu merita ?
2) de ce este asa imposibil sa faci 3 tuneluri la Izvor ?

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul orex

@subway guru
Are, dintr-un singur punct de vedere, ca, astazi, cu toate studiile de fezabilitate...ne lamentam, ca aia-i greu, cealalta imposibila! NU, se poate ca avem, inca, CU CINE!  Ne lasam de meserie dupa 203 ani de scoala?! :oops:
@sab
Si unde pui ca trebuie sa puna umarul la doar cca. 220 m tunel pietonal, apoi, daca nu le permite teshereaua, s-o faca cu vreo cartita, merge si cu sapatura deschisa, inca 580 m paralel cu M1/M3, prin parc ( de la str. B.P.H., pe malul drept al Dambovitei, pana la statia Izvor)!
Abia astept sa vad aici trotuare rulante ca la Montpanasse, intre M6 si M12!

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Voi porniti de la premisa falsa ca daca la suprafata pare liber ar fi la fel si dedesubt. Ia bagati in ecuatie cele doua colectoare principale ale orasului B0 si A0 de pe mal stang si mal drept, boloanele Benotto pe care sta podul Izvor, caseta de sub Dambovita care e foarte aproape de statia Izvor pentru ca practic tot peronul liniei spre Eroilor e in albie. Mai vreti, ca mai am!  :rofl:

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul orex

Bine ca erai ceva mai ”plapand” pe vremea ”batranului”, altfel, jar mancai acum, daca era la ”butoane”, cu o astfel de abordare! :rofl:  :bere:

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Am mancat destul jar la viata mea, spre deosebire de voi…care va dati viteji nevoie mare!  :rofl:
Explica-ne si noua nestiutorilor de carte si de meserie cum faci galerie deschisa prin tablierul podului, asa ca exemplu didactic.

 


Go to page:  1  ... 204 205 206 207 208 209 210  ... 236
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433417 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use